معرفی و دانلود کتاب پدر پولدار پدر بی پول

عکس جلد کتاب پدر پولدار پدر بی پول
قیمت:
60000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پدر پولدار پدر بی پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پدر پولدار پدر بی پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پدر پولدار پدر بی پول

دلیل مشکلات مالی اغلب مردم این است که سال‌ها در مدرسه و دانشگاه درس خوانده‌اند، اما هیچ چیز در مورد پول یاد نگرفته‌اند. کتاب پدر پولدار پدر بی پول، اثری از رابرت کیوساکی‌ و شارون لیچر، می‌تواند نقطه‌ی شروعی برای تمام کسانی باشد که می‌خواهند در آینده، کنترل مالی زندگی خود را به‌دست بگیرند و در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود به موفقیت دست یابند.

درباره‌ی کتاب پدر پولدار پدر بی پول

از نظر خیلی از والدین، ایده‌هایی که رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) و شارون لیچر (Sharon L Lechter) در کتاب پدر پولدار پدر بی پول (Rich Dad Poor Dad) مطرح می‌کنند، عجیب و خشک هستند. بسیاری از والدین همین‌طوری هم برای پایبند کردن بچه‌ها در مدرسه مشکل دارند. اگر فرزندانتان را تشویق کنید که کارمند خوبی باشند، آن وقت آن‌ها را مجبور کرده‌اید که بیشتر از آنچه سهمشان است مالیات به جیب دولت بریزند و در عوض هم انتظار مقرری بازنشستگی ناچیزی را بکشند یا اصلاً منتظر مقرری گرفتن هم نمانند. این درست است که مالیات، قسمت اعظم هزینه‌های افراد را تشکیل می‌دهد. در واقع بیشتر خانواده‌ها از ماه ژانویه تا اواسط ماه می را برای دولت کار می‌کنند تا بلکه بتوانند مالیات‌هایشان را بپردازند. در این شرایط ما به ایده‌های جدیدی برای مدیریت ثروتمان نیاز داریم که رابرت کیوساکی و شارون لیچر، آن‌ها را در قالب کتاب پدر پولدار پدر بی پول، در دسترس ما قرار داده‌اند.

رابرت کیوساکی و شارون لیچر ادعا دارند که ثروتمندان آموزش‌های متفاوتی به فرزندانشان می‌دهند. آن‌ها در خانه و دور میز شام، به بچه‌های خود آموزش می‌دهند. شاید ایده‌هایی که در کتاب پدر پولدار پدر بی پول آورده شده‌اند، از آن نوع چیزهایی نباشند که شما مایل باشید با فرزندانتان در موردشان بحث کنید، اما به احتمال زیاد، پس از مطالعه‌ی این کتاب نظرتان تغییر خواهد کرد. فراتر از کتاب پدر پولدار پدر بی پول حتی، باید بدانید که همیشه برای تربیت فرزندانمان به ایده‌ها، دانش و معلومات به‌روز نیاز داریم. رابرت کیوساکی و شارون لیچر آگاهمان می‌کنند که به ایده‌های جدید و آموزش‌های متفاوتی نیازمندیم. برای مثال شاید چندان ایده‌ی بدی نباشد اگر به فرزندانمان بگوییم که هم‌زمان با اینکه کارمند خوبی هستند، تلاش کنند تا صاحب شرکت سرمایه‌گذاری شخصی‌شان هم بشوند.

در هر وضعیت مالی‌ای که به‌سر می‌برید و هر شغلی که دارید، رابرت کیوساکی و شارون لیچر نکات آموزشی بسیاری مهمی را در کتاب پدر پولدار پدر بی پول، برای شما گردآوری کرده‌اند. شما باید به‌اندازه‌ی کافی آموزش ببینید تا بتوانید از لحاظ مالی، از خودتان محافظت کنید. یادتان باشد که هوش مالی یک روند ذهنی است که طی آن ما می‌توانیم مشکلات مالی خود را حل کنیم. امروزه ما با تغییرات تکنولوژیکی زیادی در تمام جهان مواجه هستیم. گستره‌ی این تغییرات بسیار وسیع و حتی وسیع‌تر از تمام تغییراتی است که تاکنون با آن‌ها مواجه بوده‌ایم. هیچ‌کسی جام جهان‌نما ندارد، اما از یک چیز می‌توان مطمئن بود و آن هم اینکه تحولات بزرگی در راهند که ابعادشان در باورمان نمی‌گنجد. چه کسی می‌داند در آینده با چه چیزهایی مواجه خواهیم شد؟ اما هر اتفاقی هم که بیفتد ما دو انتخاب اساسی پیش روی خود داریم: یا باید محتاطانه رفتار کنیم، یا اینکه هوشمندانه پیش برویم و کارها را با آماده‌سازی خودمان و کسب آموزش‌های لازم و به‌کارگیری نبوغ مالی خود و فرزندانمان انجام دهیم. این همان نکته‌ای است که رابرت کیوساکی و شارون لیچر آن را موضوع کتاب خود قرار داده‌اند.

