معرفی و دانلود کتاب صوتی دال دوست داشتن

عکس جلد کتاب صوتی دال دوست داشتن
قیمت:
۷۸۰۰۰ 54600 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دال دوست داشتن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دال دوست داشتن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دال دوست داشتن

کتاب صوتی دال دوست داشتن مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه و یادداشت‌های حسین وحدانی است که برای اولین بار به صورت پراکنده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و موضوعات آن درباره ابعاد مختلف عشق و زندگی انسان‌هاست.

درباره کتاب صوتی دال دوست داشتن:

در روزگاری که تمامی اخبار درباره جنگ و خشونت است و گاهی زندگی روزمره خسته کننده و کسالت بار می‌شود، شنیدن چند روایت از عشق و زندگی می‌تواند آرامشی بی‌نظیر به شما انتقال بدهد. کتاب صوتی دال دوست داشتن نیز مجموعه‌ای از یادداشت‌های حسین وحدانی در شبکه‌های اجتماعی‌ست که او سال‌ها آن‌ها را برای مخاطبان خود نوشته و اکنون آن را در قالب یک کتاب جمع آوری کرده است.

موضوع کتاب دال دوست داشتن همانطور که از اسمش پیداست، به موضوعاتی نظیر عشق، وابستگی، عادت و غم می‌پردازد و نویسنده نیز با استفاده از زبان ساده و صمیمانه خود توانسته ارتباطی خوب با طرفدارانش برقرار کند و بدون هیچ پیچیدگی درباره مسائل مهم انسانی سخن بگوید.

درواقع وحدانی با لحن پرکشش و زاویه دید متفاوت خود، رنگ و بوی دیگری به دغدغه‌های روزمره و عادی آدم‌ها بخشیده و همین نکته کتاب دال دوست داشتن را از سایر آثار عاشقانه متمایز می‌کند.

وحدانی درباره انتشار کتاب خود می‌گوید: «دیدم که انگار آدم‌هایی هستند که با خواندن این کلمات، حال بهتری پیدا می‌کنند. این را خودشان گفتند؛ در نامه‌ها و پیغام‌های‌شان و گفتند که لحظه‌هایی بر آن‌ها گذاشته است که این کلمات به کمک‌شان آمده‌اند و برایم نوشتند که گاهی با خواندن این کلمات، راحت‌تر نفس کشیده‌اند، راحت‌تر لبخند زده‌اند، راحت‌تر اشک ریخته‌اند، راحت‌تر خوابیده‌اند، راحت‌تر دوست داشته‌اند و راحت‌تر دوست داشته‌شده‌اند و دیدم که زحمت بازنوشتن و آماده کردن یک کتاب، در برابر این همه، هیچ است.»

کتاب صوتی دال دوست داشتن به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر از داستان‌های کوتاه عاشقانه لذت می‌برید و می‌خواهید روایت‌های دلنشین از اتفاقات روزمره زندگی بشنوید، این کتاب برای شما مناسب است.

حسین وحدانی را بیشتر بشناسیم:

یکی از نویسندگان و روزنامه نگاران باسابقه ایرانی، حسین وحدانی است. او به خاطر سال‌ها فعالیت در شبکه‌های اجتماعی با مخاطبان خود ارتباط نزدیک داشته و به خوبی توانسته طرفداران زیادی را جذب کند و نوشته‌های جذاب و در عین حال بی‌تکلفی را برای آن‌ها بنویسد.

در بخشی از کتاب صوتی دال دوست داشتن می‌شنویم:

آدم‌ها در اخلاق خرید دو دسته‌اند؛ بعضی‌ها بعد از اینکه کالایی را خریدند و بهایش را دادند و با خودشان بردند، هنوز گرفتار این دلشوره‌اند که دو مغازه آن طرف‌تر یا فلان فروشگاه در فلان مرکز خرید، همان کالا را با همین مارک، همین مدل و همین رنگ و همین فلان و همین بهمان ارزان‌تر می‌فروشد.

