معرفی و دانلود کتاب افکار همه چیز است

عکس جلد کتاب افکار همه چیز است
قیمت:
49900 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افکار همه چیز است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افکار همه چیز است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افکار همه چیز است

کتاب افکار همه چیز است اثر باب پراکتور و گرگ اس. رید، داستان‌هایی را از برخی افراد خارق‌العاده به اشتراک می‌گذارد که نه‌ تنها کسب‌وکارهای موفقی را با استفاده از این مدل ساخته‌اند بلکه همزمان تأثیرات مثبت درخور توجهی نیز بر جوامع خود گذاشته‌اند.

هنگامی‌ که داستان‌های این کتاب را می‌خوانید، دفتر یادداشتی را کنار خود بگذارید تا بتوانید افکارهایی را که به ذهن‌تان خطور می‌کند بنویسید. افکار ابزار و وسیله است، سه کلمه ابتدایی در کار، اساسی برای موفقیت است. بیندیشید و ثروتمند شوید و نقطه شروع همه دستاوردها را نشان دهید. آیا تاکنون ایده مناسبی داشته‌اید؟ البته که داشته‌اید! اما آیا تاکنون از یکی از ایده‌های خوب خود پول به دست آورده‌اید؟

موفق‌ترین کسب‌وکارها به‌ وسیله حل یک مشکل یا خدمت به یک نیاز، به وجود آمده‌اند. اندیشه اولیه روح کارآفرینی شما را بر می‌انگیزد و بلافاصله مالکیت فکری را که متعلق به شماست ایجاد می‌کند. همان‌گونه که سازمان جهانی مالکیت فکری را تعریف کرده است: «مالکیت فکری به ساخته‌های ذهن مربوط می‌شود؛ مانند اختراعات، آثار ادبی و هنری، نمادها، اسامی و تصاویر استفاده‌ شده در تجارت.» این دارایی ناملموس است که از عقل، خلاقیت، نوآوری و دانش و شهرت و حسن نیت ایجاد شده به‌ وسیله ارتباط با دیگران، به‌ دست می‌آید.

فقط چند دهه قبل، ارزش بخش عمده‌ای از دارایی‌های شرکت‌های آمریکایی مربوط به دارایی‌های ملموسی چون مالکیت، کارخانجات و تجهیزات بود. دارایی‌های ناملموسی چون مالکیت فکری به‌ طور تقریبی 20% از ارزش دارایی‌های شرکت را نشان می‌دهد. بااین‌حال، در سال 2005، که نسبت دارایی‌های ناملموس به دارایی‌های ملموس اساسا بر عکس شده بود، ارزش شرکت اس اند پیلیز 500 حدود 80% دارایی‌های ناملموس بود. براساس گفته وزارت بازرگانی ایالات متحده، کل اقتصاد ایالات متحده به‌ نوعی از مالکیت فکری وابسته است که کمابیش هر صنعتی یا آن را تولید می‌کند یا از آن استفاده می‌کند.

به عبارت دیگر، آینده اقتصاد ما به مالکیت فکری برانگیخته‌ شده از افکار کارآفرینانه بستگی دارد. برای شروع و راه‌اندازی یک کسب‌وکار، به سرمایه نیازی نیست. با این تعبیر اهمیت مالکیت فکری همراه با سهولت ارتباطات ارائه‌ شده با اینترنت، راه‌اندازی کسب‌وکاری حول‌ و حوش ایده‌های خوب شما آسان‌تر شده است.

هنگامی‌ که شما برای حل مشکلی یا خدمات‌ رسانی به نیازی، به روشی می‌اندیشید، ممکن است بخواهید برخی مکانیسم‌های امنیتی قانونی مشخصی را منظور کنید. (مانند موارد ثبت اختراع، ثبت علائم تجاری و ثبت حق امتیاز و موافقت‌نامه‌های قراردادی) و بخواهید سیستمی را ایجاد کنید که به شما امکان ارائه راه‌حل یا تولید خدمات بدهد.

فکر و ایده بعدی شما می‌تواند روح کارآفرینی شما را برانگیزد و مالکیت فکری را برای شما بسازد و آغاز کسب‌وکار بعدی شما باشد. این برای ایده میلیون دلاری شماست.

برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان نام باب پراکتور (Bob Proctor) به‌ معنای موفقیت است. مدت‌ها پیش از حضور او در فیلم راز، که او را به دنیای سوپراستارها وارد کرد، شخصیتی اسطوره‌ای در جهان پیشرفت شخصی بود. افکار، الهام، ایده‌ها، سیستم‌ها و راهبردهای او سکه‌هایی است که زندگی افراد زیادی بر مبنای آن چرخیده است؛ جرقه‌هایی که تحولات شغلی، ظهور چهره‌ها، بیداری‌های درونی و به وجود آمدن شانس‌های میلیون دلاری را در سراسر جهان سبب شده است.

