معرفی و دانلود کتاب صوتی لذت مراقبه‌ی واقعی

عکس جلد کتاب صوتی لذت مراقبه‌ی واقعی
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لذت مراقبه‌ی واقعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لذت مراقبه‌ی واقعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی لذت مراقبه‌ی واقعی

جف فوستر در کتاب صوتی لذت مراقبه‌ی واقعی، از ما می‌خواهد خود را در دامان مراقبه‌ی واقعی بیندازیم و جهانی غیردوگانه را کشف کنیم که همیشه و همه‌جا در دسترس‌مان است. از نظر جف فوستر، مراقبه‌ی واقعی چیزی نیست جز اینکه شیفته و افسونِ همین لحظه شویم و او در تک‌تک کلمات و جملات این کتاب، زیبایی این لحظه، جهان و خود واقعی‌مان را به ما نشان می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی لذت مراقبه‌ی واقعی

قرن‌هاست که مراقبه یا مدیتیشن برای رسیدن به یک حالت روانی آرام و عمیق به کار گرفته می‌شود. آیین‌های مذهبی هندوییسم و بودیسم همیشه تأکید زیادی بر استفاده از مراقبه داشتند ولی در قرن نوزدهم و بیستم بود که جهان غرب برای اولین‌بار با مراقبه و مدیتیشن آشنا شد. سرخوردگی غربیان از زندگی مدرن و نهادهای سنتی، آن‌ها را به‌سوی فلسفه‌های شرقی سوق داد و باعث شد اعمالی چون مراقبه، محبوبیت زیادی پیدا کند. تحقیقات صورت‌گرفته در روان‌شناسی، فواید مراقبه در کم کردن درد، استرس و افسردگی را نشان داده‌اند و همین مسئله بود که باعث شد جف فوستر (Jeff Foster) که به افسردگی دچار شده بود، با مراقبه آشنا شود و بتواند بر افسردگی‌اش غلبه کند. او در کتاب صوتی لذت مراقبه‌ی واقعی (The Joy of True Meditation: Words of Encouragement for Tired Minds and Wild Hearts) ما را دعوت می‌کند که همچون او به جهان مراقبه پناه ببریم تا بتوانیم خود واقعی‌مان را بپذیریم و در همین لحظه و اکنون زندگی کنیم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی لذت مراقبه‌ی واقعی

کتاب لذت مراقبه‌ی واقعی، مجموعه‌ای از نزدیک به 50 گفتار از جف فوستر درباره‌ی زندگی، عشق و مسیر طولانی‌ای است که برای پذیرش خود باید طی کنیم. این نویسنده و معلم معنوی، با گفتن داستان زندگی و مبارزه‌اش با شرم و افسردگی، نشان می‌دهد چگونه بحران‌های روانی‌اش او را به کشف دوباره‌ی زندگی و زیبایی‌های آن سوق دادند. جف فوستر، نشان می‌دهد در افسردگی، تنهایی و خستگی، نوعی تقدس وجود دارد که می‌تواند بهترین راهنمای ما برای رشد و تغییر باشد. تنها با پذیرش این خودِ شکستنی و ظریف است که ما می‌توانیم جنبه‌های الهی جهان و وجودمان را مشاهده کنیم.

جف فوستر در کتاب صوتی لذت مراقبه‌ی واقعی نشان می‌دهد تقابل‌های دوگانه‌ای که بسیاری از فلسفه‌ها در برابرمان ترسیم می‌کنند، مانع از درکِ حقیقت از سوی ما می‌شوند و برای یافتنِ حقیقت، باید به درکی غیردوگانه از جهان دست یابیم.

کتاب لذت مراقبه‌ی واقعی، توسط انتشارات ترنگ و با ترجمه‌ی مهرناز نوروزی منتشر شده و نسخه‌ی صوتی این کتاب را نیز همین انتشارات تهیه کرده است.

