معرفی و دانلود کتاب بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر

عکس جلد کتاب بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر
قیمت:
۲۴۰۰۰ تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome50

برای دانلود قانونی کتاب بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر

مایکل متیوس در کتاب بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر، به شما یک تمرین دقیق و رژیم غذایی ارائه می‌دهد تا به حداکثر نتیجه در حداقل زمان برسید.

با کتاب بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر (Bigger leaner stronger)، می‌توانید در سه ماه اول بدنسازی 4.5 تا 7 کیلوگرم عضله بدست آورید. این یک تغییر خیلی عالی است. مردم حتماً از شما درباره توصیه‌های تمرینی خواهند پرسید. حتی اگر شما یک مبتدی در بدنسازی هم نیستید، می‌توانید در هفته 450 گرم توده بدون چربی بدست آورید، تا جایی که از سایزتان راضی باشید.

اگر هدف شما تنها چربی‌سوزی است، این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه 900-450 گرم از چربی‌ها را در هفته بسوزانید و چگونه به این روند ادامه دهید.

مهم نیست که فکر می‌کنید چقدر ژنتیک بدی دارید، مهم نیست چند بار بعد از تمرینات احساس شکست کرده‌اید، قطعا به طور مثبت می‌توانید همانطور که رویای آن را دارید، بدن‌تان را کات و عضلانی کنید.

چرا بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر متفاوت است؟

• نیاز نیست صدها دلار در ماه برای مکمل‌های بی‌ارزش که در تبلیغات شیادی استروئید معرفی می‌کنند، خرج کنید.

• نیاز نیست به طور مداوم روال ورزش خود را تغییر دهید، برای اینکه عضلات خود را «گیج» کنید. مایکل متیوس (Michael Matthews)، نویسندۀ کتاب، کاملاً مطمئن است که عضلات فاقد توانایی‌های شناختی هستند، بنابراین این کار تنها خود شما را گیج می‌کند.

• نیاز نیست هر روز یک سطل پودر پروتئین را خالی کنید، این پروتئین‌ها آن‌قدر زیاد هستند که می‌شود در یک روز نیازهای یک دهکده را برآورده کرد.

• نیاز نیست چند ساعت در روز در باشگاه زجر بکشید و مجموعه‌ای از سِت‌، سوپرسِت، دراپ‌سِت، جاینت‌سِت و غیره را بزنید. چون در واقع بی‌فایده است و همان جایی که هستید می‌مانید.

• نیاز نیست برای آب کردن چربی‌های زشت شکمی و سیکس پک کردن آن، ساعت‌ها کاردیو خسته کننده را انجام دهید.

• نیاز نیست تا رسیدن به درصد چربی بدنی تک رقمی، به طور کامل از «تقلب» مواد غذایی پرهیز کنید. اگر برنامه تقلب وعده‌های غذایی را صحیح انجام دهید، در واقع می‌توانید سرعت سوخت و ساز خود را افزایش دهید و چربی‌سوزی را شدت بخشید.

این موارد فقط یک نمونه کوچک از اشتباهات آسیب‌زا بوده است که خیلی از افراد به آن اعتقاد داشتند! و در نهایت این موارد به خاطر عدم نتیجه درست و واقعی شما را مایوس خواهند کرد.

در بخشی از کتاب بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر می‌خوانیم:

هر روز افراد زیادی را می‌بینید که برای کاهش اضافه وزن‌شان بر روی دستگاه‌های هوازی تمرین کرده ولی هر هفته که می‌گذرد، چاق‌تر و چاق‌تر می‌شوند. تصور اشتباه‌شان این است که فکر می‌کنند از طریق دستگاه‌های اسکی فضایی یا دوچرخه ثابت می‌توانند باعث شروع و تشدید روند چربی‌سوزی شوند. اما این روشی نیست که کارساز باشد. همانطور که می‌دانید نکته مهم و اصلی برای چربی‌سوزی، سوزاندن انرژی بیش از مقداری است که مصرف می‌کنید.

پس با رعایت این اصل به عنوان اولویت اول، کاردیو (هوازی) به عنوان اولویت دوم، به دو روش می‌تواند ‌چربی‌سوزی را افزایش دهد: 1) با سوزاندن کالری‌ها و 2) با بالا بردن سرعت سوخت و ساز بدن شما.

