معرفی و دانلود کتاب موهبت کامل نبودن

عکس جلد کتاب موهبت کامل نبودن
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب موهبت کامل نبودن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موهبت کامل نبودن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موهبت کامل نبودن

کتاب موهبت کامل نبودن نوشته‌ی برنه براون که یکی از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز محسوب می‌شود، با ارائه‌ی ده راهکار اساسی به شما کمک می‌کند تا خود حقیقی‌تان را بپذیرید و دوست داشته باشید.

درباره‌ی کتاب موهبت کامل نبودن:

بسیاری از انسان‌ها بدون در نظر گرفتن توان و ظرفیت حقیقی‌ وجودی‌شان از خود توقع دارند و این موضوع به خصلت کمال‌گرایی بازمی‌گردد که در وجود این افراد نهادینه شده است. کمال‌گرایی می‌تواند هم منفی باشد و هم مثبت و حقیقت این است که در دنیای امروز بیشتر نوع منفی و مخرب آن در جامعه دیده می‌شود. انسان مدرن برای داشتن زندگی بهتر تلاش می‌کند اما هیچ‌گاه به آن زندگی ایده‌آل نمی‌رسد و همین موضوع او را افسرده و ناراحت می‌کند.

در چنین شرایطی کتاب موهبت کامل نبودن (The gifts of imperfection) با ارائه‌ی مثال‌ها، روایت‌ها و داستان‌های واقعی از زندگی مردم به شما آموزش می‌دهد شرایط خود بپذیرید و با وجود تمام نواقصی که دارید از زیستن لذت ببرید. فراموش نکنید که آرزوی داشتن زندگی بی‌نقص و کمال‌گرایی افراطی مانعی بر سر راه زندگی شما به شمار می‌آید و برنه براون (Brene Brown) به شما کمک می‌کند تا برای همیشه از شر چنین افکاری خلاص شوید و به جای کمال‌گرایی، ویژگی‌هایی مانند دوست داشتن خود، افزایش روحیه‌ی مقاومت، شاد بودن، افزایش خلاقیت و... را در شما به وجود می‌آورد.

کتاب موهبت کامل نبودن با چند اصول کاربردی و ساده شخصیت شما و سبک زندگی‌تان را برای همیشه متحول می‌کند و برای موفقیت در این مسیر بهتر است مطالعه‌ی کتاب حاضر را مانند سفری در نظر بگیرید که برای بهره‌مندی از مواهب آن باید از شجاعت و مهربانی خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید کسی که به خود و دنیای پیرامونش عشق و علاقه نشان دهد، لیاقت زندگی سعادتمند را دارد.

البته براون برای انتقال تمام مفاهیمی که مدنظر دارد زنی میانسال را محور کتاب خود قرار می‌دهد که درگیر بحران میانسالی است. این زن در زندگی با مشکلات بسیاری مبارزه کرده و اکنون آرامش و ثبات بیشتری را در وجود خود احساس می‌کند. دیگر زندگی او احیاء شده و با اطرافیان خود از راه جدیدی ارتباط برقرار می‌کند. دستاورد مهم دیگر وی این است که بالاخره به این درک می‌رسد که بدون در نظر گرفتن نظر دیگران خودش باشد و به خود اهمیت بدهد.

کتاب موهبت کامل نبودن مناسب چه کسانی است؟

با خواندن این کتاب متوجه خواهید شد که بسیاری از تصورات، باورها، اهداف و عملکردهای‌تان اشتباه است؛ بنابراین اگر تمایل دارید زندگی بهتر و شادتری داشته باشید، کتاب موهبت کامل نبودن را از دست ندهید.

با برنه براون بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده در سال 1965 به دنیا آمد و اکنون در دانشگاه هوستون به عنوان استاد پژوهش فعالیت می‌کند. برنه براون تا به امروز آثار جذابی در رابطه با شرم، شجاعت، آسیب‌پذیری و همدلی نوشته که استقبال خوبی هم از آن‌ها صورت گرفته است. براون یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز محسوب می‌شود و از میان آثار وی می‌توان به جرأت بسیار، شهامت رهبری، اقتدار برخاستن و... اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب موهبت کامل نبودن:

- فضائلی مثل شهامت، شفقت و پیوند با تمرین روزانه در وجود ما نهادینه می‌شوند.
- زنگ‌های بیدار باش در طول زندگی کم نیستند، اما ما سریع این صداها را خفه می‌کنیم.
- زندگی جانانه این‌گونه نیست که در یک مقطع زمانی انتخاب شود و بعد کنار گذاشته شود، بلکه یک جریان است.
- پذیرفتن ضعف‌ها مخاطره آمیز است، اما هیچ‌گاه خطرناک‌تر از نادیده گرفتن عشق، حس تعلق و شادی نیست.
- پذیرش داستان زندگی خود و دوست داشتن خود، شجاعانه‌ترین کاری است که می‌توانیم در طول عمرمان انجام دهیم.

