کتاب‌های انتشارات نسل روشن

درباره‌ی انتشارات نسل روشن

انتشارات نسل روشن از سال 1396 فعالیت خود را در صنعت چاپ و نشر ایران آغاز کرد. کتاب‌های این ناشر را می‌توانید در قفسه‌ی کتب عمومی، رمان، داستان و شعر پیدا کنید. انتشارات نسل روشن چنانکه از نامش پیداست از ابتدای فعالیت خود تا کنون کوشیده است در کنار چاپ آثار نویسندگان چیره‌دست، عرصه را به روی نویسندگان تازه‌کار و جوان نیز گشوده‌تر سازد.

پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات نسل روشن

از میان آثار چاپ‌شده به همت انتشارات نسل روشن، کتاب «13 راز زندگی که قبل از مرگ خود باید بدانید» نوشته‌ی لیوینگستون ایمونیتی، کتاب «روانپریش خوب» اثری داستانی به قلم ارسطو خوش‌حساب، کتاب «تفکر هزاره‌ی جدید» نوشته‌ی جول اوستین، رمان «ونسای غمگین من» اثری از کیت الیزابت راسل، و «حباب ترس» نوشته‌ی آنت میدلتون با بیشترین فروش و استقبال از سوی مخاطبان مواجه شده‌اند.

کتاب‌های صوتی و الکترونیکی انتشارات نسل روشن

تنها یک سال پس از تأسیس و در سال 1397 بود که انتشارات نسل روشن تصمیم گرفت به عرصه‌ی نشر دیجیتال نیز ورود پیدا کند. کتابراه از جمله ناشرانی است که کتاب‌های الکترونیکی انتشارات نسل روشن را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. از میان آثار این ناشر، رمان روانکاوانه‌ی ونسای غمگین من، کتاب حباب ترس، کتاب‌های «راهنمای ساده برای شاعران نوقلم» و «ایسم: اختصار وافی درباره‌ی مکاتب فلسفی و سیاسی» نوشته‌ی ارسطو خوش‌حساب، و کتاب «مهندسی اجتماعی: هنر جنگ روانی، هک کردن بشر، ترغیب و فریب» نوشته‌ی سیدعلی موسوی در کتابراه تا کنون از بالاترین میزان فروش برخوردار بوده‌اند.

برای خرید کتاب‌های انتشارات نسل روشن می‌توانید از طریق سایت و یا اپلیکیشن کتابراه اقدام کنید.