معرفی و دانلود کتاب صوتی دورکاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد

عکس جلد کتاب صوتی دورکاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دورکاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دورکاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دورکاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد

موفقیت در مشاغل دورکاری، مرهونِ برقراری تعادل میان زندگی شخصی و کاری است. کتاب صوتی دورکاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد، شامل بیست‌وهشت مقاله‌ی خواندنی از مجله‌ی هاروارد بیزنس ریویو است و نکات مؤثری پیرامون دورکاری ارائه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی دورکاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد

دورکاری امروزه به شیوه‌ی رایج کار کردن تبدیل شده؛ در صورتی که تا سال‌های گذشته دورکاران جزو اقلیت‌ها محسوب می‌شدند. اغلب دورکاری را با مزایای آن به خاطر می‌آورند، اما واقعیت این است که دورکاری می‌تواند تعادل میان زندگی کاری و زندگی شخصی را برهم زند و حتی وقت و انرژی بیشتری از دورکاران طلب کند. نشریه‌ی هاروارد بیزنس ریویو (Harvard Business Review Press) کتاب صوتی دورکاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد(HBR Guide to Remote Work) را به هدف بیان راه‌حل‌هایی مؤثر برای فائق آمدن بر چالش‌های دورکاری منتشر کرده است.

فرد دورکار می‌تواند در خانه‌ی خود یا در اقامتگاهی در شهری دورافتاده -که البته اینترنت فعال دارد- و یا در کافه‌ای شلوغ کارش را انجام دهد. همان طور که در همه‌ی دورکاری‌ها مکانْ سیال و انتخابی است، در برخی از آن‌ها زمان نیز شناور است و فرد تا پایان موعدِ مقرر باید وظیفه‌اش را به انجام برساند؛ حال آنکه در نوع دیگری از دورکاری، کارمند باید در محدوده‌ی ساعاتِ کار حضوری فعالیتش را انجام دهد. صدالبته که کار کردن حین دراز کشیدن در تخت یا نشستن در کافه‌ای ساحلی، وقت بیشتر و انتخاب‌های بیشتری در اختیارمان می‌گذارد، اما باید توجه داشت که تمرکز بر اطلاع‌رسانی هماهنگ، اقدام برای حصول نتایج مثبت و پیشرفت مداوم در دورکاری اموری نه‌چندان ساده و گاه زمان‌بر است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی دورکاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد

محروم بودن از ارتباط حضوری با مدیر و همکاران، فرصت تبادل نظر و بروز ایده‌های خلاقانه و حتی نشان دادن ارزش‌های فرد دورکار را تا حد زیادی کاهش می‌دهد؛ اما کتاب صوتی دورکاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد این نوید را می‌دهد که مشکلات و چالش‌های دورکاری قابل حل هستند. این کتاب راهکارهایی ارائه می‌دهد تا دورکار بتواند حضور مؤثر و ارزشمند خود را نشان دهد و یا کسی که در جایگاه مدیریت قرار دارد، به‌خوبی تیم دورکار را هدایت کند.

اینکه گروه‌های مؤثر به چه شکلی عمل می‌کنند، کار مدیریت چیست و مدیران چگونه می‎‌توانند به رشد و پیشرفت کارکنان خود کمک کنند، در دورکاری تفاوت چندانی با کار حضوری ندارد. به همین نحو، شیوه‌هایی که افراد به کار می‌گیرند تا ثابت کنند وجودشان در محل کار ضروری هستند، همان شیوه‌هایی هستند که می‌توانند هنگام دورکاری به کار گیرند. ویدئو کنفرانس، ایمیل، تماس تلفنی و تصویری از جمله امکاناتی هستند که در دسترس فرد دورکار قرار دارند. کتاب صوتی دورکاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد بر امکاناتی که شخص دورکار یا مدیرِ تیم دورکار می‌تواند برای بهبود روابط میان‌فردی به کار گیرد، تمرکز داد.

