معرفی و دانلود کتاب باز هم من

عکس جلد کتاب باز هم من
قیمت:
۸۹۹۰۰ 44950 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب باز هم من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب باز هم من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب باز هم من

کتاب باز هم من جدیدترین اثر جوجو مویز در هفته اول انتشار خود در جایگاه دوم پرفروش‌ها قرار گرفت. نویسنده انگلیسی این بار، باز هم به سراغ شخصیت اصلی داستان «من پیش از تو» و «پس از تو»، لوئیسا کلارک رفته و سیر زندگی‌اش پس از سفر به نیویورک را نشان می‌دهد.

این نسخه از کتاب باز هم من (Still Me)، متن کامل و بدون سانسور بوده به همۀ علاقه‌مندان آثار جوجو مویز (Jojo Moyes) توصیه می‌­شود.

در پی داستان‌های لوئیسا کلارک، این بار او وارد نیویورک می‌شود، تا زندگی جدیدی را شروع کند. او با آغاز کارش در منزل «لئونارد گوپنیک» و همسر جوانش «اگنس» قدم به دنیای ثروتمندان نیویورک می‌گذارد. دنیایی که زندگی و تجارب جدیدی برایش به ارمغان می‌آورد و کیلومترها دور از «سم»، طی رفت و آمدهایی که با خانواده‌های اعیان نیویورکی پیدا می‌کند، با شخصی به نام «جاش» آشنا می‌شود. «جاش» کسی است که تمامی خاطرات گذشته از عشق ناکامش، «ویل» را برایش تداعی می‌کند و...

جوجو مویز (Jojo Moyes) نویسنده این کتاب، سال‌ها در زمینه روزنامه‌نگاری فعالیت داشته است. اما از سال ۲۰۰۲ و با انتشار اولین رمانش، پناه گرفتن از باران؛ نویسندگی شغل دائم او شد و فقط گاهی مقالاتی برای دیلی تلگراف می‌نویسد.

در بخشی از کتاب باز هم من می‌خوانیم:

روزی روزگاری، دختر کوچکی در این دنیا زندگی می‌کرد. او خیلی شاد بود یا دست‌ کم خودش به خودش می‌گفت که خیلی شاد است. او مانند خیلی از دخترهای دیگر بود، دوست داشت تلاش کند تا متفاوت به نظر برسد، شبیه کسی که خودش نبود؛ اما مانند بسیاری از دختران دیگر، زندگی مسیر او را تغییر داد و به‌ جای اینکه کاری کند دنیایی متناسب با خود بسازد، عادت کرد خود را پنهان کند، عادت کرد آن قسمت از روح و وجودش را مخفی کند که او را متفاوت، بی‌همتا و بی‌نظیر می‌ساخت. برای مدتی با دنیا جنگید؛ اما دنیا آن‌قدر کتکش زد که او به این نتیجه رسید اگر خودش نباشد، دنیا جای امن‌تری برای زندگی‌ کردن خواهد بود. هر کدام از ما راه‌های بسیاری برای ساختن نسخه‌ای از خودمان داریم. زمانی زندگی من فقط در برداشتن قدم‌هایی بسیار ساده خلاصه می‌شد، چیزی که گمان می‌کردم سرنوشت برایم مقدر کرده است؛ اما از مردی که تقدیر خود را نپذیرفته بود آموختم که می‌توان آنچه را برایمان مقدر شده است نپذیریم. سپس بانوی پیری را ملاقات کردم که توانسته بود برخلاف آنچه همه اعتقاد داشتند باید باشد، خود تازه‌ای از خود بسازد و سرنوشت خود را آن‌گونه رقم بزند که خود می‌خواهد.

من می‌توانستم انتخاب کنم لوئیزا کلارک از نیویورک یا لوئیزا کلارک از استورتفولد باشم یا ممکن است لوئیزا کلارکی وجود داشته باشد که من هنوز ملاقاتش نکرده‌ام. نکتۀ مهم این است که بدانید باید کسی را همراه خود سازید که بخواهد همراهتان باشد نه اینکه شما را چون پروانه‌ای زیبا روی دیوار اتاقش میخ کند. نکتۀ مهم این است که بدانید همیشه می‌توانید به‌ نوعی راهی برای دوباره ساختن خودتان پیدا کنید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب باز هم من
نویسنده
مترجمفریبا جعفری نمینی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات560
زبانفارسی
شابک978-964-236-920-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۸۹۹۰۰ 44950 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب باز هم من

