معرفی و دانلود کتاب ثروت باور برگرفته از سمینار جهان هستی و معجزه تفکر و باورها

عکس جلد کتاب ثروت باور برگرفته از سمینار جهان هستی و معجزه تفکر و باورها
قیمت:
۵۰۰۰۰ 25000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ثروت باور برگرفته از سمینار جهان هستی و معجزه تفکر و باورها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ثروت باور برگرفته از سمینار جهان هستی و معجزه تفکر و باورها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ثروت باور برگرفته از سمینار جهان هستی و معجزه تفکر و باورها

کتاب ثروت باور برگرفته از سمینار جهان هستی و معجزه تفکر و باورها نوشته‌ی رضا ایران زاد خیابان به شما می‌آموزد که چگونه با استفاده از باورها و مهارت‌های خود به موفقیت دست پیدا کنید. کتاب حاضر مانند راهنمایی عملی است که همواره به یاری شما می‌آید و زندگی‌تان را بهبود می‌بخشد.

باور همیشه خود ثروت است، راز موفقیت انسان‌هایی که موفق شده‌اند تنها یک چیز است و آن تمرکز بر رویاها و باورهایشان است. دنیا فقط فرصت حرفه‌ای شدن در یک شغل را به شما می‌دهد و آن شغل مهارت‌هایی نیاز دارد و باید بتوانید خوب ذهن خود را پرورش دهید.

شما در سرزمین آلیس نیستید، بلکه در دنیای تکنولوژی و مهارت فردی به سر می‌برید؛ با این اوصاف علاوه بر باورها، جدیت، تلاش و مهارت نیز انسان‌سازی می‌کنند. آدم‌هایی تأثیرگذار هستند و کاریزما دارند که باورهای مثبت را به تجربه و عمل پیوند بزنند، این راز موفقیت در کسب و کار و زندگی است.

کتاب ثروت باور، تمام مواردی را که برای مهارت و مدیریت خود نیاز دارید به شما آموزش می‌دهد. در این میان تنها کاری که باید انجام دهید این است که یاد بگیرید، به سمت تعالی حرکت کنید تا این کتاب معجزه‌ی خود را به شما نشان دهد.

رضا ایران زاد خیابان سخنران حرفه‌ای رشد فردی است و در کتاب حاضر که برگرفته از سمینار وی به شمار می‌آید تلاش می‌کند تا راه و رسم صحیحِ زیستن را در اختیارتان قرار دهد. ایران زاد در بخش ابتدایی کتاب ثروت باور از تجربیات شخصی خود و تحولی که از طریق مطالعه‌ی کتاب‌ها به دست آورده است سخن می‌گوید و به شما نیز توصیه می‌کند که هنگام خواندن کتاب حاضر به راهنمایی‌های آن عمل کنید تا به تغییر دلخواه دست یابید.

جملات برگزیده کتاب ثروت باور:

- با برآشفته شدن درونش دریا هم برآشفته می‌شود و با آرامش درونش دریا آرام می‌گیرد.
- انسان برای حیات خود بر روی زمین به هوا نیاز دارد و جهان هستی طی میلیاردها سال آن را برای انسان آماده کرده است، این موضوع مرا در عشقی عظیم وارد می‌کند.
- هر کسی در هر جایی، شرایط و موقعیت‌ها و افراد هماهنگ با افکار و باورهای درونی خود را مشاهده می‌کند.
- نوع نگاهت را به اتفاقات پیرامونت تغییر بده، آنگاه تغییر اتفاقات، نوع نگاه تو را تغییر خواهد داد.

