کتاب‌های انتشارات نسل روشن

درباره‌ی انتشارات نسل روشن

انتشارات نسل روشن از سال 1396 فعالیت خود را در صنعت چاپ و نشر ایران آغاز کرد. کتاب‌های این ناشر را می‌توانید در قفسه‌ی کتب عمومی، رمان، داستان و شعر پیدا کنید. انتشارات نسل روشن چنانکه از نامش پیداست از ابتدای فعالیت خود تا کنون کوشیده است در کنار چاپ آثار نویسندگان چیره‌دست، عرصه را به روی نویسندگان تازه‌کار و جوان نیز گشوده‌تر سازد.

پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات نسل روشن

از میان آثار چاپ‌شده به همت انتشارات نسل روشن، کتاب «13 راز زندگی که قبل از مرگ خود باید بدانید» نوشته‌ی لیوینگستون ایمونیتی، کتاب «روان‌پریش خوب» اثری داستانی به قلم ارسطو خوش‌حساب، کتاب «تفکر هزاره‌ی جدید» نوشته‌ی جول اوستین، رمان «ونسای غمگین من» اثری از کیت الیزابت راسل، و «حباب ترس» نوشته‌ی آنت میدلتون با بیشترین فروش و استقبال از سوی مخاطبان مواجه شده‌اند.

نسل روشن

کتاب‌های صوتی و الکترونیکی انتشارات نسل روشن

تنها یک سال پس از تأسیس و در سال 1397 بود که انتشارات نسل روشن تصمیم گرفت به عرصه‌ی نشر دیجیتال نیز ورود پیدا کند. کتابراه از جمله ناشرانی است که کتاب‌های الکترونیکی انتشارات نسل روشن را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. از میان آثار این ناشر، رمان روانکاوانه‌ی ونسای غمگین من، کتاب حباب ترس، کتاب‌های «راهنمای ساده برای شاعران نوقلم» و «ایسم: اختصار وافی درباره‌ی مکاتب فلسفی و سیاسی» نوشته‌ی ارسطو خوش‌حساب، و کتاب «مهندسی اجتماعی: هنر جنگ روانی، هک کردن بشر، ترغیب و فریب» نوشته‌ی سیدعلی موسوی در کتابراه تا کنون از بالاترین میزان فروش برخوردار بوده‌اند.

برای خرید کتاب‌های انتشارات نسل روشن می‌توانید از طریق سایت و یا اپلیکیشن کتابراه اقدام کنید.

نگـهبـان شب
داستانی خارق‌العاده
با الهام از یک زندگی واقعی

دریافت کتاب

ونسای غمگین من
درخشان و خیره‌کننده
شاهکاری که باید خواند

دریافت کتاب

حباب ترس

حباب ترس
آیا می‌خواهید ترس‌های خود را کنار بگذارید؟ می‌خواهید فارغ از تمام دغدغه‌ها و نگرانی‌ها در مسیر رشد و پیشرفت قرار بگیرید؟ کتاب «حباب ترس» که یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز محسوب می‌شود، به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از محدودیت‌های خود عبور کرد و پیروز شد. آنت میدلتون برای‌تان داستان صعود خود به اورست را شرح می‌دهد و از مخاطراتی می‌گوید که در مسیر تجربه می‌کند.
۳۳۱۵۰ تومان
دریافت کتاب

خود درونی: تاثیر شخصیت پنهان در زندگی

خود درونی: تاثیر شخصیت پنهان در زندگی
در کتاب پرفروش وال استریت ژورنال، از راز موفقیت ورزشکاران و رهبران برجسته‌ی جهان باخبر شوید و تأثیر شخصیت پنهان را در تغییر زندگی حس کنید! تاد هرمان در کتاب «خود درونی» ذهن و زندگی خوانندگانش را تغییر خواهد داد و آن‌ها را مجذوب بینش خود خواهد کرد.
۳۹۰۰۰ تومان
دریافت کتاب

بله! من می‌توانم: 15 راز ذهنی از کارآفرینان الهام بخش در سراسر دنیا

بله! من می‌توانم: 15 راز ذهنی از کارآفرینان الهام بخش در سراسر دنیا
با 15 کارآفرین همراه شوید تا داستان‌های الهام‌بخش موفقیتشان را با شما در میان بگذارند! ایزدیهار جمیل در کتاب «بله! من می‌توانم» ما را با ذهنیت کارآفرینان سراسر جهان آشنا می‌کند و فرصتی برای دستیابی به موفقیت در اختیارمان می‌گذارد.
۳۳۱۵۰ تومان
دریافت کتاب

صدای سکوت

صدای سکوت
رمان «صدای سکوت» پر از احساسات و عواطف انسانی است و زندگی شخصی را به تصویر می‌کشد که یکه و تنها به دنبال خوشبختی قدم به شهر و دیار دیگری می‌گذارد. محمود نیاکانی فر داستان پرکشش و جذابی را روایت می‌کند و نفوذ واژگان وی به حدی عمیق است که شما را درگیر ماجرایی عاشقانه و احساسی می‌کند. بنابراین اگر تمایل دارید در زندگی تجربه‌ی متفاوتی داشته باشید، رمان «صدای سکوت» بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.
۲۰۸۰۰ تومان
دریافت کتاب