به قول نویسندگان کتاب پدر پولدار پدر بی پول، «مردم یاد می‌گیرند تا برای پول کار کنند، اما هرگز یاد نمی‌گیرند کاری کنند تا پول برایشان کار کند.» به همین دلیل آن‌ها تصمیم گرفته‌اند با ارائه‌ی آموزش‌های لازم در کتاب پدر پولدار پدر بی پول و بالا بردن سواد مالی مخاطبانشان، این چرخه را تغییر دهند. این کتاب را انتشارات طاهریان با ترجمه‌ی هنگامه خدابنده منتشر کرده است.

جوایز و افتخارات کتاب پدر پولدار پدر بی پول

  • برنده‌ی جایزه‌ی Audie برای بهترین اثر آموزشی در زمینه‌ی کسب‌وکار و تجارت در سال 2001
  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز برای بیش از شش سال
  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های مالی یواس‌ای تودی
  • از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در فهرست نشریه‌ی Business Week
  • از پرمخاطب‌ترین کتاب‌های وال استریت ژورنال
  • فروش بیش از سی‌ودومیلیون نسخه
  • ترجمه‌شده به پنجاه‌ویک زبان زنده‌ی دنیا، در بیش از 109 کشور

نکوداشت‌های کتاب پدر پولدار پدر بی پول

  • کتاب پدر پولدار پدر بی پول، نقطه‌ی شروعی کاملاً مناسب برای هر کسی است که تمایل دارد در جنبه‌ی اقتصادی زندگی‌اش، رشد و ترقی ایجاد شود. (یواس‌ای تودی)
  • آموزش سواد مالی در قالب یک کتاب هیجان‌انگیز (آمازون)

کتاب پدر پولدار پدر بی پول برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مطالعه‌ی کتاب‌های راهنمای موفقیت علاقه دارید یا به دنبال تقویت سواد مالی خود برای رسیدن به موفقیت در زندگی شخصی و حرفه‌ایتان هستید، کتاب پدر پولدار پدر بی پول را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب پدر پولدار پدر بی پول می‌خوانیم

من دو پدر داشتم که یکی پولدار بود و دیگری بی‌پول. یکی از آن‌ها تحصیلات عالیه داشت و بسیار باهوش بود. وی دارای مدرک دکترا بود و چهار سال دوره‌ی لیسانس را ظرف مدت کمتر از دو سال طی کرده بود. وی سپس برای تکمیل تحصیلاتش به دانشگاه‌های استنفورد شیکاگو و نورث وسترن رفته بود و تمامی دوره‌ی تحصیلش را با بورسیه گذرانده بود. پدر دیگرم حتی کلاس هشتم را هم تمام نکرده بود.

هر دوی این مردان در زمینه‌ی شغلی خودشان که تمام زندگی‌شان را صرف آن کردند، بسیار موفق عمل کردند. هر دوی آن‌ها هم درآمد قابل توجهی داشتند. با این همه، یکی از آن‌ها از نظر مالی تمام عمر درگیر مشکلات بود. دیگری هم یکی از ثروتمندترین مردان هاوایی شد. یکی از آن‌ها وقتی فوت کرد ده‌ها میلیون دلار برای خانواده‌اش و کلیسایی که برای اجرای مراسم مذهبی به آن می‌رفت و مؤسسات خیریه به جای گذاشت. دیگری هم کلی قبض و صورت حساب به ارث گذاشت که باید پرداخت می‌شدند.

هر دوی این مردها قوی، کاری، دانا و تأثیرگذار بودند. هر دوی آن‌ها به من مشاوره می‌دادند، اما موضوع مشورتشان یکی نبود. هر دوی آن‌ها قویاً به آموزش اعتقاد داشتند، اما منظورشان از آموزش یکی نبود.

