معرفی و دانلود کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ

عکس جلد کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ
قیمت:
76000 تومان - 8.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ

کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ نوشته‌ی دیوید جی. شوارتز، به شما یاد می‌دهد که از نیروی فکر و اندیشه خود استفاده کنید و به کمک آن پیروزی، شادکامی و رضایت را در زندگی خود به دست آورید. این کتاب نیروبخش و جذاب از برترین و پرفروش‌ترین آثار در زمینه موفقیت به شمار می‌آید.

درباره کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ:

دکتر دیوید جی شوارتز که یکی از متخصصان برجسته در زمینه روانشناسی موفقیت به شمار می‌آید، در این کتاب به شما روش‌هایی ارائه می‌دهد که به کمک آن‌ها بتوانید کسب‌وکار بهتری داشته باشید، درآمد بیشتری کسب کنید، مدیریت را یاد بگیرید و مهم‌تر از همه این که آرامش و خوشبختی بیشتری در زندگی خود کسب کنید.

اگر برای خود و وقتتان ارزش قائل نباشید و به توانایی‌های خود باور نداشته باشید، مسلما در زندگی به چیزهای کمی خواهید رسید. اما نویسنده این نوید را به شما می‌دهد که فارغ از این که تا امروز چه می‌کردید و کجا هستید، باز هم می‌توانید فکر خود را بزرگ کرده و شروع کنید. در این کتاب با روش‌های بسیار مفید و کاربردی و کاملا عملی آشنا می‌شوید که با کمک آن‌ها می‌توانید زندگی خود را متحول کنید.

نویسنده تئوری‌های مختلف علمی و عملی را به شما ارائه می‌دهد که از طریق آن‌ها بتوانید نیروی عظیم بزرگ‌اندیشی را در خود تقویت کنید. شوارتز برنامه‌ای طراحی کرده که از طریق آن بتوانید در شغل، ازدواج، زندگی خانوادگی و جامعه خود را پیش برده و در آن‌ها موفق باشید. راز مهم این کتاب در افزایش عزت نفس و ترسیم وجهه‌ی بهتری از خودتان است تا بتوانید بهتر زندگی کنید و خوشبخت‌تر شوید.

کتاب جادوی فکر بزرگ (The Magic of Thinking Big) این پیام را می‌رساند که در سایه‌ی عزت نفس بالا می‌توانید شادی، موفقیت، رضایت و هر آنچه را که به دنبال آن هستید، به دست آورید. همچنین این موضوع را ثابت می‌کند که برای دستیابی به موفقیت و رضایتمندی نیازی به روشنفکر بودن یا داشتن استعداد ذاتی ندارید و تنها باید عادت تفکر و رفتار خود را تغییر دهید.

نکوداشت کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ:

- کاربردی، نیروبخش و بسیار جذاب. (WHSmith)
- توصیه‌هایی ماندگار و کاربردی. (Penguin Random House)
- بیش از شش میلیون مخاطب در سراسر جهان با خواندن کتاب جادوی فکر بزرگ، زندگی خود را بهبود بخشیده‌اند. (Book Depository)

شنیدن کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر قصد دارید در زندگی خود تغییر ایجاد کنید و موفقیت و رضایتمندی خود را افزایش دهید، شنیدن این کتاب می‌تواند به شما کمک کند.

دیوید جوزف شوارتز را بیشتر بشناسیم:

شهرت اصلی این نویسنده آمریکایی متولد 1927 به دلیل نگاشتن کتاب جادوی فکر بزرگ در سال 1959 است. او مدرس دانشگاه ایالتی جورجیا بود و بعدها در زمینه استاد خودیاری به مراجعین خود یاری می‌رساند. دیوید جی. شوارتز (David J. Schwartz) همچنین شرکت مشاوره‌ی خود را در زمینه توسعه رهبری تاسیس کرد و نام آن را «خدمات آموزشی خلاق وارز» گذاشت.

دکتر شوارتز همچنین از مشهورترین سخنرانان انگیزشی و موفقیت در سراسر آمریکا به شمار می‌آید و تا به حال در سمینارها و سخنرانی‌های مختلفی برای مدیران، کارآفرینان و تمامی علاقه‌مندان سخنرانی کرده و به آن‌ها در زمینه شکوفایی و موفقیت فردی یاری رسانده است.

