دانلود کتاب 7 اصل چربی‌سوزی

دانلود کتاب 7 اصل چربی‌سوزی
بزرگنمایی
راهنمای مطالعه کتاب‌ها
برای مطالعه کتاب‌ها، لازم است اپلیکیشن کتابراه را در موبایل، تبلت یا رایانه خود نصب کنید.
جزییات کتاب

معرفی کتاب 7 اصل چربی‌سوزی

با مطالعه کتاب ۷ اصل چربی‌سوزی اثر اریک برگ، می‌توانید نوع بدن خود را شناسایی کرده و مطالب جذابی را درباره چگونگی کارکرد بدن، به ویژه در ارتباط با چربی‌سوزی یاد بگیرید. این کتاب دیدگاهی جدید و باب نوینی از علم تغذیه را به روی خوانندگان محترم خواهد گشود.

تا حالا فکر کرده‌اید که کم کردن وزن خیلی هم سخت نیست و تلاش زیادی نمی‌خواهد؟ بعد به خودتان گفته باشید، فقط به یک رژیم جدید نیاز دارم! اگر به شما گفته‌شده که چه بخورید، ولی باز هم برایتان کار نمی‌کند، به سراغ رژیم بعد می‌روید و ضرر بیشتری می‌کنید، بعد فکر می‌کنید حتما مشکلی در اراده شما وجود دارد.

کار با هزاران نفر مرا به این باور رساند که اراده مردم مشکلی ندارد، بلکه آنها روش درست را یاد نگرفته‌اند. هیچ کس به برنامه‌ای که کار نمی‌کند، نمی‌چسبد. اما اگر کار درست را انجام دهید و بدانید چطور باید این کار را بکنید، حتما کار خواهد کرد و به آن ادامه هم خواهید داد.

کتاب‌های کاهش وزن زیادی وجود دارند که می‌گویند.. مطالعات علمی نشان داده‌اند… همه می‌دانند… یا کارشناسان می‌گویند… اما این روش‌ها بسیار دور از درک هستند.
 کتاب 7 اصل چربی‌سوزی متفاوت است!

اریک برگ (Eric Berg) می‌خواهد به شما کمک کند یک مشکل بزرگ را حل کنید: «اضافه‌وزن سرسخت!» برای انجام این کار، ابتدا باید مطمئن شویم که مشکل را درست شناسایی کرده‌ایم. بسیاری از مردم در تلاش برای حل مشکل اشتباه هستند: «وزن‌شان» که در واقع تنها یک علامت است.

7 اصل چربی‌سوزی برای کسانی که به راحتی وزن کم می‌کنند و متابولیسم بالایی دارند، مناسب نیست. 7 اصل چربی‌سوزی، موثرترین اهرم کاهش وزن را به شما می‌دهد، چون به تمام مواردی که کاهش وزن را کنترل می‌کنند، اشاره می‌کند؛ «هورمون‌های چربی‌سوز!»

هیچ کتاب دیگری وجود ندارد که خلاصه قابل درکی از نحوه استفاده از مواد غذایی و ورزش برای تحریک تمام هورمون‌های چربی‌سوزی را شما بدهد. بسیاری از مردم حتی نمی‌دانند چنین چیزهایی وجود دارد، بیایید کمک کنیم تا آن‌ها هم بدانند.

آنگونه که بسیاری از مردم فکر می‌کنند، چربی مانند یک کوسن یا عایق نیست، بلکه یک ذخیره انرژی است و من می‌خواهم به شما نشان دهم که چگونه به بدن‌تان ضربه‌ای بزنید و بگویید که از چربی به عنوان سوخت استفاده کند. اکثر مردم در حال استفاده از سوخت قند هستند و به ندرت از سوخت چربی استفاده می‌کنند، با این وجود هر آنچه نیاز است در بدن‌تان دارید تا به آن ضربه‌ای وارد کنید و از ذخایر چربی بهره ببرید.

در این کتاب بر خلاف کتاب‌های دیگر، ‌از حرف‌های تکراری و غیرکاربردی خبری نیست. در این کتاب شما با تقسیم‌بندی جدیدی از تیپ‌های بدنی آشنا می‌شوید که احتمالا برای شما خوانندگان عزیز جذاب و کاربردی خواهد بود.