اگر قرار بود فقط یکی از این دو پدرم باشد باید توصیه‌هایش را یا قبول می‌کردم یا رد. با وجود دارا بودن دو پدر از این بخت برخوردار بودم که دیدگاه‌های متفاوت یک پدر پولدار و یک پدر بی پول را با هم مقایسه کنم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ای از اهدا کنندگان کتاب
مقدمه
فصل 1: پدر پولدار، پدر بی‌پول به روایت رابرت کیوساکی
فصل 2: درس اول: پولدار‌ها برای پول کار نمی‌کنند
فصل 3: درس دوم: چرا به تدریس در امور مالی می‌پردازیم؟
فصل 4: درس سوم: برای شغل خودتان اهمیت قایل شوید
فصل 5: درس چهارم: تاریخچه‌ی مالیات و قدرت شرکت‌ها
فصل 6: درس پنجم: پول‌دار‌ها پول می‌سازند
فصل 7: درس ششم: کار کنید تا یاد‌ بگیرید، برای پول کار نکنید
فصل 8: غلبه بر موانع پیروزی
فصل 9: شروع کار
فصل 10: باز هم بیشتر می‌خواهید بدانید؟ این کارها را انجام دهید
فصل یازدهم: چطور با 7000 دلار هزینه‌ی تحصیل فرزندتان را بپردازید؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پدر پولدار پدر بی پول
نویسنده،
مترجمهنگامه خدابنده
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات248
زبانفارسی
شابک978-964-8406-818
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
60000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پدر پولدار پدر بی پول

