معرفی و دانلود کتاب صوتی مهارت‌های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم؟

عکس جلد کتاب صوتی مهارت‌های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم؟
قیمت:
۸۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مهارت‌های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مهارت‌های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مهارت‌های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم؟

بزرگ‌ترین چالشی که امروزه در محیط کار میان مدیران و نیروهای جوان نسل جدید به‌وجود می‌آید، وجود شکاف نسلی و عدم درک متقابل است. بروس تولگن در کتاب صوتی مهارت‌های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم؟ دلیل وجود این شکاف را عدم برخورداری نسل جدید از مهارت‌های رفتاری و تعاملی می‌داند. او در این کتاب تلاش می‌کند تا راهکارهایی مفید را برای کسب این مهارت‌ها در اختیار مدیران و همچنین نیروهای جوان قرار دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی مهارت‌های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم؟

نیروهای کار جدید و جوان امروزی، سرشار از انرژی، ایده و مهارت‌های فنی مدرن هستند. با این وجود تعداد زیادی از آن‌ها به دلیل نداشتن مهارت‌های اجتماعی پایه‌ای، در کارشان موفق نمی‌شوند. بروس تولگن (Bruce Tulgan) در کتاب صوتی مهارت‌های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم (Bridging the Soft Skills Gap)، تلاش می‌کند تا با ارائه‌ی چند راهکار عملی، این خلأ را نیز در نیروهای جدید پر کند تا تبدیل به مانعی بر سر راه موفقیت شرکت و خودشان نشود.

بروس تولگن، اسم خلأیی را که در نیروهای جوان وجود دارد، مهارت‌های نرم گذاشته است. تعریف کردن مهارت‌های نرم بسیار دشوارتر از مهارت‌های فنی و تکنیکی است، اما این مسئله چیزی از حیاتی بودن آموزش این مهارت‌ها کم نمی‌کند. کتاب صوتی مهارت‌های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم، نتیجه‌ی بیش از بیست سال تجربه‌ی بروس تولگن در فضای کار و رویارویی با نسل جدید است. طبق مشاهدات او این نسل در عین برخوردار بودن از استعدادهای فراوان، تعدادی از پایه‌ای‌ترین مهارت‌های لازم را برای تطبیق با محیط کار و ارتقای شغلی نیاموخته‌اند.

بروس تولگن در کتاب صوتی مهارت‌های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم، به مخاطبان خود آموزش می‌دهد که چطور باید در جلسات کاری ظاهر شوند و تأثیر خوبی از خود به‌جا بگذراند، چطور می‌توانند در کارهای گروهی موفق عمل کنند و روحیه‌ی تیمی خود را ارتقا دهند؛ و مهم‌تر از همه اینکه چطور می‌توانند در مقام یک مدیر، به‌جای سروکله زدن دائمی با کارمندان و از دست دادن آن‌ها، این مهارت‌ها را به آن‌ها آموزش دهند.

کتاب صوتی مهارت‌های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم را نشر صوتی جیحون با صدای محمد ولیان و براساس ترجمه‌ی مریم فیلیه منتشر کرده است. نسخه‌ی متنی این کتاب را نیز انتشارات اژدهای طلایی به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی مهارت‌های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم؟

  • بروس تولگن چالش‌هایی را که به‌واسطه‌ی شکاف نسلی رخ می‌دهند درک کرده و نشان می‌دهد که این چالش‌ها می‌توانند تبدیل به چه فرصت‌هایی بشوند. این کتاب انباشته از استراتژی‌های مؤثر برای دست‌یابی به بیشترین میزان بهره‌برداری از استعدادهای چالش‌برانگیز نسل جدید است. (سو آنوارسکی، معاون ارشد شرکت خدمات مشتریان یو.اس)

  • با خواندن این کتاب از بروس تولگن، مانند همه‌ی کتاب‌های دیگرش، ناخودآگاه به یاد افراد مشابه و موقعیت‌های مشابهی می‌افتید که هر روز در شرکتتان با آن‌ها سروکار دارید. (استیو بل، معاون شرکت گلن گری در بخش منابع انسانی)

  • این کتاب شامل ایده‌هایی است که بدون معطلی قابل اجرا هستند. همچنین شامل راهنمایی‌هایی برای مدیرانی است که می‌خواهند مهارت‌های نرم را به نیروهای خود آموزش دهند. (سیلویا وت، رئیس مؤسسه‌ی مدیریت بین‌المللی کارنگی بوش)

کتاب صوتی مهارت‌های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم برای چه کسانی مناسب است؟

گوش سپردن به کتاب صوتی مهارت‌های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم، برای مدیرانی که با نسل جوان کار می‌کنند و همچنین جوان‌هایی که تلاش دارند تا مهارت‌های رفتاری لازم را برای برخورد مناسب در یک سازمان، شرکت و یک تیم بیاموزند، ضروری است.

با بروس تولگن بیشتر آشنا شویم

بروس تولگن، متولد سال 1967، یک سخنران و نویسنده‌ی آمریکایی است. تخصص او در زمینه‌ی آموزش مدیریت و شکاف نسلی میان نیروهای کار است. او بنیان‌گذار مؤسسه‌ی RainmakerThinking است که سمینارها و سخنرانی‌های متعددی در حوزه‌ی آموزش مدیریت برگزار می‌کند. این انجمن به ارائه‌ی خدمات مشاوره‌ای نیز می‌پردازد.

