معرفی و دانلود کتاب صوتی هشت پیمان برای پایداری عشق

عکس جلد کتاب صوتی هشت پیمان برای پایداری عشق
قیمت:
۷۳,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هشت پیمان برای پایداری عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هشت پیمان برای پایداری عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هشت پیمان برای پایداری عشق

عشق آن عنصر گرانبهایی است که پس از حصول، باید از آن مراقبت به عمل آید تا از گزند حوادث در امان بماند. جان گاتمن، جولی گاتمن، راشل آبرامز و داگ آبرامز کتاب صوتی هشت پیمان برای پایداری عشق را به هدف ارائه‌ی هشت راهکار اساسی برای بهبود روابط عاطفی نگاشته‌اند. گفتنی‌ست این کتاب جایزه‌ی Nautilus را از آنِ خود کرده است.

درباره‌ی کتاب صوتی هشت پیمان برای پایداری عشق

عشق همان‌قدر که ساده است، می‌تواند مقوله‌ی پیچیده‌ای باشد. شاید فکر کنید همین که یک نفر را دوست داشته باشید، می‌دانید باید قدم‌های بعدی را چگونه بردارید، چه حرفی بزنید و چگونه روابطتان را بهبود ببخشید. اما ازآنجاکه انسان موجودی پیچیده است و در شناخت خودش با مصائب زیادی روبه‌روست، در برقراری ارتباطی عاشقانه و عمیق با دیگری، به کمک‌ متخصصان و افراد باتجربه نیاز دارد. جان گاتمن (John Mordechai Gottman) و جولی گاتمن (Julie Gottman) به همراه راشل آبرامز (Rachel Carlton Abrams) و داگ آبرامز (Doug Abrams) در جواب به این نیاز انسان، کتاب صوتی هشت پیمان برای پایداری عشق (Eight Dates) را نگاشته‌اند و با طراحی هشت قرار عاشقانه به افراد یاد می‌دهند چگونه علی‌رغم چالش‌ها و تنش‌ها، رابطه‌ی عاشقانه‌ی سالمی داشته باشند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی هشت پیمان برای پایداری عشق

نگارندگانْ پیمان اول را اعتماد و تعهد معرفی می‌کنند. در یک رابطه، تعهد انتخابی است که هرروز بارها و بارها انجام می‌دهید. شما آن را انتخاب می‌کنید، حتی زمانی که خسته‌اید، یک‌عالمه کار دارید و یا تحت فشار هستید. شاید بارزترین معنای تعهد این باشد که شما دربرابر هرگونه احتمالی از سوی افراد دیگر مقاومت کنید و هم از نظر جنسی و هم از نظر عاطفی به شریک زندگی خود وفادار بمانید.

کشمکش و تنش در رابطه امری اجتناب‌ناپذیر است. رابطه‌ی بدون بحث و دعوا نه‌تنها باعث مباهات نیست، بلکه نشان از خطری نهفته دارد. پیمان دومِ کتاب صوتی هشت پیمان برای پایداری عشق بر مدیریت کشمکش تمرکز دارد. بسیاری فکر می‌کنند کشمکش بی‌فایده و حتی مضر است، اما در واقع کشمکش امری ضروری است، زیرا در نتیجه‌ی آن قرار است به درکی متقابل برسیم و زوایای پنهانی از یکدیگر را کشف کنیم. در این مواقع باید به یاد داشته باشیم که در کشمکش نباید به دنبال پیروزی و برتری باشیم؛ زیرا در رابطه‌ی عاشقانه دو زمینِ بازی یا دو طرفِ دعوا وجود ندارد، درنهایت این رابطه است که باید پیروز شود.

این کتاب در قرار سوم، به وضعیت نرمال و عادی جنسی زوج‌ها توجه نشان می‌دهد. وضعیت معمولی و عادی برای هر زوج، شرایطی است که هردو در آن احساس راحتی کنند. این وضعیت عادی به تناسب شرایط و موقعیت‌های مختلف، ممکن است تغییر کند؛ مثلاً وقتی بچه‌دار می‌شوید، پا به سن می‌گذارید یا تحت درمان هستید. جان و جولی گاتمن، راشل و داگ آبرامز سپس درباره‌ی رابطه‌ی جنسی بعد از بچه‌دار شدن و نحوه‌ی پرشور نگه داشتن رابطه بحث می‌کنند. پیمان‌های چهارم تا هشتم به ترتیب، به مسئله‌ی کار و پول، خانواده، سرگرمی و ماجراجویی، رشد معنوی و رویاها می‌پردازند.

با مثال‌هایی که نویسندگان از زندگی واقعی زوجین می‌آورند، کتاب صوتی هشت پیمان برای پایداری عشق را به اثری دلنشنی و شنیدنی بدل می‌کنند. این کتاب توسط نشر صوتی جیحون و با صدای رضا آتشی در اختیار شما قرار دارد تا با گوش سپردن به آن از رابطه‌ی عاطفی خود مراقبت کنید.