Smn Hgh
۱۳۹۷/۵/۱۳
کتاب مفیدی بود، ولی با یه بار خوندن و یا صرفا خووندنش به نتیجه‌ای نمییرسیم شاید نوع نگاه عوض شه اما کافی نیست، باید کار کرد رو مفاهیم این کتاب (مثلا این که قوانین جایی که کار میکنینو بدونین برام جالب بود یعنی بسیار تاکید رو این بود که فضا و قوانینو بشناسین و از روی شناخت فرصتا و پیدا کنین) مطلب به دیگه تاکید این که از سرمایتون هم کار بکشین که درآمد ایجاد کنه و اینها چیزهاییه که همشو به صورت واضح و یک جا تو کتاب میبینیم
توصیه من اینه حتما یه خلاصه برداری از کتاب بشه و سعی کنیم به معنای واقعی نمونه‌ی کاستومایز شده اون رو تو زندگی خودمون پیاده کنیم.
یه جاهایی از املاک و مستغلات امریکا حرف میزنه که نچسبه (چون با قوانین ما فرق داره) اما در کل خوبه ومن تو لیست کتاب‌هایی که چند بار باید خونده بشن طبقه بندیش میکنم
رامین آقامحمدی
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
سلام
ب دلایل زیر بخونیدش (سعی کردم خلاصه کتاب باشه)>>
دوست دارم دیدگاه مفیدی رو برای کسایی که میخوان این کتاب رو بخونن بنویسم تمام سعیم رو میکنم که تا نظر خوب و مفیدی بنویسم
چرا خوندنش رو پیشنهاد میکنم؟
** برا اینکه اول از همه تو کتاب گفته چرا بعضی‌ها با اینکه میدونن خوب درس خوندن آدمو ولی
ثروتمند نمیکنه با این حال شاگرد ممتاز شدن و خوب درس خوندن رو به همه پیشنهاد میکنن (دقدقه خودم بود)
** دوم اینکه گفته چرا ثروتمندا روز به روز ثروتمند تر میشن و فقیر‌ها تر میشن و طبقه متوسط هم درجا میزنه یا همیشه قرض دارن
** سوم چرایی مطالعه کردن و ترغیب به مطالعه و یادگیری رو گفته
** چهارم اهمیت امور مالی و قدرت پول در زندگی رو گفته که مهم‌ترین چیز در زندگی هست و آموزش امور مالی به بچه هامون رو توصیه کرده که حتی تو دانشگاه هامون هم به این موضوع اهمیت نمیدن
** پنجم با این که کتاب ترجمه هست ولی بسیار سلیس رو روان ترجمه شده
** اخرین دلایل
این اولین کتاب غیر درسی هست که بنده مطالعه میکنم و این کتاب حالت داستانی داره که خوندنش رو بسیار جذاب و هیجانی میکنه و میتونم بگم ۹۹ درصد آمادیی که این کتاب رو خوندن خوندنش رو به دیگران توصیه کردن و اینکه نسخه چاپی این کتاب خیلی گرونه حدودا ۴ یا ۵ برابره این قیمت هست بعضی جا اشتباه تایپی داره که باید اصلاح بشه،
نویسنده با توجه به شرایط کشوری که توش داره زندگی میکنه مطالب رو آماده کرده و چیز‌هایی که در مورد املاک گفته تو ایران زیاد کاربرد نداره
من به پیشنهاد یکی از دوستان این کتاب رو میخونم و خوندش رو توصیه میکنم چون منو جذب مطالع کرد به نظرم فوق العادست با لایک کردن کامنتم برای مفید بودنش ارزش دهید تا دیگران هم استفاده کنن
هومن مصطفی نژاد
۱۴۰۱/۶/۱۶
علم بهتر است یا ثروت؟
به گمانم این "عنوان" رو هممون شنیدیم و درموردش انشا هم نوشتیم، بعد از گذشت سالها خیلیها معتقدن که کار بازار بهتر بود و تحصیلات اشتباهی بزرگ بود و بعضیها همچنان در ستایش تحصیل مینویسند، اما براستی حق با کیست؟
جواب درست و کامل این بحث در کتاب پدر پولدار و پدر بی پول رابرت و
کیوساکی اومده. بنده این کتاب رو چند بار خوندم توصیه میکنم به همه افرادیکه این سوالو دارن که آیا همه افراد میتونن به موفقیت مالی برسن یا همش شانسیه؟ با خوندن این کتاب جواب سوالشونو میگیرن.
تقریبا همه افرادیکه در زمینه هوش مالی مطالعه دارن رابرت کیوساکی رو خوب میشناسن، یک کارآفرین خودساخته که بیشتر ثروتش رو با مدیریت مالی درست سرمایه بدست آورده.
در کتاب پدر پولدار، پدر بی پول به این موضوع پرداخته میشه که چرا اکثر افراد تحصیلکرده برای افراد با تحصیلات پایین کار میکنن و چه حلقه‌ای گمشده؟
اینکه با چه دیدگاهی باید تحصیل کرد که ثروت رو در پی داشته باشه؟
دیدگاه کارآفرینی چه تفاوتی با دیدگاه کارمندی داره و چرا یکی بهتر از دیگریه؟
هوش مالی چیه؟
مدیریت مالی چیه؟ و چطور مارو ثروتمند میکنه؟
