معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی موهبت کامل نبودن: رها کردن خود آرمانی و پذیرش خود واقعی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی موهبت کامل نبودن: رها کردن خود آرمانی و پذیرش خود واقعی
قیمت:
۴۰,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی موهبت کامل نبودن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی موهبت کامل نبودن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی موهبت کامل نبودن: رها کردن خود آرمانی و پذیرش خود واقعی

خلاصه کتاب صوتی موهبت کامل نبودن اثری از برنه براون، نویسنده‌ی نام‌آشنا و پرمخاطب آثار حوزه‌های روان‌شناسی، توسعه‌ی فردی و خودیاری است. براون در این کتاب پرفروش نیویورک تایمز با معرفی ده راهکار اساسی به مخاطب خود کمک می‌کند تا خودِ حقیقی‌اش را بیابد و با رها شدن از ورطه‌ی کمال‌گرایی و اهمیت دادن به نظر و قضاوت دیگران، آن‌چه را که واقعاً هست، دوست بدارد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی موهبت کامل نبودن

برنه براون (Brene Brown) در خلاصه کتاب صوتی موهبت کامل نبودن (Workbook For The Gifts of Imperfection) با ارائه‌ی مثال‌هایی ملموس و عینی، روایت‌هایی واقعی از داستان‌های زندگی افراد و معرفی راهکارهایی عملی و کاربردی تلاش کرده است به مخاطب خود یادآوری کند که زیستن با وجود تمامی نواقصی که هر یک از ما در خود داریم، به‌واقع امکان‌پذیر است.

همه‌ی ما هر روز با انبوهی از پیام‌های آشکار یا ضمنی و مخفیانه، تصاویر، آموزه‌ها و پندها و نصیحت‌هایی مواجه می‌شویم که به ما می‌گویند انسان آرمانی چه ویژگی‌هایی دارد، ما باید به چه انسانی تبدیل شویم و چگونه خودمان را از وضعیت کنونی به آن نقطه‌ی کمال عاری از عیب و نقص برسانیم. اندک‌اندک به این باور رسیده‌ایم که اگر بتوانیم به آن فردِ بی‌نقصِ ایدئالِ مطلوب برسیم، زندگی ما درخشان خواهد شد و دیگر هیچ‌گاه احساس رنج و سختی و دشواری را تجربه نخواهیم کرد. به همین خاطر است که بسیاری از ما در دام کمال‌گرایی گرفتار شده‌ایم و مدام در حال تلاش هستیم تا همه‌چیز را به عالی‌ترین وجه انجام دهیم و مدام در این چالش و نشخوار فکری هستیم که: «مردم درباره‌ی من چه فکر می‌کنند؟ اگر نتوانم همه را راضی نگه دارم چه؟ اگر نتوانم به موفقیت برسم چه؟ اگر شکست بخورم چه؟ اگر نتوانم توانایی‌ها و مهارت‌های خود را به اثبات برسانم چه؟» اگر شما نیز فکرهایی از این دست در سر دارید، نگران نباشید. برنه براون در خلاصه کتاب صوتی موهبت کامل نبودن پس از واکاوی چنین شرایط و افکاری، تکنیک‌ها و ترفندهای مؤثری معرفی کرده است که باعث می‌شود روحیه‌ی مقاومت و شادکامی در شما رشد پیدا کند و در نتیجه‌ی آن بتوانید گام‌های بعدی زندگی خود را با خلاقیت، مثبت‌اندیشی و آگاهی بیشتر بردارید.

برنه براون در خلاصه کتاب صوتی موهبت کامل نبودن تلاش کرده تا ذهن، قلب و روح ما را با خود همراه کند و به این موضوعات مهم بپردازد که چگونه می‌توانیم با یاری جستن از شجاعت، شفقت و ارتباط با دیگران، با خودِ واقعی و کنونی‌مان ارتباط برقرار کنیم، آن را بشناسیم و همان‌گونه که هستیم، خود را بپذیریم. براون امیدوار است مخاطبِ او، هنگامی که صبح از خواب برمی‌خیزد یا شب‌هنگام پیش از خواب به این فکر کند که درست است که ترس از آینده و افسوس گذشته وجود دارد اما او شجاع و شایسته است؛ مهم نیست چه کارهایی تا به امروز انجام داده و چه کارها و فعالیت‌هایی را در ادامه‌ی زندگی‌اش انجام خواهد داد. او همین‌الان هم کامل و کافی و سزاوار دریافت عشق و امید است.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی موهبت کامل نبودن

خلاصه کتاب صوتی موهبت کامل نبودن با ارائه‌ی چندین اصل کاربردی و ساده، به مخاطب خود کمک می‌کند تا زندگی خویش را برای همیشه متحول سازد. برنه براون با اثر خود، شما را به سفری دعوت می‌کند که برای بهره‌بردن از مواهب آن لازم است شجاعت و مهربانی درونی‌تان را به کار گیرید و در هر گام از این سفر، به خاطر داشته باشید آن کسی که به خود و دنیای پیرامونش عشق بورزد، شایسته‌ی یک زندگی سرشار از سعادت و نیک‌انجامی است.