در بخشی از کتاب موهبت کامل نبودن می‌خوانیم:

چندی پیش مدیر و رئیس انجمن اولیا و مربیان یک مدرسه ابتدایی بزرگ از من دعوت کردند تا برای گروهی از والدین در مورد ارتباط بین تاب‌آوری و تعیین حدود صحبت کنم. آن زمان من مشغول جمع آوری اطلاعات در مورد پرورش افکار و راه‌های زندگی قلب محور، در مدارس بودم. بنابراین از این فرصت بسیار هیجان‌زده شدم. نمی‌دانستم وارد چه ماجرایی خواهم شد.

وارد تالار کنفرانس شدم. حس عجیبی از والدین به من منتقل شد. آن‌ها مضطرب به نظر می‌رسیدند. از مدیر مدرسه علت آن را پرسیدم، ولی او فقط شانه‌هایش را بالا انداخت و رفت. رئیس انجمن اولیا و مربیان نیز چیز زیادی برای گفتن نداشت. با خودم گفتم شاید من عصبی هستم و سعی کردم آن را فراموش کنم.

در ردیف اول نشسته بودم و مدیر مدرسه من را معرفی می‌کرد. همیشه معرفی قبل از سخنرانی برایم ناخوشایند و عذاب‌آور است. یک نفر، فهرستی از موفقیت‌ها و دستاوردهای مرا معرفی می‌کند، در حالی که من سعی می‌کنم بالا نیاورم و سالن را ترک نکنم. البته این معرفی تجربه‌ای جدید بود. تا به حال این‌گونه معرفی نشده بودم.

مدیر مدرسه جملاتی شبیه این جملات را گفت: «شاید آن‌چه که امشب می‌شنوید را دوست نداشته باشید، اما به خاطر فرزندانتان باید گوش دهید. دکتر براون اینجاست تا مدرسه و زندگی ما را به کلی تغییر دهد. او چه بخواهیم و چه نخواهیم ما را از اشتباه در می‌آورد».

با آن صدای بلند و پرخاشگر به نظر می‌رسید، کاملاً عصبانی است. احساس می‌کردم به رینگ کشتی کج دعوت شده‌ام، فقط یک حریف قدرتمند و چند نورافکن کم بود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمۀ مترجم
پیشگفتار
مقدمه مؤلف
شجاعت، شفقت و پیوند
قدرت عشق، حس تعلق و کافی بودن
موانع پیش‌رو
راهکار 1
راهکار 2
راهکار 3
راهکار 4
راهکار 5
راهکار 6
راهکار 7
راهکار 8
راهکار 9
راهکار 10
سخن پایانی
فرایند پژوهش
دربارۀ نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موهبت کامل نبودن
نویسنده
مترجمسمیه جوادیان
ناشر چاپیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-622-7369-10-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب موهبت کامل نبودن