با خوندن این کتاب نگاهها به تحصیلات و یادگیری تغییر خواهد کرد.
فرزین آذرپی
۱۳۹۶/۱۲/۱۱
یکی از کتاب‌های بسیار خوب در این زمینه هست. من نسخه‌ی چاپی این کتاب رو خوندم و مطالعه اون رو به همه توصیه میکنم. ضمنا قیمت نسخه‌ی چاپی 22000 تومنه که اینجا فقط با 5000 تومن میتونید دریافتش کنید. عالیه!
Pantea
۱۴۰۱/۸/۱۶
این کتاب دیدگاه و افکارتون رو تغییر میده، شاید بگید راهکار‌های زیادی رو در کتاب نگفته بعد از اتمام کتاب، منم قبول دارم و میتونست واضح تر توضیح بده با راهکار بیشتر و یکم وارد جزئیات بشه، دلیل اینکه یه ستاره کم دادم همین بود ولی همینکه دیدگاه و افکارتون رو تغییر داده یعنی شما یه پله رفتید بالاتر و رو خودتون میتونید راه‌های پولدار شدن بعد این کتاب خلق کنید.
راهکار‌هایی که گفته شده از بخشش به دیگران و خسیس نبودن افکار خیلی‌ها رو به نمایش گزاشت و اگر توی زندگی خودتون هم یه نگاه بندازید کسانی که پولدار نیستند خسیس هستند معمولا، بازم تاکید میکنم معمولا و سعی می‌کنند کمتر خرج کنند تا کارتشون پر پول شه.
"پولدار‌ها دارایی می‌خرند و طبقه پایین تر بدهی"
توضیحاتی که در مورد این جمله میگه واقعا عالی بود.
یه توضیح درمورد حسابداران ضعیف شرکت هم میده که توی نصف شرکت‌هایی که من دیدم چنین حسابدار‌هایی هستند که اخراج می‌کنند تا رقم و اعداد شرکت مساوی بشه ولی نمیدونند که در بلند مدت برعکس ورشکست میشن چون نمیدونن دارایی اون‌ها همین کارمندهاست.
خیلی کم توضیح میده اینارو ولی اگر باهوش باشید، به خوبی باید نکته برداری کنید از این کتاب با ارزش.
فاضل نصرتی
۱۴۰۲/۷/۳
بسیار بسیار عالیه وقتی می‌خونم حس خیلی خوبی بهم میده. فکرتو باز میکنه و ذهنتو روی نکات مختلف سرمایه گذاری متمرکز میکنه. من که تصمیم گرفتم در بورس سرمایه گذاری کنم و تو این چند سال خیلی روی خودم هزینه کردم، هزینه که نباید بگم بلکه سرمایه گذاری باید بگم از تحلیل تکنیکال، بنیادی و کلی بسته‌های آموزشی واقعاً ممنونم که این کتاب مسیر منو به کلی عوض کرد الان درسته که یه جایی سر کارم ولی خودمو کارمند نمی‌بینم بلکه یک سرمایه گذار می‌بینم. این کتاب برای کسانی که ذهنیت کارمندی و استخدام رو دارند پیشنهاد نمی‌کنم بهتره که بچسبند به همون کارمندیشون که چشم اندازش یه بازنشستگی بخور و نمیره. سالم و تندرست باشید
Smn Hgh
۱۳۹۷/۵/۶
کتاب مفیدیه اگر تمایل به کنترل مسایل مالیتون (شخصی و سازمانی) دارین
و اینکه عملیو کاربردیه. یعنی با خوندندنش قرار نیس معجزه‌ای صورت بگیره، باید از نکات گفته شده استفاده کرد، و به نظرم به هیچ وجه یکبار خوندنش کافی نیس باید به قدری تکرار کرد که قواعدش ملکه ذهن بشن،
یسری مثال هست بابت املاک و امریکا
مستغلات که شاید با ایران تفاوت داشته باشه ولی مغز صحبت یکیه و باید اونو در نظر گرفت نه ظاهر قضایاو
من بعد از این کتاب بسیار ترغیب شدم در مورد قوانین تجارت و داد و ستد وارد و صادرات ایران و کشورهای دیگه مطالعه کنم
شاید اینطوری بشه اگاهانه تر تصمیم بگیریم در مورد قدم‌های تجاری و مالی و ریسک منفی رو کاهش بدیم
gholamreza falahi
۱۳۹۷/۱۲/۲۹
سلام، کتاب بسیار خوب در مورد تغییر دیدگاه نسبت به نحوه حسابداری، دارایی، درآمد و سرمایه گذاری است.
همچنین کیوساکی نویسنده‌ای است که با تبحر خاصی و -البته کسب درآمد مطمئن و دایمی- جالب توجه نکات مالی و اقتصادی خود را در کتاب‌های مختلف منتشر کرده است و جهت آشنایی با تمام دیدگاههای او فرصت مطالعه کتب
دیگر این نویسنده را به خودتان بدهید.
به شخصه کتابهای شانس دوباره، چهار راه پول سازی، راهنمای موفق سرمایه گذاری و مزیت فوق العاده یا بازی ثروت را پیشنهاد می‌کنم.
همچنین کتاب بیشترین سود را از سرمایه گذاری در املاک بدست آورید کتابی مناسب برای آشنایی با نحوه سرمایه گذاری در املاک است.
فرزاد صادقی
۱۳۹۶/۴/۱۶