کتاب حاضر به دورکاران می‌آموزد که چگونه روند کاری منظمی در محیطی غیر از محیط کار پیش گیرند، جلسات مجازی را به نحو احسن اجرا کنند، از فرسودگی شغلی و خستگیِ ناشی از تماس‌های تصویری جلوگیری کنند و...

انتشارات پندار تابان نسخه‌ی متنی کتاب حاضر را با ترجمه‌ی مهین خالصی منتشر کرده و نشر صوتی جیحون، نسخه‌ی صوتی آن را با صدای افشین اعتماد در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد

مجموعه کتاب‌های مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد کارمندان را به عنوان انسان‌هایی با احساسات متفاوت در نظر می‌گیرند و با توجه نشان دادن به نیازهای انسانی، به بهبود عملکرد در زندگی شخصی و کاری کمک می‌کنند. این مجموعه به افراد می‌آموزد که در مواجهه با افراد بدقلق چه راهی پیش گیرند و چگونه از فرسودگی شغلی جلوگیری کنند. این مجموعه مقالات توجه به سلامت روان را دستور کار خود قرار می‌دهد.

کتاب صوتی دورکاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم دورکار هستید یا افرادی دورکار در سازمان خود دارید، کتاب صوتی دورکاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد توصیه‌های مفیدی در اختیارتان خواهد گذاشت.

در بخشی از کتاب صوتی دورکاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد می‌شنویم

ما به عنوان پدر و مادر کودکی دوساله و مسافرانی همیشگی، گاهی خیال‌پردازی می‌کنیم که اگر یک‌کدام از ما سوار هواپیما شویم، به دور از عوامل حواس‌پرتی مانند تماس‌های تلفنی، دوستان و در جست‌وجوی نمو چه مقدار کار می‌توانیم انجام دهیم. ما معمولاً همه‌ی کارهای اساسی را با عجله انجام می‌دهیم: بستن باروبنه‌ی سفر، عبور از بخش امنیت حمل‌ونقل، تلفن کاری در دقیقه‌ی آخر، زنگ زدن به یکدیگر و سوار هواپیما شدن. آنگاه وقتی تلاش می‌کنیم آن جلسه‌ی کاری عالی را ضمن پرواز برگزار کنیم، هیچ کاری از دستمان برنمی‌آید. حتی بدتر از این، پس از به‌روزرسانی ایمیل خود و بارها و بارها خواندن مطالعات مشابه، هنگام فرود آمدن به دلیل اصرار به پاسخ دادن به ایمیل‌هایی که ناگزیر روی هم تلنبار شده‌اند، بیش از حد خسته‌ایم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
4 دقیقه
مطالبی که یاد خواهید گرفت
16 دقیقه
مقدمه
16 دقیقه
یک: به پایان رساندن کار - فصل 1
13 دقیقه
فصل 2
12 دقیقه
فصل 3
7 دقیقه
فصل 4
11 دقیقه
فصل 5
17 دقیقه
دو: پیمایش چالش‌های رایج - فصل 6
23 دقیقه
فصل 7
25 دقیقه
فصل 8 - فصل 9
13 دقیقه
سه: مراقبت از سلامت روحی و روانی - فصل 10
18 دقیقه
فصل 11
25 دقیقه
فصل 12- فصل 13
15 دقیقه
چهار: پیشرفت در جلسات مجازی - فصل 14
13 دقیقه
فصل 15
22 دقیقه
فصل 16 - فصل 17- قسمت اول
26 دقیقه
فصل 17 - قسمت دوم - فصل 18
18 دقیقه
پنج: رئیس بودن - فصل 19
18 دقیقه
فصل 20
14 دقیقه
فصل 21
19 دقیقه
فصل 22
11 دقیقه
فصل 23
20 دقیقه
فصل 24
14 دقیقه
شش: حل مشکلات مربوط به تیم‌های دورکار - فصل 25
14 دقیقه
فصل 26
24 دقیقه
فصل 27 - فصل 28

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دورکاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد
نویسنده
مترجممهین خالصی
راویافشین اعتماد
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دورکاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد

برای دریافت کتاب صوتی دورکاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.