معرفی و دانلود کتاب صوتی هری پاتر و فرزند نفرین شده

عکس جلد کتاب صوتی هری پاتر و فرزند نفرین شده
قیمت:
۱۴۴۰۰۰ ۱۰۰,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هری پاتر و فرزند نفرین شده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هری پاتر و فرزند نفرین شده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هری پاتر و فرزند نفرین شده

کتاب صوتی هری پاتر و فرزند نفرین شده، اثری پرطرفدار و پرمخاطب از جی. کی. رولینگ، خالق اصلی مجموعه‌ کتاب‌های هری پاتر با همراهی جان تیفانی و جک تورن است. این کتاب، هشتمین جلد از این مجموعه به شمار می‌رود و روایتی مهیج، اسرارآمیز و نفس‌گیر از بازگشت به هاگوارتز و مواجهه‌ی دوباره با نیروهای شرور و جادوهای سیاه را شرح می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی هری پاتر و فرزند نفرین شده

کتاب صوتی هری پاتر و فرزند نفرین شده (Harry Potter and the cursed child) هشتمین کتاب از مجموعه‌ کتاب‌های هری پاتر و اولین اثری از این مجموعه است که به‌صورت نمایشنامه و برای اجرا روی صحنه‌ی تئاتر تهیه و تدوین شده است. جی.کی. رولینگ (J. K. Rowling)، خالق ماجراهای هری پاتر در مصاحبه‌های متعدد گفته بود که پس از «یادگاران مرگ»، آخرین بخش از این مجموعه، دیگر قصد ندارد به این داستان ادامه داده و اثر جدیدی از آن را منتشر کند؛ اما گویا اصرار طرفدارانِ بی‌شمار این فانتزیِ بی‌نظیر او را مجاب کرد تا کتاب دیگری به این مجموعه بیفزاید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی هری پاتر و فرزند نفرین شده

هری پاتر و فرزند نفرین شده با آثار پیش از خود، چندین تفاوت اساسی دارد: نخست آنکه این کتاب نه به صورت رمان بلکه در قالب نمایشنامه و برای اجرا روی صحنه‌ی تئاتر تنظیم شده است و دیگر اینکه این‌بار، بر خلاف گذشته، داستان تنها از ذهنِ خلاقِ جی. کی. رولینگ برنیامده و دو نویسنده‌ی دیگر، جان تیفانی (John Tiffany) و جک تورن (Jack Thorne)، نیز در نگارشِ آن سهیم هستند و در واقع این اثر، با نظارت رولینگ و نگارش آن دو نویسنده پدید آمده است. کمتر کسی است که با نامِ هری پاتر و ماجراجویی‌های شگفت‌انگیز او در مبارزه با جادوگر پلید و نیروهای تاریکی آشنا نباشد. هری، همان «پسری که زنده ماند»، اکنون بزرگ شده است. او رئیس پرمشغله‌ی وزارت سحر و جادو است، سه فرزند دارد و یک زندگیِ معمولی را می‌گذراند. هری گذشته را رها کرده اما گویا گذشته قصد ندارد او را به حال خود رها کند. قهرمانِ این داستانِ ما، نه هری که فرزند او، آلبوس سورس پاتر است. او همانند پدرش وارد هاگوارتز می‌شود و برخلاف انتظار همگان، کلاه گروه‌بندی او را به گروه اسلیترین می‌فرستد و این سرآغازی برای ماجراها و مشکلات متعددی است که رابطه‌ی پدر و پسر را به چالش می‌کشاند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی هری پاتر و فرزند نفرین شده

