معرفی و دانلود کتاب پدر ثروتمند، پدر فقیر

عکس جلد کتاب پدر ثروتمند، پدر فقیر
قیمت:
79900 تومان - 8.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پدر ثروتمند، پدر فقیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پدر ثروتمند، پدر فقیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پدر ثروتمند، پدر فقیر

کتاب پدر ثروتمند، پدر فقیر نقطه شروعی برای تمام کسانی می باشد که به دنبال به دست آوردن کنترل آینده ی مالی خود می باشند.

رابرت کیوساکى مى‌گوید: من دو تا پدر داشتم، یکى ثروتمند و دیگرى فقیر. یکى پروفسور، با تحصیلات بالا و باهوش بود. او تحصیلات چهار ساله‌ى لیسانس را در طول کمتر از 2 سال به اتمام رسانده و سپس با بورسیه‌ى تحصیلى به دانشگاه استنفورد شیکاگو و دانشگاه نورثوسترن رفت، تا تحصیلات عالیه‌ى خود را ادامه بدهد. پدر دیگرم حتى کلاس هشتم را هم تمام نکرد.
هر دوى آن‌ها در حرفه‌ى خود موفق بودند و به سختى در تمام طول زندگیشان کار مى‌کردند و درآمد بالایى داشتند. ولى یکى از آن‌ها در تمام طول عمر خودش با مشکلات مالى دست به گریبان بود و دیگرى، یکى از ثروتمندترین مردان هاوایى به شمار مى‌رفت. یکى بعد از مرگش ده‌ها میلیون دلار براى خانواده‌اش و مؤسسات خیریه به جا گذاشت و آن دیگرى فقط صورت‌حساب‌هایى که باید پرداخت مى‌شد از خود به جاى گذاشت.
آن‌ها هر دو قوى، پرجذبه و بانفوذ بودند. هر دو به من توصیه و اندرز مى‌دادند، ولى توصیه‌هاى آن‌ها متفاوت بود. هر دو با قاطعیت تأکید بر کسب دانش داشتند، ولى مواردى که آن‌ها به من معرفى مى‌کردند، متفاوت بود. اگر من فقط یک پدر داشتم، مجبور بودم که پیشنهادهاى او را یا قبول و یا رد کنم. داشتن دو پدر، که هر دو به من پند و اندرز مى‌دادند، من را قادر نمود از بین آن توصیه‌ها که فرق نمایانى در آن‌ها دیده مى‌شد، یکى را انتخاب کنم. آرى یکى ثروتمند و یکى فقیر.
به جاى این که فقط یکى از آن‌ها را قبول یا رد نمایم، تصمیم گرفتم که بیشتر بیندیشم، مقایسه و سپس روشى را براى خود انتخاب کنم.

کتاب پدر ثروتمند، پدر فقیر به شما خواهد گفت:

- رد کردن این نظریه که برای ثروتمند شدن احتیاج به درآمد بالایی داریم.
- رد کردن این عقیده که خانه ی شما یک دارایی می باشد.
- کتاب پدر ثروتمند پدر فقیر به شما یاد می دهد که برای موفقیت مالی آینده ی فرزندانتان چه مواردی در مورد پول به آن ها یاد بدهید.
- تفسیر واقعی یک دارایی و یک بدهی و تعهد. همچنین کتاب پدر ثروتمند پدر فقیر به والدین نشان می دهد که چرا نمی توانند به سیستم مدرسه، برای آموزش فرزندانشان در مورد پول متکی باشند.

فهرست مطالب کتاب

یادداشت مترجم
مقدمه
پدر فقیر، پدر ثروتمند
فصل اول: پدر ثروتمند، پدر فقیر
فصل دوم: درس اول/ ثروتمند براى پول کار نمى‏ کند
فصل سوم: درس دوم/ چرا درآمد مالى تدریس مى ‏شود؟
فصل چهارم: درس سوم/ کار خودتان را داشته باشید
فصل پنجم: درس چهارم/ تاریخچه‏ ى مالیات‏ ها و قدرت شرکت‏ ها و مؤسسات
فصل ششم: درس پنجم/ ثروتمند پول ابداع مى‏ کند
فصل هفتم: درس ششم/ براى یادگیرى کار کنید، اما براى پول کار نکنید
مراحل اولیه
فصل هشتم: غلبه کردن بر موانع
فصل نهم: آماده به کار شدن
فصل دهم: هنوز بیشتر مى‏ خواهید؟
سخن آخر
یک کارى انجام بدهید!
در مورد نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پدر ثروتمند، پدر فقیر
نویسنده،
مترجمامیر باغستانی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات347
زبانفارسی
شابک978-964-412-579-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
79900 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پدر ثروتمند، پدر فقیر