انتشارات آسمان نیلگون خلاصه کتاب موهبت کامل نبودن را با ترجمه‌ی فاطمه مختاری منتشر کرده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را با صدای افشین اعتماد و به همت انتشارات جیحون می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های صد خلاصه‌ی برتر

صد خلاصه‌ی برتر عنوان مجموعه است که خلاصه‌ای از مهم‌ترین، پرفروش‌ترین و تأثیرگذارترین کتاب‌های منتشرشده را به صورت کتاب صوتی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. تنوع بسیار مطالب این مجموعه و دسترسی آسان به آن‌ها موجب شده است تا کتاب‌های صوتی این مجموعه با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شوند. در خلاصه کتاب‌های صوتی این مجموعه، نکات مهم و کلیدی آثار مشهور و پرطرفدار به‌صورت دقیق و مختصر در اختیار همگان قرار گرفته است. این کتاب‌ها برای افرادی که محدودیت زمانی دارند و امکان مطالعه یا شنیدنِ یک کتاب کامل را ندارند، بسیار کارآمد و مفید است. از جمله کتاب‌های منتشرشده از این مجموعه می‌توان «کفش‌باز»، «غرق در نور»، «پدر ثروتمند، پدر فقیر»، «کیمیاگر»، «اثر مرکب»، «میلیونر آنی»، «بیندیشید و ثروتمند شوید» و «حافظه نامحدود» را نام برد.

نکوداشت‌های کتاب موهبت کامل نبودن

  • کتاب موهبت کامل نبودن راهنمایی برای رهایی و تغییر نگرش از «مردم درباره‌ی من چه فکری خواهند کرد» به «من به همین شکلی که هستم، کافی و کامل هستم» است. توانایی خارق‌العاده‌ی برنه براون در ارائه و تلفیق پژوهش‌های کلیدی با روایت‌های داستانی و نمونه‌های واقعی، خواندنِ این کتاب را مشابه گفت‌وگویی طولانی، صادقانه و نشاط‌آور با یک دوست خردمند و آگاه ساخته است؛ دوستی که مشفقانه و دلسوزانه، توصیه‌های عالی به شما پیشنهاد می‌کند. (هریت لرنر، نویسنده‌ی کتاب پرفروش نیویورک تایمز، رقص خشم)
  • برنه براون شجاعانه با احساسات تیره و تاری که مانع از دستیابی افراد به یک زندگی کامل‌تر و بهتر می‌شوند، مقابله می‌کند. این کتاب را بخوانید و اجازه دهید مطالب شگفت‌انگیز آن در زندگیِ شما، جریان پیدا کنند. (دانیل اچ پینک، نویسنده‌ی کتاب پرفروش نیویورک تایمز، انگیزه)
  • شجاعت، شفقت و ارتباط. برنه براون از طریق پژوهش‌ها، مشاهدات و راهنمایی‌های خود نشان داده است که چگونه این سه کلمه‌ی کوچک می‌توانند درهای بسته‌ی زندگی شما را به روی تغییرات شگفت‌انگیز بگشایند. (الی ادواردز، نویسنده‌ی کتاب زندگی هنرمند)

خلاصه کتاب صوتی موهبت کامل نبودن برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی موهبت کامل نبودن را به تمامی افرادی که احساس می‌کنند کمال‌گرایی به آن‌ها آسیب می‌رساند و باورهایشان نسبت به خود و محیط پیرامون نیاز به بازبینی و تغییر دارد، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی موهبت کامل نبودن: رها کردن خود آرمانی و پذیرش خود واقعی می‌شنویم

اعتبار یکی از بخش‌های بزرگی‌ست که مردم باید آن را درک کنند. معتبر بودن و تمرین آن به شما کمک می‌کند تا فرد بهتری به نظر برسید. توانایی درک نواقص، آسیب‌پذیری یا تعیین مرزها در زندگی مهم است. تشویق به دلسوزی و ارتباط نیز به زندگی از صمیم قلب کمک می‌کند؛ به‌طوری‌که حتی در زمان سختی، زمانی که درگیر احساس شرم هستید، وقتی احساس خوشحالی می‌کنید که خودِ واقعی‌تان باشید و دست از خشنود کردن مردم هم بردارید. واقعی‌بودن سخت است. براون درباره‌ی نقل‌قولی دراین‌باره از ای. ای. کامینگز، شاعر آمریکایی می‌گوید: «زمانی که دچار حس گناه و شرم می‌شویم، سخت است تا خود واقعی‌مان باشیم. اما می‌توانید با داشتنِ صداقتِ خود، بدون آنکه باعث رنجش دیگران شود، با ناراحت‌ نشدن از صحبت دیگران، با نشان‌دادنِ اینکه موضوع را می‌فهمید اما نه این‌طور که انگار همه‌چیزدان هستید و البته با نگفتنِ حرف‌های منفور اعتبار کسب کنید و خود واقعی‌تان باشید. البته برای اینکه خود این‌طور باشیم همیشه این راه‌ها وجود ندارند. اگر محافظه‌کارانه بخواهید این کارها را انجام دهید، خُب انجام دهید! اما باعث خوشحالی دیگران نخواهد شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
متن پشت جلد
5 دقیقه
مقدمه
26 دقیقه
فصل‌های اول تا سوم
17 دقیقه
فصل‌های چهارم تا ششم
20 دقیقه
فصل‌های هفتم تا نهم
26 دقیقه
فصل‌های دهم تا سیزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی موهبت کامل نبودن: رها کردن خود آرمانی و پذیرش خود واقعی
نویسنده
مترجمفاطمه مختاری
راویافشین اعتماد
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی موهبت کامل نبودن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی موهبت کامل نبودن

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی موهبت کامل نبودن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.