آلبوس سورس، که نسبت به هویتِ خود تردید پیدا کرده است، از هر راه ممکن استفاده می‌کند تا حقایقی را درباره‌ی خود و خانواده‌اش کشف کند؛ گویا میراث پدر برای گرفتار شدن در سختی‌ها و چالش‌ها تماماً به او رسیده است. گذشته و حالِ پدر و پسر، به‌طرزی عجیب و پیچیده، به هم گره خورده است و به نظر می‌رسد که تنها راه برای حل مشکلات، عبور از قلب سیاهی و تاریکی‌ست. آلبوس سورس برخلاف انتظار همه با پسر دراکو مالفوی، دشمنِ دیرینه‌ی پدرش دوست می‌شود و آن دو تصمیم می‌گیرند با سفر در زمان، جانِ یکی از دوستان هری را، که سال‌ها پیش در یک مسابقه‌ی جادوگری کشته شده است، نجات دهند. اما این سفر چندان راحت نیست چرا که بازگشت به گذشته مساوی است با خطر بازگشت جادوگرانِ شروری که قصد نابودی جهان و استیلای تیرگی بر آن را داشتند. آن‌ها خطر را می‌پذیرند و به گذشته بازمی‌گردند و این بار، این دختر ولدرمورت است که قصد دارد تا با تغییر مسیر رویدادها، آن‌ها را به سمت و سویی ببرد که هری پاتر در آن بمیرد و پدرش زنده شود و دوباره قدرت را در دست بگیرد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی هری پاتر و فرزند نفرین شده

هری پاتر و فرزند نفرین شده بلافاصله پس از اولین نمایش خود توانست تحسین منتقدان و مخاطبان را جلب کند. اولین اجرای آن مربوط به سال 2016 در تئاتر وست‌اند در لندن است که در سالن تئاتر پلاس به نمایش درآمد و توانست با یازده نامزدی و دریافت نه جایزه، رکورد متفاوتی را از اجرای نمایشنامه، از خود باقی بگذارد. از جمله جوایزی که این نمایشنامه از آنِ خود کرد می‌توان به جایزه‌ی لارنس اولیویه در سال 2017 اشاره کرد. نمایش برادوی متفاوتی نیز از این اثر در سال 2018 بر صحنه‌ی تئاتر رفت که آن نمایش نیز توانست ده عنوان نامزدی و شش جایزه از جوایز تونی از جمله جایزه‌ی بهترین اثر نمایشی در سال 2018 را به خود اختصاص دهد.

کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده را ویدا اسلامیه به فارسی ترجمه کرده و انتشارات کتابسرای تندیس آن را به چاپ رسانده است. نسخه‌ی گویای این کتاب را به همت نشر صوتی آوانامه و با خوانش جمعی از گویندگان و روایت کم‌نظیر آرمان سلطان‌زاده می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های هری پاتر

مجموعه داستان هری پاتر از جمله‌ی محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین آثار ادبیات فانتزی در سراسر جهان به شمار می‌رود. این مجموعه به قلم جی. کی. رولینگ، نویسنده‌ی نام‌آشنای انگلیسی نوشته شده است و راوی ماجراجویی‌های سه دوست به نام‌های هری پاتر، رون ویزلی و هرماینی گرنجر در مدرسه‌ای جادوگری است. آن‌ها هر بار با اتفاقات و چالش‌های متفاوتی مواجه می‌شوند تا در نهایت بتوانند جادوگر سیاه را که مسبب تمامی رنج‌ها و تاریکی‌هاست، از بین ببرند.

مجموعه داستان هری پاتر از هشت جلد تشکیل شده است. «هری پاتر و سنگ جادو»، «هری پاتر و تالار اسرار»، «هری پاتر و زندانی آزکابان»، «هری پاتر و جام آتش»، «هری پاتر و محفل ققنوس»، «هری پاتر و شاهزاده دورگه»، «هری پاتر و یادگاران مرگ» و «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» عناوین کتاب‌های منتشر شده از این مجموعه هستند. این مجموعه به بیش از 65 زبان دنیا ترجمه شده و تاکنون بالغ بر 500 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.