بروس تولگن مدرک دکتری حقوق خود را از دانشکده‌ی حقوق دانشگاه نیویورک گرفته است. او از اعضای یک مؤسسه‌ی حقوقی بسیار معتبر است، اما پس از تأسیس مؤسسه‌ی خود، تمرکز اصلی‌اش را بر آموزش مدیریت گذاشت. پس از چند دهه فعالیت در این حوزه، نشریه‌ی Management Today در یکی از شماره‌های خود، بروس تولگن را با عنوان استاد مدیریت نامید.

«هنر مفید بودن در محیط کار»، «مهارت‌های مربیگری» و «27 چالش پیش روی مدیران و راهکارهای آن» ازجمله کتاب‌های منتشرشده از بروس تولگن هستند.

در بخشی از کتاب صوتی مهارت‌های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم؟ می‌شنویم

مسئله این است که نسل zها، نه عادت و نه تمایل دارند که رفتار و نگرش خود را با یک مؤسسه و یا اشخاص صاحب‌اختیار، به‌خصوص اگر فرد صاحب‌اختیار از والدینشان نباشد، تطبیق دهند. درست است؛ آن‌ها برای کار درخواست می‌دهند، قبول می‌شوند، هیجان‌زده می‌شوند، به دنبال ستایش شما هستند، بسیار مشتاق موفقیت هستند و قطعاً حقوق می‌خواهند. بااین‌حال معمولاً نمی‌دانند که رفتار و نگرششان و انجام کاری که خودشان می‌خواهند، چقدر در دنیای واقعی محیط کار ناسازگاری به وجود می‌آورد. اکثر آنان هیچ تصور کلی‌ای از تأثیر حیرت‌انگیز اصول قدیمی ندارند. حقیقتاً آنان درک نمی‌کنند که تاچه‌حد تسلط بر مهارت‌های نرم، نه‌تنها الان، بلکه برای ادامه‌ی حرفه‌شان هم می‌تواند اعتبار آنان به‌عنوان کارمند را افزایش دهد. حتی اگر این ارزش را درک کنند، اکثر نسل zها نمی‌دانند از کجا باید شروع کنند. آنان معمولاً خیلی با اصول قدیمی آشنایی ندارند و بی‌شک تجربه‌ی کمی هم دارند و مانند هر مهارت دیگری اگر شخص تمرین نکند، نمی‌تواند به‌راحتی بر مهارت‌های نرم ضروری تسلط یابد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
15 دقیقه
سخن ناشر
11 دقیقه
قدردانی
2 دقیقه
درباره‌ی نویسنده
32 دقیقه
بخش اول: شکاف مهارت‌های نرم
23 دقیقه
احساس ناامنی نهادینه‌شده
21 دقیقه
شکاف مهارت‌های نرم
18 دقیقه
سه اصل قدیمی پیروی اثربخش
24 دقیقه
وقتی پای مهارت‌های نرم درمیان است، شما نمی‌توانید روش خود را برای استخدام به‌کار بگیرید
20 دقیقه
برنامه‌ی کارآموزی و هم‌ترازی
24 دقیقه
برنامه‌ی آموزش مداوم
22 دقیقه
مدیری به سبک‌وسیاق آموزشی شوید
22 دقیقه
موشکافانه بررسی کنید؛ اصول فراموش‌شده
22 دقیقه
بخش دوم: چگونگی آموزش اصول فراموش‌شده به جوانان بااستعداد امروز
22 دقیقه
خودارزیابی
23 دقیقه
چگونگی آموزش مسئولیت‌پذیری فردی
24 دقیقه
نگرش مثبت
26 دقیقه
عادت‌های شغلی مطلوب - قسمت اول
19 دقیقه
عادت‌های شغلی مطلوب - قسمت دوم
25 دقیقه
چگونگی آموزش مهارت‌های مردمی - قسمت اول
26 دقیقه
چگونگی آموزش مهارت‌های مردمی - قسمت دوم
23 دقیقه
یادگیری فعال - قسمت اول
24 دقیقه
یادگیری فعال - قسمت دوم
19 دقیقه
حل‌وفصل مشکل
28 دقیقه
چگونگی آموزش تصمیم‌گیری
33 دقیقه
چگونگی آموزش اصول فراموش‌شده‌ی پیروی اثربخش به جوانان بااستعداد امروز
23 دقیقه
چگونگی آموزش شهروندی مطلوب - قسمت اول
18 دقیقه
چگونگی آموزش شهروندی مطلوب - قسمت دوم
24 دقیقه
چگونگی آموزش خدمت‌رسانی - قسمت اول
24 دقیقه
چگونگی آموزش خدمت‌رسانی - قسمت دوم
23 دقیقه
چگونگی آموزش خدمت‌رسانی - قسمت سوم
25 دقیقه
کار گروهی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مهارت‌های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم؟
نویسنده
مترجممریم فیلیه
راویمحمد ولیان
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مهارت‌های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم؟

محمد فتاحزاده
۱۴۰۲/۵/۱۷
این کتاب بخونی راحت تر میتونی نسل جدید و رفتار هاشون و نحوه تفکر آن‌ها را درک کنی
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مهارت‌های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم؟

برای دریافت کتاب صوتی مهارت‌های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.