معرفی و دانلود کتاب لاغری با ان ال پی: بدون گرفتن رژیم، لاغرتر و سالم‌تر شوید

عکس جلد کتاب لاغری با ان ال پی: بدون گرفتن رژیم، لاغرتر و سالم‌تر شوید
قیمت:
۵۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لاغری با ان ال پی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لاغری با ان ال پی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لاغری با ان ال پی: بدون گرفتن رژیم، لاغرتر و سالم‌تر شوید

لیندسی اگنس، نویسنده‌ی پرفروش انگلیسی، با کتابی دیگر در حوزه‌ی ان ال پی شما را در مسیر لاغر شدن همراهی می‌کند. او در کتاب لاغری با ان ال پی ابزاری برای لاغر شدن و همیشه لاغر ماندن در اختیار شما می‌گذارد. این ابزار همان تکنیک ان ال پی است که به همراه بیست و پنج تمرین ساده، برنامه‌ی مغزتان را از نو پی می‌ریزد تا یک سبک زندگی کاملاً متفاوت اتخاذ کنید و در نتیجه، به صورت خود به خود و پایدار برنامه‌ی غذایی‌تان را تغییر بدهید.

درباره‌ی کتاب لاغری با ان ال پی

با کتاب لاغری با ان ال پی (Lose Weight with NLP: Be thinner and healthier without going on a diet) نوشته‌ی لیندسی اگنس (Lindsey Agness) رژیم‌های لاغری آزاردهنده را کنار بگذارید و در عین حال وزن کم کنید! رژیم‌ها اقداماتی موقتی‌اند. مهم نیست چقدر با یک رژیم وزن کم کرده باشید، به محض اینکه پایتان بلغزد، دوباره وزن اضافه می‌کنید و از مسیر لاغر شدن خارج می‌شوید. توصیه‌ی لیندسی اگنس این است که نگرش شخصی خودتان را در ارتباط با غذا کشف کنید و در ادامه با کمک ان ال پی الگوهای فکری‌تان را تغییر بدهید و برای همیشه با اضافه وزن خداحافظی کنید. به این ترتیب از راحت‌خوری دست بر می‌دارید و هوس‌هایتان را به صورت ناخودآگاه و با کمترین انرژی تحت کنترل خود می‌گیرید. در کنار این، او رویکرد شما به ورزش را نیز تغییر می‌دهد، کمکتان می‌کند طفره رفتن از ورزش را کنار بگذارید و در عوض فعالیت‌های ورزشی مورد علاقه‌تان را پیدا کنید.

کتاب لاغری با ان ال پی به شما نشان می‌دهد که چه رابطه‌ای با غذا دارید؛ پرخور هستید یا کم خور. لیندسی اگنس روش پیشنهادی خود را طی آزمایش‌های عملی بر روی شش مرد و زن به اثبات رسانده و نتایج این آزمایش‌ها را در این کتاب به اشتراک گذاشته است. همچنین تجربیات مختلفی از افراد گوناگون و روش‌های مؤثرشان برای لاغر شدن را نیز جمع‌آوری کرده و در اختیار شما قرار می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب لاغری با ان ال پی

کتاب لاغری با ان ال پی در هشت فصل نوشته شده است. نویسنده در فصل اول عناصر مختلف تکنیک ان ال پی را توضیح می‌دهد. در فصل دوم تمرینات لازم برای شناخت بهتر سبک فعلی‌ غذا خوردنتان را ارائه می‌کند. فصل سوم سفر را آغاز می‌کند و به مراحل عملی برای خلق خودِ جدیدتان می‌پردازد. فصل چهارم به تغییر پیشینه‌ی شخصی و رها شدن از گذشته‌ی منفی اختصاص دارد. فصل پنجم روش‌های برنامه‌ریزی مجدد مغز و تنظیم دوباره‌ی افکار را به شما نشان می‌دهد و فصل ششم برای اتخاذ سبک زندگی سالم راهنمایی‌تان می‌کند. در ادامه، در فصل هفتم رفتارهای جایگزین برای غلبه بر هوس‌های منفی آورده شده است و در نهایت، با مطالعه‌ی فصل هشتم یاد می‌گیرید چطور ورزش را به جزء جدایی‌ناپذیر زندگی‌تان تبدیل کنید.

