معرفی و دانلود کتاب پایان: هدیه به اتمام رسیدن اهداف را به خود اعطا کنید

عکس جلد کتاب پایان: هدیه به اتمام رسیدن اهداف را به خود اعطا کنید
قیمت:
۱۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پایان: هدیه به اتمام رسیدن اهداف را به خود اعطا کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پایان: هدیه به اتمام رسیدن اهداف را به خود اعطا کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پایان: هدیه به اتمام رسیدن اهداف را به خود اعطا کنید

بیدار شوید، شما از خط پایان عبور کرده‌اید! کتاب پایان: هدیه به اتمام رسیدن اهداف را به خود اعطا کنید، اثری در حوزه‌ی کتب موفقیت است که توسط جان آکاف، نویسنده‌ی آثار پرفروش نیویورک تایمز نوشته شده است. نویسنده در این کتاب به نکته‌ای مهم‌تر از آغازِ تلاش جهت رسیدن به اهداف پرداخته و آن چیزی نیست به‌جز عبور از خط پایان و اجتناب از نیمه‌کاره رها کردن امور. گفتنی است این اثر در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز قرار دارد.

درباره‌ی کتاب پایان: هدیه به اتمام رسیدن اهداف را به خود اعطا کنید

کارهایی که شروع می‌شوند، اما هرگز به پایان نمی‌رسند! چند درصد از ما گرفتار این مشکل هستیم؟ جان آکاف (Jon Acuff) نویسنده‌ی برجسته‌ی کتب خودیاری در معرفی کتاب پایان: هدیه به اتمام رسیدن اهداف را به خود اعطا کنید (Finish: Give Yourself the Gift of Done) می‌گوید هرگاه برای سخنرانی به جایی می‌رفته، خوانندگان آثارش او را به کناری می‌کشیدند و می‌گفتند هرگز در شروع کردن کارها مشکل ندارند، مسئله این است که هیچ‌وقت نمی‌توانند آن‌ها را به پایان برسانند. به‌راستی چرا با چنین مشکلی مواجه هستیم؟

طبق آمار به‌دست آمده از پژوهش‌ها، 92 درصد کارهایی که در آغاز سال قصد می‌کنیم آن‌ها را به سرانجام برسانیم، با شکست مواجه می‌شوند. به نظر می‌رسد اگر بدون برنامه‌ی قبلی تصمیم بگیریم تبدیل به یک بالرین حرفه‌ای شویم، عملاً شانس بهتری در مقایسه با به سرانجام رساندن اهدافی داریم که از پیش تعیین کرده‌ایم. جان آکاف در این کتاب به واکاوی این معضل پرداخته و رازی مهم را با خواننده به اشتراک می‌گذارد. او با بررسی نمونه‌های گوناگون متوجه شده که مشکل در تنبلی نیست و اگر کارهایمان را نیمه رها می‌کنیم، باید در جای دیگری به دنبال راه حل باشیم.

کتاب پایان: هدیه به اتمام رسیدن اهداف را به خود اعطا کنید، در هشت فصل نوشته شده و نویسنده تکنیک‌هایی برای سهولت رسیدن به اهداف ارائه کرده است. دونیمه کردن هدف، تمرکز بر گزینه‌ی درست، تبدیل کردن هدف به کاری سرگرم‌کننده و خلاص شدن از شرّ قوانین مخفی، برخی از مواردی هستند که جان آکاف در فصول کتاب به آن‌ها پرداخته و خواننده را تا رسیدن به هدف همراهی می‌کند.

کتاب پایان: هدیه به اتمام رسیدن اهداف را به خود اعطا کنید با ترجمه‌ی رحمت ربیع پور توسط نشر شادن پژواک منتشر شده و نسخه‌ی الکترونیک آن از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن کتابراه در اختیار علاقه‌مندان به کتب انگیزشی قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب پایان: هدیه به اتمام رسیدن اهداف را به خود اعطا کنید

  • این کتاب جادویی را بخوانید و اجازه دهید وِردهای معجزه‌آسایش بر شما اثر کند تا سرانجام کارهایی را که بارها نیمه‌تمام رهایشان کرده‌اید، به پایان برسانید. (برایان کاپلمن، نویسنده و تهیه‌کننده)

  • هنگامی‌که پای پیشرفت فردی در میان باشد، فقط خط بسیار باریکی میان تراژدی و کمدی وجود دارد. اگر می‌خواهید به هنر اتمام کارها دست یابید، این کتاب را بخوانید. (مایکل هی‌یات، نویسنده)

  • جان آکاف با ادبیات مورد علاقه‌ی تمام رهبران بزرگ سخن می‌گوید: کارها را انجام دهید! اگر امروز می‌خواهید تبدیل به فردی برجسته شوید، ابتدا لازم است تمام‌کننده بودن را یاد بگیرید و جان آکاف نقشه‌ی رسیدن به این هنر مهم و عبور از خط پایان را در اختیارتان قرار داده است. (بِرَد لومِینک، نویسنده)

کتاب پایان: هدیه به اتمام رسیدن اهداف را به خود اعطا کنید مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به کتب انگیزشی و موفقیت از خواندن کتاب پایان: هدیه به اتمام رسیدن اهداف را به خود اعطا کنید، بهره خواهند برد. اگر شما نیز کارهای نیمه‌تمام زیادی دارید، خواندن این کتاب به شما توصیه می‌شود.