جوایز و افتخارات کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده

  • منتخب بهترین اثر فانتزی توسط گودریدز در سال 2016
  • کتاب سال واتراستونز
  • اثر پرفروش آمازون
  • برنده‌ی جایزه‌ی صنعت کتاب استرالیا (ABIA)

نکوداشت‌های کتاب فرزند نفرین شده

  • قسمت جدید کتاب‌های هری پاتر شما را طلسم خواهد کرد. (Times)
  • این سفر دوباره به دنیای جادویی و شگفت‌انگیزِ هاگوارتز، بسیار مهیج و جذاب است. (Telegraph)
  • هری پاتر و فرزند نفرین شده کتابی فوق‌العاده هیجان‌انگیز است که شما را در طول شب بیدار نگه خواهد داشت. (New York Times)
  • طرفدارانِ آثار هری پاتر می‌توانند نفس راحتی بکشند چرا که آخرین کتاب از این مجموعه، اثری دوست‌داشتنی و جالب‌توجه از آب درآمده است. (Booklist)
  • این کتاب راوی بازگشتی به دنیای جادویی هاگوارتز است که همچنان به طرز هیجان‌انگیزی تنش‌ها در آنجا جریان دارند، اما اهمیت اساسی عشق و دوستی به‌ویژه در مواجهه با خطر در آن نمایان می‌شود. (waterstones)

کتاب صوتی هری پاتر و فرزند نفرین شده برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی هری پاتر و فرزند نفرین شده را به تمامی علاقه‌مندان به آثار فانتزی و همین‌طور طرفداران آثار جی. کی. رولینگ و دوست‌داران مجموعه‌ی هری پاتر پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی هری پاتر و فرزند نفرین شده می‌شنویم

هری در رویا می‌دید. او می‌دید کودک شده است و در گنجه‌ی زیر پله، کابوس می‌بیند. با احساس حضور تاریکی مبهمی در اطرافش، غلت و واغلت می‌زد. او صدای خاله پتونیا را از دور شنید که می‌گفت: «هری، هری. این دیگچه‌ها کثیف‌اند. این دیگچه‌ها مایه‌ی آبروریزی‌اند. هری پاتر، بیدار شو...» هری کودک تا چشم باز کرد، خاله پتونیا را دید که بالای سرش ایستاده بود.

- ساعت چنده خاله پتونیا؟

- هر ساعتی باشه، وقتشه. وقتی قبول کردیم تو رو بزرگ کنیم، امیدوار بودیم بتونیم درستت کنیم. بسازیمت. تو رو تبدیل به انسان شریفی بکنیم. پس حتماً تقصیر خودمون بوده که تو این‌قدر تن‌پرور از آب دراومدی و مایه‌ی سرشکستگی‌مون شدی.

- من سعی خودمو می‌کنم.

- با سعی کردن که کار انجام نمی‌شه. لیوان‌ها پر از لکه، دیگچه‌ها همه خش برداشته. همین الان برو تو آشپزخونه و تمیزشون کن.

هریِ کودک از رختخواب بیرون آمد و پشتِ شلوارش خیس بود. خاله پتونیا ملافه‌ها رو پس زد و گفت: «ای بابا، ای بابا. چی کار کردی؟ دوباره تشک‌ات رو خیس کردی که.»

- ببخشید. انگار داشتم کابوس می‌دیدم.

- ای پسر بد. فقط حیوون‌ها خودشون رو خیس می‌کنند. حیوون‌ها و پسرهای بد.