همین‌ها معمولا در مهمانی یا کافه یا خیابان دوست یا آشنایی را می‌بینند که از همان دارد، جلوی خودشان را نمی‌گیرند که بپرسند: اینو چند خریدی؟ و از شنیدن رقمی بالاتر به خودشان نبالند و برعکس اگر بدانند که می‌شده همان را ارزان‌تر بخرند، آه حسرت نکشند و لب به دندان نگزند و احساس غبن نکنند. بماند که بعضی‌هاشان در همان مرحله اول در پنج گانه کذایی سوگ، گرفتار می‌شوند و باور نمی‌کنند، نمی‌خواهند بکنند که سرشان کلاه رفته است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
میان ماندن و رفتن
8 دقیقه
و تکه تکه شدن راز نیک بختی بود
6 دقیقه
مرا به خانه‌ات ببر
6 دقیقه
عادت می‌کنیم
10 دقیقه
خرده جنایت‌های آینده نگری
7 دقیقه
دال دوست داشتن
12 دقیقه
در ستایش غم
9 دقیقه
موجودی حساب شما کافی نمی‌باشد
3 دقیقه
آن نود و هشت تای اضافه
5 دقیقه
همین زخم‌هایی که نشمرده‌ایم
6 دقیقه
دکمه‌های روح
2 دقیقه
همین که می‌دانی کسی هست
3 دقیقه
قاعده بازی
3 دقیقه
یک دقیقه تمام شادکامی
2 دقیقه
آنی که خنده‌اش قشنگ است
6 دقیقه
نوشته‌ای برای کامبیز
3 دقیقه
مدال‌هایی که نمی‌خواهیم
4 دقیقه
سلاخ خانه شماره چند؟
3 دقیقه
ز هر چه که رنگ تعلق پذیرد
3 دقیقه
سیمای مرگی در دوردست
3 دقیقه
ای نور دیده، صلح به از جنگ و داوری
5 دقیقه
مورد عجیب خواجه حافظ شیرازی یا نگذاریم مرده بر زمین بماند
13 دقیقه
سوگوارانی که با من دویده‌اند

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دال دوست داشتن
نویسنده
راویرضا عمرانی
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
۷۸۰۰۰ 54600 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دال دوست داشتن

امید صباغ رنجبر
۱۴۰۰/۱۲/۶
واقعا عالی بود خلاصه چند بخش و قرار میدم.
میان ماندن و رفتن....
من مطمئن نبودم که کاری که انجام داده‌ام درست است یا نه؟! هیچ آدمیزادی هیچ وقت مطمئن نیست.
آن جا که امیدها رنگ می‌بازند باید ورق‌ها را بریزیم یا باید ادامه بدهیم..
تکه تکه شدن، راز نیک بختی بود...
پازل زندگی را که بازی می‌کنی
باید از کشف هر قطعه لذت ببری مثلاً وقتی قطعه ۷۸ در دستت باشد باید تمام زندگیت بشود با تمام تیرگی هایش همچنان که روشنی هایش.
عادت می‌کنیم....
عادت با حضورش تو را غافل گیر می‌کند هیچ نمی‌فهمیم که سر کله‌اش از کجا پیدا شده و چه جوری سر از زندگی ما در آورده است. عادتی که مثل انبوهی از وسایل به درد بخوراما در واقع بی مصرف، در جای جای خانه خودش را باقی می‌گذارد و انبار می‌کند انباری از زباله، که خانه را به تصرف خود در آورده است.
خرده جنایت‌های آینده نگری....
هر چیز که به خار آید یک روز به کار آید
اما من از یک جای به بعد سعی کردم یاد بگیرم که به فکر روز مبادا نباشم لنگه کفش‌ها را به دور بیاندازم و پیاده راه رفتن در بیابان را تمرین کنم سعی کردم بیاموزم بجای ماندن برای رفتن آماده باشم.
دال دوست داشتن....
کلمات سرچشمه سوءتفاهم هستند نبودند شدند
در ستایش غم......
مثل چیزی که انگار نیست اما هست ما می‌دانیم که هست و این ما را همیشه اندکی غمگین می‌کند اندکی اما همیشه و ما می‌دانیم که هرگز و هیچ وقت به تمامی شاد نخواهیم بود.
کاش شادی را در نیاندازیم با غم شادی عدم غم نیست شادی کنار آمدن با غم است.
دیدی که مرا هیچ کسی یاد نکرد
جز غم که هزار آفرین بر غم باد
موجودی حساب شما کافی نمی‌باشد....
کاسب خوب کسی نیست که به عالمی بدهکار باشد و از عالم دیگر طلب کار، که به دنبال طلب هایش نرود کاسب خوب کسی است که حسابش
تینامون
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
اکثر کسانیکه کتابهای غیر ایرانی میخونن (من جمله خودم)، کتب ایرانی و نویسندگان ایرانی رو قبول ندارند، متاسفانه خیلی انتلکت معابانه به داستان نگاه میکنیم و موضعمون در براشون موضع قدرته.
در صورتیکه این کتاب تا مویرگ احساسات تو رو هم میتونه قلقلک بده با نوشته هاش و اشارات بسیار ریزش به موضوعات.
چون