ما درباره چیزی که در آن زندگی می‌کنید، صحبت می‌کنیم؛ یعنی «بدن شما» و از آنجایی که داخل آن زندگی می‌کنید، درک کتابچه راهنمای آن سودمند خواهد بود.

در بخشی از کتاب 7 اصل چربی‌سوزی می‌خوانیم:

اگر شما مشکلات ناشی از درگیری با اضافه‌وزن سرسخت دارید، به این معنی است که هورمون‌های غیرمتعادل دارید. شما هرگز نمی‌توانید همزمان هم چاق و هم سالم باشید. بدن نمی‌تواند تا زمانی که به سطح خاصی از سلامت برسد، چربی آزاد کند. اگر هدف از ذخیره چربی را درک کنید، متعجب نخواهید شد که چرا بدن شما تا این حد اصرار به حفظ چربی‌ها دارد. این‌یک مکانیسم حیاتی است و بدن اجازه نمی‌دهد تا زمانی که منبع فشار (استرس) یا تهدید بقاء رفع شود، یا به‌عبارتی‌دیگر تا زمانی که بدن سالم شود، چربی‌ها از بین بروند.

ادامه
فهرست مطالب

مقدمه مترجم
فصل اول: حلقه گمشده!
اولین گام آموزش
فصل دوم: ۷ اصل چربی سوزی
هدف از تغذیه
اصل شماره ١: چهار فرم متفاوت از تیپ‌های بدنی وجود دارند که هرکدام تحت تاثیر هورمون‌های خاصی هستند.
اصل شماره ۲: تاثیر کالری‌ها در قیاس با هورمون‌های چربی سوز ناچیز است.
اصل شماره ۳: قبل از اینکه وزن کم کنید باید سالم باشید.
اصل شماره ۴: هورمون‌های زیست‌محیطی و مواد شیمیایی شبه هورمونی
اصل شماره ۵: شما باید غدد و هورمون‌های خود را تنظیم کنید تا شما را وزن‌ کاهش یابد.
اصل شماره ۶: هورمون‌های چربی سوز و چربی ساز محرک‌های خاص خودشان را دارند.
اصل شماره ۷: ورزش نادرست از چربی سوزی جلوگیری می‌کند.
چسبیدن به یک رژیم غذایی
فصل سوم: هورمون‌ها و فرم بدن شما
هورمون چیست؟
ارتباط هورمون‌ها و غدد
چه عواملی باعث ایجاد مشکلات غدد و کبد می‌شوند؟
مواد غذایی هورمونی چربی سوز
قهوه
هورمون‌های چربی‌سوز، هورمون‌های چربی‌ساز
فصل چهارم: نوع بدن خود را بشناسید!
با آزمایش الگوی بدن خود را پیدا کنید!
تست نوع بدن
چرا بدن من از نوع ترکیبی است؟
فصل پنجم: بدن نوع آدرنال
غدد آدرنال
بدن نوع آدرنال
کمبود آدرنال
دلایل بدن نوع آدرنال
علائم بدن نوع آدرنال
فصل ششم: بدن نوع تخمدان
تخمدان‌ها
بدن نوع تخمدان
دلایل بدن نوع تخمدان
نقش سایر ارگان‌ها در دوران یائسگی
علائم بدن نوع تخمدان
فصل هفتم: بدن نوع تیروئید
غده تیروئید
بدن نوع تیروئید
آیا واقعا غذاهای چرب و ژنتیک عامل کلسترول بالا است؟
غدد با هم کار می‌کنند.
دلایل بدن نوع تیروئید
استروژن
کلم‌ها و یدها
علائم بدن نوع تیروئید
فصل هشتم: بدن نوع کبدی
کبد
بدن نوع کبدی
دلایل بدن نوع کبدی
آزمایش تشخیص آسیب کبدی
ایجاد یک کبد سالم
کلسترول و تخم مرغ
تصلب شرائین
لکه‌های کبدی
هورمون رشد
مشخصات کلیدی
علائم بدن نوع کبدی
فصل نهم: ١۰ عامل مسدود کننده و چربی سوز
عامل ١: قند
عامل ۲: سبزیجات
عامل ۳: پروتئین
عامل ۴: چربی