نسیم اقدامی
۱۳۹۸/۶/۲۴
نمیدونم بگم تا چه حد عاشق این سه تا کتاب شدم و چقدر شخصیت لو برام واقعیو دوست داشتنیه طوری که دوست داشتم واقعا لوییزا کلارکی وجود داشت و من میتونستم اونو ببینم. شخصیت لو تو زندگیه من مثل وجود خیالیه ویل کنار لو تو دو رمان پس از تو و باز هم من شده.
انگار لوییزا همه جا با منه و حرفایی که ویل به اون
گفته بودو حالا داره بمن میزنه.
فکر نمیکردم انقدر این کتابا رو زندگیم تاثیر بذاره ولی من واقعا این تاثیرو دوست داشتم.
موقعی که باز هم من رو تموم کردم دقیقا نمیدونستم باید بخاطر تموم شدن رمان و نبود ادامه‌ای که بتونم هروز بخونمش ناراحت باشم یا بخاطر فوق العاده بودن این سه تا کتاب و همچین پایانی اشک شوق بریزم.
واقعا تحت تاثیر این سه تا رمان قرار گرفتم و پایان هرسه تا کتاب منو به گریه انداخت و میشه گفت واقعا منو به فکر کردن درباره‌ی زندگیم وادار کرد.
این رمان همونطور که ویل روی تغییر لوییزا تاثیر داشت روی من تاثیر گذاشته و فکر میکنم هدف جوجو مویز هم از نوشتنشون دقیقا همین بوده..
بنظرم هر آدمی یا دست کم هر دختری باید حتما این سه تا کتابو بخونه.
آرزو میکنم فیلم دو قسمته دیگه‌ی رمان هم ساخته شه.
ممنون از کتابراه❤
نیلوفر معتبر
۱۴۰۰/۲/۲۹
به عنوان پایان بندی برای دو کتاب قبلی، خوب بود؛ آدم‌هایی که وارد زندگی لوئیزا می‌شدن و می‌رفتن، اتفاقایی ‌که می‌افتاد و لوئیزا رو شگفت زده می‌کرد و بعد وقوع اتفاقای جدیدتری که به پذیرش راحتتر اتفاقای قبلی، کمک می‌کردن. زندگی لوئیزا، مثل امواجی بود که تا ساحل پیشروی می‌کردن و بعد بر می‌گشتن... در و دائماً حال تغییر تحول، دائماً در حال حرکت به سمت جلو و عقب... ولی راجع به ترینا برام سوال پیش اومد که چرا آشنایی با یک زن، اونو تا این اندازه متحول کرده بود؟ یعنی ترینا همجنس باز بود؟ اگه آره، پس چرا خانواده‌اش واکنش خاصی نسبت به این موضوع از خودشون نشون ندادن؟! و اگه نه، پس چه چیزه اون زن، مسبب تغییر در رفتار و ظاهر ترینا بود؟ اصلاً دلیل این همه تغییرپذیری ترینا چی بود؟!
reda jafarpour
۱۳۹۸/۶/۱۶
به نظر من جلد سوم کتاب خیلی عالی بود. نگاه آدم رو نسبت به همه چیز عوض می‌کنه، نگاه به رنگ‌ها و ترکیبشون، گذشته‌ای که هنوز هم خیلی‌ها اونو میپسندد و جزعی از تاریخی می‌دونن که رهاش نکردند مثل لباس‌هایی که فرهنگ پوشش رو نشون میده، حتی در زمینه کارآفرینی و خلاقیت هم نگاه‌ها رو بازتر میکن و اینکه خدا گر ز حکمت ببندد دری ز رحمت گشاید در دیگری. برای من که پر از ایده بود و حالا من هم اگه بتونم جسارت تصمیم گرفتن رو داشته باشم میتونم به سوی موفقیت و عشق واقعی بروم.
شهین علوی مهر
۱۳۹۹/۶/۶
با تشکر ازکتابراه عزیز
من کتاب اول رو صوتی گوش کردم بعد فیلم اون رو دیدم. برام واقعا جالب بود. شخصیت‌ها رنگ واقعی به خودشون گرفتن اما خوندن کتاب با جزییات حتی از دین فیلم هم بهتره. کتاب دوم وسوم رو بلافاصله خوندم وچقدر افسوس خوردم که کاش این کتاب‌ها رو وقتی جوانتر بودم، خونده بودم. مخصوصاباز هم من
که سرتاسر انگیزه بود. ودیدتازه‌ای رو به انسان می‌داد که در بدترین شرایط هم ناامید نشیم.
من این سه جلد کتاب رو توصیه اکید دارم که حتما بخونید.
زهرا هنرمند
۱۳۹۷/۱۱/۱۰
فیلم من پیش ازتورودیدم بهترین فیلم زندگیم بودسکانس‌های دونفره‌ای ک لوییزا و ویل داشتندبسیارتاثیرگذاربودباعث غلیان چندین حس ازجمله شادی غم امیدونامیدی دربیننده میشد.. داستان بازهم من زیادجالب نبود یعنی باوجودسانسورهانمیشه تصویرسازی ذهنی کرد چون لذت رمان به اونجاهای حساسش هست که متاسفانه به تصویرکشیده نشده وتاثیرگذاریش کم بود. درضمن رمان دوم رونخوندم ونظری راجع بش ندارم
