معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر دستیابی

عکس جلد کتاب صوتی هنر دستیابی
قیمت:
112000 تومان - 11.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر دستیابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر دستیابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هنر دستیابی

به نظر شما موفقیت آموختنی است؟ برنارد راث در کتاب صوتی هنر دستیابی با معرفی تفکر طراحی و بررسی اهمیت آن، به شما یاد می‌دهد برای به‌دست‌آوردن خواسته‌هایتان تلاش کنید و زندگی زیباتری داشته باشید.

درباره کتاب صوتی هنر دستیابی:

حتماً شما هم در زندگی‌تان اهداف و خواسته‌های زیادی دارید و دوست دارید به همهٔ آن‌ها برسید. اما تا به امروز چقدر توانسته‌اید چیزهایی را که دوست دارید به دست آورید؟ درواقع درصد رسیدن به خواسته‌هایتان میزان موفقیت شما را نشان خواهد داد و هرچقدر به اهداف بیشتری رسیده باشید، سطح کیفی‌تان نسبت به افراد عادی بالاتر خواهد رفت.

بسیاری از افراد رسیدن به خواسته‌هایشان را یک عادت می‌دانند، اما کسانی نیز وجود دارند که این امر برایشان بسیار دشوار به نظر می‌آید. برنارد راث عقیده دارد موفقیت همچون یک عضله است که با منعطف کردن آن قادر خواهید بود با چالش‌های زندگی‌تان به‌خوبی روبه‌رو شوید تا بتوانید به همهٔ اهدافی که در سر دارید برسید.

این نویسنده در کتاب هنر دستیابی (The Achievement Habit) با معرفی پنج ویژگی مهم به شما کمک می‌کند تا موفقیت را همچون یک عادت به زندگی‌تان وارد کنید. پروفسور برنارد راث که بیش از پنجاه سال است در دانشگاه استنفورد تدریس می‌کند، جزو متفکران پیشرو در علم رباتیک به شمار می‌آید.

او در کتاب حاضر با زبانی ساده و شفاف داستانی را برای شما روایت کرده که از تجربه‌های شخصی خود و دانشجویان الهام گرفته شده است. با شنیدن این داستان احساس همدلی نسبت به شخصیت‌های آن پیدا می‌کنید و می‌توانید بسیاری از پیش‌فرض‌ها و موانع ذهنی‌تان را به چالش بکشید.

راث به شما کمک می‌کند تا مسائل اطرافتان را با دیدی تازه نگاه کنید و با بهره‌‌مندی از تفکر طراحی شناخت بهتری نسبت به خودتان به دست آورید. با انجام راهکارهای ارائه شده در کتاب صوتی هنر دستیابی می‌توانید از درجا زدن و دور خود گشتن دست بکشید و گام‌هایی عملی در جهت پیشبرد اهدافتان بردارید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی هنر دستیابی:

- هنر دستیابی یک شاهکار در توصیف نحوه تفکر خلاق و تحقق جاه‌طلبی‌های زندگی است. (پل هایت - شناگر آمریکایی)

- راهنمایی الهام‌بخش و عملی در مورد چگونگی تحقق اهداف علی‌رغم وجود موانع و چالش‌ها. (Library Journal - نشریه تجاری آمریکایی)

- برای کسانی که برای رسیدن به اهدافشان تلاش می‌کنند، مطمئناً این کتاب نقطه‌ای برای شروع است. (پابلیشرز ویکلی - مجله خبری تجاری در آمریکا)

- روش‌هایی آزمایش‌شده برای دستیابی به زندگی که واقعاً می‌خواهید ... راث سال‌ها تجربه در آموزش را جمع‌آوری کرده و این یافته‌ها را در یک روایت شفاف ارائه کرده است. (Kirkus Reviews - مجله نقد و بررسی کتاب آمریکایی)

کتاب صوتی هنر دستیابی مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید مسیر زندگی‌تان را به سمت موفقیت تغییر دهید شنیدن راهکارهای کتاب صوتی هنر دستیابی و عمل به آن‌ها برایتان کمک‌کننده خواهد بود.

با برنارد راث بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده و استاد مهندسی به‌عنوان یک متخصص برجسته در علم حرکت نیز به شمار می‌آید. او همچنین دوره‌هایی را برگزار کرده که در آن درک و تجربهٔ دقیق‌تری از زندگی را با کمک تفکر طراحی آموزش می‌دهد. سخنرانی‌ها و کارگاه‌های آموزشی برنارد راث (Bernard Roth) در سطح جهانی به شهرت رسیده و طرفداران زیادی دارد.

در بخشی از کتاب صوتی هنر دستیابی می‌شنویم:

هر زمان فردی تغییر مهمی در دنیا ایجاد می‌کند، به‌این‌علت است که کلیدی زده شده است، شخصی کاری انجام داده است، کسی که تمام زندگی‌اش با مشکل اضافه‌وزن دست‌وپنجه نرم کرده است، بالاخره تصمیم می‌گیرد تناسب‌اندام پیدا کند. کسی که کاسهٔ صبرش از کارکردن با رئیسی سوءاستفاده‌چی لبریز شده است، بالاخره استعفا می‌کند.

کسی که عاشق شده است بالاخره جسارت به خرج می‌دهد و فرد موردعلاقه‌اش را برای صرف قهوه دعوت می‌کند. خوشبختانه روندی در دنیا شکل‌گرفته که عمل‌کردن با در مقایسه با بی‌عملی به انتخاب مناسب‌تری تبدیل کرده است. شما می‌توانید در تاریکی بنشینید و به امید روشن شدن اتاق منتظر بمانید، یا از جایتان بلند شوید، به آن طرف اتاق بروید و خودتان کلید چراغ را بزنید.

همان‌طور که پیش از این گفتیم، تفاوت بزرگی بین تلاش برای انجام‌دادن کاری و واقعاً انجام‌دادن آن وجود دارد. این‌ها دو عمل کاملاً متفاوت‌اند. مشکل از جایی شروع می‌شود که افراد این دو را با یکدیگر اشتباه می‌گیرند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
36 دقیقه
مقدمه
70 دقیقه
بخش یک: هیچ چیز آن طور که شما تصور می‌کنید نیست
68 دقیقه
بخش دو: دلایل چرندند
32 دقیقه
بخش سه: خلاص شدن
46 دقیقه
بخش چهار: چرا کار نمی‌کند؟
22 دقیقه
بخش پنج: یافتن کمک
62 دقیقه
بخش شش: همه چیز در انجام دادن خلاصه می‌شود
58 دقیقه
بخش هفت: مراقب گفتارتان باشید
61 دقیقه
بخش هشت: عادت‌های گروهی
50 دقیقه
بخش نه: کمینه کردن رقابت
43 دقیقه
بخش ده: خودانگارهٔ حساب شده
32 دقیقه
بخش یازده: نوبت شماست
57 دقیقه
بخش دوازده: تصویر بزرگ
48 دقیقه
بخش سیزده: دستیابی را به عادت خود تبدیل کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هنر دستیابی
نویسنده
مترجمسید ساجد متولیان
راویحامد خدادادی
ناشر صوتیانتشارات آریاناقلم
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
112000 ت - 11.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هنر دستیابی

Majid Mt
۱۴۰۲/۸/۹
عالی بود و گوش دادن اون می‌تونه تغییرات خوبی در زندگی ایجاد کنه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هنر دستیابی

برای دریافت کتاب صوتی هنر دستیابی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.