افشین پناهی
۱۴۰۱/۱/۲
از هر لحاظی که بخوای بگیم این کتاب بی نظیره
و چند تا ویژگی جالب داره این کتاب
اولیش اینکه خیلی روان نویسنده باهاتون صحبت میکنه و اون رابطه پدر پولدار و فقیر یا پدر فرزندیه یه لذت خاص و جذابی بهت میده واسه دنبال کردن جریان کتاب
دوما روشی که سعی میکنه اقتصاد رو بهت توضیح بده بی نظیره اینکه از چند
تا روش استفاده کرده واسه درک بیشتر مخاطب یکی از مزیت‌های این کتاب بود که هرکسی اهمیت نمیده زیاد
و مهمتر از همه مصنوعی نبودن داستانه کتابه که خیلی از نویسنده هارو میبینید که خیلی سعی دارن سختی‌هایی که کشیدن رو جلوه بدن یا راه موفقیت رو خیلی ناهموار که اکثر خواننده‌ها دلسرد میشن از ادامه دادن کتاب و این بنظرم بهترین مزیت این کتاب بود که زیاد یا خیلی کم رو سختی یا اسونی مسیر تاکید نکرده و عبارتا «غذا رو بهتون نشون داده اما زحمت جویدنش رو سپرده به خودتون»
امیر علی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
۱۳۹۶.. کتاب خوبیه ولی بعضی ترفند هایش ظالمانه است و غیر اسلامی کتاب صوتی‌اش هم در اینترنت موجوده من خودم در اتوبوس گوش دادم الان بعد ۶ سال یعنی در آستانه‌ی ۱۴۰۳ وقتی برای بار ۴۰‌ام این کتاب رو گوش میکنم میگم فوق العاده است درسته خیلی حرف هایش بی انصافیه ولی الان معتقدم رابرت کیوساکی یکی از با تجربه ترین‌های کسب و کاره واقعا حرف هایش از تجربه میاد و واقعا برای کسانی که می‌خوان کسب وکار داشته باشند عالیه فقط خواهشا وجدانتون هم بیدار باشه
Amir jafari
۱۳۹۶/۲/۱۴
از اینکه تمام معاملات این کتاب برای ثروتمند شدن بر پایه و اساس معامله ملک بود زیاد خوشم نیومد ولی نوع نگاه رابرت به پول، ثروت و دارایی نگرشی جدید در من ایجاد کرد. به همه کسانی که مثل من تا قبل از مطالعه کتاب از داشتن ثروت و زیاد شدن دارایی خوششون نمیاد و فکر میکنن پول بیشتر برابر است با دردسر بیشتر و... پیشنهاد میکنم کتاب رو بخونن. بعضی وقتا ما با نوع نگاهمون به پول باعث میشیم پول ازمون فرار کنه.
سجاد گروسی
۱۳۹۶/۱/۷
کتاب بسیار خوب و قلمی رسا که به لطف مترجم عزیز تعابیر به درستی به زبان فارسی برگردانده شده و اینکه موانع فکری برای رسیدن به موفقیت‌های اقتصادی کاهش میده و این کتابی نیست که فقط روخانی بشه و همراه با تامل و فکر باید مطالعه بشه چرا که در بعضی از متون این کتاب بارها و بارها به صورت شعر و ادبیات نوشته شده که نباید در امور اقتصادی عجول بود و باید صبر کرد و توصیه‌های دیگه..
Afshin Maroofi
۱۳۹۶/۷/۱۴
درود بر یکایک شما که به دنبال تغییرید. پدر ثروتمند، پدر فقیر به نوبه خود میتواند شرایط و انگیزه‌های تغییر را در خواننده همچون کتابهای خوب دیگر ایجاد نماید. مهم، خواستن و عمل کردن از طرف خواننده است که به خوب یا بد بودن، به مفید بودن یا نبودن کتاب مفهوم میبخشد. برای همه و برای خودم آرزوی تغییر و پیشرفت و پیروزی میکنم.
Far Lifer
۱۳۹۶/۵/۲۳
من موقع عید دیدم این کتاب رایگانه، فوری دانودش کردم اینطوری بگم بهتون، عالیه! چون راهنمایی‌های خیلی خوبی میده، من این کتاب‌ها رو هم خیلی دوست داشتم: «ثروتمندترین مرد بابل» اثر جورج کلاسون «به سوی کامیابی، نیروی بیکران» اثر آنتونی رابینزکتاب دوم رو هم اگه تونستید حتما بخونید