مصطفا جلالی
۱۳۹۷/۲/۲۲
عذر میخوام
نظر قبلی رو پس میگیرم
خداوکیلی عالیه عالی
پشتیبانی عالی
یه نظر «که اون هم ایراد از گوشی بنده بود» گذاشتم، تا مشکل رفع شد مرتب از طریق ایمیل با من در تماس بودند تا مشکل رفع بشه
بسیار ممنونم از سازندگان این برنامه
zohreh vatan
۱۳۹۷/۵/۱۸
عالی بود همین الان تمومش کردم پیش از تو و پس از تو هم عالی بودن از بین این سه کتاب من پیش از تو رو خیلی دوست داشتم و خیلی باهاش گریه کردم اما در کل از بین کتابهای جوجو واقعا کتاب دختری که رهایش کردی بینظیر بود 👌
Parisa Esmaeili
۱۳۹۸/۴/۳
دنبال کردن داستان لوئیزا، واسم جالب بود! اینکه چطور از یه زندگی معمولی فاصله میگیره و چیزای تازه رو تجربه میکنه، اینکه چطور با چالش هاش کنار میاد، اینکه درهرشرایطی سعی میکنه انسان باشه رو واقعا دوست داشتم، و از اینکه واسه خوندن این سه تا کتاب وقت گذاشتم خوشحالم.
بهزاد بهزاد
۱۳۹۷/۳/۲۷
کتاب خیلی طولانی و واسه وقت گذراندن خوب بود
ترجمه هم بعضی جاها معلوم نبود که الان کی داره حرف میزنم ولی در کل خوب بود
ترجمه کس دیگری رو ندیدم تا بتونم مقایسه کنم
در کل خانم مویز تو بیشتر کتابهاش میخواد بگه که به کسی وابسته نباشید و بدونید که خودتون هم میتونید درست تصمیم بگیرید البته این جمله رو بعد ۵۰۰ صفحه میشه نتیجه گرفت
امین احمدمیرى
۱۳۹۸/۹/۱۴
من بیشتر کتاب صوتی میخرم. این کتاب رو بعد از دو قسمت اولش یعنی من پیش از تو و پس از تو که صوتی گوش دادم بصورت الکترونیک خوندم و نتونستم صبر کنم صوتیش بیاد. خیلیا از نثر مویز بدشون میاد اما من خیلی دوسش دارم. یجوری داستان و شخصیتها و جزییات رو میگه که راحت میتونی فضا و چهره‌ها رو حتی براحتی متصور بشی.
ژاسمن شاهنظری
۱۳۹۸/۲/۷
این کناب بسیار جالب و خوب بود. از خواندن ان بسیار لذت بردم. فکر میکنم این کتاب برای دختران جوان بسیار خوب و انگیزشی باشد چون متوجه میشوند که هرگز نباید نا امید شد و با تلاش پیگیر میتوان به موفقیت دست یافت. از شما هم ممنونم که امکان دستیابی به این کتاب را در حالی که فرسنگها از سرزمینم فاصله دارم فراهم نمودید.
فاطمه نیک
۱۳۹۷/۱۱/۲
اگر بچه‌ی زیر دو سال دارید این کتاب رو نخونید! 😯
چون از لحظه ایی که شروع میکنیدبه خوندن دیگه دوست ندارید به هر دلیلی خوندنش رو قطع کنید. 😆
عالی بود
من کتابهای زیادی رو خوندم و این کتاب رو به همه پیشنهاد میکنم.
اگر میخوایید در این کتاب غرق بشید و حس کنید در اون مکان قرار دارید حتما این کتاب رو مطالعه کنید.
matin amoozegar
۱۳۹۸/۳/۱۳
این کتاب از چند جهت بسیار اهمیت داره
اول اینکه از تخیل پردازی بیهوده راجب ادامه پس از تو جلوگیری کرد
دوما این کتاب حقیقتا زندگی رو به ما یاد میده
به کسانی که کتاب‌های من پیش از تو و پس از تو رو خوندن پیشنهاد میکنم که این کتاب رو از دست ندهند
گیتا وهاب زادگان
۱۳۹۷/۸/۴
بسیار زیبا حتما ۳ کتاب را مطالعه کنید من پیش از تو من پس از تو و باز هم من به نظر می‌رسه که کتاب چهارمی هم باشه لوییزا کلارک تو فوق العاده‌ای هر چی بکاریم واقعا توی این دنیا درو می‌کنیم به راستی حقیقتی شگفت انگیز است
Parisa Janati
۱۳۹۷/۶/۱۰
من رمان " من پیش از تو " و " پس از تو " رو با ترجمه خانم شیدا رضایی هم خوندم، واقعا عالی بودن...
رمان " باز هم من " هم داستان واقعا خوب و عالی داشت فقط متاسفانه خانم فریبا جعفری نمینی ترجمه خوبی نداشتن و یا به خوبی ترجمه خانم شیدا رضایی نبود... و همین از زیبایی این رمانِ عالی کم میکرد...
مشاهده همه نظرات 241

راهنمای مطالعه کتاب باز هم من

برای دریافت کتاب باز هم من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.