برای شفاف سازی مورد دوم، بدن شما مقدار معینی از کالری را با در نظر گرفتن هرگونه فعالیتی می‌سوزاند و این میزان متابولیسم پایه نامیده می‌شود. کل کالری مصرفی شما در یک روز، 10BMR شما بعلاوه مصرف انرژی در طول هر فعالیت فیزیکی نامیده می‌شود. وقتی گفته می‌شود سوخت و ساز شما «سریع» یا «کند» شده است، به این معنی است که میزان متابولیسم پایه شما زیاد یا کم شده است. همچنین افرادی وجود دارند که حتی در حال استراحت نیز کالری بیشتری می‌سوزاند (یعنی علیرغم خوردن کالری بیشتر، چاق نمی‌شوند) یا کالری کمتری می‌سوزاند (یعنی حتی با خوردن کالری کمتر، چاق می‌شوند). پس ژنتیک و میزان متابولیسم هم در چاق و لاغر شدن تاثیر بسزایی دارند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجم
درباره نویسنده
تعهد
مقدمه
فصل 1: مانعی پنهان برای رسیدن شما به تناسب اندام و سلامتی مورد نظرتان
فصل 2: آنچه بیشتر مردم درباره سلامتی، تغذیه و تناسب اندام نمی‌دانند!
قسمت اول: علم بدن
فصل 3: آنچه بیشتر مردم درباره سلامتی، تغذیه و تناسب اندام نمی‌دانند!
قسمت دوم: مواد مغذی
فصل 4: آنچه بیشتر مردم درباره سلامتی، تغذیه و تناسب اندام نمی‌دانند!
قسمت سوم: سلامتی
فصل 5: 6 اشتباه بزرگ درباره عضله‌سازی
فصل 6: علم واقعی رشد عضله
فصل 7: 5 اشتباه بزرگ درباره چربی‌سوزی
فصل 8: علم واقعی ‌چربی‌سوزی
فصل 9: رعایت موارد درونی و بیرونی سلامتی در تناسب اندام
فصل 10: تنظیم اهداف تناسب اندام برای ایجاد انگیزه
فصل 11: قانون یار تمرینی خوب
فصل 12: رژیم غذایی خوب باید قابل اندازه‌گیری باشد.
فصل 13: دو اسحله‌ی پنهان شما: شدت و تمرکز
فصل 14: بلوک‌های ساختمانی تغذیه مناسب
فصل 15: چه چیزهایی بخوریم تا بزرگتر، عضله‌ای‌تر و قوی‌تر شویم؟
فصل 16: برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی برای به حداکثر رساندن دستاوردها و کسب بهترین نتایج
فصل 17: برنامه غذایی بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر
فصل 18: فرمول تمرینی بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر
فصل 19: با حرکات سازنده بدن‌تان آشنا شوید: 3 لیفتی که بهترین بدن‌ها را می‌سازند.
فصل 20: چگونه درحالی‌که از صدمات پیشگیری می‌کنید، قدرت خود را بهبود بخشید؟
فصل 21: برنامه‌ی تمرینی بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر
فصل 22: راهنمای NO-BS برای مکمل‌ها
فصل 23: مکمل روتین بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر
فصل 24: از اینجا بدن شما تغییر خواهد کرد!
فصل 25: پرسش و پاسخ‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر
نویسنده
مترجمامیرحسین رحمانپور
ناشر چاپیانتشارات نور دانش
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات۲۱۶
زبانفارسی
شابک978-964-413-313-8
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، کتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک
۲۴۰۰۰ ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر

Mohammad 2000
۱۴۰۰/۱/۱۳
دیگه بهتر از این چی میشه؟؟ کاربردی‌!!!
در پاسخ به اونایی که میان میگن رژیمش با ایران سازگار نیست::: قرار نیست دقیق رژیم رو انجام بدی خب حداقل تو روز که غذای با پروتئین مصرف میکنی لازم نیست زیاد وسواس خرج بدی.
دررابطه با اونایی که گفتن سیستم تمرینیش خوبه یا نه::: هیچکدوم بلکه فوق العادس هم در و
زمان هم در انرژی بهینه سازی و حداکثر بازدهی در عضله سازی رو مشاهده خواهید کرد. واقعا تعداد کم و وزنه بالا معجزه میکنه حتما امتحان کنید و اونایی که میگن اسیب میرسونه باید لحاظ کنید که قبلش حتما گرم کنید و اگه در مفاصلتون درد ایجاد شد اون قسمت رو با کش ببندید. خلاصه که حتما ازش استفاده کنید نتیجه فوق العاده میگیرین موفق باشین👍👍💪💪💪💪
مسعود رجبی
۱۴۰۰/۲/۲۲
من این کتاب رو تهیه کردم، چند صفحات اول رو که خوندم، متوجه چند غلط علمی شدم. به خاطر همین موضوع رفتم پی دی اف کتاب به زبان اصلی رو پیدا کردم و شروع کردم به خوندنش برای اینکه بفهمم اون اشکالات تو کتاب اصلی چی نوشته شده که متوجه شدم، این کتاب سلیقه‌ای ترجمه شده و اصلا اصل امانت داری توش رعایت نشده از جدای غلط‌های فاحش علمی. به نظرم کسایی که می‌خوان این کتاب رو تهیه کنن حتما پی دی اف کتاب اصلی رو هم دانلود کنن تا اطلاعاتی که جا انداخته شده توسط مترجم که خیلی هم مهم هست رو بخونن. (به نظرم برای خراب نشدن بازار برنامه نوشتنشون این اتفاق صورت گرفته)
امیرابراهیم شهابی
۱۳۹۷/۸/۱۵
عالی بود. از بچگی همش فکر میکردم اشتباه دارم میزنم.
Benyamin Movahed
۱۳۹۹/۱/۳۰
دوستان قبل از مطالعه باید بدونید که تنساب اندام یا همون فیتنس موضوع پیچیده‌ای نیست فقط پیچیدش کردن، روی همه‌ی جملات فکر کنید و همه‌ی نکات رو با عقلتون یاد بگیرین نه فقط با چشم. بعضیا جوری نظر انتقادی میدن که هر کی ندونه فکر میکنه روزی پونصد تا برنامه مینویسن. محض اطلاعتون این کتاب پرفروش‌ترین کتاب فیتنس جهانه
پویا خدامرادی
۱۴۰۰/۲/۱۸
بنظر که کتاب خوبی میاد. همون روز اول خریدش تقریبا هفتاد درصد شو خوندم. بقول یکی از دوستان بهت برنامه نمیده بلکه یادت میده برنامه بنویسی. امروز ۱۴۰۰/۲/۱۸ بهش اطمینان میکنم و برنامه مو طبق این کتاب تغییر میدم و دو ماه بعد دوباره همینجا به دوستان اطلاع میدم که جواب داده یا نه
علی براهویی
۱۳۹۹/۱/۲۵
درود این کتاب رو بع همه کسانی که تصمیم دارند به صورت جدی ورزش بکنند و به سلامتی خودشون اهمیت میدن توصیه میکنم دید شما رو نسبت به ورزش بدنسازی و تغذیه کاملا روشن میکنه تا درگیر اطلاعات غلط در مورد اون نشید و بتونید در همه مراحل تصمیمات درست رو بگیرید
Mojtaba Jj
۱۳۹۷/۱۱/۱۳
کتاب خوب و کاربردی بود اما مثالهای رژیم غذاییش مناسب با وضع ایران نبود و یا شاید خوب ترجمه نشده بود و برای تمریناتش خوب بود که از عکسهای بیشتری استفاده میشد اما در کل ارزش امتهان کردنشو داره
موسی الرضا رشیدی برجی
۱۴۰۰/۴/۱۷
به نظر من بهترین کتابی بود که در رابطه با بدنسازی تا به الان مطالعه کردم با اختلاف این کتاب بود که بدون مخفی کردن هیچ چیز همه رموز بدنسازی را در ارتباط با نوع تمرین و اینکه چگونه موفق به عضله سازی در زمان کم شویم و فوق العاده بود. ممنون
مشاهده همه نظرات ۱۲۵

راهنمای مطالعه کتاب بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر

برای دریافت کتاب بزرگتر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.