معرفی و دانلود کتاب چگونه حال بهتر و پول بیشتری داشته باشیم: استراتژی موفقیت باب پراکتور

عکس جلد کتاب چگونه حال بهتر و پول بیشتری داشته باشیم: استراتژی موفقیت باب پراکتور
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه حال بهتر و پول بیشتری داشته باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه حال بهتر و پول بیشتری داشته باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه حال بهتر و پول بیشتری داشته باشیم: استراتژی موفقیت باب پراکتور

نقشه‌ی راهی که شما را به سوی ثروت بی‌شمار و سعادت حقیقی راهنمایی خواهد کرد! باب پراکتور با ارائه‌ی 12 اصل طلایی در کتاب چگونه حال بهتر و پول بیشتری داشته باشیم، هم تصورات غلطی را که در مورد موفقیت وجود دارند معرفی کرده و هم راه و روش دستیابی به موفقیت‌های خیره‌کننده‌‌ی شخصی و کاری را به خوانندگان خود عرضه کرده است. این کتاب حوزه‌ی خودیاری و موفقیت فردی، نه‌تنها نگرش و افکار، که زندگی شما را نیز زیرورو خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب چگونه حال بهتر و پول بیشتری داشته باشیم

می‌خواهید پول و ثروت فراوانی را از آن خود کنید؟ قصد دارید در عین ثروتمند بودن، اوضاع روحی و روانی‌تان هم روبه‌راه باشد؟ می‌خواهید پول در زندگی شما جریان داشته باشد و هرروزه شاهد ورود آن به زندگی‌تان باشید؟ احتمالاً پاسخ هر انسان سالمی به این سؤالات مثبت خواهد بود. با وجود این که تقریباً تمامی انسان‌ها آرزوی دستیابی به پول، ثروت و خوشبختی را در سر می‌پرورانند، چرا همه‌ی انسان‌ها ثروتمند و سعادتمند نیستند؟ چه عاملی باعث می‌شود بخش گسترده‌ای از انسان‌ها در طول تاریخ، از ثروت بی‌کران و آرامش روحی و روانی محروم بمانند اما درصد ناچیزی از مردم جهان، هم ثروت بی‌شماری را از آن خود کنند و هم عمیقاً احساس خوشبختی داشته باشند؟!

پاسخ این پرسش پیچیده را تنها می‌توان در سه کلمه خلاصه کرد: طرز تفکر انسان! بله، این ذهن و فکر انسان است که می‌تواند او را به ثروت برساند یا دیواری بسیار بلند میان او و آرزوهایش بکشد. در واقع اکثر انسان‌ها اسیر حصارهای کاذبی هستند که به لطف افکار منفی به دور خود ایجاد کرده‌اند. باور ندارید؟ خب، توصیه می‌کنیم با یکی از بزرگ‌ترین متخصصان حوزه‌ی موفقیت، باب پراکتور (Bob Proctor)، در کتاب چگونه حال بهتر و پول بیشتری داشته باشیم (12power principles for success) همراه شوید تا به قدرت باورنکردنی افکار و باورها در زندگی انسان‌ها پی ببرید.

بیراه نیست اگر ادعا کنیم کتابی که همین حالا روبه‌رویتان قرار گرفته، رموز کسب ثروت و خوشبختی بی‌پایان را در دل خود جای داده. نه، اشتباه نکنید! قرار نیست با راه‌کارهای عجیب و غریب یا فرمول خاصی مواجه شوید. راه‌حل‌هایی که پراکتور در این کتاب روان‌شناختی و انگیزشی مطرح کرده، در عین اثرگذار بودن، بسیار ساده هستند. اعتمادبه‌نفس، پشتکار، مسئولیت‌پذیری، خلاقیت و... همان رموز ساده‌ای هستند که در کنار تغییر دیدگاه‌ها و استفاده از جملات و کلمات موفقیت‌آمیز می‌توانند زندگی‌تان را دستخوش تحول کنند. به شرط آن‌که اثر حاضر را تا انتها دنبال کرده و به کمک آن، نگرش خود را نیز نسبت به زندگی دگرگون کنید.

