معرفی و دانلود کتاب گلبرگ شیمی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

عکس جلد کتاب گلبرگ شیمی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ شیمی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ شیمی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ شیمی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

کتاب گلبرگ شیمی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک یک اثر کمک‌آموزشی است که دانش‌آموز را برای مرور دروس و پاسخ‌گویی به سوالات امتحانی همراهی می‌کند. اکبر رضائی با طراحی کاربردی مطالب و سوالات، این کتاب را به یک منبع آموزشی غنی و قدرتمند تبدیل کرده است.

درباره‌ی کتاب گلبرگ شیمی (3) دوازدهم رشته‌ی علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

کتاب گلبرگ شیمی (3) دوازدهم رشته‌ی علوم تجربی و ریاضی و فیزیک در بخش‌های درسنامه، سوالات موضوعی، پاسخ‌های تشریحی و آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا با دید بازتری مطالعات خود را پیش ببرند. اکبر رضائی، مؤلف این کتاب کمک‌آموزشی، بارم‌بندی درس شیمی پایه‌ی دوازدهم را نیز در اختیار قرار داده که هرکس به‌خوبی بتواند دروس را اولویت‌بندی کند. فصول چهارگانه‌ی کتاب شامل این موضوعات هستند: «مولکول‌ها در خدمت تندرستی»، «آسایش و رفاه در سایه‌ی شیمی»، «شیمی جلوه‌ای از هنر زیبایی و ماندگاری» و «شیمی راهی به‌سوی آینده‌ای روشن‌تر».

اکبر رضائی در فصل اول به موضوع انحلال مواد در یکدیگر می‌پردازد و ساختار انواع پاک‌کننده‌ها اعم‌از صابونی، غیرصابونی، پاک‌کننده‌های پودری و خورنده را بررسی می‌کند. او پس از اتمام این مطالب، سوالات امتحانی مربوطه را مطرح کرده و سپس سراغ اسید و بازها می‌رود. این سوالات که میان هر بخش قرار دارد، فرصتی را فراهم می‌آورند تا دانش‌آموز مطالب قبلی را برای خود جمع‌بندی و ذهنش را برای ورود مطالب تازه آماده کند. مفهوم PH در مبحث اسید و باز نیز در همین بخش عنوان می‌شود. پس از طرح سوالات موضوعی، در پایان فصل اول، آزمونی کلی در نظر گرفته شده تا سوالات همه‌ی مباحثِ مطرح‌شده را یک‌جا ارائه دهد. کتاب گلبرگ شیمی (3) دوازدهم رشته‌ی علوم تجربی و ریاضی و فیزیک با این شیوه‌ی ارائه‌ی خود، پله‌پله دانش‌آموز را در آموختن درس‌ها و ساده‌سازی آن‌ها همراهی می‌کند؛ به این صورت که دانش‌آموز پایه‌ی دوازدهم در انتها می‌بیند که بخش زیادی از سوالات را بدون هیچگونه پاسخ اشتباه پشت سر گذاشته است.

بخش اول از فصل دوم، مقدمه‌ای بر الکتروشیمی و واکنش‌های اکسایش – کاهش است و بخش دوم به واکنش‌های شیمیایی و سفر هدایت‌شده‌ی الکترون‌ها اختصاص دارد. می‌توان گفت یکی از ویژگی‌های مثبت این درسنامه‌ها وضوح و ایجاز آن‌هاست. این‌طور نیست که همیشه تفصیل دادن موضوع به یادگیری کمک کند. دانش‌آموز گاه نیاز دارد جان اصلی مطلب را در یک خلاصه‌ی فشرده بخواند و نکات اصلی را دریافت کند. از این نظر، کتاب گلبرگ شیمی (3) دوازدهم رشته‌ی علوم تجربی و ریاضی و فیزیک بسیار موفق عمل می‌کند. نشر گل‌واژه این کتاب را ذیل مجموعه کتاب‌های گلبرگ منتشر کرده و در آماده‌سازی دانش‌آموز برای امتحانات مدرسه و همچنین کنکور، مؤثر واقع شده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های گلبرگ نشر گل‌واژه

نشر گل‌واژه مجموعه کتابی با نام گلبرگ منتشر کرده که دروس مقطع ابتدایی تا دبیرستان را در بر می‌گیرند. این کتاب‌‌های کمک‌آموزشی به دانش‌آموزان رشته‌های مختلف کمک می‌کند تا دروس را مرور کنند و به سوالات متنوع و گسترده‌ای در رابطه با هر درس پاسخ دهند. این کتاب‌ها شامل چند بخش، ازجمله درسنامه، سوالات امتحانی، آزمون‌های پایان فصل به همراه پاسخ‌های تشریحی و آزمون‌های نوبت اول و دوم هستند. برخی جلدهای منتشرشده‌ی این مجموعه عبارتند از: «گلبرگ علوم تجربی هفتم»، «گلبرگ پیام‌های آسمان هفتم» و «گلبرگ انگلیسی هفتم» و ... .

کتاب گلبرگ شیمی (3) دوازدهم رشته‌ی علوم تجربی و ریاضی و فیزیک برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهمِ رشته‌های ریاضی و تجربی، از مطالعه و مرور این کتاب سود خواهند برد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مولکول‌ها در خدمت تندرستی
فصل دوم: آسایش و رفاه در سایه‌ی شیمی
فصل سوم: شیمی جلوه‌ای از هنر زیبایی و ماندگاری
فصل چهارم: شیمی راهی به‌سوی آینده‌ای روشن‌تر
پاسخ‌ها تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ شیمی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات117
زبانفارسی
شابک978-600-337-660-1
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ شیمی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

برای دریافت کتاب گلبرگ شیمی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.