معرفی و دانلود کتاب قهرمان شنل پوش: چه احساسی داری لویی؟

عکس جلد کتاب قهرمان شنل پوش: چه احساسی داری لویی؟
قیمت:
۲۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قهرمان شنل پوش: چه احساسی داری لویی؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قهرمان شنل پوش: چه احساسی داری لویی؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قهرمان شنل پوش: چه احساسی داری لویی؟

لیز فلچر، نویسنده‌ی کتاب قهرمان شنل پوش: چه احساسی داری لویی؟ همراه با لویی، این بچه‌فیل ماجراجو و شجاع، به دنیای بزرگ احساسات سر خواهد زد. غم، سرخوردگی، شادی و خشم! این‌ها احساساتی هستند که هریک از ما روزانه بارها تجربه می‌کنیم. آیا تابه‌حال فکر کرده‌اید چطور باید خودمان را در برابر احساسات مختلف آماده کنیم، یا چه کارهایی بلدیم تا احساس بهتری را در لحظه برای خود رقم بزنیم؟ قهرمان شنل‌پوش به شما پاسخ می‌گوید.

درباره‌‌ی کتاب قهرمان شنل‌پوش: چه احساسی داری لویی؟

سخت‌ترین احساسی که تا‌به‌حال داشته‌اید چه بوده؟ غم؟ خشم؟ ترس؟ چطور از پس احساسات مختلف خود برمی‌آیید؟ آیا در مواقع خاص، می‌توانید احساسات خود را به‌خوبی کنترل کنید؟ اصلاً چقدر با احساسات خود آشنایی دارید؟ لیز فلچر (Liz Fletcher) نویسنده‌ی کتاب قهرمان شنل‌پوش: چه احساسی داری لویی؟ (The Emotions Book: A Little Book about Big Feelings) به تمام سؤالات کودکان در مورد احساسات پاسخ می‌دهد.

لویی یک بچه‌فیل است، اما نه از آن معمولی‌ها. او قهرمان زندگی خودش است و یک شنل قرمز دارد که با آن شجاعت برآمدن از پس چالش‌های پیش رو را پیدا می‌کند. او به‌تازگی به یک چالش بزرگ برخورده است؛ لویی به‌درستی از احساساتش سر در نمی‌آورد. درحقیقت او نمی‌داند چطور از پس احساسات مختلف بربیاید و آن‌ها را مدیریت کند. کتاب قهرمان شنل‌پوش: چه احساسی داری لویی از رایج‌ترین احساس‌هایی که بارها و بارها برای هر شخص رخ خواهند داد می‌گوید. این احساسات اسم‌های زیادی دارند، اما بزرگ‌ترین‌شان احساس شادی، غم، خشم و سرخوردگی هستند. وقتی غم شدیدی احساس می‌کنیم یا موضوعی حسابی عصبانی‌مان کرده، چطور باید رفتار کنیم؟ گاهی شاید نیاز است یک لیوان آب بخوریم، یا آن که نفس عمیقی بکشیم یا کلی راه دیگر که لویی، این قهرمان شنل‌پوش برای ما خواهد گفت.

قهرمان شنل‌پوش: چه احساسی داری لویی یک داستان کامل و آموزنده برای کودکان است. همچنین این داستان به مخاطبان کمک می‌کند تا از سنین پایین احساسات خود را به‌خوبی تنظیم کنند. لویی به کودکان هم‌سن‌ّوسال خود از اهمیت تلاش برای به دست آوردن می‌گوید و درنهایت، نشان می‌دهد که غلبه بر چالش‌های جدید اغلب می‌تواند منجر به سرگرمی و ماجراجویی بیشتر شود. این کتاب اولین‌بار در سال 2021 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش نشر پرتقال و ترجمه‌ی خوب آناهیتا حضرتی کیاوندانی به دست علاقه‌مندان رسید.

درباره‌ی مجموعه‌‌کتاب‌های قهرمان شنل‌پوش

«قهرمان شنل‌پوش» نام یک مجموعه کتاب داستانی _ آموزشی مصور برای کودکان و به قلم لیز فلچر است. به گفته‌ی نویسنده، ایده‌ی اولیه‌ی این مجموعه بعد از به دنیا آمدن فرزند او شکل گرفت؛ درست زمانی که فلچر می‌خواست با شیوه‌ای قصه‌وار، مسائل مهم و نقاط‌ِعطف آموزشی مختلف مثل خوب غذا خوردن، استقبال از یک خواهر یا برادر جدید یا طی کردن احساسات جدید را به فرزند خود بیاموزد. شخصیت اصلی داستان‌های قهرمان شنل‌پوش یک بچه‌فیل است که با شنل قرمز خود می‌تواند از پس چالش‌های جدید بربیاید.

در هر قسمت از ماجراهای این مجموعه به سراغ یکی از موضوعات پیش روی لویی خواهیم رفت و نحوه‌ی برخورد او با مسائل را خواهیم دید. نویسنده‌ی مجموعه‌ی قهرمان شنل‌پوش امیدوار است از طریق داستان‌های لویی، مخاطبان کوچک بتوانند شجاعت درونی خود را در آغوش بگیرند، اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشند و شیوه‌ی فکری خود را ارتقا دهند. از این مجموعه کتاب‌های مختلفی مثل «تختخواب جدید لویی»، «روز بدون پوشک»، «اولین روز مدرسه»، «از این‌ها نمی‌خورم!» و... نیز به فارسی ترجمه شده است.

کتاب قهرمان شنل‌پوش: چه احساسی داری لویی؟برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب جذاب به کودکان اهل داستان‌های پرکشش، مصور و آموزنده پیشنهاد می‌شود. این اثر برای گروه سنی بالای دو سال مناسب است.

با لیز فلچر بیشتر آشنا شویم

لیز فلچر بیش از هرچیز در انتشار کتاب حوزه‌ی آموزشی برای کودکان مهارت دارد. او مدرک گرافیک خود را از دانشگاه سانفرانسیسکو گرفت و از همان سال‌های فارغ‌التحصیل رؤیای خود برای پرورش فکر و خلاقیت کودکان را به واقعیت تبدیل کرد. مؤسسه‌ی انتشاراتی لیز فلچر اکنون با نامBrave Kids Press کتاب‌های مختلف و آموزنده‌ای برای بچه‌ها تولید می‌کند. شخصیت قهرمان اکثر داستان‌های لیز فلچر یک فیل کوچک به نام لویی است که در هر قسمت از سری کتاب‌ها، به‌ سراغ ماجراجویی‌های جالب و جدید خود می‌رود. فعالیت‌های فرهنگی فلچر در سال‌های گذشته، و آموزش‌های او در زمینه‌ی کسب شجاعت و روبه‌روشدن با چالش‌ها، تاثیر زیادی بر طیف گسترده‌ای از کودکان، در سراسر جهان گذاشته.

در بخشی از کتاب قهرمان شنل پوش: چه احساسی داری لویی؟ می‌خوانیم

سلام، به من می‌گویند عصبانیت! قرمزم، انفجاری و بی‌اعصاب! و اگر بهم اجازه دهی بزرگ شوم، حال خودت و دیگران را خراب می‌کنم! برای همین اگر سراغت آمدم، اجازه بده آرامش با تو دوست شود. جلوی خودت را بگیر، نفس عمیق بکش، تا بالاخره بتوانی راه درست را انتخاب کنی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قهرمان شنل پوش: چه احساسی داری لویی؟
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-274-289-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قهرمان شنل پوش: چه احساسی داری لویی؟

برای دریافت کتاب قهرمان شنل پوش: چه احساسی داری لویی؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.