معرفی و دانلود کتاب چگونه حال بهتر و پول بیشتری داشته باشیم

نویسنده در طی مباحث کتاب، بارها به تصورات غلطی اشاره می‌کند که در مورد پول و کسب درآمد یا هر نوع موفقیتی، در ذهن بیشتر مردم ماندگار شده‌اند. باورهای غلطی مانند این‌که رسیدن به موفقیت یا ثروت تنها به شانس بستگی دارد و دلیل پیروزی‌های چشم‌گیر برخی افرد در زندگی خود، این بوده که یا استعداد خاصی داشته‌اند و یا شانس بزرگی نصیبشان شده‌. همین اعتقاد نادرست تبدیل به یک زندان ذهنی می‌شود که فرد را در میان دیوارهای تنگ خود محصور کرده و به او اجازه نمی‌دهد که نخستین گام‌هایش را برای تحقق آرزوهایش بردارد.

باب پراکتور در سراسر کتاب چگونه حال بهتر و پول بیشتری داشته باشیم می‌کوشد چشم مخاطبانش را به روی حقایق باز کرده و به ایشان نشان دهد که موفق شدن یا رسیدن به رویاها، هرگز کار دشواری نیست؛ بلکه بسیار آسان است و بدون هیچ زحمتی امکان‌پذیر خواهد بود. او تأکید می‌کند که برای پیروزی در زندگی نه خانواده‌ی خوب، نه سرمایه‌ی اولیه، نه استعداد خاص و نه حتی داشتن یک گذشته‌ی درخشان، ضرورت دارند. موفقیت و کامیابی می‌تواند به راحتی یک چشم‌برهم‌زدن اتفاق بیفتد؛ البته در صورتی‌که انسان باور کند می‌تواند به آن دست پیدا کند، بپذیرد که شایستگی تحقق رویاهایش را دارد و به معجزه‌ی نیروی اراده و تفکر ایمان بیاورد. پراکتور به این منظور دوازده اصل مجزا را به خوانندگان معرفی می‌کند و اهمیت هر یک از آن‌ها را در موفقیت‌های فردی و شغلی نشان می‌دهد.

مؤلف برای توجیه حصارهای ذهنی و اعتقادات غلط انسان‌ها، از تمثیل‌های ساده استفاده کرده و دلایل روان‌شناختی آن‌ها را تشریح می‌کند. به‌عنوان مثال، توضیح می‌دهد که ذهن اکثر افراد تنها به چیزهایی محدود می‌شود که در زمان حال، به چشم می‌بینند و با گوش‌هایشان می‌شنوند. این عادت ذهنی از دوران کودکی انسان نشأت می‌گیرد و به آموزش‌های اولیه‌ی سال‌های کودکی برمی‌گردد. بااین‌حال، واقعیت این است که چنین افکاری انسان را فلج خواهند کرد! به این معنا که او را از دستیابی به آرزوها و خواسته‌هایی که در زمان حال وجود ندارند اما می‌توانند در آینده به وجود بیایند، بازخواهند داشت. همیشه انسان‌هایی پیروز خواهند شد که باور داشته باشند، زندگی و اهدافشان چیزی بیش از پدیده‌های اطرافشان است. چنین افرادی بی‌شک، آینده را از آن خود خواهند کرد.

نویسنده‌ی این کتاب خواندنی، مشکل اصلی بشر را در نادانی و ناآگاهی می‌داند. عمده‌ی انسان‌ها نسبت به توانایی‌های خود و آینده‌ی درخشانی که می‌توانند داشته باشند، ناآگاه‌اند و بدتر از آن، از ناآگاهی خود نیز اطلاعی ندارد. به این ترتیب، در حالی که گنج باارزشی در وجودشان نهفته، نسبت به آن بی‌اطلاع‌اند و با فقر و شکست، زندگی‌شان را می‌گذرانند. اگر بخواهیم کل آموزه‌های کتاب چگونه حال بهتر و پول بیشتری داشته باشیم را در یک جمله، به‌صورت فشرده بیان کنیم، باید بگوییم: تمامی انسان‌های این کره‌ی خاکی می‌توانند خوشبخت و ثروتمند باشند، اگر بپذیرند که این توانایی را دارند و باور داشته باشند که جهان نسبت به آرزوها و خواسته‌های آن‌ها بسیار سخاوتمند خواهد بود. بااین‌اوصاف، شما چطور فکر می‌کنید؟ آیا می‌خواهید به زندگی معمول خود ادامه دهید یا تصمیم دارید بلندترین قله‌های موفقیت را فتح کنید؟

برای شناخت قانون پایدار جذب و آشنایی با قدرت بی‌پایان فکر و اندیشه‌ی آدمی، مطالعه‌ی نسخه‌ی فارسی این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. فاطمه رحیمی برگردان آن را به عهده داشته و انتشارات امید سخن، چاپ و نشر آن را به انجام رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب چگونه حال بهتر و پول بیشتری داشته باشیم

