معرفی و دانلود کتاب تمرینات کش مقاومتی: تمرینات قدرتی در خانه و یا در سفر

عکس جلد کتاب تمرینات کش مقاومتی: تمرینات قدرتی در خانه و یا در سفر
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تمرینات کش مقاومتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تمرینات کش مقاومتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تمرینات کش مقاومتی: تمرینات قدرتی در خانه و یا در سفر

کتاب تمرینات کش مقاومتی، منبعی کارآمد برای آشنایی با روش‌های انجام تمرین‌های ورزشی با کش است. کارینا اینکستر، نویسنده‌ی کتاب، خواننده را با فایده‌های تمرین‌های قدرتی با کش، آشنا می‌‌کند. سپس تمرین‌های قدرتی را به ورزشکاران آموزش می‌دهد. تمامی این تمرین‌ها با استفاده از کش انجام می‌شوند. با انجام تمرین‌هایِ این کتاب، در کنار افزایش قدرت بدنی، آسیب‌های جسمی حرکتی نیز به میزان چشمگیری کاهش پیدا می‌کند.

درباره‌ی کتاب تمرینات کش مقاومتی

کتاب تمرینات کش مقاومتی (Resistance Band Workouts)، منبعی است خودآموز برای افزایش قدرت‌‌ بدنی و سلامت جسمی. کارینا اینکستر (Karina Inkster)، نویسنده‌ی این اثر، مطالب کتاب را به‌گونه‌ای تدوین کرده که مخاطب با خواندن آن‌ها، به‌راحتی تمرین‌های کش مقاومتی را انجام دهد. در نتیجه با کتابی روبه‌رو هستیم که علاقه‌مندان انجام تمرین‌های ورزشی با کش را از ثبت‌نام در باشگاه‌های بدنسازی معاف می‌کند. مطالب کتاب با تاکید بر فایده‌های تمرین‌های قدرتی با کش آغاز می‌شود. تمرکز اصلیِ این کتاب بر استفاده از کش در تمرین‌های مقاومتی است. به همین دلیل با کتابی روبه‌رو هستیم که راهنمایی برای انتخاب بهترین کشِ مناسب برای تمرین‌های مقاومتی نیز به‌حساب می‌آید. در این کتاب توضیح داده می‌شود که سه مدلِ مختلف کش مقاومتی برای انجام این تمرین‌ها نیاز است. ورزشکاران می‌توانند با همراه داشتن این سه کش و مطالعه‌ی کتاب، حرکت‌های مختلفی را برای تقویت عضله‌های خود انجام دهند.

کارینا اینکستر، پنجاه تمرین مختلف با کش را در این کتاب مطرح کرده است. به گفته‌ی نویسنده، انجام تمامی این تمرین‌ها در کنار تقویت عضله‌های قسمت‌های مختلف بدن، فایده‌های دیگری نیز برای سلامتی دارد. افزایش تراکم استخوان، تقویت متابولیسم و بهبود عملکرد روزمره‌ی بدن، قسمتی از این فواید است. فصل نخست کتاب تمرینات کش مقاومتی به مزایای این تمرین‌ها اشاره می‌کند. نویسنده‌ در دومین فصلِ این کتاب، مقدمه‌‌ای برای آشنایی با انواع کش‌های مقاومتی مطرح می‌کند. سومین فصل کتاب به تمرینات کش مقاومتی اختصاص دارد.

«چطور می‌توان برنامه‌ی کش‌ مقاومتی خود را ایجاد کرد» نام چهارمین فصل این کتاب است. خواننده با مطالعه‌ی این بخش روش‌هایی سودمند برای برنامه‌ریزیِ تمرینات کش مقاومتی فرا می‌گیرد. در پنجمین فصل از کتاب‌ نحوه‌ی طراحی برنامه‌‌ی تمرینی با کش مقاومتی به خواننده آموزش داده می‌شود. ششمین فصل کتاب تمرینات کش مقاومتی، بخش بسیار مهم این کتاب است. در این بخش و البته بخش‌های بعدی، نمونه‌هایی از برنامه‌های تمرینی در اختیار خواننده قرار می‌گیرد.