- خواب پدر و مادرم رو می‌دیدم. فکر کنم دیدم که مُردند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
نمونه‌ی سه
نمونه‌ی چهار
4 دقیقه
فصل اول - قسمت اول: کینگزکراس
6 دقیقه
‌فصل اول - قسمت دوم: سکوی نه و سه‌چهارم
8 دقیقه
فصل اول - قسمت سوم: قطار سریع‌السیر هاگوارتز
17 دقیقه
فصل اول - قسمت چهارم: مراحل گذار
6 دقیقه
فصل اول - قسمت پنجم: وزارت سحر و جادو، دفتر کار هری
7 دقیقه
فصل اول - قسمت ششم: خانه‌ی هری و جینی پاتر
8 دقیقه
فصل اول - قسمت هفتم: خانه‌ی هری و جینی پاتر، اتاق آلبوس
5 دقیقه
فصل اول - قسمت هشتم: رویا، کلبه‌ای بالای صخره
4 دقیقه
فصل اول - قسمت نهم: خانه هری و جینی پاتر، اتاق خواب
8 دقیقه
فصل اول - قسمت دهم: قطار سریع‌السیر هاگوارتز
6 دقیقه
فصل اول - قسمت یازدهم: روی سقف قطار سریع‌السیر هاگوارتز
5 دقیقه
فصل اول - قسمت دوازدهم: وزارت سحر و جادو، تالار بزرگ همایش
2 دقیقه
فصل اول - قسمت سیزدهم: سرای سالمندان جادویی سینت اوسوالد
6 دقیقه
فصل اول - قسمت چهاردهم: سرای سالمندان جادویی سینت اوسوالد، اتاق آموس
4 دقیقه
فصل اول - قسمت پانزدهم: خانه‌ی هری و جینی پاتر، آشپزخانه
5 دقیقه
فصل اول - قسمت شانزدهم: وایت‌هال، سرداب
5 دقیقه
فصل اول - قسمت هفدهم: وزارت سحر و جادو، اتاق کنفرانس
7 دقیقه
فصل اول - قسمت هجدهم: وزارت سحر و جادو، راهرو
13 دقیقه
فصل اول - قسمت نوزدهم:‌وزارت سحر و جادو، دفتر هرمیون
4 دقیقه
فصل دوم - قسمت اول: رویا، پریوت درایو، گنجه‌ی زیر پله
2 دقیقه
فصل دوم - قسمت دوم: خانه‌ی هری و جینی پاتر، راه پله
3 دقیقه
فصل دوم - قسمت سوم: هاگوارتز، دفتر خانم مدیر
6 دقیقه
فصل دوم - قسمت چهارم: حاشیه‌ی جنگل ممنوع
4 دقیقه
فصل دوم - قسمت پنجم: جنگل ممنوع
3 دقیقه
فصل دوم - قسمت ششم: حاشیه‌ی جنگل ممنوع
7 دقیقه
فصل دوم - قسمت هفتم: مسابقه‌ی قهرمانی سه جادوگر، حاشیه‌ی جنگل ممنوع، سال ۱۹۹۴
9 دقیقه
فصل دوم - قسمت هشتم: هاگوارتز، درمانگاه
6 دقیقه
فصل دوم - قسمت نهم: هاگوارتز، پلکان‌ها
4 دقیقه
فصل دوم - قسمت دهم: هاگوارتز، دفتر خانم مدیر
3 دقیقه
فصل دوم - قسمت یازدهم: هاگوارتز، کلاس دفاع در برابر جادوی سیاه
1 دقیقه
فصل دوم - قسمت دوازدهم: هاگوارتز، پلکان‌ها
5 دقیقه
فصل دوم - قسمت سیزدهم: خانه‌ی هری و جینی پاتر، آشپزخانه
4 دقیقه
فصل دوم - قسمت چهاردهم: هاگوارتز، پلکان‌ها
4 دقیقه
فصل دوم - قسمت پانزدهم:‌ خانه‌ی هری و جینی پاتر، آشپزخانه
15 دقیقه
فصل دوم - قسمت شانزدهم: هاگوارتز، کتابخانه
3 دقیقه
فصل دوم - قسمت هفدهم: هاگوارتز، پلکان‌ها
2 دقیقه
فصل دوم - قسمت هجدهم: هاگوارتز، دفتر خانم مدیر
9 دقیقه
فصل دوم - قسمت نوزدهم: هاگوارتز، دستشویی دخترها
8 دقیقه
فصل دوم - قسمت بیستم: مسابقه‌ی قهرمانی سه جادوگر، دریاچه، سال ۱۹۹۵
4 دقیقه
فصل سوم - قسمت اول: هاگوارتز، دفتر خانم مدیر
3 دقیقه
فصل سوم - قسمت دوم: محوطه‌ی هاگوارتز
6 دقیقه