باب وارث علوم مدرن موفقیتی است که با آندرو کارنگی انسان‌ دوست و سرمایه‌دار معروف آغاز شد. چالش بزرگ کارنگی برای ناپلئون هیل، گزارشگر جوان، در درک یک فرمول موفقیت، سبب نوشتن کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید شد؛ پس از کشف این کتاب در 26 سالگی، زندگی باب ناگهان دگرگون شد و تلاش او برای دستیابی به رازهای موفقیت، هدایت شد.

این خواسته باب را به ارل نایتینگل، که یک مدیر توسعه شخصی معروف و شریک تجاری‌اش بود و لوید کونانت رساند و آن‌ها خیلی زود همکاران و معلمان باب شدند. درحال‌ حاضر، باب همچنان با تکیه بر تعالیم این افراد بزرگ به کار خود ادامه می‌دهد.

باب پراکتور در مقام یک سخنور، مؤلف، مشاور، مربی و راهنما با شرکت‌های بازرگانی و افراد مختلفی در سراسر جهان، همکاری می‌کند و نه‌ تنها مبانی ذهنی و انگیزه موفقیت را به آن‌ها ارائه می‌دهد، راهبردهای شدنی‌ای را به آن‌ها می‌آموزد که زمینه رشد، پیشرفت و جنگیدن در دنیای متلاطم امروزی را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

گرگ اس. رید (Greg S Reid) مؤلف پرفروش‌ترین کتاب‌ها، سخنور برجسته، فیلم‌ساز و داستان‌گوی برتر، کارآفرینی بالفطره است که به‌ دلیل روحیه دادن و استعدادش در تبدیل شرایط پیچیده به مفاهیم ساده و قابل هضم معروف است.

راهبرد پدیده‌ای است که به عمل نیاز دارد، سریع و شدید به نتیجه می‌رسد و در فضای آن روابط غنی و عمیق می‌شود. گرگ که بیش از 45 کتاب، 28 کتاب پرفروش، 5 تصویر متحرک و چند حضور در نشریه‌های بی‌شمار دارد، معتقد است ارزشمندترین درس‌هایی که فرا می‌گیریم ساده‌ترین درس‌هایی است که می‌توان اجرا کرد.

بنیاد گرگ برای کمک به اجرای آموزه‌های مشاهده‌ شده در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، که انجیل موفقیت شخصی شناخته می‌شود، به‌ تازگی ناپلئون هیل را انتخاب کرده است. آخرین فیلم او، به‌ نام مرد آرزوها، زندگی واقعی فرانک شان‌کیتز، از مؤسسان بنیاد آرزو کن، را به نمایش در آورده است. در این فیلم، آرزوی پسری به یک مرد الهام می‌بخشد که دنیا را تغییر دهد.

در بخشی از کتاب افکار همه چیز است (Thoughts are things) می‌خوانید:

«یکی از مهم‌ترین نقاط ‌ضعف بشر میانگین آشنایی انسان با کلمه ناممکن است.» به‌طور قطع، ورنر فرصت فراوانی برای تسلیم شدن در برابر اهدافش داشت؛ زیرا دستیابی به آن‌ها ناممکن به نظر می‌رسید؛ اما تسلیم نشد. آن‌چه انگیزه و عزم او را حفظ کرد نگرشی مثبت بود که نپذیرفت از آن دست بردارد؛ حتی زمانی‌ که صعود بسیار دشوار شد. او از تجربه‌اش درباره کوه‌های جهان می‌گوید و به این نتیجه رسیده است که همه‌ چیز به شیوه نگرش بستگی دارد؛ زیرا با یک صعود لذت‌بخش و موفقیت‌آمیز در ارتباط است. سه تلاش او برای رسیدن به نوک قله دنالی (کوه مک‌کینلی) مثالی روشن از این ادعاست.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
فصل 1: شانس دروغی بیش نیست
فصل 2: غلبه بر موانع پیش ‌رو
فصل 3: نیروی احتمال
فصل 4: تحقق رؤیا
فصل 5: ترسیم نقشه گذار از فکر به عمل
فصل 6: ریشه‌های فکر
فصل 7: عواطف اثربخش
فصل 8: فتح قله
فصل 9: ساکت کردن منتقدان
فصل 10: سه قدم تا طلا
فصل 11: ناکامی در موفقیت
فصل 12: R.I.C.H زندگی‌ بخش
فصل 13: از ضربه تا پیروزی
فصل 14: یافتن ایده‌ها، جان بخشیدن به افکار
فصل 15: گستردن سفره موفقیت
فصل 16: شیوه‌های رایج موفقیت
سپاسگزاری
درباره نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افکار همه چیز است
نویسنده،
مترجمفرهنگ جعفری فشارکی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-964-236-691-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
49900 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب افکار همه چیز است

