معرفی و دانلود کتاب نهایت عضله: اصول برنامه نویسی پیشرفته برای حداکثر حجم عضله

عکس جلد کتاب نهایت عضله: اصول برنامه نویسی پیشرفته برای حداکثر حجم عضله
قیمت:
۱۲۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نهایت عضله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نهایت عضله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نهایت عضله: اصول برنامه نویسی پیشرفته برای حداکثر حجم عضله

چطور برای تمرینات عضله‌سازی، یک برنامه‌ی مدون و مطابق با اصول فدراسیون‌های رسمی دنیا طراحی کنیم؟ جواب این سؤال را از نویسنده‌ی کتاب نهایت عضله بخواهید! برد شونفلد، راه‌حل قطعی و جواب راهبردی این چالش بزرگ و ده‌ها سؤال مرتبط دیگر را در اختیار مربیان و ورزشکاران قرار می‌دهد و شما را با نکات ریز و درشت علم «هایپرتروفی» آشنا می‌کند.

درباره‌‌ی کتاب نهایت عضله

تمرینات عضله‌سازی عضو جدانشدنی و ثابت برنامه‌ی ورزشی تمام ورشکار حرفه‌ای هستند، اما دست یافتن به برنامه‌ریزی استاندارد و مطابق با نیاز‌ها و سطح حرفه‌ای هر ورزشکار و ایجاد حداکثر بهره‌مندی از فرایند عضله‌سازی همیشه هم آن‌طور که تصور می‌شود آسان نیست. برد شونفلد (Brad Schoenfeld)، از کارشناسان و مدرسان حرفه‌ای بدن‌سازی که خود سال‌ها به ورزش حرفه‌ای مشغول بوده و شاگردان زیادی را در این مسیر تربیت کرده، در کتاب نهایت عضله (The M.A.X. muscle plan) مجموعه‌ای از مطالعات و تجربیات حرفه‌ای خود را گردآوری کرده و هرآنچه ورزشکاران و مربیان در راستای طراحی یک برنامه‌ی عضله‌سازی کامل و بدون آسیب نیاز داشته باشند را دراختیار ایشان قرار داده است.

معرفی و دانلود کتاب نهایت عضله

افراد، برای پیاده‌سازی درست و اصولی تمرینات خود نیازمند اندامی ورزیده و عضلاتی قوی و بااستقامت هستند. این نیاز در افرادی که ورزش را به‌طور حرفه‌ای و در سطوح و میادین رقابتی پیش می‌برند دوچندان نیز خواهد بود؛ اما نکته‌ی مهم آن‌جاست که تمرینات فرم‌دهی عضلات همانند دیگر ورزش‌ها نیازمند به یک برنامه‌ریزی و طراحی درست، دقیق و اصولی‌ست. همچنین فرایند عضله‌سازی در ورزش‌ها و سطوح ورزشی مختلف نیز شکل متفاوتی به خود می‌گیرد و اگر در طراحی و اجرای این تمرینات اصول و استاندارد‌های لازم لحاظ نشود، نه‌تنها نتیجه‌ی مدنظر به دست نخواهد آمد بلکه حتی می‌تواند به آسیب‌های جسمی مزمن نیز منجر گردد.

نویسنده‌ی کتاب نهایت عضله تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در کنار ارائه‌ی یک برنامه‌ریزی درست و کارآمد، سلامت جسمانی و امنیت ورزشی مخاطبان خود را در اولویت قرار دهد. ازین‌رو مباحث کتاب به‌گونه‌ای طراحی شده تا مخاطبان با هر سطح مهارت و همچنین ظرفیت و توانمندی‌، بتوانند تمرینات یادگرفته را فردی‌سازی کنند و در مراحل عملی از فواید و نتایج آن بهره‌مند گردند.

فصل‌های کتاب نهایت عضله ضمن جامع بودن، از تنوع بالایی برخوردار است و هرکدام از عنوان‌های اصلی و فرعی و زیرمجموعه‌های آن می‌تواند به عنوان نکته‌ی مجازا، راهگشای چالش‌های تمرینی افراد بسیاری باشد. تمرینات مختص به شکم، سینه، پشت، بازو، شانه و پایین‌تنه به‌طور کامل در فصل‌های این کتاب گنجانده شده و همچنین تمرینات گرم‌گردن، مراحل قدرتی و سوخت‌وساز، توجه به تغذیه و تمرینات هوازی از دیگر مباحث پراهمیت و کاربردی این کتاب هستند.

