معرفی و دانلود کتاب ارتباطات حرفه‌ای

عکس جلد کتاب ارتباطات حرفه‌ای
قیمت:
۴۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ارتباطات حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ارتباطات حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ارتباطات حرفه‌ای

کتاب ارتباطات حرفه‌ای اثر جیمز ارورک در سطح جهانی به‌عنوان یک کتاب عملی و راه‌گشا در زمینه‌ی مدیریت شناخته می‌شود. در این کتاب نویسنده بر آن است تا به شما روش‌هایی را آموزش دهد که روابط عمومی بالاتری در حرفه‌ی خود داشته باشید و رمزوراز مذاکره را یاد بگیرید.

درباره‌ی کتاب ارتباطات حرفه‌ای

کتاب ارتباطات حرفه‌ای (Effective Communication) نوشته‌ی جیمز ارورک (James S. O'Rourke) یک اثر کوچک و مفید است که به شما اطلاعات گسترده و مهمی در راستای بهبود ارتباطات عمومی ارائه می‌دهد. در عصر حاضر اهمیت ندارد که در چه شغلی فعالیت می‌کنید یا در چه مقطع از فعالیت‌های حرفه‌ای‌ خود هستید، یادگیری پایه‌های روابط عمومی و اجتماعی اصلی‌ترین وجه موفقیت شما خواهد بود. این کتاب قرار است به شما یاد دهد چگونه رفتار حرفه‌ای داشته باشید. جیمز ارورک با استفاده از کلماتی الهام‌بخش و با شناخت از سازوکارهای اقتصادی و سیاست‌های روابط انسانی در عصر کنونی، به شما چیزهایی را می‌گوید که در هر برخورد حرفه‌ای و کاری باید به آن‌ها آگاه باشید.

معرفی و دانلود کتاب ارتباطات حرفه‌ای

بی‌شک نخستین مرحله‌ برای اتخاذ یک رفتار حرفه‌ای و ایجاد تعامل با دیگران، شناخت مخاطب خود است. این واقعیت را باید در ذهن داشت که هر مخاطبی به دنبال رفتار و لحن متفاوتی از شخص مقابل است. به عنوان مثال رفتار حرفه‌ای در حرفه‌ی سینما متفاوت از خصوصیات رفتاری حوزه‌ی انتشارات کتاب است، یا پایه‌های رفتارشناسی و روش‌شناسی در حیطه سیاست با حوزه‌ی آموزش و پروش متمایز است، اما با وجود تمام تفاوت‌هایی که در خصیصه‌های رفتاری و همچنین مخاطب‌های موردنظر وجود دارد، ویژگی‌های کلیِ شماتیک‌ رفتاری در روابط عمومی یکسان و مشترک است. فراگرفتن آموزه‌های لازم در این محدوده‌ها بیشتر مبتنی بر شناخت شخص نسبت به زبان بدن، لحن گفتار، نوع پوشش و همچنین واکنش‌هایی است که در برابر مخاطب بروز می‌دهد.

دومین نکته‌ی مهمی که جیمز ارورک به شما گوشزد می‌کند و اصول آن را به شما یاد می‌دهد، انتخاب استراتژی‌های رفتاری در راستای جلب نظر مخاطب‌تان است. در راستای دست‌یابی به جلب اعتماد مخاطب، باید ابتدا به این مسئله آگاه شد که با چه استراتژی‌هایی می‌توان یک مخاطب را به خود جذب کرد. این سخن بدین معنا نیست که به عنوان یک مدیر یا رهبر شما قرار است هر آنچه که طرف مقابل از شما می‌خواهد فراهم کنید، بلکه باید شیوه‌هایی از روابط عمومی را فرا گیرید که در یک معامله یا برخورد حرفه‌ای بیشترین سود از آن شما شود. در واقع این کتاب به شما آموزش خواهد داد که چگونه کیفیت‌های لازم در مدیریت روابط عمومی را کسب کنید.