جملات برگزیده کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ:

- نشان دادن یک رفتار توام با اطمینان، اعتماد به نفس رو توی وجودمون تقویت می‌کنه.

- وقتی با طمانینه و آرامش صحبت می‌کنید، قابل فهم‌تر هستید و اطمینان و اعتماد به نفس بالاتری از خودتون نشون می‌دید.

- اگه خوب لباس پوشیده باشین و سر و وضعتون خوب باشه عین اینه که ظاهرتون داره میگه «ایشون یک آدم مهم هستن».

- شما همان چیزی هستید که فکر می‌کنید.

- مهم به نظر برسین و به ظاهرتون اهمیت بدید تا بهتون کمک کنه که فکرهای بزرگ و مهم داشته باشید.

- ظاهرتون رو طوری انتخاب کنید که روحیتون رو خوب کنه و اعتماد به نفستون رو بالا ببره.

در بخشی از کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ می‌شنویم:

مسمومیت فکری می‌تونه نتایج خیلی شدید و اجتناب ناپذیری داشته باشه. کمترین کاری که میکنه اینه که وسعت فکرمونو از بین میبره و مجبورمون می‌کنه روی مسائل بی‌اهمیت و پیش پا افتاده تمرکز کنیم. طرز فکرمونو نسبت به مردم دستکاری می‌کنه. چون براساس تحریف واقعیات ساخته شده. وقتی هم که با آدمایی که پشت سرشون بدگویی کردیم روبه‌رو میشیم حس ناخوشایندی از عذاب وجدان بهمون دست میده. مسمومیت فکری مارو در افکار نادرست غرق میکنه. اینکه راجع به مردم حرف بزنی یک امر کاملا طبیعیه. همه هم اینکارو میکنن. گاهی وقتا مردم جالب‌ترین و حیرت‌انگیزترین سوژه‌هایی هستن که میشه درموردشون حرف زد. همه‌ی این صحبت‌ها هم بدگویی و غیبت نیست. این صحبت‌های هرازگاهی خیلی هم خوشایندند و برامون لازمن. اما یادتون باشه که گفتگوهاتون رو همیشه به سمت مثبت هدایت کنید. وقتی دارین درمورد دیگران بدگویی می‌کنین هم به خودتون آسیب می‌زنین هم به دیگران. این سوالات رو از خودتون بپرسید: آیا دارم راجع به دیگران شایعه پراکنی می‌کنم؟ آیا همیشه چیزهای خوب راجع به دیگران میگم؟ آیا واقعا برام مهمه که درمورد رسوایی فلان آدم معروف حرف و حدیث بشنوم؟ آیا قضاوت‌ها فقط براساس واقعیت‌ها است؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
بخش اول
15 دقیقه
بخش دوم
15 دقیقه
بخش سوم
15 دقیقه
بخش چهارم
15 دقیقه
بخش پنجم
15 دقیقه
بخش ششم
15 دقیقه
بخش هفتم
15 دقیقه
بخش هشتم
15 دقیقه
بخش نهم
15 دقیقه
بخش دهم
15 دقیقه
بخش یازدهم
15 دقیقه
بخش دوازدهم
15 دقیقه
بخش سیزدهم
15 دقیقه
بخش چهاردم
15 دقیقه
بخش پانزدهم
14 دقیقه
بخش شانزدهم
14 دقیقه
بخش هفدهم
13 دقیقه
بخش هجدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جادوی فکر بزرگ
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
76000 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ

حامد نورالهی
۱۴۰۰/۱۰/۲
عالیه.... برای تغییر نگرش به زندگی و دور کردن خودمون از ضعف‌ها و نقصان ها (چیزایی که در زندگی همه ادما هست.... هییییییچکس بدون ضعف و مشکل و دردسر نیست) باید یه تکنیک‌ها و توصیه‌هایی رو مدام توی ذهنمون داشته باشیم، درست مثل پروتوکل‌های رفتاری که باید معیار رفتارامون باشه، و این کتاب صوتی میتونه مفید واقعا باشه و معیارهای مفید و کاربردی رو بهمون ارائه بده.... ممنونم از همه کسایی که در تولید و در دسترس قراردادنه این اثر به بشریت داارن خدمت میکنن⚘⚘⚘⚘⚘
شکور باسقی
۱۴۰۱/۳/۳۱
باید بگم اسم و جلد کتاب باعث شده بود اصلا سمتش نرم و فکر کنم از این کتابایی که فقط یک سری شعار میدن و کلی تمرین دارن! چون کتاب دیگه‌ای نداشتم گوش بدم و این کتاب رو رایگان دریافت کرده بودم، شروعش کردم و فهمیدم که اشتباه می‌کردم! اتفاقا این کتاب بیشتر درمورد عمل کردن و فکرایی که به عمل ختم میشه و طرز صرفا درمورد فکر نیست و تمریناتی هم که داره خیلی جزئین من چون خودم دیگه حوصله تمرین کتابارو ندارم انجامشون ندادم ولی تاثیر کتاب رو احساس کردم. خصوصا بعد از گوش دادن فصول اول، همش دلم میخواست برم کارهای مفید انجام بدم و دست از تلف کردن وقتم بردارم! نکته بعدی، این روش فصل بندی کتاب، خیلی خوب بود چون همه‌ی فصل‌ها در ۱۴ دقیقه جمع شده بودن که زمان مناسبی بود.
گوینده کتاب، صدای خوب و گیرایی داشت فقط در قسمتای جزئی از کتاب آکسان گذاری‌ها، نادرست بود ولی به کل اثر صدمه نمی‌زد و درکل صدای گیراشون باعث جذابیت هرچه بیشتر این اثر، شده بود.
مستانه موسوی
۱۴۰۲/۷/۶
کتاب جادوی فکر بزرگ رو دوسال پیش خوندم. اون موقع هم به شدت مفید و کارآمد و راهنمای جامعی بود
ولی بعد از دوسال که مسئولیت‌های زیادی رو یکی بعد از دیگری قبول کردم فهمیدم دوسال پیش خیلی این کتاب رو نفهمیده بودم و حالا که سوالهای زیادی جهت عملکرد بهتر و حل چالش‌ها داشتم دوباره و البته عمیق تر به من و
کمک کرد چون حالا من شناخت بیشتری در مورد خودم باورها واکنش‌ها تصمیماتم داشتم. توصیه میکنم حتما این کتاب رو چند وقت یک بار بشنوید و در بین دفعات مرور این کتاب مسئولیت‌های جدیدی تقبل کنید مسئولیت یک کسب و کار یا بخشی از اون رو، مسئولیت راهنمایی یا آموزش دادن و مربیگری برای افراد دیگه.
یک نکته: کتاب‌های توسعه فردی رو هیچ وقت مثل رمان فقط نشنویم باید روی کاغذ یکی یکی نکاتش رو بنویسید و دسته بندی و خلاصه کنید. این کتاب جز کتابهایی که همه ما ایرانیها باید برای ارتقای زندگی و حالمون و افزایش عزت مندی و دولت مندیمون مطالعه کنیم
Mr.Arshia Hosseini
۱۴۰۰/۶/۶
هم کتاب فوق العاده‌ای هست (از اونجا که روی مطالب گفته شده مثال‌های زیاد و شفافی زده میشود و همچنین خلاصه مطالب مهم در انتهای هر فصل قرار گرفته شده) و هم دوبله‌ی فوق العاده زیبا‌ای به لطف آقای زرآبادی و همکارشون صورت گرفته شده (از اونجا که سرعت بیان، نحوه‌ی بیان و شیوه‌ی بیان بسیار حرفه‌ای و خلاق صورت گرفته)... ممنونم از کوین ترودو که منو با این کتاب آشنا کرد
MORTEZA JAFARI
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
نقد کتاب: متاسفانه اکثر کتاب‌های موفقیت فقط صرف دید تجاری داره برای اکثر نویسندگان و نکته خاصی یا مسیر روشنی رو برای پیشرفت بیان نمیکنه و نویسنده صرفا جملات کلیشه‌ای رو بیان میکنه، کتاب از نظر موضوعی که سعی داشت بیان کنه از نظر بنده چیز خاصی نداشت و به قولی بار علمی چندانی نداشت، البته این نکته رو بیان کنم که ضعیف‌ترین کتاب‌ها هم چیزهایی دارن که انسان یاد بگیره ولی همینطور که بالا بیان شد متاسفانه این کتاب چیز خاصی نداشت و نکات خاصی رو بیان نمی‌کرد و بنظر من کتابیه که صرف از جیب نویسنده حمایت می‌کرد.