فصل سوم - قسمت سوم: وزارت سحر و جادو، دفتر رییس اداره‌ی اجرای قوانین جادویی
3 دقیقه
فصل سوم - قسمت چهارم: هاگوارتز، کتابخانه
7 دقیقه
فصل سوم - قسمت پنجم: هاگوارتز، کلاس معجون‌سازی
3 دقیقه
فصل سوم - قسمت ششم: اتاق کارزار
8 دقیقه
فصل سوم - قسمت هفتم: اتاق کارزار
2 دقیقه
فصل سوم - قسمت هشتم: حاشیه‌ی جنگل ممنوع، سال ۱۹۹۴
13 دقیقه
فصل سوم - قسمت نهم: حاشیه‌ی جنگل ممنوع
5 دقیقه
فصل سوم - قسمت دهم: هاگوارتز، دفتر خانم مدیر
4 دقیقه
فصل سوم - قسمت یازدهم: هاگوارتز، خوابگاه اسلیترین
5 دقیقه
فصل سوم - قسمت دوازدهم: رویا، دره‌ی گودریک، گورستان
2 دقیقه
فصل سوم - قسمت سیزدهم: خانه‌ی هری و جینی پاتر، اتاق خواب
5 دقیقه
فصل سوم - قسمت چهاردهم: هاگوارتز، خوابگاه اسلیترین
3 دقیقه
فصل سوم - قسمت پانزدهم: هاگوارتز: خوابگاه اسلیترین
8 دقیقه
فصل سوم - قسمت شانزدهم: هاگوارتز، جغددانی
4 دقیقه
فصل سوم - قسمت هفدهم: وزارت سحر و جادو، دفتر هرمیون
3 دقیقه
فصل سوم - قسمت هجدهم: سرای سالمندان جادویی سینت اوسوالد، اتاق آموس
7 دقیقه
فصل سوم - قسمت نوزدهم: هاگوارتز، زمین کوییدیچ
12 دقیقه
فصل سوم - قسمت بیستم: مسابقه‌ی قهرمانی سه جادوگر، هزارتو، سال ۱۹۹۵
5 دقیقه
فصل سوم - قسمت بیست‌ویکم: سرای سالمندان جادویی سینت اوسوالد، اتاق دلفی
6 دقیقه
فصل چهارم - قسمت اول:‌ وزارت سحر و جادو، تالار بزرگ همایش
5 دقیقه
فصل چهارم - قسمت دوم: تپه‌های اسکاتلند، ایستگاه قطار اویمور، سال ۱۹۸۱
3 دقیقه
فصل چهارم - قسمت سوم: دره‌ی گودریک، سال ۱۹۸۱
13 دقیقه
فصل چهارم - قسمت چهارم: وزارت سحر و جادو، دفتر هری
8 دقیقه
فصل چهارم - قسمت پنجم: دره‌ی گودریک، بیرون خانه‌ی جیمز و لی‌لی پاتر، سال ۱۹۸۱
6 دقیقه
فصل چهارم - قسمت ششم: خانه‌ی هری و جینی پاتر، اتاق آلبوس
3 دقیقه
فصل چهارم - قسمت هفتم: دره‌ی گودریک
2 دقیقه
فصل چهارم - قسمت هشتم: دره‌ی گودریک، در زیر سایه‌بان، سال ۱۹۸۱
6 دقیقه
فصل چهارم - قسمت نهم: دره‌ی گودریک، کلیسای سینت جروم، اطراف محراب، سال ۱۹۸۱
7 دقیقه
فصل چهارم - قسمت دهم: دره‌ی گودریک، کلیسای سینت جروم، سال ۱۹۸۱
14 دقیقه
فصل چهارم - قسمت یازدهم: دره‌ی گودریک، کلیسای سینت جروم، سال ۱۹۸۱
3 دقیقه
فصل چهارم - قسمت دوازدهم: دره‌ی گودریک، سال ۱۹۸۱
4 دقیقه
فصل چهارم - قسمت سیزدهم: دره‌ی گودریک، داخل خانه‌ی جیمز و لی‌لی پاتر، سال ۱۹۸۱
5 دقیقه
فصل چهارم - قسمت چهاردهم: هاگوارتز، کلاس درس
10 دقیقه
فصل چهارم - قسمت پانزدهم: تپه‌ای زیبا
5 دقیقه
گروه تولید کتاب صوتی هری پاتر و فرزند نفرین شده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هری پاتر و فرزند نفرین شده
نویسنده، ،
مترجمویدا اسلامیه
راویآرمان سلطان زاده، گروه گویندگان
ناشر چاپیانتشارات کتابسرای تندیس
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، نمایشنامه
قیمت نسخه صوتی
۱۴۴۰۰۰ ۱۰۰,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هری پاتر و فرزند نفرین شده

