معرفی و دانلود کتاب صوتی پنجره

عکس جلد کتاب صوتی پنجره
قیمت:
۱۳,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پنجره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پنجره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پنجره

تا به حال دانه‌های برفی را که از آسمان تیره و سرد زمستان می‌بارد شمرده‌اید؟ این نخستین وصفی است که از شخصیت اصلی داستان کتاب صوتی پنجره می‌شنویم. نگارش این داستان را وحید قربانی نژاد شلمانی بر عهده داشته است.

درباره‌ی کتاب صوتی پنجره

شخصیت اصلی داستان کتاب صوتی پنجره زندگی خود را برای ما روایت می‌کند. او از روزی که از شغلش استعفا داده است در خانه‌ی مادرش زندگی می‌کند و این موقعیت تازه، او را با چالش‌های جدیدی روبه‌رو کرده است. مانند بسیاری از اثار وحید قربانی‌نژاد شلمانی، در شخصیت و رفتار و منش راوی این داستان او نیز رگه‌هایی از جنون هویداست. مادر در حال مراقبت کردن از اوست. اما راوی از علت این مراقبت بی‌خبر است. دست او باندپیچی شده است. اما به خاطر نمی‌آورد که چرا و از چه زمانی این زخم را بر تن خود دارد. راوی به فراموشی مبتلاست یا نوعی جنون و توهم؟ با شنیدن این کتاب صوتی پاسخ این سؤال را می‌گیریم یا با پرسش‌های دیگری مواجه می‌شویم؟

داستان کوتاه در ادبیات فارسی قدمتی صدساله دارد. این ژانر ادبی در تاریخ ادبیات ایران با انتشار مجموعه داستان یکی بود یکی نبود اثر محمدعلی جمالزاده آغاز شد و بعدتر سکان این کشتی به نویسندگانی همچون ابراهیم گلستان، هوشنگ گلشیری، صادق چوبک، صادق هدایت و... سپرده شد. اکنون و با گذشت بیش از یک سده از متولد شدن نخستین داستان کوتاه فارسی، نویسندگان جوان پا به میدان گذاشته‌اند و نام‌های تازه‌ای در قفسه‌ی داستان کوتاه کتابفروشی‌ها به چشم می‌خورد. وحید قربانی‌نژاد شلمانی نیز یکی از این نام‌هاست که با همت انتشارات گیوا داستان کوتاه شنیدنی خود را منتشر کرده است. کتاب صوتی پنجره را با صدای حسین نصیری و المیرا محمودیان می‌شنوید.

کتاب صوتی پنجره برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان کوتاه علاقه‌مند هستید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما توصیه می‌کنیم.

با وحید قربانی‌نژاد شلمانی بیشتر آشنا شویم

این نویسنده در تیر ماه 1364 چشم به جهان گشود. وحید قربانی‌نژاد شلمانی از سال 1380 و از سن شانزده‌سالگی به وبلاگ‌نویسی روی آورد و در سال 1397 موفق شد نخستین کتاب خود را منتشر کند: مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه با عنوان «تاریک، سرد و بی‌نهایت طولانی». «شب قداره‌های بلند» نام کتاب دیگر وحید قربانی‌نژاد شلمانی است.

در بخشی از کتاب پنجره می‌خوانیم

پیرزن با آن قد کوتاه و پای شَلش لنگ‌لنگان راهش را به سمت خانه ادامه می‌داد، دستش حسابی از خرت و پرت‌هایی که خریده بود پر بود و چادرش را به دندان گرفته بود. توی هوای داغ تابستان عرق می‌ریخت. به در خانه که رسید در را باز کرد و داخل شد. دخترش آمد جلو، سلامی کرد و وسایل را از دست مادرش گرفت، با هم از حیاط گذشتند و پا به اتاق گذاشتند. زن چادرش را تا کرد و گوشه‌ای گذاشت، نشست، به پشتی تکیه داد، از کنار پشتی بادبزن حصیری را برداشت، چشمانش را بست و مشغول بادزدن شد، دختر برگشت پیش مادرش نشست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
پنجره

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پنجره
نویسنده
راویحسین نصیری، المیرا محمودیان
ناشر صوتیانتشارات گیوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پنجره

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پنجره

برای دریافت کتاب صوتی پنجره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.