آنیتا ارزانی
۱۴۰۱/۴/۷
درود
با مطالعه این کتاب و استفاده از مثال‌های ارائه شده، به تاًثیر مهم تفکر و شیوه‌های به عمل در آوردن آن با وجود موانع موجود، بیشتر پی میبرید و چنانچه به نکته بسیار بسیار مهم تاکید شده در کتاب، که شور بختانه از موانع خطرناک عدم موفقیت در ایران عزیزم است، توجه کنید، به احتمال زیاد قدم موثری برای و
آینده بر خواهید داشت،
۱. اعتماد به همدیگر
۲. انجام کار گروهی بصورت هلدینگ نه فرد گرایی صرف
۳. پر کردن کاستی‌های مهارتی خودمان با کمک گرفتن از افرادی که دارای تخصص مورد نظر ما هستند
۴. با آرزوی موفقیت برای همه متفکرین وطنم🍃🌷🌷🌷🍃
Tork Sh
۱۴۰۱/۵/۱۳
من قبلا علاقه زیادی به قوانین راز و هستی داشتم و خیلی میرفتم دنبالش، ولی اصلا عمل نمیکرد، باب پراکتور یه جورایی اون قسمت ناقص راز رو تکمیل میکنه، یه جورایی مثل پندار نیک گفتار نیک کردار نیک میمونه، میگه هر فکری که شما میکنید در نهایت خلق میشه، پس باید روی افکار و ذهنتون تسلط داشته باشین که چیز خلق درستی کنین، چون در حقیقت انسان هر چیزی که بکاره همون رو درو میکنه و باب پراکتور توی کتابهاش یه جورایی تسلط بر ذهن و یا افکار رو یاد میده، کتابهاش برای زندگی من خیلی مفید بوده
علیرضا محقق
۱۳۹۶/۱۱/۲۰
امام علی علیه السلام می‌فرماید:
هر که با خواندن کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست نداده است.
کتابراه یار همیشگی شما
هادی به گندم
۱۴۰۳/۱/۹
درود ((براستی که افکار همه چیز است)) نویسنده با مثال‌هایی که در کتاب مطرح کرده
و با استفاده از آموزه‌ای یکی از اساتید برتر موفقیت آقای هیل و تجربیات خود این کتاب رو منتشر کرده که میشه با استفاده از اصول اون به طور مداوم و باور این که فکر همه چیز است به مقاصد خود رسید
kaplan Abbaszadeh
۱۴۰۰/۵/۲۴
خیلی کتاب مسخره‌ای بود در واقع بخش‌های کتاب" باندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل" را با مثال‌هایی که برای خود اتفاق افتاده بسط داد و کتاب نوشته، واقعا آدم رو از کتاب خوندن خسته می‌کنند من موندم چرا بعضی‌ها کتاب را نخونده تعریف می‌کنند
پول و وقتتون را هدر ندید
Mehran Zarif
۱۳۹۸/۱۱/۲۲
در زمینه تبدیل افکار به ثروت باب پراکتور جزو باتجربه‌ترین افراد هستش و دراین کتاب قسمتی از پروسه تبدیل افکار به ثروت توضیح داده شده البته برای بدست اوردن تمام مسائل توصیه میکنم کتابهای دیگر این نویسنده بزرگ مطالعه شود
mohama reza
۱۴۰۱/۲/۱۹
قسمت توصیه‌های این کتاب باید چند بار خوانده شود. ولی داستان‌ها به راحتی در ذهن میماند. باید به توصیه‌ها عمل کنم اگر نتیجه داد توضیح خواهم داد
رضاساکی
۱۴۰۲/۳/۳
من‌ تا‌ حالا‌ هرچی‌ از‌ اثار‌ پباب‌ پراکتور‌ رو‌ گوش‌ دادم‌ وخوندم‌ پشمیمون‌ نشدم‌ و‌ بیشتر‌ میل‌ به‌ گوش‌ دادن‌ مطالبش‌ شدم
مریم بهرامیان
۱۴۰۱/۶/۳۰
اگردرروز به کارهایی که انجام می‌دهیم یا رفتارهایمان همه منشا یک فکرهست وواقعا افکارمون بسیار تاثیرگذارهستند ممنونم کتابراه
مهران شفیعی
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
باب و باب پراکتور و تغییر ذهنیت و زندگی رو میتونی با کتابهاش حس کنی ممنونم باب متشکرم و واقعا دوست داشتنی بودی
milad koorepaz
۱۴۰۰/۱/۲۷
جالب بود، به نظرم افکار کنترل کننده همه چیز در انسان است و این کتاب به شما در کنترل افکار کمک خواهد کرد
نازنین رازیان
۱۳۹۹/۷/۸
خیلی عالی بود البته برای افرادی که مثل من تفکر منفی و ساکن دارید
نیلوفر راد
۱۴۰۱/۷/۳۰
کتاب خوبی بود. مختصر و مفید در مورد دقیقا همون چیزی که از اسمش مشخصه.
Donya Dn
۱۴۰۰/۹/۳
به به جز کتاب‌های خوب که من دوسش. دارم
آقای باب پراکتور هم عالی
مهرانا ادهمی
۱۳۹۹/۵/۲۰
کتابی با محتوای عالی ست شما با این موضوع روبرو میشید که چرا افکار همه چیز است
مشاهده همه نظرات 36

راهنمای مطالعه کتاب افکار همه چیز است

برای دریافت کتاب افکار همه چیز است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.