نکوداشت‌های کتاب هشت پیمان برای پایداری عشق

  • اگر تصور می‌کنید چون ازدواج کرده‌اید، دیگر به این کتاب نیاز ندارید، سخت در اشتباهید. (اپرا)
  • اثری درخشان درباره‌ی عشق. (شیکاگو تریبون)
  • این کتاب بر اساس تحقیقات فراوان در زمینه‌ی روابط عاشقانه، توصیه‌های گرانبهایی در اختیارتان می‌گذارد تا بتوانید عمر عشقتان را طولانی کنید. (دانیل جی سیگل، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌ تایمز)

کتاب صوتی هشت پیمان برای پایداری عشق برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به تمام زوجین، چه آن‌ها که در ابتدای مسیر عاشقی قرار دارند و چه آن‌ها که سالیان زیادی با یکدیگر زندگی کرده‌اند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی هشت پیمان برای پایداری عشق می‌شنویم

هیچ‌کس راه‌بندان را دوست ندارد. حسی که در مکانی گیر افتاده‌اید و نمی‌توانید جایی بروید. این امر می‌تواند زمانی رخ دهد که شما با هر دفعه مراجعه به مشکلات دائمی در گفت‌وگوهایتان، به این صحبت‌ها می‌رسید. شما وقتی در این زمینه صحبت‌های مشابهی دارید و بدون هیچ پیشرفتی در حل مشکلات، بارها و بارها درباره‌ی آن بحث و گفت‌وگو می‌کنید، خواهید فهمید که این مشکلات دائمی به راه‌بندان تبدیل شده‌اند. این بحث‌ها یکی از شما یا هردوی شما را عصبانی، ناراحت و آزرده می‌کند؛ به‌طوری‌که از هم دور می‌شوید وبه جایی می‌رسید که همسرتان را به‌عنوان یک دشمن می‌بینید.

ماری در ذهنش شروع به بدگویی کردن از وسلی کرد و به خواب رفتن او با تلویزیون روشن برایش سمبل خودخواهی محض در تمام امور شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
درباره‌ی نویسندگان
26 دقیقه
به دیدار شبانه خوش آمدید
20 دقیقه
علم عشق
22 دقیقه
دیدار شبانه‌ی شما
19 دقیقه
چهار مهارت گفت‌وگوی صمیمانه
18 دقیقه
پیمان اول: به من تکیه کن - اعتماد و تعهد
23 دقیقه
ورود به دنیای ناشناخته
23 دقیقه
تمرین - واقعاً تا چه اندازه برای همسرتان حرمت و احترام قائلید؟
10 دقیقه
خلاصه‌ی فصل
19 دقیقه
پیمان دوم: از توافق تا عدم توافق - پرداختن به بحث و مشاجره
16 دقیقه
مختصری درباره‌ی راه‌بندان
18 دقیقه
خوب و عادلانه بجنگید و روابطتان را ترمیم کنید
18 دقیقه
پیمان سوم: اجازه دهید باهم به توافق برسیم - رابطه‌ی زناشویی و صمیمیت
16 دقیقه
رابطه‌ی زناشویی بعد از پدر و مادر شدن
17 دقیقه
روابطتان را پرشور و حرارت نگه دارید
23 دقیقه
پیمان چهارم: ارزش عشق - کار و پول
19 دقیقه
وقت یعنی پول
14 دقیقه
تمرین - پول کافی از نظر من چه معنایی دارد؟
13 دقیقه
پیمان پنجم: اتاقی برای بزرگ شدن - خانواده
20 دقیقه
جلوتر از این منحنی بمانید
26 دقیقه
پیمان ششم: با من بازی کن - سرگرمی و ماجراجویی
19 دقیقه
ماه عسلی ناخوشایند و پرهیاهو
18 دقیقه
تمرین - برای سرگرمی با بازی
17 دقیقه
پیمان هفتم: چیزی که به آن معتقدید - رشد، کمال و معنویت
20 دقیقه
تمرین - پرسشنامه‌ی معنای مشترک
20 دقیقه
پیمان هشتم: یک عمر زندگی با عشق - رویاها
10 دقیقه
تمرین - سطوح رویا
11 دقیقه
سخن پایانی: به همدیگر عشق بورزید
13 دقیقه
پیوست: پرسش‌های آزاد بیشتر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هشت پیمان برای پایداری عشق
نویسنده، ، ،
مترجمفرناز توانایان فرد
راویرضا آتشی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هشت پیمان برای پایداری عشق

برای دریافت کتاب صوتی هشت پیمان برای پایداری عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.