در بخشی از کتاب ثروت باور می‌خوانیم:

اکثر انسان‌ها به خاطر ناآگاهی ازاین قانون که همه اتفاقات و شرایط و موقعیت‌ها و حتی افرادی که در زندگی‌شان حضور دارند همگی از تفکر و باورهای درونی آن‌ها نشات می‌گیرند، همواره خود را قربانی شرایط محیط دانسته و دائماً در کشمکش با شرایط پیرامون خود بوده و عوامل بیرونی مانند اقتصاد و پدر و مادر و محل زندگی و دولت و صدها عامل دیگر را دلیل نابسامانی وضعیت و شرایط فعلی خود می‌دانند حال آنکه همانطور که هر مسافری مقصد خود را انتخاب کرده و هر زمان که بخواهد می‌تواند با تغییر مسیر حرکت خود مناظر جدیدی را که مطلوب اوست ببیند، انسان می‌تواند با تغییر افکار و باورهای درونی خود مسیر زندگی خود را تغییر دهد و در این موضوع تنها و تنها خود او مسئول تمام و کمال این تغییر می‌باشد.

مسیر خوشبختی و بدبختی بسیار به هم نزدیک است و برای اینکه کسی در مسیر خوشبختی و مناظر آن قرا بگیرد تنها کافیست چند پارامتر را در درون خود تغییر دهد.

وضعیت مالی و شرایط خانوادگی و حتی سلامتی‌مان و هر چیزی که در زندگیمان جاری هست، هر کدام برای خودشان مسیری دارند که با تغییر تفکر و باورهای درونیمان در هر بخش می‌توانیم مسیرمان را در آن مورد تغییر دهیم و این بسیار شگفت‌انگیز است.

زمانی نه چندان دور، هنگامی که رانندگی می‌کردم، اغلب در مسیر افرادی قرار می‌گرفتم که رانندگی خوبی نداشته و همواره از این وضعیت ناراحت و معترض بودم و افراد و شرایط موجود را مقصر و مسئول می‌دانستم اما از زمانی که پی بردم که تمام اتفاقات زندگی‌ام رابطه دقیقی با افکار و باورهای درونی من دارند و روی افکار و باورهای خود کار کردم، بسیار به ندرت چنین منظره‌هایی را می‌بینم، این موضوع در مورد افرادی که هر روز به طور طبیعی با آن‌ها برخورد می‌کنم، مانند مغازه‌هایی که از آن‌ها خرید می‌کنم و... نیز رخ داده است، قبل از اینکه از این قوانین اطلاع دقیقی داشته باشم اکثر افرادی که با آن‌ها برخورد می‌کردم، افراد معترض و ناراحتی بودند، اما در حال حاضر به ندرت به افرادی با افکار قبلی برخورد می‌کنم و نکته مهم‌تر این که یا افراد جدیدی که هماهنگ با تغییرات درونی من هستند در مسیر زندگی‌ام وارد می‌شوند و یا افرادی که قبلاً در زندگی‌ام حضور داشتند، بدون این که از تغییرات درونی من آگاه باشند، رفتار بسیار متفاوتی از خود نشان می‌دهند.

فهرست مطالب کتاب

درباره نویسنده
پیشگفتار
فصل اول: انسان دلیل خلقت جهان هستی
فصل دوم: مسیر زندگی و مناظر آن
فصل سوم: مسیر مطابق با هویت الهی
فصل چهارم: سعی و تلاش فیزیکی یا ذهنی؟
فصل پنجم: انسان موجودی قربانی یا آزاد؟
فصل ششم: افکار و باورها تعیین کننده مسیر زندگی
فصل هفتم: خودآگاهی، یک نعمت بزرگ برای تغییر باورها
فصل هشتم: مزرعه وجودی درون انسان
فصل نهم: رودخانه جهان هستی
فصل دهم: تئوری مدارها
فصل یازدهم: تغییر باورها
فصل دوازدهم: چند نمونه
فصل سیزدهم: توصیه‌های عملی
فصل چهاردهم: موفقیت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ثروت باور برگرفته از سمینار جهان هستی و معجزه تفکر و باورها
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات152
زبانفارسی
شابک978-622-702671-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۰۰۰۰ 25000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ثروت باور برگرفته از سمینار جهان هستی و معجزه تفکر و باورها

