معرفی و دانلود کتاب مذاکره حرفه‌ای

عکس جلد کتاب مذاکره حرفه‌ای
قیمت:
۴۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مذاکره حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مذاکره حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مذاکره حرفه‌ای

کتاب مذاکره حرفه‌ای اثری کم‌حجم، اما کاربردی است که برای بالا بردن مهارت‌های مذاکره‌ی مدیران طراحی شده. مایکل بنولی یل و وی هوآ در این کتاب، به زبان ساده و با استفاده از نمودارهای تصویری، اصول نظری و عملی گفت‌وگو و راهکارهای مناسب برای یک مذاکره‌ی موفق را آموزش می‌دهند.

درباره‌ی کتاب مذاکره حرفه‌ای

مذاکره به معنی ارتباط و گفتگو به هدف رسیدن به توافق دوطرفه است. هرجا عده‌ای با هدف مشخصی با هم ارتباط برقرار می‌کنند نیاز به مذاکره پررنگ می‌شود؛ چون معمولاً نظر افراد و منافع آن‌ها با هم متفاوت است و اگر گفتگویی به منظور توافق دوطرفه انجام نشود به اختلاف منجر می‌شود. مذاکره در موقعیت‌های زیادی از زندگی اهمیت دارد. شاید کوچک‌ترین موقعیت مذاکره، توافق کودکان سر انتخاب بازی باشد و بزرگترین آن، توافق‌های بین‌المللی سیاسی. با وجود این که مذاکره و توافق دوطرفه در موقعیت‌های زیادی از زندگی مورد نیاز است، بیشتر افراد مهارت پایینی برای مذاکره دارند. در نتیجه اختلاف نظر به تحمیل نظر، بی‌عدالتی و مشاجره تبدیل می‌شود. علت اصلی این مشکل، پیچیدگی و چالش‌برانگیز بودن مذاکره است. مذاکره به کاربرد دانش و تجربه و ترکیبی از مهارت‌های مختلف (مثل ارتباط موثر، قانع‌سازی، انعطاف‌پذیری و…) نیاز دارد که دستیابی به آن‌ها کار راحتی نیست. مایکل بنولی یل (Michael Benoliel) و وی هوا (Wei Hua) کتاب مذاکره حرفه‌ای (Negotiating) را با هدف آموزش این اطلاعات و مهارت‌های پیچیده‌ زبان ساده تهیه کرده‌اند.

معرفی و دانلود کتاب مذاکره حرفه‌ای

مطالب کتاب مذاکره حرفه‌ای در 4 فصل تنظیم شده‌. در فصل اول یاد می‌گیرید چگونه آمادگی لازم برای شروع مذاکره را پیدا کنید. در فصل دوم، سبک‌های مختلف مذاکره را می‌شناسید و نکاتی مربوط به ایجاد رابطه، اعتماد و مذاکره‌ی منصفانه یاد می‌گیرید. فصل سوم به راهکارهای عملی برای تسلط بر چالش‌های حین مذاکره می‌پردازد و آخرین فصل به مذاکره‌کنندگان یاد می‌دهد چگونه یک روش مذاکره برای خود ایجاد کنند. مایکل بنولی یل و وی هوآ با استفاده از دستورالعمل‌ها، نمودارها، جداول، فهرست‌های مفید و مثال‌های واقعی، مطالب کتاب مذاکره حرفه‌ای را آموزنده‌تر و ملموس‌تر کرده‌اند. همین دستورالعمل‌ها، نمودارها، جدول‌ها و مثال‌های واقعی در کنار صفحات کم کتاب بهترین ویژگی این کتاب هستند. این ویژگی، کتاب مذاکره‌ حرفه‌ای را به یک راهنمای عملی و پرکاربرد تبدیل می‌کند. چون به مذاکره‌کنندگان اجازه می‌دهد قبل از انجام مذاکره به راحتی به مطالب کتاب نگاهی بیندازند و اطلاعات مهم را مرور کنند.