Negar malek
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
به عنوان یک طرفدار پر و پا قرص دنیای جادویی هری پاتر، همه‌اش فکر میکردم چرا وقتی جلد هشتمی برای ادامه داستان بعد از یادگاران مرگ هست و در همه جای دنیا به زبان‌های دیگه هم کتاب صوتی شده و با توجه به این که مجموعه هری پاتر به لطف همت انتشارات آوانامه و هنر ممتاز جناب آرمان سلطان زاده یکی از ورژن‌های هنرمندانه‌ترین صوتی رو و شاید اولین در رتبه جهانی در بین کتب صوتی این مجموعه داره ولی این کتاب یعنی فرزند نفرین شده که ادامه داستان هری پاتر و دوستانش هست که بسیار برای طرفداران دانستن جزییات بزرگسالیشون جذاب هست در ایران صوتی نشده هنوز. امروز که این پیغام رو از کتابراه دیدم از خوشحالی فریاد زدم. ممنون از آوانامه پرکار و عزیز که به تازگی سری کتاب‌های جورج آر. آر مارتین نغمه آتش و یخ هم انتشار دادن که با اینکه یک سری از دوستان کم لطفی کردن و شدیدا انتقاد کردند (در نظر نگرفتن که ورژن‌های آوانامه یک سر و گردن از بقیه ورژن‌های صوتی در ضعیف‌ترین حالت بالاتره) که البته اصلا کار ضعیفی نیست فقط کار جدیدیه. در پایان همه این نوشته رو اینجا قرار دادم که کتابراه و آوانامه بدونن که ما قدردان زحماتشون هستیم. امیدوارم همه لذت ببریم از این کار و کار‌های آتی.
پ ش
۱۴۰۲/۱۰/۲۲
اولش که دیدم ورژن صوتی این کتاب هم اومده خیلی خوشحال شدم. ولی بعد هر چی میگذره بیشتر اعصابم خرد میشه. به خوانِشِ آقای سلطان زاده عادت کرده بودم و این همه گوینده‌ای که اضافه شدن، و زیاد هم جالب نمیخونن و تاکیدات بیش از حد دارن، کلا باعث شده احساس کنم دارم به یک برنامه کودک بسیار بسیار ضعیف گوش میدم.
هرچند، خود کتاب و روایت رو به زوالش هم در این دلسردی بی تاثیر نیست. گویی خود نویسنده هم این کتاب رو نوشته تا خاطرات ما از کتاب‌های قبلی رو خراب کنه! مثل خونه یا شهر زیبایی که زمانی ازش دیدن میکنی و در اون نفس میکشی و با یادش زنده میشی و بعد از مدتی وقتی بخوای فقط یک‌بار دیگه دوباره ببینیش و بهش برگردی و اون زیبایی رو دوباره لمس کنی. بری و ببینی دیگه اونطوری نیست. و همه‌اش از بین رفته.
جیل ایرانی
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
واقعا چه طور خانم رولینگ حاضر شده اجازه بده این نمایشنامه در ادامه‌ی کتاب هایش منتشر بشه؟ گر چه خودش هم به عنوان یکی از سه نویسنده اسمش ذکر شده ولی این کجا و کتاب‌های اصلی هری پاتر کجا. واقعا ناامید کننده بود. من سعی کردم فقط فراموشش کنم و فقط هری پاتر تا آخر کتاب یادگاران مرگ در ذهنم بمونه در مورد نسخه صوتی، به نظرم بهتر بود صدای هری پاتر همان آقای سلطان زاده باقی می‌موند و صدای جینی و هرمیون با همدیگر جابه جا می‌شد! البته نظرات متفاوته. لحن مالفوی جالب نبود، بسیار تئاتری صحبت میکرد که با لحن بقیه صداپیشه‌ها همخونی نداشت. صدای پسرش و نحوه بیانش هم جالب نبود. البته باید بگویم صداپیشه‌ای که نقش کوتاه میرتل رو داشت واقعا کارش عالی بود.