Amir Gh
۱۴۰۱/۴/۳
این کتاب یکی از بهترین کتابهایی بود که تا به حال خواندم، با اینکه من نزدیک به 2 سالی هست که در ضمینه متافیزیک با یکی از استادان به نام ودرجه یک کار میکنم و گاهی اوقات حجم و پراکندگی مطالب گیجم میکرد در حالی که این کتاب به زیبایی تمام آن مطالب را با زبانی ساده و قابل فهم در اختیار خواننده میگذارد. بابت به اشتراک گذاشتن این کتاب از کتابراه سپاسگزارم
S emamion
۱۴۰۱/۷/۱
عالی بود. مختصر و در عین حال واقعا مفید بود. تکرار و حواشی نداشت.
واقعا دوست دارم دوباره شروع کنم به خوندن. وقتی میخونی حس خوبی بهت دست میده که نمیخوای بزاریش کنار. به کسایی که میخوان باور جدید بسازند یا باورهای قبلی رو تغییر بدن پیشنهاد میکنم که حداقل یکبار بخونن. ارزشش رو داره.
زهرا اکبری
۱۳۹۹/۱۲/۲۱
این کتاب عالی بود... در مورد تغییر باورها.. و مدارها و قانون جذب خیلی قسنگ و واضح تو ضیح داده... واقعا لذت بردم... ممنون از نویسنده.. پیشنهاد میکنم چند بار خونده بشه... هر بار مطلب جدیدی یاد میگیرید... توصیه میکنم کتاب استادی تغییر با علم کوچینگ نویسنده اقای ایوب شهابی را هم مطالعه بفرمایید
Mehdi Jabbary
۱۳۹۹/۷/۷
سلام من این کتاب رو نخوندم اما میخواستم از نویسنده یا کسانی که این کتاب رو خونده بپرسم، اقا رضا در کتابش میاد بگه باید چجوری هم باور بسازیم، یعنی باور در مورد خدا ثروت، خانواده، و چگونه ثروت‌ها شکل میگیرن
إلی إلی
۱۴۰۲/۸/۱۵
کتاب خوبیه ولی کتاب‌هایی با این موضوعات مطالعه کردم واین کتاب بصورت بسیار مختصر در مورد متافیزیک برای من خیلی جالب نبود
jafar ebrahimi
۱۴۰۱/۸/۱۲
سلام و عرض احترام این کتال بی نظیره👌👌👌👌🌹🌹🌹🌹
مخصوصا خود استاد عزیز آقای ایران زاد عزیز و دوست داشتنی
امیرحسین حسامی
۱۴۰۲/۹/۸
کتاب خیلی خوبیه.. بنظرم واسه کسایی که قانون جذب دوست دارن خوندنش خوبه
مهدی عباسی
۱۴۰۲/۷/۲۴
شگفت انگیز بود من و دگرگون کرده خواستم بپرسم کتاب‌ی هست که باور‌ها رو بشناسیم
میر محمد علوی
۱۳۹۹/۷/۵
بهترین کتاب موجود در دنیاست $ ثروت باور$
محمد
۱۴۰۲/۸/۲۳
کتاب خوبیه پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید خیلی جالبه
missha Mii
۱۴۰۱/۴/۱۸
کتاب بسیار خوبیست، حتما دوباره مطالعه‌اش می‌کنم.
زینب لطفی
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
فوق العادست یکی از کتابایی هست که واقعا لذت بردم
فاطمه آسمانی
۱۳۹۹/۵/۲۷
خییییییلی کتاب خوبیه عالیه من راضی بودم
علی زارع
۱۴۰۲/۱۱/۲
عالی هست درعین سادگی مطلب را میرساند
فرزانه عظیمی
۱۴۰۲/۱۰/۳
به نظرم هیچ نقدی برآن وارد نیست
مشاهده همه نظرات 17

راهنمای مطالعه کتاب ثروت باور برگرفته از سمینار جهان هستی و معجزه تفکر و باورها

برای دریافت کتاب ثروت باور برگرفته از سمینار جهان هستی و معجزه تفکر و باورها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.