دانلود کتاب همه چیز درباره فیتنس و بدنسازی


خرید کتاب الکترونیکنسخه نمونه رایگان

برای دانلود قانونی کتاب همه چیز درباره فیتنس و بدنسازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

معرفی کتاب همه چیز درباره فیتنس و بدنسازی

کتاب همه چیز درباره فیتنس و بدنسازی به قلم عزیز شاورشیان، نکاتی کلیدی برای بدست آوردن بدنی ‌زیبا بدون نیاز به مربی در اختیار شما قرار می‌دهد.

امروزه داشتن بدنی زیبا و عضلانی به مد روز تبدیل شده و اکثر مردم برای رسیدن به اهداف خود که داشتن ‌استایلی زیبا و چشم‌نواز است حاضرند هزینه‌های گزاف مالی و جانی بپردازند تا از مد روز جا نمانند. از این رو بسیاری در دام افرادی سودجو مانند مربی‌نماها و داروفروش‌ها می‌افتند، که از خواست و اشتیاق آن‌ها سوء استفاده کرده و دارایی و سلامت آن‌ها را به خطر می‌اندازند. بنابراین عزیز شاورشیان (Aziz Shavershian) برای افزایش آگاهی و علم شما در راستای اندامی زیبا دست به نگارش کتاب همه چیز درباره فیتنس و بدنسازی (Zyzz’s bodybuilding Bible) زده است.

آنچه با خواندن کتاب همه چیز درباره فیتنس و بدنسازی می‌آموزید:

- شناخت ژنتیک و تیپ بدنی خود
- آگاهی از باورهای غلط در بدنسازی
- شناخت رژیم غذایی پیشرفته کتوژنیک‌ (کتو‌)
- اصول تمرینات ورزشی و اموزش حرکات پایه و مهم
- چگونگی تنظیم برنامه غذایی مختص ژنتیک و نیاز بدنی خود
- شناخت سبک زندگی مناسب برای داشتن بدنی ایده‌آل و زیبا
- شناخت مکمل‌های ورزشی و چگونگی انتخاب مکمل مورد نیاز خود
- شناخت مواد غذایی مضر و مفید و نحوه انتخاب مناسب آن‌ها در رژیم خود
- تنظیم رژیم‌های غذایی برای بدست اوردن حجم عضلانی و کات کردن‌ (چربی‌سوزی‌)
- شناخت سیستم‌های تمرینی پیشرفته و چگونگی استفاده آن‌ها در برنامه تمرینی خود

در بخشی از کتاب همه چیز درباره فیتنس و بدنسازی می‌خوانیم:

بدنتان برای ترمیم و بازسازی عضلات، همچنین ساخت عضلات جدید از پروتئین استفاده میکند، نیازی نیست وارد بخش علمی و شیمیایی آن شویم، چیزی که نیاز است درک کنید این است که بدنتان به جریان پیوست‌هایی از پروتئین‌های آماده به مصرف نیاز دارد، بهتر است بدنتان پروتئین بیش از اندازه در اختیار داشته باشد تا اینکه کمبود پروتین داشته باشد، چون بدن خودش به سادگی ضایعات را دفع می‌کند.

با یک دو دو تا چهار تای ساده به این نتیجه میرسیم که اغلب پروتئین‌ها بیش از 8 ساعت در بدن دوام نمی‌آورند، و بدنتان بیشتر پروتئین‌ها را زمانی مصرف میکند که شما در حال استراحت و ریکاوری هستید، مثلا هنگام خواب، بنابراین در زمانی که خواب هستید، به احتمال زیاد در انتهای شب دچار کمبود پروتئین خواهید شد.

بنابراین پاسخ بدیهی این است که ماندگارترین پروتئین ممکن را مصرف کنید که این نوع پروتئین کازئین نام دارد.

راحت‌ترین منبع غذایی که این پروتئین را از آن میتوان گرفت تخم مرغ است، که منبعی عالی است، ‌پنیر لور‌ (cheese cottage‌) نیز منبعی عالی در این دسته است، اما برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید باید تا جای ممکن کازیین‌ها را دقیقا قبل ازخواب مصرف کنید.

از طرف دیگر باید بلافاصله بعد از بیدار شدن مقداری پروتئین مصرف کنید، چون بدون شک دچار کمبود خواهید شد.

راه حل دیگر این است که نیمه شب بیدار شوید، و حدود ساعت دو شب یک (Shake‌) پروتئینی را که از قبل تهیه کرده‌اید میل کنید.

این خیلی کمک میکند، فقط دقت کنید که آن را از قبل آماده کنید، چون مسلما نمیخواهید زمانیکه در خواب و ریکاوری هستید بیش از اندازه در خوابتان وقفه بیندازید و بد خواب شوید.

 ۸۰ صفحه، ۱۶۴ کیلوبایت، زبان فارسی، EPUB، 
شابک: 978-622-251-179-1 

چاپ ۱۳۹۸: ۱۸۰۰۰ ت قیمت الکترونیکی: ۱۲۰۰۰ ت - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome50
خرید کتاب الکترونیکنسخه نمونه رایگان

فهرست مطالب

مقدمه مترجم
فصل اول: خوش اندام شوید
باورهای غلط بدنسازی
انواع تیپ‌های بدنی
ژنتیک
جمع‌بندی
فصل دوم: رژیم غذایی
یک راهکار موثر
آب
پروتئین‌ها
کربوهیدرات‌ها
چربی‌ها
دوره حجم
دوره کات
طراحی یک رژیم غذایی
فصل سوم: تمرینات ورزشی
اصول
غرورتان را داخل باشگاه نیاورید
قدرت تکرار‌های معکوس ‌(Negative rep) ‌
ریکاوری و ترمیم
حرکات ورزشی
هفت حرکت اصلی بدنسازی
برنامه هفتگی نمونه
برنامه تمرینیتان را تغییر دهید
تمرین زدگی ‌(Over training)
تمرین غریزی
احساس دم کردن
حافظه عضلات
حرکات کششی
تمرینات هوازی (Cardio) ‌
فصل چهارم: مکمل‌ها
مکمل‌های پروتئینی
کراتین
مولتی ویتامین ها
آمینو اسید‌ها
مکمل‌های قبل از تمرین‌ (پمپ ها‌)
افزاینده‌های تستسترون ‌(Testestron Booster)
افزاینده‌های Nitric oxid
چربی سوزها
فصل پنجم: سبک ‌زندگی
استراحت
مصرف مشروبات الکلی
جا انداختن وعده‌های غذایی
بخش دوم مباحث پیشرفته
فصل ششم: رژیم کتوژنیک
فصل هفتم: باز سنجی نیاز‌ها
فصل هشتم: وقتی که پیشرفتتان متوقف می‌شود
فصل نهم: تکنیک‌های پیشرفته تمرینی
فصل دهم: آنچه شما آموخته‌اید

راهنمای دانلود کتاب همه چیز درباره فیتنس و بدنسازی

برای دانلود کتاب همه چیز درباره فیتنس و بدنسازی و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

دانلود کتاب  همه چیز درباره فیتنس و بدنسازی
بهمن گلچین
۱۳۹۹/۵/۳۱
خوب وعالی. ولی کتابهای ورزشی و تغذیه رایگان رو بیشتر کنید
Amin Pourashraf
۱۳۹۸/۱۲/۲۷
مباحث ناقصه و به افراد حرفه‌ای نمیتونه کمکی کنه
مریم بیات
۱۳۹۹/۶/۴
عالی بود ممنونم لطفا
مشاهد همه دیدگاه‌ها (۶)