کتاب تمرینات کش مقاومتی را انتشارات مبانی چاپ و منتشر کرده است. مائده شفیع‌زاده، مترجم کتاب پیش روست.

کتاب تمرینات کش مقاومتی برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی افرادی که به سلامت خود اهمیت می‌دهند و به دنبال راهی برای ورزش می‌گردند، اما فرصت یا شرایط حضور در باشگاه‌های ورزشی را ندارند، به‌ عنوان مخاطب‌های اصلی کتاب تمرینات کش مقاومت شناخته می‌شوند.

در بخشی از کتاب تمرینات کش مقاومتی: تمرینات قدرتی در خانه و یا در سفر می‌خوانیم

عضلات میان‌تنه و کمری (به طور کلی بخش مرکزی بدن) را می‌توان بیش از دیگر گروه عضلات تمرین داد. در ادامه خواهید دید در تمام برنامه‌های ارائه‌شده، حداقل یک تمرین کور برای برنامه‌ی تمرینی شش روز در هفته پیش‌بینی شده است.

در این ارتباط، روزانه یک یا دو تمرین قدرتی کور به جای تمرینات اختصاصی کور با حجم اجرا می‌شوند. اگر به تمرینات کور بیش‌ازحد علاقه‌مند هستید، تمرینات کور اختصاصی برای سه چهار بار در هفته طراحی کنید. در پایان بخش نمونه تمرینات، سه تمرین پیشنهادی تمرینات کور را مشاهده خواهید بود.

در کل سعی می‌کنم تمرینات کور را در اواخر برنامه تمرینات قدرتی قرار بدهم. در بخش اول تمرینات قدرتی، حرکات اصلی مانند اسکوات، ددلیفت تک پا و مانند آن که نیازمند فعال‌سازی عضلات کور برای حفظ تکنیک صحیح هستند انجام خواهند شد. این مسئله در شرایطی صدق می‌کند که حرکات قدرتی را با دیگر انواع تجهیزات غیر از کش‌های مقاومتی مانند اسکوات با هالتر بر روی پشت، کتل‌بل‌سوئینگ، یا پرس سینه با دمبل را انجام می‌دهید. اگر قبل از پرداختن به حرکات اصلی عضلات میان‌تنه خسته شوند، با احتمال از دست دادن تکنیک صحیح بدن مواجه می‌گردید که در نهایت به بدن آسیب خواهد زد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مزایای تمرینات قدرتی
فصل دوم: مقدمه‌ی کش‌های مقاومتی
فصل سوم: تمرینات کش مقاومتی
فصل چهارم: چطور می‌توان برنامه‌ی کش مقاومتی خود را ایجاد کرد
فصل پنجم: نحوه‌ی طراحی برنامه‌ی تمرینی خود با کش مقاومتی
فصل ششم: نمونه‌ی برنامه‌های تمرینی
فصل هفتم: چگونه می‌توان مطمئن شد که عضلات به شیوه‌ی مؤثر بعد از انجام تمرینات قدرتی ریکاوری می‌شوند
فصل هشتم: نظرات مربیان بدنسازی در مورد استفاده از کش‌های مقاومتی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تمرینات کش مقاومتی: تمرینات قدرتی در خانه و یا در سفر
نویسنده
مترجممائده شفیع زاده
ناشر چاپیانتشارات مبانی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات126
زبانفارسی
شابک978-622-6882-30-9
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تمرینات کش مقاومتی

محبوبه رنجبر
۱۴۰۳/۱/۲۰
من کتاب با موضوع تمرین با کش پیلاتس لازم داشتم ولی این کتاب بیشتر کش تی آر ایکس و کش لوپ است
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب تمرینات کش مقاومتی

برای دریافت کتاب تمرینات کش مقاومتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.