کتاب لاغری با ان ال پی شما را ملزم به یک رژیم غذایی سفت و سخت یا یک برنامه‌ی ورزشی طاقت فرسا نمی‌کند. این کتاب با تکیه بر تکنیک ان ال پی، کلیت سبک زندگی شما را نشانه می‌گیرد و کمکتان می‌کند با متحول کردن طرز فکر و سبک زندگی‌تان به صورت دائمی و ناخودآگاه قدم در مسیر سلامتی بگذارید.

کتاب لاغری با ان ال پی توسط مهین خالصی به فارسی برگردانده و به همت انتشارات نسل نواندیش روانه‌ی بازار کتاب ایران شده است.

کتاب لاغری با ان ال پی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد دارید یک سبک زندگی سالم اتخاد کنید و به ویژه وزنتان را کاهش بدهید، مطالعه‌ی این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب لاغری با ان ال پی: بدون گرفتن رژیم، لاغرتر و سالم‌تر شوید می‌خوانیم

اگر قرار بود هم‌اینک به شما بگویم: «هر کاری می‌خواهید بکنید، ولی به کیک شکلاتی فکر نکنید»، چه اتفاقی می‌افتد؟ درست است، به یک کیک شکلاتی فکر می‌کردید. جالب است بدانیم در این هنگام مغز شما ناچار است برای این‌که به کیک فکر نکند، اتفاقاً نخست به آن فکر کند، زیرا ذهن شما نمی‌تواند عبارتی منفی را پردازش کند. در این‌جا جمله‌ی معروف «مواظب چیزهایی که آرزو می‌کنید باشید» مصداق دارد، چون اگر فکری دردسرساز یا زیانبار بکنید، یا به زبان ان‌.ال.‌پی، به بازنمایی درونی چیزی که نمی‌خواهید بپردازید، درست همان را به‌دست خواهید آورد. یکی از مهم‌ترین اصول روان‌شناسی در زندگی این است که همیشه از چیزی که بر آن تمرکز می‌کنید، بیشتر به‌دست می‌آورید، زیرا انرژی شما در جایی جاری می‌شود که توجهتان به آن معطوف است. پس اگر حواس خود را بر چاق نبودن، نخوردن آن کیک، ننوشیدن یک لیوان نوشابه‌ی اضافی و غیره معطوف کنید بازهم به آن‌ها فکر می‌کنید و سرانجام درست همان چیزی را که نمی‌خواهید به‌دست می‌آورید!

دِرِن براون با استفاده از بچه‌گربه‌ای ملوس که در ظرفی شیشه‌ای گذاشته بود، این موضوع را مقتدرانه پیش روی تماشاگران تلویزیون ثابت کرد.

یکی از تماشاگران به‌نام لورا با بچه‌گربه‌ای نشان داد چگونه ظرف شیشه‌ای به جعبه‌ای که دکمه‌ی قرمز بزرگی رویش بود، سیم‌کشی شده بود. به او گفتند اگر دکمه‌ی قرمز را فشار دهد، جریان برق به ظرف شیشه‌ای سرایت می‌کند و بچه‌گربه می‌میرد. موضوع فقط نکشتن گربه بود و برای فشار ندادن دکمه جایزه‌ای پانصد دلاری هم به او پیشنهاد شد. در این میان صحنه‌های بعدی شگفت‌آور بود. درست چند ثانیه پیش از اتمام وقت، لورا به دکمه‌ی قرمز نزدیک شد و آن را فشار داد و گربه را کشت. البته، گربه به‌راستی نَمُرد. موضوع این است که وقتی ما بر چیزی خیلی تمرکز کنیم که آن را نمی‌خواهیم یا می‌خواهیم از آن اجتناب کنیم، سرانجام همان را به‌دست خواهیم آورد.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسنده
مقدمه
فصل یک: ان‌.ال.‌پی و لاغری
فصل دوم: رژیم‌گرفتن را متوقف و زیستن را آغاز کنید!
فصل سوم: تعریف خودِ جدید
فصل چهارم: درک احساسات خویش
بخش پنجم: برنامه‌نویسی مجدد مغز
فصل ششم: شیوه‌ی زندگی سالم
فصل هفتم: هوس‌هایتان را برای همیشه فراموش کنید
فصل هشتم: ورزش: واژه‌ی مخوف همدلی
نتیجه‌گیری: چگونه لاغر شوید و لاغر بمانید
سخن پایانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لاغری با ان ال پی: بدون گرفتن رژیم، لاغرتر و سالم‌تر شوید
نویسنده
مترجممهین خالصی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-964-236-591-3
موضوع کتابکتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لاغری با ان ال پی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب لاغری با ان ال پی

برای دریافت کتاب لاغری با ان ال پی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.