Elaheh Ebrahimian
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
سلام و عرض ادب خدمت همه عزیزان کتابراه بنده این کتاب چند سال پیش به صورت چاپی خونده بودم نسخه صوتی کتاب رو هم تهیه کردم به دلیل این که این جلد از داستان به سبک نمایشنامه نوشته شده و بود و من بخاطر پیش فرض که از جلد‌های قبلی در ذهنم داشتم نتونستم خوب ارتباط برقرار کنم همون طور که حدس زدم نسخه صوتی و به خوبی اجرا شده بود برای من جذاب‌تر از نسخه چاپی بود گوینده‌ها عالی اجرا کردند و نمیشه ایرادی در نحوه اجرای کتاب پیدا کرد موضوع کتاب هم در ارتباط با مشکلات بین فرزندان و والدین هست که گاهی عدم درک متقابل باعث ایجاد فاصله و اختلاف میشه از گروه گویندگان سپاسگزارم و امیدوارم روزی شاهد نسخه صوتی رمان وهابیت هم باشیم
Sara Ghorani
۱۴۰۲/۱۱/۷
بعد چندین دور گوش کردن به سری کامل هری پاتر، وقتی فهمیدم این جلد هم صوتی شده از هیجان بند نمیشدم. اما متاسفانه صداگذاری به قدرت قسمت‌های قبلی نبود. مثلا صدای اسکورپیوس و دلفی اصلا به دلم و به نقش ننشسته بود به نظر من. یک جورایی اختلاف سطح گویندگی وجود داشت بین کاراکترها، مثلا صدای راوی، صدای هری و هرماینی خیلی حرفه‌ای بودند ولی صداس دلفی این وسط یک حالت غیر حرفه‌ای داشت. البته که خود داستان هم به قدرت جلدهای قبلی نیست. من قبلا این کتاب رو متنی از انتشارات حوض نقره خوندم و از متنی خوندنش بیشتر لذت بردم.
Amir_eht
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
بسیار عالی بود. همونطور که انتظار داشتم.
تنها نقطه ضعفی که میتونم بهش نسبت بدم، غریبه بودن صدای بعضی شخصیت‌ها مثل مالفوی بود. بقیه صداها روی شخصیت‌ها نشسته بود. لحن و احساسی که باهاش بتونی تصور کنی رو به راحتی دریافت کردم. شور و هیجان خوب منتقل شد. موسیقی جاهای درستی بود. خوانش روان گوینده‌ها هم
درجه یک.
کلا لذت بردم.
مدت‌های زیادی بود منتظر کتاب صوتی فرزند نفرین شده بودم. ممنون از زحماتی که برای پخش این کتاب کشیدین. ❤️
سحر زند
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
سلام و خداقوت به گروه کتابراه و آوانامه
چند نکته از نظرم مهمه که بگم
داستان خودش ضعیف تر و غیرحرفه‌ای تر از داری داستان‌های قبل هست انگار خود نویسنده از سر کم حوصلگی فصل ۹ رو نوشته. بخاطر همین موقع خوندن یا گوش دادنش کمی تو ذوقتون میخوره: ((
در مورد نسخه صوتی چون به صداگذاری خود جناب سلطان زاده
عادت کرده بودیم همزمان هم افت ذاتی قصه هم تغییر گویندگان باعث شد اون حس خوب کتاب‌های قبلی تجربه نشه اما این چیزی از زحمات دوستان کم نمیکنه
ابوالفضل نژادیان
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