کتاب از نمودارها و طراحی‌های متنوعی برای القای داده‌های خود در باب مباحث موردنظر بهره می‌برد. شیوه‌های آموزشی نوین کتاب که از کم‌ترین کلمات در راستای القای مفاهیم گسترده استفاده می‌کند باعث شده تا به اثری متمایز و برتر میان کتاب‌های مشابه تبدیل شود. جیمز ارورک می‌داند که در عصر تکنولوژی مخاطب‌اش به دنبال کوتاه‌ترین و مؤثرترین راه برای فراگیری دانش است و در نوشتن کتاب‌اش نسبت به این موضوع آگاه بوده است. به همین روی با کتابی کاملاً کاربردی، مختصر و مفید مواجه هستیم که از هرگونه گزافه‌گویی‌ اجتناب می‌کند و به اصل مبحث می‌پردازد. پس اگر به دنبال کتابی هستید که در طول مدت زمان کوتاه بیشترین اطلاعات را از آن کسب کنید، این اثر برای شماست. جیمز ارورک یک تاجر و پروفسور دانشگاه است که بیش از سی سال سابقه‌ی تحصیل در دانشگاه نوتردام را در کارنامه‌ی خود دارد. او تابه‌حال در باب موضوعات گوناگونی حول محور ارتباطات عمومی و مدیریت پژوهش کرده و کتاب‌های گوناگونی به نگارش درآورده است.

کتاب ارتباطات حرفه‌ای توسط احسانه نژادمحمد و محمدعلی معین فر به زبان فارسی ترجمه شده و انتشارات آریاناقلم ناشر آن است.

درباره‌ی مجموعه‌ی مدیر حرفه‌ای

«مدیر حرفه‌ای»، مجموعه‌ای شش‌جلدی از انتشارات آریاناقلم است که می‌کوشد مفاهیم اساسی و بنیادین مدیریت را آموزش دهد و نکات مرتبط با آن را مرور کند. این کتاب‌ها به زبان ساده نوشته شده‌اند و به‌صورت گام‌به‌گام به مخاطبشان کمک می‌کنند اصول حرفه‌ای مدیریت را فرا بگیرد و به کار ببندد. «ارتباطات حرفه‌ای»، «مذاکره حرفه‌ای»، «ارائه حرفه‌ای»، «اخلاق حرفه‌ای»، «عملکرد حرفه‌ای» و «رهبر حرفه‌ای» عناوین این سری هستند.

کتاب ارتباطات حرفه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به کسانی که می‌خواهند مهارت‌های روابط عمومی و همچنین توانایی خود در بُعد مدیریت و رهبری را بهبود بخشند توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب ارتباطات حرفه‌ای می‌خوانیم

شاید ریشه‌های قومی مخاطبانتان ارزش دانستن داشته باشد، اما نباید خیلی هم به آن بها دهید. فایدۀ اطلاعاتی از این دست شاید آگاهی به این است که چه مسائل و مواضعی مهم‌ترین دغدغه‌های اعضای فلان گروه قومی است. اما اشکالش در این است که اگر دیدگاه‌های همۀ اعضای یک گروه قومی را به پنداری قالبی تقلیل دهید، کاری نامعقول و غیرمنصفانه مرتکب شده‌اید. زمانی که خود را برای سخنرانی آماده می‌کنید، در میزان توجهتان به مسائل قومی و سبک‌های زبانی نباید دچار افراط و تفریط شوید.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل 1: شناخت مهارت‌های ارتباطی
تعریف ارتباط
برطرف کردن موانع
برقراری ارتباط در محیط کار
برنامه‌ریزی برای رویکرد خود
متناسب ساختن پیام
انتخاب رسانه
فصل 2: سخنرانی و نگارش
برنامه‌ریزی برای سخنرانی
آماده‌کردن و استفاده از ابزاری‌های کمک‌دیداری
ارتقای اعتمادبه‌نفس
نحوۀ ارائۀ سخنرانی
نویسندۀ بهتری شدن
نحوۀ مکاتبات اداری و کاری
نحوۀ استفادۀ مؤثر از ایمیل و پیامک
نحوۀ نوشتن گزارش
فصل 3: برقراری ارتباط با تیم
گوش دادن مؤثر
بازخورد دادن
درک ارتباطات غیرکلامی
برگزاری جلسات توجیهی و ملاقات‌ها
ارتباط‌سازی به‌منظور اقناع
مدیریت تعارض
فصل 4: ارتباطات بیرونی
مذاکرات موفقیت‌آمیز
فروش
برقراری ارتباط میان فرهنگ‌ها
نگارش برای وب
برقراری ارتباط با شبکه‌های اجتماعی
برگزاری تله کنفرانس
برقراری ارتباط در زمان بحران
چگونگی تعامل با رسانه‌ها
ساخت برند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ارتباطات حرفه‌ای
نویسنده
مترجماحسانه نژادمحمد، محمدعلی معین فر
ناشر چاپیانتشارات آریاناقلم
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات113
زبانفارسی
شابک978-600-7677-28-5
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ارتباطات حرفه‌ای

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ارتباطات حرفه‌ای

برای دریافت کتاب ارتباطات حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.