معرفی و دانلود کتاب چیزهایی که دوست ندارم

عکس جلد کتاب چیزهایی که دوست ندارم
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چیزهایی که دوست ندارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چیزهایی که دوست ندارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چیزهایی که دوست ندارم

کتاب چیزهایی که دوست ندارم نوشته‌ی مسعود ملک‌یاری، داستان پسری است که از بعضی چیزها خوشش نمی‌آید تا زمانی که اتفاقی بسیار عجیب در زندگی‌اش می‌افتد. این داستان تلاش می‌کند تا کودکان را با چیزهایی که دوست ندارند، آشتی دهد.

درباره‌ی کتاب چیزهایی که دوست ندارم

کتاب چیزهایی که دوست ندارم داستانی تخیلی از مسعود ملک‌یاری است. نویسنده، داستان پسری به نام شوتا را روایت می‌کند که بعضی چیزها را دوست ندارد و از رعایت کردن بعضی قوانین بدش می‌آید. روزی اتفاقی عجیب در زندگی شوتا می‌افتد. او در پاکت چیپسش بچه‌غولی را پیدا می‌کند که می‌تواند هرچیزی را از میان ببرد. اما شوتا باید از میان چیزهایی که دوست ندارد، انتخاب کند... .

تلاش نویسنده در این کتاب بر این است که میان مخاطبان کودک خود با چیزهایی که دوست ندارند، نوعی سازگاری ایجاد کند. با خواندن این کتاب، کودک اهمیت وجود چیزهایی را که دوست ندارد درک می‌کند. این داستان به نوعی زیربنای سازگاری و مدارا با محیط را در کودک ایجاد می‌کند.

تصاویر این کتاب با جزئیات بسیار کشیده شده‌اند. جزئیاتی که به درک عمیق داستان و محتوای اصلی آن کمک بسیار زیادی می‌کند. کودک با دقت در تصاویر کتاب، جزئیاتی از رفتار شوتا را درمی‌یابد که در ضمن داستان مسکوت گذاشته شده. به همین خاطر تصاویر کتاب، در هنگام مطالعه، عضوی جدانشدنی از فرآیند معنا خواهند بود.

کتاب چیزهایی که دوست ندارم، نوشته‌ی مسعود ملک‌یاری و با تصویرگری میثم موسوی، در نشر پرتقال به چاپ رسیده است.

کتاب چیزهایی که دوست ندارم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای کودکان 4 تا 8 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب چیزهایی که دوست ندارم می‌خوانیم

شوتا چند باری لای میوه‌ها کرم دیده بود ولی انتظار نداشت از پاکت چیپس جک‌وجانور بیرون بیاید؛ پس با تعجب پرسید: تو دیگر چه هستی؟
موجود عجیب گفت: من غولچه‌ی جادویی‌ام؛ چیزهای به‌دردنخور را پاک می‌کنم. در بین هر صد میلیون پاکت، یکی مثل من هست. هرکس پیدایم کند، اربابم می‌شود.
شوتا که با شنیدن اسم غولچه و ارباب، قند توی دلش آب شده بود، پرسید: مثل غول چراغ جادو؟ یعنی هرکاری بگویم انجام می‌دهی؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چیزهایی که دوست ندارم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات53
زبانفارسی
شابک978-622-274-236-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چیزهایی که دوست ندارم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چیزهایی که دوست ندارم

برای دریافت کتاب چیزهایی که دوست ندارم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.