چرا؟ تو فقط باید یک ایرانی باشی تا بفهمی دقیقا داره نویسنده از چه چیزی صحبت میکنه و دغدغه ذهنیش چیه؟
در نهایت گوش دادن این کتاب اون هم با صدای اقای عمرانی خالی از لطف نیست.
اعظم صادقی
۱۴۰۰/۱۰/۱
بسیار عالی بود
فقط می‌تونم تو یک جمله همه احسامو خلاصه کنم و اون اینکه همه‌ی این کتاب به من یادآوری کرد که همه چیز در حال گذشتنِ و حرکت و دنیایی که در اون زندگی میکنیم برای تک تک ذره هاش تمام میشه و در کل سخت بگیری میگذره اما به سختی ساده بگیری هم میگذره اما به سادگی
ممنونم از گویندگی عالی شما🙏
Sama ‌
۱۴۰۲/۴/۱۳
کتاب بسیار عالی بود.
تک تک کلمات و جملاتش برآمده از ذهنی خلاق است که به بهترین شکل هر آنچه را می‌بایست در کتاب گفته و خوانش رسا و دلنشین آن زیبایی کتاب را بیشتر کرده، سخنانی که برآمده از احساس و دل گوینده است و طبیعتا هرآنچه از دل براید بر دل نشیند و تک تک کلماتش را آنگونه که باید ادا میکند
قلم نویسنده و همچنین صدای گوینده ماندگار🌱
گیتی
۱۴۰۲/۴/۸
کتاب عالی جذاب راوی صدای جذاب رسا کتاب خلاصه مفید که توش هزارتا نکته جالب به خصوص قسمت اول میان ماندن رفتن واقعیت جامعه و دودلی افرادو صمیمیت ارزش گذاری انسان برای خودش و قسمت عادت می‌کنیم ودال دوست داشتن واقعا آدم باید یکی داشته باشه جلوش کم بیارد ستایش غم هم عالی بود مرا به خانه آت ببر که معرکه بود
Debora
۱۴۰۱/۱/۲۶
کتاب جالبی بود. معنای جدید و برداشت تازه‌ای از مفاهیم شرطی شده‌ی ما.
به نظرم یک جور برداشت فلسفی گونه از محیط و معانی چیزهایی که تا کنون فقط به همان معنی لغوی آن توجه کرده بودیم و نه معانی مفهومی غیر آن. طولانی یا خسته کننده نبود. مفیدو مختصر و کامل. خیلی قشنگ بود صدای گونده هم مناسب و اجرایشان عالی بود.
مهناز عبدی
۱۴۰۲/۵/۴
خیلی کتاب خوبی بود خیلی ارزش شنیدن داشت با صدای فوق العاده گوینده بیان زیبا و طنزالود شنیدنی تر شدن کتاب رو چندبرابر کرده از متن کتاب هم باید بگم بامثالهای جالبی که میزنه چشم انسان رو به زندگی بازتر میکنه و از یه دریچه دیگه‌ای به زندگی نگاه کرد... جذاب و قابل تامل
Shahryar D
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
کتابی روان از نویسنده خوش قلم ایرانی.
متن بسیار صمیمی و قابل لمس بود. به تمام فارسی زبانان پیشنهاد میشه این کتاب. میتونید از ایده‌هایی که راجع به شیوه "دوست‌داشتن" مطرح میشه کمال استفاده رو کرده و بسته به خلاقیت خودتون گسترش‌اش بدهید. با تشکر از عوامل برنامه کتابراه.