عامل ۵: حذف وعده غذایی، کاهش کالری مصرفی یا گرسنه ماندن؟
عامل ۶: مخرب‌های غدد
عامل ۷: احتباس آب
عامل ۸: ورزش
عامل ۹: استرس
عامل ١۰: خواب
فصل دهم: قدم اول: بهبود کبد
نفخ و خستگی (ناکارآمدی) دستگاه گوارش
دید کلی
مواد غذایی مصرفی
مصرف مکمل‌ها
نوشیدنی زغال اخته
چند دستورالعمل
نمونه‌ای سه روزه از برنامه ١۴ روزه بهبود کبد
وعده‌های غذایی و میان وعده کوچک سالم و سریع
ایده‌های سالاد
مواد مغذی
انتظار چه چیزی را داشته باشیم؟
بعد از دو هفته چه کار باید انجام دهیم؟
قدم بعدی چیست؟
فصل یازدهم: قدم دوم: حالا چه بخوریم؟
قوانین اصلی خوردن برای کسب و حفظ سلامت هورمون‌ها‌
بررسی اجمالی برنامه‌های مختلف تغذیه
مواد غذایی به اصطلاح طبیعی
قندها و قندهای پنهان
مسدود کننده‌های غدد
احتباس کننده‌های آب
نوشیدنی‌ها
جیوه در ماهی
غذا خوردن در مکان‌های عمومی و رستوران‌ها
خوردن در هنگام استرس
اطلاعات بیشتر درباره هر غده
فصل دوازدهم: برنامه غذایی بدن‌های
نوع تیروئیدی و کبدی
نمونه‌های غذایی
نمونه برنامه تغذیه هفتگی بدن نوع کبدی
نمونه برنامه تغذیه هفتگی بدن نوع تیروئیدی
ایده‌هایی برای داشتن وعده غذایی مفصل‌تر (مخصوص بدن‌های کبدی و تیروئیدی)
فصل سیزدهم: برنامه غذایی بدن‌های
نوع آدرنال و تخمدان
نمونه‌های غذایی
نمونه برنامه تغذیه هفتگی بدن‌های نوع آدرنال و تخمدان (١)
نمونه برنامه تغذیه هفتگی بدن‌های نوع آدرنال و تخمدان (۲)
تخم‌مرغ- غذای تقریبا کامل
فصل چهاردهم: ورزش مناسب
برای انواع بدن
مرتب ورزش می‌کنید، اما هنوز اضافه وزن دارید؟
ورزش چربی را نمی‌سوزاند!
اصول اساسی ورزش و هورمون‌ها
تفاوت بین دو سیستم انرژی اصلی بدن
سیستم انرژی هوازی
سیستم انرژی بی‌هوازی
برنامه ورزشی بدن نوع تیروئیدی و کبدی
ارتباط هورمون‌ها با ورزش
هورمون‌هایی که توسط ورزش بی‌هوازی تحریک می‌شوند.
برنامه ورزشی بدن نوع آدرنال
برنامه ورزشی بدن نوع تخمدان
خلاصه
فصل پانزدهم: پرسش و پاسخ ها
منابع

ادامه
vahid khatar
۱۳۹۶/۸/۹
۳
۰
من فقط بخاطر این کتاب عضو کتابراه شدم در کنار فوق العاده بودن کتاب باید اعتراف کنن که اقای رحمانپور یک انسان فوق العاده با علم با دانش و درستکار هستند که زندگی خیلی از افراد از جمله من را تغییر دادن تشکر از تیم دوپامین
شهرزاد ستایش
۱۳۹۶/۸/۶
۲
۰
کتاب را تا اخر خواندم به نظرم عالی بود راستش اگاهی ام را نسبت به مواد و هورمون ها بالا برد متشکرم از ترجمه روان وخوب
حسین عسگری
۱۳۹۶/۹/۱
۱
۰
دوستان میدونید که آقای اریک برگ نویسنده ی این کتاب دکتر چی هستند ؟
اگه برین تو سایتشون نوشتن که ایشون chiropractor هستن ،که مربوط میشه به درمان و ترمیم ستون فقرات ؛و در ادامه نوشتن که تخصصشون رو در بیشتر...
مشاهد همه دیدگاه‌ها (۳۸)
هزاران کتاب، رمان و مجله همیشه همراه شما
نصب رایگان کتابراه