  • این کتاب راهنما توصیه‌هایی را برای موفقیت در دنیای تجارت و زندگی، در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. (آمازون)
  • یک مجموعه‌ی الهام‌بخش از بینش‌های دنیای تجارت. (آمازون)

کتاب چگونه حال بهتر و پول بیشتری داشته باشیم برای چه کسانی مناسب است؟

دنبال‌کنندگان کتاب‌های انگیزشی و خودیاری، همچنین تمامی مخاطبانی که خواهان کسب ثروت فراوان هستند، بهتر است هرچه زودتر، مطالعه‌ی کتاب چگونه حال بهتر و پول بیشتری داشته باشیم را آغاز کرده و نکته‌های کاربردی آن را برای بهبود زندگی شخصی و کاری خود بیاموزند.

در بخشی از کتاب چگونه حال بهتر و پول بیشتری داشته باشیم: استراتژی موفقیت باب پراکتور می‌خوانیم

من بیش از سی سال است که زندگی افراد موفق را مطالعه می‌کنم. اگرچه این افراد از پیشینه‌های متفاوتی می‌آیند، اما یک عامل ثابت می‌ماند: فرآیند خلاقانه که نتایج را در زندگی آن‌ها رقم می‌زند. قبل از گرفتن نتایج، اقدامی به‌صورت خودکار انجام شد که تجلی افکار و ایده‌هایی بود که در طی یک دوره زمانی در ذهن عاطفی آن‌ها تأثیر گذاشته بود. آن‌ها همان چیزی شدند که به آن فکر می‌کردند. فکر همیشه عمل را پیش می‌برد.

نتیجه واضح است. وقتی ساکت می‌شوید و فکر می‌کنید، هر حرکتی که انجام می‌دهید یک عمل است. اقدام چیزی است که شما از قبل درگیر آن هستید. ترفند در زندگی این است که اقدام را کنترل کنیم و یک نوع عمل انفجاری ایجاد کنیم که باعث یافتن معدن طلایمان می‌شود. این کاری است که همه افراد بزرگ انجام می‌دهند.

دکتر دِنیس کیمبرو از آتلانتا در جورجیا یکی از مؤثرترین سخنران‌هایی است که تابه‌حال دیده‌ام. او کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید: یک انتخاب سیاه» را منتشر کرد که با ناپلئون هیل نوشت. دکتر کیمبرو متفکر بزرگی است. درگذشته درباره افرادی مانند سام کَلِنیک و دکتر کیمبرو مطالعه می‌کردم اما نمی‌توانستم با آن‌ها ارتباط برقرار کنم. یک روز این فکر در ذهنم نقش‌بست که افرادی مانند آن‌ها که کارهای بزرگ انجام داده‌اند با من تفاوتی نداشتند. باید آن‌ها را بشناسم. این ایده رشد کرد، زیرا من به تغذیه آن ادامه دادم. درنهایت این ایده باید در عمل متجلی می‌شد. امروز من مانند آن مردان هستم زیرا فکر می‌کنم که این‌گونه هستم، و اکنون بسیاری از متفکران بزرگ جهان را می‌شناسم.

فهرست مطالب کتاب

تقدیم‌نامه
مقدمه
فصل یک: موفقیت
فصل دو: تصمیم‌گیری
فصل سه: ریسک کردن
فصل چهار: پشتکار
فصل پنج: مسئولیت‌پذیری
فصل شش: اعتمادبه‌نفس
فصل هفت: اقدام
فصل هشت: پول
فصل نه: اهداف
فصل ده: نگرش
فصل یازده: خلاقیت
فصل دوازده: ارتباط

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه حال بهتر و پول بیشتری داشته باشیم: استراتژی موفقیت باب پراکتور
نویسنده
مترجمفاطمه رحیمی
ناشر چاپیانتشارات امید سخن
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات197
زبانفارسی
شابک978-622-5239-21-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه حال بهتر و پول بیشتری داشته باشیم

بهزاد بشارتی
۱۴۰۳/۱/۳
استاد من باب پراکتور بی نظیریحال خوب پول خوب واقعا اگر تک تک موارد فصل رو مرحله به مرحله پشت هم تمرین کنیم هیچ موفقیتی دور از دسترس نیست. اینا 12 کلید موفقیت نمرسی بابت ترجمه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب چگونه حال بهتر و پول بیشتری داشته باشیم

برای دریافت کتاب چگونه حال بهتر و پول بیشتری داشته باشیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.