در نکوداشت کتاب لذت مراقبه‌ی واقعی

  • نوشته‌های این کتاب، زیبایی خشن و تمامیتی که در همین لحظه نهفته است را به ما یادآوری می‌کنند و از ما می‌خواهند در لحظه‌لحظه‌ی زندگی‌مان حضور یابیم. (کلی بویز، نویسنده)

کتاب صوتی لذت مراقبه‌ی واقعی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مراقبه و مدیتیشن علاقه‌مند هستید و به فلسفه‌های معنوی جدید علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی لذت مراقبه‌ی واقعی می‌شنویم

هرآنچه در اینجا زنده است، فقط برای لحظه‌ای، آیا می‌توانی آن را با تمام توجه خویش برکت دهی؟ آیا می‌توانی با اضطراب خویش، بدون تلاش برای رفع آن، اینجا باشی؟ آیا می‌توانی با این پوچی، بدون تلاش برای پرکردن آن بمانی؟ آیا می‌توانی این تنهایی، این شادی، این تردید را با توجه، بدون قضاوت دریابی؟ آیا می‌توانی این لحظه‌ی کنونی را همانگونه که یک هنرمند سوژه‌اش را می‌نگرد، همانگونه که یک عاشق معشوق خویش را می‌نگرد، بنگری؟ نه به‌عنوان چیزی برای تغییر یا اصلاح، بلکه به‌عنوان چیزی کامل و به‌خودی‌خود جذاب؟ و اگر نمی‌توانی اینجا باشی، اگر نتوانستی فضایی را در درون خویش برای آنها باز کنی، آیا می‌توانی فقط برای لحظه‌ای با آن احساس بی‌قراری، مقاومت، ناامیدی یا امتناع همراه باشی، بدون تلاش برای رفع یا شفا، یا فراتر رفتن از آن و یا ازبین‌بردن آن؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
39 دقیقه
پیشگفتار
19 دقیقه
در باب مراقبه واقعی
9 دقیقه
1. معجزه تنفس
19 دقیقه
2. شفای راستین چگونه روی می‌دهد
7 دقیقه
3. از افسردگی تا استراحت عمیق
8 دقیقه
4. به انتظار برای فراوانی پایان ده
9 دقیقه
5. دست از تلاش برای اصلاح من بردار، در عوض دوستم بدار
4 دقیقه
6. اگر احساس اندوه می‌کنی...
4 دقیقه
7. آرام بگیر، تو انجام‌دهنده نیستی
9 دقیقه
8. قطع ارتباط با گذشته و نوشدن
16 دقیقه
9. نیمه دیگرت
6 دقیقه
10. سکوت میان ما
5 دقیقه
11. بهترین رهنمود خودیاری
4 دقیقه
12. در باب زیبایی
9 دقیقه
13. حتی زمانی که نمی‌توانیم خودمان را در آغوش بگیریم
5 دقیقه
14. زیباییِ نومیدی
8 دقیقه
15. من با تو نفس می‌کشم
7 دقیقه
16. زیبایی بی‌حسی
7 دقیقه
17. چرا تاکنون شفا نیافته‌ای
6 دقیقه
18. وقتی دوستی به پایان خط زندگی می‌رسد
5 دقیقه
19. برآشفتگی
15 دقیقه
20. یوگای رابطه
8 دقیقه
21. وقتی احساسات را پس می‌زنیم
12 دقیقه
22. پشتیبان نیرومند تو
5 دقیقه
23. همچون صخره قوی باش
7 دقیقه
24. هنگامی که عشق قلب تو را می‌شکافد
5 دقیقه
25. دیگر برای عشق گدایی نکن
7 دقیقه
26. امروز رها باش
11 دقیقه
27. در اعماق گل‌ولای روابط
8 دقیقه
28. درگاه تقدس
5 دقیقه
29. بودای سرکش
9 دقیقه
30. آتش را فروبنشان
5 دقیقه
31. پایان عصر نو
9 دقیقه
32. آهستگی و همدلی در دنیای سریع
4 دقیقه
33. گام برداشتن با سرور
12 دقیقه
34. شرح عشق
6 دقیقه
35. حلاوت بازگشایی قلب
5 دقیقه
36. توِ راستین
10 دقیقه
37. پایبندی عمیق‌تر عشق
10 دقیقه
38. تنهایی درمان ویژه خود را دارد
8 دقیقه
39. سخنی با وینسنت ونگوگ
5 دقیقه
40. آرامش درونِ آشفتگی
5 دقیقه
41. مسیرِ دلِ شکسته
5 دقیقه
42. سرسپردگی به دنیایی افروخته
13 دقیقه
43. چگونه با ترس مواجه شویم
12 دقیقه
44. جانان
4 دقیقه
45. می‌باید خود مجنونم را بیشتر شرح دهم
10 دقیقه
46. هجرت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی لذت مراقبه‌ی واقعی
نویسنده
مترجممهرناز نوروزی
راویندا رحمنی
ناشر صوتینشر ترنگ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی لذت مراقبه‌ی واقعی