کتاب‌های موفقیت باید مانند کتاب هنر شفاف اندیشیدن در مورد موضوع که میخواد بیان کنه کاملا عمقی و موشکافانه و دقیق مطالب رو بیان کنه به نحوی که خواننده بعد از خواندن کتاب فرد جدیدی باش از نظر شناخت اشتباهات در مسیر موفقیت ولی متاسفانه امروزه کتاب‌های زیادی در بازار موجوده که فقط پول رو از جیب خریدار به جیب نویسنده منتقل میکنه.
موفق و پیروز باشید.
hoseyn bazi
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
من که گوش دادن به این کتاب لذت بردم و استفاده کردم، البته از اونجایی که بی عرضه هستم و عملگرا نیستم فقط از حس و انرژی کتاب و گوینده ش لذت بردم اما در عمل مثل همیشه واماندم.
. اعتراف میکنم محتوای کتاب یجورایی تکراریه، از قدرت ذهن میگه و عملگرایی و پشتکار و مهمتر ازهمه ممکن شدن هر ناممکنی، محتوایی
که اینروزها هر مربی موفقیتی بر سرمان فریاد میکشه.
اما از طرفی کتاب انرژی قشنگی داره و برای افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار یا حرکت و جهش عظیمی در زندگیشون دارن فوق العاده انگیزشی و کارآمده.
. دم دست اندرکاران کتابراه گرم، کتاب صوت قشنگ و روانی داره و بنظرم حتی دانلودش هم رایگانه.
.
MoonRiver
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
این کتاب در مورد موفقیت و افکار بزرگ و مثبت صحبت میکنه، چیزی که در جوامع امروزی باید براش جنگید. به نظر من هر چقدر از این نوع کتاب‌ها خونده بشه باز هم کمه ولی خوبی این کتاب نسبت به بقیه طرز استفاده‌ی کارگاهی یا آزمایشگاهی کتاب هست که خود کتاب کاملا عالی توضیح داده. کتاب با گویندگی عالی، صدها تکنیک بهتون آموزش میده. ولی سوال اینجاست که آیا امکان‌ش هست که بخوایم روزانه این تکنیک‌ها رو اجرا کنیم؟ بنظر من که خیر ولی تمام این تکنیک‌ها داره اهمیت عزت نفس رو نشون میده. وقتی رو عزت نفس خودمون کار کنیم، خود به خود تمام این تکنیک‌ها رو اجرا می‌کنیم. بنظرم تکنیک‌هاش معیار مناسبی هست که بفهمیم در حال حاضر به چه میزان روی عزت نفس خودمون کار کردیم.
هانیه شاهپروری
۱۴۰۰/۳/۱۶
واقعا عالیه تا میتونیم باید ازین کتاب‌ها بخونیم و اطلاعات و علممون رو بالا ببریم اگه میخوایم ادم موفقی باشیم👌🏻این کتاب رو یک پزشک بمن توصیه کرده و من هم به همه‌ی انسان‌ها توصیه میکنم
احمد خانی
۱۴۰۲/۹/۱۸
سلام خدمت عزیزان بگم که اول اینکه من این گوینده رو خیلی دوستدارم از صداش رازی هستم. انرژی خودشو رو داره و از صداش خسته نمیشم
فکر میکنم یک کوچولو صدای فایل کم باشه که مشکلی ایجاد نمیکنه و بازم قابل فهمه
دوم خود کتاب هستش که به نظرم مطالب قشنگ، مفید، کلیدی و و کاربردی و ساده‌ای داره و خیلی راحت و
قابل درک بیان شده کتاب بسیار روان زیبایی هستش و زمانی که به این صحبت‌ها گوش میدم اصلا متوجه زمان نمیشم و غرق در این مطالب میشم.
من این کتاب بارها گوش دادم هربار که گوش میدم نکته‌ای جدیدی ازش در میارم واقعا زیبا
این کتاب رو کوین ترودو تو سمینار پیشنهاد کرده بود
امید وارم نظرم مفید بوده باشه و کمک کرده باشه
فاطمه غلامی
۱۴۰۱/۱/۱۲