کتاب خوبی بود اما جملات ثابتی رو مدام تکرار کرده و و صفحات زیادی تکراری هست. در واقع به اندازه ۵۰ صفحه بیشتر مطلب جدید نداره
مهدی نصیری
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
با سلام. به نظر بنده کتاب فوق به زیبایی طرز تفکر جامعه سنتی ما رو نشون میده هر چند که نویسنده کتاب یک غربی با دیدگاه‌های خاص خودشون می تونه باشه ولی منظورم این هست که در جامعه ما یک باور غلط که وجود داشت و از پدران و مادران به ما منتقل شد این بود که داشتن درآمد بالا و زندگی بسیار خوب صرفا با درس و خوندن رفتن به دانشگاه محقق میشه واین کتاب به خوبی تونسته خیلی چیزها رو باز کنه و برای ما روشن کنه و من خوندنش رو به شدت اول به پدر مادرها و بعد به جوان هایی مثل خودم توصیه میکنم هر چند که بعضی جاها پیچیدگی‌های خاص خودش رو داره و لازم میدونم که چند بار خونده بشه.
edris edrisi
۱۳۹۹/۹/۱۰
کتاب خیلی خوبیه
از جمله نکات مثبت کتاب اینه که یک دید کلی نسبت به اقتصاد فردی به آدم میده در عین حالی که به بسیاری نکات جزئی بصورت ضمنی اشاره میکنه که برای هر کدامش مثال هم آورده که خود همین مثال‌ها هم نشاندهنده عملیاتی شدن استراتژی‌های اقتصادی شون بوده
و نکته دیگه این که کسب درآمد و ثروت متوقف
بر یک علم خاص مثل حسابداری یا اقتصاد یا غیره نیست بلکه پکیجی از علوم رو بصورت عمومی باید یاد داشت که آقای کیوساکی با طرح اون 4 علم کنار هم این نکته رو به خوبی بیان کردند
و این یعنی استراتژی اقتصاد عملیاتی یا (کسب ثروت عملیاتی)
کریم کریمی
۱۳۹۹/۲/۲۱
یکی از کتاب‌های پایه تغییر دیدگاه در مورد امور مالی و انشایی سلیس و روان به شیوه داستانی از زبان یک کودک و نوجوان یکی از بزرگ‌ترین مشکل جامعه بشریت را به چالش کشیده است. همچنین راهکارهای برون رفت ازین فرآیند را پیش رو می‌گذارد که فرد با فراگیری دانش مالی و اقدام عملی در اجرای این مهم به زندگی خود و امید شادابی می‌بخشد. هر چند که پول ثروت نیست اما هر ثروتی پول یکی از اجزای آن می‌باشد. این کتاب رابرت کیوساکی را مشهور کرد و واقعا جای تحسین دارد. من به شخصه خواندن آن را تایید و سفارش می‌کنم.
كتاب كتاب
۱۳۹۷/۹/۳
من نسخه چاپى رو قبلا خونده بودم
ولى نسخه الکترونیکى رو هم پس از خرید بصورت رایگان
مطالعه کردم
که دیدگاه دو پدر رو بیان میکنه:
که یکى از پدرهاکه داراى تحصیلات بالایى بوده (پدر بى پول) و پدر دیگر که تحصیلات پایین ترى داشته (پدر پولدار)
که پدر پولدار به راه هاى پولدار شدن و کسب و کار شخصى تاکید و
داره
و پدر بى پول به داشتن تحصیلات بالا پیدا کردن یه کار خوب و با مزایا خوب در یک اداره یا شرکت تاکید داشته
و...
که بیشتر در زمینه مالى از توصیه‌ها پدر پولدار تبعیت میکنه و...
با تشکر از همه
مصطفی اعتمادنیا
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
پدر پولدار پدر فقیر یکی از بهترین و تاثیر گذارترین در عین حال ساده ما رو با مفهوم نوع تفکر ایحاد ثروت آشنا میکنه. کتابی است که توصیه میکنم بخونید کتاب دارای نثری ساده و تاثیرگذار هست روی من تغییرات زیادی گذاشت خصوصا من رو با مفهوم عمیق عادات فقیرانه آشنا کرد. نظم در خرج کردن
ایجاد و تمرکز روی نه
دارایی بدهی
سرمایه گذاری مستمر
زیرساخت مالی
مفهوم شغل و کسب
و هزاران مطلب ساده اما کلیدی
کتابی عالی که به همه توصیه میکنم بخونن
آرش خان
۱۳۹۷/۷/۵
این کتاب شاهکاری از آقای رابرت کیوساکی هستش که در قالب داستان به اهمیت شناخت پول و نحوه استفاده و کارایی اون تو زندگی میپردازه به نظرم واسه هر کسی واجبه یه بارهم که شده این کتابو مطالعه کنه
درسها و دیدگاهی که در مورد پول تو این کتاب هستش هیچ جا به آدم گفته نمیشه
با تشکر از کتابراه و نسل نو اندیش که اینقدر ترجمه خوبی داشت، من به شخصه لذت بردم
مشاهده همه نظرات 751

راهنمای مطالعه کتاب پدر پولدار پدر بی پول

برای دریافت کتاب پدر پولدار پدر بی پول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.