آمنه علوی
۱۴۰۱/۲/۲۸
واقعیت‌ها رو خیلی ساده بیان میکنه چیزهایی که همیشه می‌بینیم و حتی درک میکنیم ولی باز میگیم نه این مسئله خیلی کوچک و بی اهمیت هست در صورتی که زندگی همین ثانیه‌هایی هست که عادی و حتی شاید گاهی به نظر خوشایند یا ناخوشایند میگذره و درک ماست که زندگی رو برامون می‌سازه. خوشحال شدم که یک محقق اینطور ساده و شیوا واقعیت‌ها و در واقع زندگی رو شرح داده. از این به بعد نگاه دیگری به گذشت زمان دارم و درک صبر برام خیلی راحت تر شده. پیشنهاد میکنم این کتاب رو با حوصله بخونید و درباره مطالبش فکر کنید. خوندن و فکر کردن به نوشته‌های نویسنده خیلی لذت بخش بود
فاطمه پوررضوی
۱۴۰۱/۴/۲۹
کتاب در کل، کتاب خیلی مفیدی بود و به نظرم نیاز روز جامعه ماست، فقط اینکه این ترجمه اصلا خوب نبود، یه جاهایی اینقدر جملات نامفهوم بود که حس میکردم مترجم با گوگل ترنسلیت ترجمه کرده!!
از لحاظ نگارشی هم اصلا مناسب نبود، نه علائم نگارشی، نه پاراگراف بندی درستی!
بیشتر از اینکه تمرکزم بره روی دریافت مفهوم کتاب بیشتر روی تصحیح جمله بندی و ارتباط جملات، سپری شد.
احمد محمدی
۱۴۰۰/۷/۲
کتاب بی نظیری هست من همیشه به موضوع عزت نفس ارزشمندی توجه زیادی داشتم و کتاب‌های زیادی رو دراین زمینه مطالعه کردم اما این کتاب دردیگه ایرو از جهت نقص داشتن به روم باز کرد که واقعا ارزش توجه کردن داره واینکه در عین توانمند بودن نقص هم داریم و قبول این موضوع سنگینی زیادی رو از فشار‌های زندگی کم میکنه و موهبتش هم همینه
Mehran Davary
۱۴۰۲/۳/۲۸
موهبت کامل نبودن... واقعا چیزی نبود که من انتظار داشتم. انتظارم این بود که از کمالگرایی بگه، اینکه چطوریه، چرا وجود داره، طرز کارش چجوریه، چطور باید کنترلش کرد و غیره. اما نویسنده با گفتن خاطره‌هایی از خودش خیلی جسته گریخته بهش پرداخته و در کنارش به چندین موضوع دیگه هم همینجوری پرداخته. برای من جذاب نبود...
س زارعی
۱۴۰۰/۸/۲۵
در کل کتاب بدی نیست و ارزش خوندن داره، اما ترجمه خیلی روان و قابل فهم نیست، خشک و تحت الفضلی انجام شده. و به نظر من نویسنده هم مطالب رو بی خودی بسط داده، کل کتاب رو میشه تو یک یا دو صفحه خلاصه کرد.... البته به موضوعاتی که اشاره کرده خوب و قابل تقدیره
محمدحسین حیدری
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
در کل کتاب خوبی بود ولی ترجمش خوب نبود از علائم نگارشی استفاده نشده بود
کلیت کتابو دوس داشتن معنای واقعی زندگی رو به ما میگه و بهمون کمک میکنه ک چطور بهتر درک کنیم زندگیرو
الناز منصوری
۱۴۰۰/۵/۲۳
راهکارهاش خیلی خوبند. به من کمک کرد بادید بهتری به ضعف هام نگاه کنم. به باورهای معقول تری رسیدم که کامل بودن به نداشتن ضعف و نقص نیست بلکه پذیرفتن انهاست
Mehran Fakheri
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
کتاب خیلی خوبیه. نظرش راجب شرمندگی بی نظیره احساس میکنید یه چراغ تو دهنتون روشن میشه
نوشاد حق شناس
۱۴۰۱/۶/۲
از نظر من رای یه بار خوندن ارزش داره، من نسخه چاپی رو خریدم یه قسمت‌هایی رو هایلایت کردم.
سارا مقدم
۱۴۰۰/۷/۳
تاکید بسیار روی معنویات شده!! از کتابی علمی بعیده جای پرداختن به مباحث علمی دائما روی مسائل ماورالطبیعه مانور بده
بهار الوندی مهر
۱۴۰۰/۲/۱۶
کتاب خوب و مفیدی هست
اما نوع نوشته خشک و گاهی نامفهوم هست و یک مقدار خسته کننده میشه اواسط کتاب
سیداسماعیل معین الدینی
۱۴۰۲/۱۰/۳
عالی بود، بسیار خوب ترجمه و ویراستاری شده. ممنونم از زحمات دوستان
مرضیه
۱۴۰۲/۸/۲۳
کتاب خیلی خوبی بود فکر می‌کنم چند دفعه دیگر باید این کتاب ارزشمند را بخوانم
فاطمه بهمنی
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
کتاب مفیدی هست ولی نه در ابتدا.. بلکه که در اواخر خیلی خیلی بهتر میشه....
Fatemeh Shamsollahi
۱۳۹۹/۱۱/۸
من تازه بخشای اول رو مطالعه کردم ولی از نگاه نویسنده و نحوه ترجمش خوشم اومد
مشاهده همه نظرات 27

راهنمای مطالعه کتاب موهبت کامل نبودن

برای دریافت کتاب موهبت کامل نبودن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.