سعید افشار
۱۳۹۵/۱۲/۱۹
کتاب فوق العاده زیبا!رابرت کیوساکی کلا با توجه به سابقه درخشان اقتصادی و هم چنین ملک و املاک داستان خودش رو با پدر خودش (بی پول) و پدر دوستش (پولدار) روایت میکنه و دقیقا همه تفاوت‌های طرز فکری این دو پدر رو بیان میکنه و متوجه میشید که چرا یکی پولدار شده و دیگری بیپول. حتما بخونید.
Reza Tahiri
۱۳۹۷/۱/۱۲
این کتاب یکی از بهترین کتابِ بود که من خواندم و خوشبختانه اولین کتاب که در زبان انگلیسی خوانده بودم همین بود و خیلی تاثیری مثبت روی تلفظ و لغات‌ام گذاشت. در آخر هر دوست که این کتاب را نخوانده توصیه برای یکبار بخواند مطمئنن روی زندگی شان تغییر مثبت می‌گذارد.
مریم طالبی
۱۳۹۶/۱۲/۱۶
من نسخه چاپی کتاب را خوندم. ترجمه و چاپ با کیفیتی داره. واقعا کتاب خوبیه. از خوندنش لذت بردم. اگر چه عده‌ای هم معتقدند که روش اقای کیوساکی بر مبنای دلالی است و کم ارزش هست ولی به هر حال کتابی ست که خوندنش جالبه. به هر حال نویسنده هوش تجاری بالایی داره
ابوالحسن ملکی
۱۳۹۶/۱/۲
سلام من این کتاب را یکی از موثرترین و روشن‌ترین کتابهائی میدانم که تاکنون مطالعه کرده‌ام به نظر دانش عمیق و دقیقی پشت مطالب آن وجود دارد امروز یک بار مطالعه این کتاب را تمام کردم بار دیگر بعد از نوشتن این نظر شروع خواهم کرد امیدوارم برای شما هم جالب باشد
farhad mohtaram
۱۴۰۱/۵/۲۱
واقعا عالی هست
با اینکه بسیاری از مساعل مورد بحث مثل مالیات و قوانین مربوط به اقتصاد آمریکاست ولی روش‌ها و طرز فکرهای بینظیری که ارایه شده تو هر کشوری قابل اجرا هست مخصوصا اینکه یه مشوق عالی برای کارآفرینی هست و کارگر بودن رو به هر شکل ممکن رد میکنه
مهدی سلطانی سیر
۱۴۰۲/۱/۷
مطالعه این کتاب نیاز واقعی مردم ایران چون باید تفکرات اشتباه و قدیمی که تو ذهن مردم نقش بسته کمرنگ تر و از یادها بره و یاد بگیریم چگونه از ذهنمون سوال بپرسیم تا بتونیم به جواب درست برسیم و این کتاب فوق العاده کمکمون میکنه
علی حمیدی
۱۳۹۶/۱/۱۵
کتاب پدر فقیر پدر پولدار تاثیر بسزایی در روند زندگی من داشت و هیچ وقت بخاطر هزینه‌ای که برای این کتاب کردم پشیمون نیستم (:ما توو این کتاب با واقعیت‌های امروز خودمون روبرو می‌شیم و می‌تونیم پا بذاریم تووی ارزوهای فردامون.
مهرتاش منصوری اسکی
۱۳۹۶/۱۱/۲۰
سلام خدمت تمام کاربران اپلیکیشن کتابراه
این کتاب به صورتی کاملا کاربردی و قابل درک طرز تفکر و دیدگاه انسان‌ها میگوید و راهکار جلوی راهمان قرار میدهد و تصمسم با خودمان است
من توصیه میکنم به مطالعه این کتاب
ستاره مهاجر
۱۴۰۱/۴/۱۴
واقعا عالی بود و بهت یاد میده که چجور پول و سرمایه ات رو مدیریت کنی بهت انگیزه میده که بهتر تصمیم بگیری برای سرمایه ات...
فقط یکم ترجمه‌اش اذیت میکنه که اونم مفهوم کلی مطالب رو متوجه میشی👌🏻👌🏻👌🏻
مشاهده همه نظرات 138

راهنمای مطالعه کتاب پدر ثروتمند، پدر فقیر

برای دریافت کتاب پدر ثروتمند، پدر فقیر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.