مذاکره حرفه‌ای یکی از کتاب‌های مجموعه‌کتاب‌های مدیر حرفه‌ای (Essential Managers) است. این کتاب با ترجمه‌ی مریم عرضی و از انتشارات آریانا قلم منتشر شده.

درباره‌ی مجموعه کتاب مدیرحرفه‌ای

افرادی که مسئولیت مدیریت یا رهبری را برعهده دارند در مسیر انجام مسئولیت‌های خود با مسائل خاصی مواجه می‌شوند که مخصوص این جایگاه است. بدون مهارت‌های لازم برای حل این مسائل، رسیدن به پیشرفت و نتایج دلخواه ممکن نیست. مجموعه کتاب‌های مدیر حرفه‌ای شامل 6 کتاب کاربردی است. هر کدام از این کتاب‌ها یکی از مهارت‌های پایه و ضروری برای مسائل مدیریتی را به صورت ساده و روان و با استفاده از نمودارهای تصویری آموزش می‌دهد. این مجموعه توسط انتشارات آریانا قلم ترجمه و چاپ شده. مجموعه کتاب‌های مدیر حرفه‌ای شامل این کتاب‌هاست:

  • ارتباطات حرفه‌ای
  • مذاکره حرفه‌ای
  • ارائه حرفه‌ای
  • اخلاق حرفه‌ای
  • عملکرد حرفه‌ای
  • رهبر حرفه‌ای

کتاب مذاکره حرفه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب، هم برای مدیران حرفه‌ای و هم برای کسانی که به تازگی وارد حرفه‌ی مدیریت شده‌اند آموزنده و مفید است.

در بخشی از کتاب مذاکره حرفه‌ای می‌خوانیم

برای خود اهداف بزرگ تعیین کنید، اما نه آنقدر بزرگ که نامعقول باشند. شاید وسوسه شوید آرمان‌هایتان را کوچک کنید و با کم کردن انتظارات از شکست احتمالی در امان بمانید، اما با این کار بی‌شک کمتر از میزان ممکن به دست می‌آورید. اگر نتوانید اهداف مشخصی تعیین کنید، گرفتار خطر «تعهد بیش از حد» می‌شوید که تلاشی است نامعقول برای اینکه به هر قیمتی در مذاکره «برنده» شوید.

تعهد بیش از حد که خطر جدی مذاکره است زمانی رخ می‌دهد که اقدامات بیهوده را ادامه می‌دهید، درحالی‌که معقول‌تر است جلوی ضرر را بگیرید و کار را رها کنید. همیشه برای اندازه‌ای که قرار است پیش بروید حدی تعیین کنید و راهکاری برای کنار کشیدن از مذاکره نیز داشته باشید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: آماده شدن برای مذاکره
ماهرشدن در مذاکره
شناخت دشواری‌های مذاکره
آمادگی داشتن
طراحی ساختار
فصل 2: انتخاب سبک مذاکره
تعریف سبک مذاکره
تعریف مذاکرۀ سودمحور
مذاکره با تمام ذهن
انجام معاملۀ برد-برد
ایجاد رابطه
ایجاد اعتماد دوجانبه
منصفانه مذاکره کردن
فصل 3: انجام مذاکره
قدرتمندانه مذاکره کردن
ارائۀ پیشنهاد و پاسخ به پیشنهاد
امتیاز دادن
متقاعدکنندگی
عبور از تنگنا
پرهیز از دام‌های تصمیم‌گیری
تسلط بر احساسات
سروکار داشتن شگردهای رقابتی
اتمام معامله
فصل 4: ایجاد روشی برای خود
مذاکرۀ گروهی
معامله با طرف‌های متعدد
مذاکره در سطح بین‌المللی
مربی داشتن
میانجی‌گری
از استادان آموختن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مذاکره حرفه‌ای
نویسنده،
مترجممریم عرضی
ناشر چاپیانتشارات آریاناقلم
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات97
زبانفارسی
شابک978-600-7677-31-5
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مذاکره حرفه‌ای

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مذاکره حرفه‌ای

برای دریافت کتاب مذاکره حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.