در نهایت، کتاب نهایت عضله شمایل کاملی از اصول و مبانی اولیه‌ی علم پرورش عضلات یا همان «هایپرتروفی» را در اختیار عموم مخاطبان قرار می‌دهند و به خوانندگان کمک می‌کند تا به تمرینات عضله‌سازی خود نگرشی علمی و اصولی بیفزایند و با استفاده از راهنمایی‌های تخصصی این اثر از نهایت پتانسیل و ظرفیت‌های ژنتیکی خود بهره ببرند. این کتاب با تلاش‌های محمدمهدی محبیان، از کارشناسان ارشد فیزیولوژی ورزشی، ترجمه گردیده و توسط یکی از ناشرین برتر کشوری، انتشارات حتمی به دست علاقه‌مندان رسیده است. همچنین دکتر مرتضی بهرامی‌نژاد، رئیس مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک، ویراستاری این اثر را برعهده داشته است.

نکوداشت‌های کتاب نهایت عضله

  • این کتاب ترکیبی نادر از علم دقیق و تجربه‌ی عملی است. (لو شولر، نویسنده)
  • این اثر بر اساس آخرین تحقیقات علمی نوشته شده و به هرکسی کمک می‌کند تا اندازه‌ی حجم عضلات خود را به روشی هوشمندانه و سازنده افزایش دهد. (جو داودل، مدیر عامل Peak Performance)
  • برنامه‌های این کتاب حداکثر نتایج را در کمترین زمان به شما می‌دهند و از نظر علمی نیز مورد اعتماد هستند. (تام ونوتو، نویسنده)

کتاب نهایت عضله برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب جامع و پرنکته را به تمامی ورزشکاران، مربیان ورزشی و فعالان حوزه‌ی فیزیولوژی ورزشی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب نهایت عضله: اصول برنامه نویسی پیشرفته برای حداکثر حجم عضله می‌خوانیم

مکانیسم‏‌های‏ رشد ‏عضلات ‏بسیار ‏پیچیده‏ هستند ‏و‏ شامل‏ پیام‌‏رسانی‏ پیچیده ‏مسیرهای ‏مختلف‏ درون ‏سلول‏‌ها‏ می‏‌شوند.‏فرآیند ‏رشد‏ توسط‏ فعالیت‏ سلول‏‌های‏ ماهواره‌‏ای ‏و‏ همچنین ‏تعامل‏ هورمون‏‌ها‏ و ‏مایوکین‌‏های‏ مختلف‏ پشتیبانی ‏می‏‌شود. ‏به ‏حداکثر ‏رساندن ‏این ‏عوامل ‏مستلزم ‏یک ‏برنامه‏ تمرینی ‏است‏ که ‏تنش ‏مکانیکی ‏را‏ بهینه‏ می‏‌کند،‏ شاید ‏در‏ هماهنگی‏ با ‏آسیب‏ عضلانی‏ و‏ استرس ‏متابولیک، ‏به ‏شیوه‌‏ای‏ که ‏به‏ تدریج ‏سیستم ‏عصبی‏ عضلانی‏ شما‏ را ‏برای‏ سازگاری ‏به‏ چالش می‏‌کشد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1. علم هایپرتروفی: چه چیزی باعث رشد عضله می‌شود؟
فصل 2. زمان‌بندی
فصل 3. تمرینات عضلات پشت، سینه و شکم
فصل 4. تمرینات عضلات شانه و بازو
فصل 5. تمرینات عضلات پایین تنه
فصل 6. گرم‌کردن
فصل 7. مرحله شروع برنامه
فصل 8. مرحله قدرت
فصل 9. مرحله سوخت‌وسازی
فصل 10. مرحله دستیابی به حداکثر حجم عضله
فصل 11. تغذیه
فصل 12. تمرینات هوازی
فصل 13. پرسش و پاسخ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نهایت عضله: اصول برنامه نویسی پیشرفته برای حداکثر حجم عضله
نویسنده
مترجممحمدمهدی محبیان
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات231
زبانفارسی
شابک978-600-355-600-3
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، کتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نهایت عضله

محمد سجاد شریفی
۱۴۰۳/۱/۲۷
حتما و حتما بخونید
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب نهایت عضله

برای دریافت کتاب نهایت عضله و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.