S
۱۴۰۰/۸/۷
عالی بود. بر خلاف کتاب‌هایی که روانشناسی زرد هستند فقط واقعیت را بیان میکنه. باید خیلی منطقی باشید تا از شیوه بیان کتاب خوشتون بیاد. یه جورایی به خودتون میایید با اینکه خیلی توضیح اضافه نمیده ولی عالی بود. میشه بگید کتابی خاص که شبیه ش شاید خیلی خیلی کم باشه
Omid Taheri
۱۴۰۰/۲/۳۱
می‌شود این کتاب را هر روز خواند یا شنید و سرخوشی مدام را تجربه کرد.
تشکر ویژه دارم از جناب عمرانی برای خواندن این کتاب با ارتباطی که چنین منطبق با متن شاهکار را ماندگارتر می‌کند.
مهدی حمیدی
۱۴۰۲/۸/۲۰
کتاب بسیار زیبا با خواندن شیوا و ارزنده جناب عمرانی که ارزش چند بار خواندن را دارد به لحاظ گفتار و نوع نوشتار خیلی شبیه به عین عاشقی می‌باشد ولی در هر صورت کتابی ارزنده و نفیس می‌باشد که ارزش خواندن و بعضاً تفکر را خواهد داشت.
سهیلا محبعلی
۱۴۰۲/۵/۲۱
یکی از بهترین کتابهایی هست که در زندگیم خواندم و به همه توصیه میکنم واینکه بارها و بارها این کتاب رو گوش دادم و هربار که روحیم رو از دست میدم شنیدن این کتاب بهم روحیه دادم واقعا شنیدن این کتاب رو توصیه میکنم
Nahid Ghovanloo
۱۴۰۲/۵/۳
تمام آنچه در اطراف ما اتفاق می‌افته و ما هرگز نگاه عمیق و درستی بهش نداریم تا بفهمیم و یادبگیریم، در این کتاب جمع شده و یادآوری میکنه چطور دیدن و زندگی کردن را خوانش آقای عمرانی را بسیار دوست داشتم ممنون
Erfan
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
این کتاب عالی بود و هست و خواهد بود... کاش زودتر خوانده بودم ولی با خط به خطش احساس همزاد پنداریی بسیار به من دست داد.... لازم میدونم بگم خوانش عالی آقای عمرانی هم بسیار موثر بود... سپاس فراوان از همه دست اندر کاران.
پیام رضایی
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
تمامی داستان‌های این نویسنده بر اساس یه واقعیت نوشته سده خپدش باهاش مواجه شده و باعث شده برداشتی ازون اتفاق داشته باشه. این شیوه نوشتار یکی از بهترین و جدیدترین روش‌های روان درمانی است به اسم داستان درمانی
مشاهده همه نظرات 162

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دال دوست داشتن

برای دریافت کتاب صوتی دال دوست داشتن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.