خسته نباشید به همه عوامل تنها ایرادی که میتونم بگیرم این هست که‌ ای کاش بیشتر صداها ر‌و خود اقای سلطان زاده گویندگی میکردند این‌طور که یک‌سری از صداها نسبت به کتاب صوتی‌های قبل عوض شده باعث میشه بیشتر این کتاب از بقیه فاصله بگیره با توجه به اینکه فیلمش هم ساخته نشده اگر صداهایی مثل صدای پروفسور مک گنگال و اسنیپ و مخصوصا دراکو مالفوی عوض نمیشد احتمال زیاد این ایراد رو نمیگرفتم.
arezoo ghasemi
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
قطعا برای ما هری پاتر باز‌ها غیر از ۵ ستاره نمیتونه داشته باشه، خیلی جالب بود بعد از ان همه اتفاقات و کشته شدن بعضی‌ها باز هم در داستان زنده بودند و من رو برد به سال‌های دور و حال و هوای خوب ان دوران، حالا از نظر مقایسه کتاب با مابقی کتاب‌های هری‌ پاتر کمی سبک تر بود هم حجم داستان و هم هیجان اما در کل حال خوبی به آدم میده تداعی روزهای شیرین هری‌پاتر
bahar ashkani
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
من عاشق مجموعه هری پاتر هستم. مخصوصا با صدای آرمان سلطان زاده کتاب‌های قبلی هری پاتر یک‌ جور دیگری به دل می‌نشست گرچه گویندگان این کتاب هم خوب بودند فقط نمیدونم چرا دراکو مالفوی لهجه هندی داره مثل راج‌ کاپور حرف میزنه، فقط کاش داستان طولانی‌تر بود خیلی زود تموم شد.
atena taghavi
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
داستان به جذابیت سری داستان‌های هری پاتر نیست. متاسفانه خوانش هم به گوش مخاطبی که کل کتاب رو با صدای آقای سلطان زاده گوش داده باشه خیلی جذاب نیست با اینکه تعداد زیادی گوینده اضافه شده. اما از زحمات تیم اجرایی سپاسگزاریم.
سحرفراحی
۱۴۰۳/۲/۳
مشکل جمعی از گویندگان هست شاید اگر از قسمت اول اینجوری بود میشد عادت کرد ولی واقعا صداها به شخصیت‌ها نمیاد. سبک کتاب هم که بسیار متفاوت تر هست چون نمایشنامه‌ای هست در کل یکبار خوندن یا گوش دادنش خالی از لطف نیست. طولانی هم نیست
Soroush Fathi
۱۴۰۲/۱۱/۴
شگفت انگیز و رویایی. با صدای آرمان سلطان زاده بزرگ و دیگر صداپیشگان عالی. کاش از صداهای محیطی بیشتری استفاده میشد، هر چند در مقایسه با کتب دیگر این مجموعه واقعا بالاترین سطح رو داشت. یکی از با کیفیت‌ترین کتب صوتی که گوش دادم.
نگار حداد
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
کتاب خیلی قشنگی بود ولی به نظرم اگر نسخه صوتی این جلد هم مثل کتابهای قبلی فقط صدای خود آقای سلطان زاده بود بهتر میشد چون ما به صدای شخصیت‌ها عادت کرده بودیم و کمی صداهای جدید غریبه بود و حس و حال شخصیت‌های اصلی رو نداشت.
کیمیا کبیریان
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
مثل همیشه اقای سلطان زاده عالی بودن ولی صدا گذاری دراکو مالفوی واقعا روی اعصاب بود و این که تلفظ آواداکداورا خیلی بد بود خیلی فارسی و کلیشه‌ای گفته میشد. ولی در کل ممنونم از زحماتتون
مشاهده همه نظرات 37

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هری پاتر و فرزند نفرین شده

برای دریافت کتاب صوتی هری پاتر و فرزند نفرین شده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.