با جان آکاف بیشتر آشنا شویم

جاناتان آکاف نویسنده و سخنران انگیزشی اهل آمریکاست. تاکنون هشت کتاب از آثار او در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار گرفته‌اند که از آن بین می‌توان به «اصوات: راه‌حل غافلگیرکننده برای افکار بیهوده (Soundtracks)» اشاره کرد. کتاب‌های او به بیش از بیست زبان ترجمه شده و با استقبال صاحب‌نظران و خوانندگان مواجه شده اند.

جان آکاف در زمره‌ی صد سخنران برتر INC قرار دارد و با شرکت در کنفرانس‌های گوناگون، برای صدهاهزار نفر سخنرانی کرده است. نکته‌ای که او را از سایر همتایانش متمایز می‌سازد، کاربرد طنز در نگارش آثارش می‌باشد. او علاوه بر سخنرانی و نویسندگی، به‌عنوان مشاور با بسیاری از شرکت‌ها و برندهای بزرگ همکاری کرده و مطالبش در مجلاتی مانند تایم، هاروارد بیزنس ریویو و فَست کمپانی منتشر می‌شوند. شبکه‌های تلویزیونی همچون فاکس نیوز و سی‌ان‌ان نیز از او به‌عنوان کارشناس در برنامه‌هایشان دعوت می‌کنند. «تنها چیزی که لازم دارید یک هدف است (All it Takes is a Goal)» و «رهاکننده (Quitter)» نام دیگر آثار جان آکاف هستند.

در بخشی از کتاب پایان: هدیه به اتمام رسیدن اهداف را به خود اعطا کنید می‌خوانیم

چیزی که شما برای بمباران یا کنار گذاشتنش انتخاب می‌کنید لازم نیست گسترده یا دائمی باشد. وقتی اولین کتابم را می‌نوشتم، همسرم خاطرنشان کرد که تنها وقت آزاد من در روز دوشنبه بوده است. یک پنجره‌ی دوساعته بین کار و جلسه شبانه‌ای که به صورت هفتگی داشتم وجود داشت. همسرم می‌گفت: «من بچه‌ها را پایین می‌آورم، تو برای آن دو ساعت بنویس.» من در مدت دوازده هفته‌ای که روی کتابم کار می‌کردم، بچه‌هایم را ندیدم. به‌عنوان یک پدر، این کار ساده‌ای نبود، اما من می‌دانستم که این موقتی است و می‌دانستم نتیجه‌ی این کار این است که نوشتن کتاب را به پایان برسانم.

آیا به شما می‌گویم خانواده‌ی خود را نادیده بگیرید؟ بله، این دقیقاً همان چیزی است که پیشنهاد می‌کنم، چون من یک هیولا هستم؟ نه، فقط نمونه‌ای از یک زندگی واقعی را ارائه می‌دهم و نشان می‌دهم چطور می‌توان کاری را به اتمام رساند و توضیح می‌دهم که چرا من هر دوشنبه دو ساعت را برای نوشتن کتاب در داخل یک رستوران برگر کینگ سپری می‌کردم.

چه چیزی را باید برای بمباران انتخاب کنید؟ در نهایت، این بستگی دارد به آنچه شما سعی می‌کنید انجام دهید، اما یک روش سریع برای انتخاب چند مورد وجود دارد. مانند چراغ راهنمایی در مورد آن فکر کنید. برخی فعالیت‌ها چراغ سبز هستند، شما را به جلو سوق می‌دهند و دستیابی به هدف شما را آسان‌تر می‌کنند. تهیه‌ی ناهار به ارزش یک هفته ممکن است به طول انجامد اما به شما کمک می‌کند تا به هدف سلامتی خود برسید. فعالیت‌های دیگر چراغ قرمز هستند. آن‌ها پیشرفت شما را متوقف می‌کنند و رسیدن به هدف شما را به تأخیر می‌اندازند. بیرون رفتن با دوستان در آخر شب ممکن است جالب باشد، ولی شما را وسوسه می‌کند تا تصمیمات وحشتناکی برای خوردن ساندویچ تاکو بگیرید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: شبح اشتباه
فصل اول: روز بعد از کمال
فصل دوم: هدف خود را به نصف تقسیم کنید
فصل سوم: انتخاب کنید چه چیزی را بمباران می‌کنید
فصل چهارم: اگر می‌خواهید کاری انجام شود، آن را سرگرم کننده نمایید.
فصل پنجم: مکان‌های اختفای خود را رها کنید و موانع شریف را نادیده بگیرید
فصل ششم: از شرّ قوانین مخفی خود خلاص شوید
فصل هفتم: برای تحلیل میزان پیشرفت خود از داده‌ها استفاده کنید
فصل هشتم: روز قبل از اتمام هدف
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پایان: هدیه به اتمام رسیدن اهداف را به خود اعطا کنید
نویسنده
مترجمرحمت ربیع پور
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات182
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پایان: هدیه به اتمام رسیدن اهداف را به خود اعطا کنید

برای دریافت کتاب پایان: هدیه به اتمام رسیدن اهداف را به خود اعطا کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.