اسلکتیویست (انقلاب هشتگ‌ها): قواعد کنشگری سایبری برای اسلکتیویست‌ها

اسلکتیویست (انقلاب هشتگ‌ها): قواعد کنشگری سایبری برای اسلکتیویست‌ها
چگونه می‌توان با استفاده از فضای مجازی تاثیرات مثبتی بر زندگی ایجاد کرد؟ بله درست است. شما می‌توانید از اینترنت به نفع خود و در جهت پیشبرد اهدافتان هم استفاده کنید. نویسنده در این کتاب در قدم اول به تشریح نکات منفی استفاده از اینترنت پرداخته و بعد از آن به شما یاد می‌دهد با استفاده از روش‌هایی در جهت مثبت‌تری از آن در زندگی خود استفاده کنید.
۲۹۲۵۰ تومان
دریافت کتاب

خود درونی: تاثیر شخصیت پنهان در زندگی

خود درونی: تاثیر شخصیت پنهان در زندگی
اگر قصد دارید به هدف خود برسید و بر مشکلات زندگی پیروز شوید، فرصت مطالعه‌ی کتاب «خود درونی» را از دست ندهید. فراموش نکنید، راهنمایی‌های تاد هرمان برای افرادی که به دنبال تغییر در سبک زندگی خود هستند، مفید خواهد بود. کتاب «خود درونی» که از پرفروش‌ترین‌های وال استریت ژورنال محسوب می‌شود، راز موفقیت رهبران و ورزشکاران بزرگ دنیا را برای‌تان فاش می‌کند!
۳۹۰۰۰ تومان
دریافت کتاب

مراقب خودت باش: هفت باور اساسی برای در امان ماندن جوانان از آسیب‌های اجتماعی

مراقب خودت باش: هفت باور اساسی برای در امان ماندن جوانان از آسیب‌های اجتماعی
آیا نمی‌دانید در زندگی چه می‌خواهید و مدام دچار سردرگمی می‌شوید؟ یا مرتب در راه رسیدن به اهداف خود شکست می‌خورید و دوباره باید از نو شروع کنید؟ به سراغ هر چیزی که می‌روید با ناامیدی آن را رها می‌کنید و نمی‌دانید کدام راه را انتخاب کنید؟ همهٔ این‌ها برای جوانان طبیعی هستند و هیچ اشکالی ندارد. اما موضوع مهم و اصلی نحوهٔ مواجهه با این دغدغه‌هاست. «محمدجواد خوشنامی» سعی کرده چالش‌هایی را که خود به عنوان یک جوان پشت سر گذاشته با شما در میان بگذارد و نحوهٔ روبه‌رویی با آن‌ها را نیز به شما یاد می‌دهد.
۲۰۸۰۰ تومان
دریافت کتاب

مدارس جاسوسی

مدارس جاسوسی
آیا چیزی درباره‌ی فعالیت‌های جاسوسی دانشگاه‌ها می‌دانید؟ کتاب «مدارس جاسوسی» با تحقیقاتی تکان‌دهنده به شما ثابت می‌کند سازمان‌های اطلاعاتی خارجی موفق شده‌اند در دانشگاه‌های آمریکا نفوذ پیدا کنند. چه یک معلم باشید و چه دانش‌آموز باید کتاب دانیل گلدن را به دقت بخوانید و اطلاعات کافی درباره‌ی سرویس‌های جاسوسی در دانشگاه‌ها به دست بیاورید.
۴۸۷۵۰ تومان
دریافت کتاب

آزادی را فریاد کن

آزادی را فریاد کن
از رژیم وحشیانه‌ی آپارتاید آفریقای جنوبی چه می‌دانید؟ رمان «آزادی را فریاد کن» شما را به دل این حکومت دیکتاتور می‌برد و ماجرایی تکان دهنده و حقیقی واقعی از مبارزه با این سیستم برای‌تان روایت می‌کند. جان بریلی شما را با استیو بیکو آشنا می‌سازد که به دنبال برابری حقوق سفیدپوستان و سیاه پوستان است و همین موضوع اتفاقات بسیاری برایش رقم می‌زند.
۲۹۲۵۰ تومان
دریافت کتاب

تقدیم به او که دوستش دارم

تقدیم به او که دوستش دارم
کتاب جذاب و خواندنی «تقدیم به او که دوستش دارم» داستان روانی دارد که تلاش می‌کند معنا و مفهوم خواستن را به چالش بکشد. ذهن خیال‌انگیز سمانه گلک شما را شیفته‌ی این حکایت به‌یادماندنی می‌کند و داستانی دلنشین برایتان به ارمغان می‌آورد.
۱۵۶۰۰ تومان
دریافت کتاب