صدای گوینده بسیار دلنشین و روان هست و نکته مهمی در جذب مخاطب و ادامه دادن برای اتمام کتاب‌های صوتی، شیوایی کلام گوینده است... مطالب کتاب هم درسته که از جملات انگیزشی زیادی برخورداره ولی بنظر بنده برخلاف نظر برخی دوستان که نوشتند در این موضوع افراط شده، خب محوریت خوده کتاب در همین راستاست، باید جوری نوشته شده باشه که فردی مبتدی هست در خصوص این موضوعات، بتونه راحت درک‌کنه و تلنگری باشه براش، که بنظر من این کتاب خیلی خوب از پس تین موضوع تونسته بربیاد... حتما پیشنهاد میکنم‌مطالعه کنید... با تشکر
Mohammad M
۱۴۰۳/۱/۷
بخوام یک نقد داشته باشم راجع به این کتاب باید بگم خیلی خیلی نکات تکراری در سراسر کتاب هست و همین موضوع خسته کننده است دومی این که واقعا این کتاب فاقد شواهد علمی است و مطالبی هست که تجربه خود نویسنده است سومی اینکه کتاب واقعا ساده انگارانه نوشته شده ولی زندگی چالش های زیادتری داره و این کتاب به نظرم اون ها رو در نظر نگرفته چهارمی هم که کتاب انتظارات غیر واقعی را در خوانندگان ایجاد میکنه البته نمی توان از جنبه های مثبت کتاب چشم پوشی کرد که ساده نوشته شده و ترجمه شده و صدای گوینده واقعا به سبک کتاب همخونی داره و ایجاد انگیزه در شنونده دارد.
فاطمه
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
کتاب فوق العاده‌ای بود. میشه گفت یکی از بهترین کتاب هاست.
در واقع اولین کتاب صوتی هست که گوش دادم. همیشه از کتاب‌های متنی استفاده میکردم
و فکر میکردم کتاب‌های صوتی جذاب نیستن. ولی با شنیدن این کتاب نظرم عوض شد.
صدای زیبای راوی و لحن عالی، متن فوق العاده از ویژگی‌هایی هست که این کتاب رو متمایز
میکنه. در واقع با این کتاب این رو یاد میگیریم که برای موفق بودن لازم نیست ایده آل باشیم. کافیه بتونیم از فرصت‌ها درست استفاده کنیم و در واقع بهترین خودمون باشیم👌
نسیم افتخار
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
عالیه..
به خصوص اینکه از آدم می‌خواد یه چشم انداز از خودش رو‌درنظر بگیره و ببینه آیا اینی که هست می‌تونه الگو برای دیگران هم باشه؟ یا فردی که حتی خودش هم حرفهای خودش رو باور نداره. یه جای دیگه میگه وقتی میری امتحان بدی، ویا حتی میری بیرون برای انجام یه کار ساده تر به ظاهر خودت برس. چون ظاهرت در و
بلند مدت نشانگر افکار، اهداف برنامه هاته. من واقعا ازش خوشم اومد. مرسی از کتابراه عزیز که واقعا زحمت می‌کشن و کتابهای ارزشمندی رو برامون میارن
Mohsen Hosseini
۱۴۰۰/۱۰/۱
فوق‌العاده فوق‌العاده کتاب عالیه. حتی نمیشه از‌ی خط یا جمله‌اش سرسری گذشت. قبلا من همین کتاب رو نسخه فیزیکیشو داشتم‌. وقتی خوندمش و تا جایی ک تونستم ب توصیه هاش عمل کردم. بعداز‌ی مدت تو زندگیم و شخصیتم تأثیر مثبتی داشت. امروز وقتی دیدم کتابراه عزیز کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ رو رایگان گذاشته فوری تو کتابخونه‌ام گذاشتم. صمیمانه از تیم کتابراه سپاسگزارم.
حسین عباسی
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
تمام دنیای ما ذهن ماست تفکر ماست که شکل میده به ادامه‌ی مسیر زندگی
شما اگر فکر کنی موفق نمیشی حق با شماست!
اگر هم فکر کنی موفق میشی بازم حق با شماست!
وقتی که به هرحال هر فکری کنید حق باشماست؛ پس بزرگ فکر کنید خیلی بزرگ..
گرنت کاردون در کتاب قانون ده برابر میگه من در پنجاه سالگی فهمیدم که بر
علاوه تلاش و اهداف ده برابری باید فکر ده برابری هم داشته باشم؛ افکار و احساسات همه چیزه و نتایج نهایی رو رقم میزنه
مشاهده همه نظرات 1094

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ

برای دریافت کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.