معرفی و دانلود کتاب مبانی جامع قوانین پدل - جلد دوم

عکس جلد کتاب مبانی جامع قوانین پدل - جلد دوم
قیمت:
۴۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مبانی جامع قوانین پدل - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مبانی جامع قوانین پدل - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مبانی جامع قوانین پدل - جلد دوم

شاید زمان آن رسیده که ورزش پدل هم مانند باقی ورزش‌های راکتی مرسوم، در ایران نیز سر و صدایی به پا کند! کتاب مبانی جامع قوانین پدل - جلد دوم، اثری از فرهاد جامع، بنیان‌گذار پدل در ایران، برای آشنایی با پدل و نیز ارتقای دانش اعضای این حوزه نوشته شده است. در این کتاب قوانین و اصول این ورزش نسبتاً نوظهور در ایران را مطالعه می‌کنیم.

درباره‌ی کتاب مبانی جامع قوانین پدل - جلد دوم

کتاب مبانی جامع قوانین پدل - جلد دوم، راهنمایی‌ست برای آشنایی ما با ورزش پدل، که کمک خواهد کرد این ورزش هم مانند سایر ورزش‌های راکتی مشابه خود، میان مردم رواج پیدا کند. پدل ورزشی نسبتاً نوظهور است، که تشابهاتی با سایر ورزش‌های راکتی دارد. زمین پدل با دیوارهای شیشه‌ای احاطه شده و مشابه زمین‌های تنیس و اسکواش است. درست است که پدل در سال‌های اخیر وارد ایران شده و به ظاهر قدمت چندانی هم ندارد، اما ریشه‌های آن به قرن نوزدهم میلادی بازمی‌گردد. در واقع یکی از سرگرمی‌هایی که در کشتی‌های انگلیسی برای مسافران تدارک دیده می‌شد، بازی‌ای مشابه با پدل بوده است. محدوده‌ای روی کشتی برای بازی تعیین و برای جلوگیری از خروج توپ، اطراف آن با توری‌های فلزی پوشانده می‌شد. چندین سال بعد، در اواخر دهه 1960 میلادی، بازی مشابهی در مکزیک شکل گرفت که از آن روز با نام پدل خوانده می‌شود. پس از مکزیک، این بازی در اسپانیا، آرژانتین و سایر کشورها نیز رواج پیدا کرد. این بازی در سال 1389 توسط فرهاد جامع که نویسنده‌ی کتاب مبانی جامع قوانین پدل - جلد دوم است، به ایران راه یافت.

در کتاب مبانی جامع قوانین پدل - جلد دوم، به صورت مفصل با ورزش پدل آشنا می‌شویم و سفری خواهیم داشت به دنیای ورزشی که کمتر در ایران شناخته‌شده است. در این کتاب، می‌خوانیم که پدل چگونه قوای جسمانی و ذهنی و توانایی‌ تفکر استراتژیک بازیکن را درگیر کرده و به چالش می‌کشد. کتاب مبانی جامع قوانین پدل - جلد دوم، بر جنبه‌های اساسی و اصلی بازی متمرکز شده است. قطعاً روش‌ها و استراتژی‌های مختلفی برای پدل وجود دارد که به صورت تئوریک قابل انتقال نیستند و با تکرار و تمرین کسب می‌شوند. کلیت مطالبی که با خواندن این کتاب به آن‌ها دست خواهید یافت، شامل مبانی اصلی ورزش پدل، شرح قوانین، توضیحاتی درباره‌ی ضربات بازی و آیین‌نامه‌هایی‌ست که در فدراسیون بین‌المللی پدل مورد قبول‌اند.

گفتنی‌ست تمام اصول و قوانین مطرح‌شده در کتاب مبانی جامع قوانین پدل - جلد دوم بر اساس آخرین اطلاعات موجود از این ورزش نوشته شده‌اند.

انتشارات حتمی که ناشر تخصصی کتاب‌های ورزشی‌ست، این کتاب را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

کتاب مبانی جامع قوانین پدل - جلد دوم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای ارتقای دانش داوران، مربیان و بازیکنان پدل از آخرین قوانین این ورزش مناسب است. به علاوه اگر از دانشجویان علوم ورزشی هستید نیز این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم. همچنین اگر به حوزه‌های ورزشی علاقه‌مندید و به دنبال کسب اطلاعات جامعی در باب ورزش‌هایی هستید که کمتر شناخته شده‌‌اند، کتاب مبانی جامع قوانین پدل - جلد دوم، گزینه‌ی مناسبی برای شماست.

در بخشی از کتاب مبانی جامع قوانین پدل - جلد دوم می‌خوانیم

سرویس‌زننده جهت خود را تغییر می‌دهد؛ اما هم‌بازی او که ضربه می‌زند، ثابت در گوشه‌ی سمت خود می‌ماند. هر بازیکن باید در سمت خود -راست یا چپ- منطقه‌ای را که می‌خواهید سرویس بزنید، درست انتخاب کنید. در اولین سرویس، اگر به دیوار جانبی زده شود مناسب است که توپ عمیق و نزدیک دیوار پرتاب شود. جنبه‌ی مهم دیگر در سرویس استرالیایی این است که یارِ زننده‌ی سرویس، مرکز زمین را بپوشاند تا سرویس‌زننده زمان کافی برای رسیدن و پوشش دادن به ضربه‌ها را داشته باشد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مبانی وزش پدل
فصل 2: قوانین
فصل 3: ضربات پدل
فصل 4: آیین ‌نامه های فدراسیون بین المللی پَدل

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مبانی جامع قوانین پدل - جلد دوم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات150
زبانفارسی
شابک978-600-355-170-1
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مبانی جامع قوانین پدل - جلد دوم

برای دریافت کتاب مبانی جامع قوانین پدل - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.