معرفی و دانلود کتاب صوتی فکرهای خصوصی

عکس جلد کتاب صوتی فکرهای خصوصی
قیمت:
۶۲۴۰۰ 43680 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فکرهای خصوصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فکرهای خصوصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فکرهای خصوصی

کتاب صوتی فکرهای خصوصی نوشته‌ی یاسمن خلیلی فرد، مجموعه‌ای از یازده داستان کوتاه اجتماعی است که موضوعات آن همگی به دغدغه‌ها و مشکلات انسان شهرنشین امروزی اختصاص دارد.

درباره کتاب صوتی فکرهای خصوصی:

یاسمن خلیلی فرد داستان‌هایی به نام‌های «فکرهای خصوصی، چمدان، نامه خداحافظی، نامادری، پسرخوانده، کلاه گیس فروش، نامبر فایو، صدا، دور از او، مک دونالد خیابان تورینو و درد مشترک» را در کتاب فکرهای خصوصی جمع‌آوری کرده و موضوعات اجتماعی را سوژه اصلی نوشته‌هایش قرار داده است.

بیشتر شخصیت‌های کتاب فکرهای خصوصی، از میان طبقه متوسط شهرنشین انتخاب شده‌اند و نویسنده گرفتاری‌ها و دغدغه‌های ذهنی آن‌ها را روایت کرده است. همچنین نمی‌توان قهرمان خاصی را در این مجموعه داستان پیدا کرد؛ چرا که تمامی شخصیت‌پردازی‌ها از روی مردم عادی الگوبرداری شده و مشکلات اجتماعی آن‌ها را بازتاب داده است.

این نویسنده جوان به خوبی توانسته با زبانی ساده و صمیمی، قصه‌های باورپذیر و ملموس برای شما خلق کند و با هر داستان احساسات‌تان را برانگیزاند.

کتاب صوتی فکرهای خصوصی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های کوتاه ایرانی علاقه‌مند باشید، این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

یاسمن خلیلی فرد را بیشتر بشناسیم:

او یکی از جوان‌ترین نویسندگان سال‌های اخیر به شمار می‌رود که در سال 1369 در تهران به دنیا آمده و از سنین نوجوانی شروع به نوشتن کرده است. یاسمن خلیلی فرد فارغ التحصیل کارگردانی سینما در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تهران است و اولین رمان بلند خود را در 19 سالگی شروع کرد و در 22 سالگی به اتمام رساند و سرانجام موفق شد کتاب «یادت نرود که» را در سال 1394 منتشر کند.

خلیلی فرد علاوه بر نویسندگی، در نشریات و مطبوعات سینمایی و غیرسینمایی نیز فعالیت دارد و برای آن‌ها می‌نویسد. دیگر آثار این او عبارتند از: «نقش جنگ بر سینمای غیرجنگی ایران، انگار خودم نیستم»

در بخشی از کتاب صوتی فکرهای خصوصی می‌شنویم:

هیچ وقت فکر نمی‌کرد که روزی کلاه گیس فروش شود. از بچگی می‌دانست که قرار نیست دکتر و مهندس شود؛ درواقع توانش را نداشت. هیچ وقت شاگرد درس‌خوانی نبود، خیلی هم تنبل نبود، متوسط بود. متوسط متوسط؛ آدم‌های متوسط به چیزهای متوسط فکر می‌کنند. اندازه‌ آرزوهایشان خیلی بزرگ نیست، کوچک هم نیست، متوسط است. دوست‌هایی که پیدا می‌کنند مثل خودشان متوسط هستند، تفریحات‌شان هم متوسط است. در کل کیفیت زندگی برایشان متوسط است.

وقتی مدرسه می‌رفت، آخر هفته‌ها پدر با پیکان سفید یخچالی‌اش می‌بردشان شمال شهر؛ معمولا تجریش و گاهی هم پارک جمشیدیه. عطیه و خواهرش پارک نیاوران را هم دوست داشتند. گربه‌های خوشگلی آنجا جولان می‌دادند و دو خواهر بهشان غذا می‌دادند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
فکرهای خصوصی
22 دقیقه
چمدان
31 دقیقه
نامه خداحافظی
23 دقیقه
نامادری
25 دقیقه
پسرخوانده
29 دقیقه
کلاه گیس فروش
26 دقیقه
نامبر فایو
27 دقیقه
صدا
20 دقیقه
دور از او
22 دقیقه
مک‌دونالد، خیابان تورینو
19 دقیقه
درد مشترک

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فکرهای خصوصی
نویسنده
راویبهناز بستاندوست
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
۶۲۴۰۰ 43680 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فکرهای خصوصی

فاطمه اذری پور
۱۴۰۰/۸/۵
قلم خانم خلیلی غالبا سطوح مرفه ومعمولا روشنفکران را به رخ میکشد واین شاید دایره خوانندگان آثار ایشان را ناخودآگاه محدود می‌کند البته من لذت میبرم
زهرا بوربور
۱۴۰۲/۶/۲۵
خیلی خوب سردرگمی توی زندگی متاهلی رو بیان کردند خوشم اومد ولی خوب کمی اعصاب آدم رو به بازی میگیره دیگه
فائزه بوریایی
۱۴۰۲/۶/۲۱
کتاب دوست دارم و بهترین دوستم و داستانهای فکرهای خصوصی هر لحظه مرا از این زندگی به زندگی و مکانها جابه جا میشود
حمیده فتح الهی
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
جالب بود چون داستان کوتاه بود یکنواخت نمی‌شد
ماندانا ناظمی
۱۴۰۱/۱۱/۴
کتاب قشنگی بود واقعا از شنیدنش لذت بردم
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فکرهای خصوصی

برای دریافت کتاب صوتی فکرهای خصوصی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.