سعید
۱۴۰۳/۱/۲۴
کتاب فوق العاده تاثیر گذار و عالی. معنویت یعنی این. یعنی پذیرش تمامیت وجود خود چه زشت چه زیبا چون ما که خدا نیستیم بنده ایم و خدا و شیطان در درون ماست. فقط با در آغوش گرفتن شیطان (منیت) به خدا خواهیم رسید چون شیطانی هم در نهایت وجود ندارد و همه چیز اوست. ریشه همه‌ی تضادها و بیماری‌ها در معنویت رفتن به سمت خوبی و انکار جنبه‌های تاریک شخصیت هست. پیشنهاد می‌کنم به دوستان عزیزم کتاب نیمه تاریک وجود رو هم مطالعه کنند. در ضمن فقط اضافه کنم قسمت اول و دوم کتاب جابجا شدند یعنی اول باید قسمت دوم رو مطالعه کرد و بعد قسمت اول. اگه امکانش هست عزیزان در کتابراه رسیدگی کنند. با تشکر
امید اسفندیاری
۱۴۰۲/۷/۳۰
با سلام و خسته نباشید به عوامل کتابراه واقعا کتابی بسیار پر محتوا و کاربردی برای افرادی که خویشتن پذیر نیستن و مدام با خود شان در جنگ هستند رو با صدای فوق العاده حرفه‌ای خانم ندا رحمنی حتما گوش کنید و نهایت لذت رو ببرید
Sahara. Omidl
۱۴۰۲/۷/۱۶
با سلام و سپاس از کتابراه عزیز. من کتاب مرابقه واقعا دوس داشتم و به دوستان پیشنهاد میکنم که یکبارم که شده این کتاب را گوش کنن چون ارزشش داره
Mojganshafahi5@gmail.com
۱۴۰۲/۹/۲
خیلی کتاب درهم و برهمی هست اسمش مراقبه هست ولی نشانی از مراقبه درونش ندیدم گوینده صداش اصلا به این کتاب نمیخوره با هیجان میخونه نمیشه باهاش ارتباط بر قرار کرد
گ_ه
۱۴۰۲/۷/۱۸
این کتاب بسیار عالیه پیشنهاد میکنم مطالعه کنید یا بصورت صوتی که کتاب راه در اخیتار همه قرار داده استفاده کنید ممنون از کتابراه، خدا قوت
وهابزاده
۱۴۰۲/۷/۱۳
خواننده با تکرار مکرر جمله‌ها حس خوب را از بین می‌برد.
کاش یک خواننده‌ی مرد بود مثل خواننده‌ی کتاب هرجا روید مقصد همانجاست
رضاافراسیابی
۱۴۰۲/۷/۱۴
تعالی وجود یک انسان را در چنین کتابهایی میتوان به نتیجه رساند
ابوالفضل اصلانی
۱۴۰۲/۸/۲۲
اصلا ارزش خواندن و گوش دادن نداره از تنها چیزی که صحبت نمیکنه مراقبه هست
ثریا قهرمانی
۱۴۰۲/۸/۹
عالی بود من یک روزه گوش کردم و حالم رو خیلی خوب کرد
نیما جواندل
۱۴۰۲/۸/۲
این اهنگ تکراری که روی همه قسمت‌ها هست به شدت رو اذیت کنندست
Monire Sh
۱۴۰۲/۸/۱۲
کتاب بسیار عالی برای شناخت قدرت حال
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی لذت مراقبه‌ی واقعی

برای دریافت کتاب صوتی لذت مراقبه‌ی واقعی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.