معرفی و دانلود کتاب تکنیک‌های فروش موفق در بازار کامیون توربو تکنیک

عکس جلد کتاب تکنیک‌های فروش موفق در بازار کامیون توربو تکنیک
قیمت:
۲۳,۴۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تکنیک‌های فروش موفق در بازار کامیون توربو تکنیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تکنیک‌های فروش موفق در بازار کامیون توربو تکنیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تکنیک‌های فروش موفق در بازار کامیون توربو تکنیک

کتاب تکنیک‌های فروش موفق در بازار کامیون توربو تکنیک نوشته‌ی عماد احمدیوسفی، به روشی ساده و روان، قدرت شما را در اداره یک فروش موفق و بلند مدت به اندازه‌ای چشم‌گیر، نه تنها لزوماً در بازار کامیون بلکه در بازارهای فروش سایر کالا‌ها مانند نوشابه انرژی زا، کفش اسپرت و جارو برقی افزایش می‌دهد.

چرا با وجود داشتن یک کامیون خوب و ارزشمند قادر به فروش درست آن نیستیم؟ چطور می‌شود که یک کامیون بد، خیلی خوب به فروش می‌رود و یک کامیون خوب، خیلی بد مراحل فروش را طی می‌کند؟ در دنیای امروز، کامیون و حمل و نقل جاده‌ای از هیجان انگیز‌ترین بخش‌ها برای فعالیت اقتصادی محسوب می‌شوند. فروش کامیون، فعالیتی با درآمد بالاست که ضمن ساختن پول زیاد برای شما، مسیر ترقی و پیشرفت در حوزه مدیریت آن را نیز برایتان مقدور می‌سازد. پیش نیاز این موفقیت، داشتن تسلط بر اتفاقات دنیای کامیون و طراحی یک مدل کارآمد فروش برای بازار کامیون مورد نظر است. کتاب‌های زیادی با موضوع مدیریت فروش به چاپ رسیده اما هیچ منبعی از مدیریت اختصاصی فروش کامیون برای مدیران، بازاریاب‌های حرفه ای، مشاورین توسعه کسب و کار، فروشندگان آزاد، فعالان نمایشگاه‌های کامیون و علاقه‌مندان در کشور موجود نیست.

عماد احمدیوسفی در کتاب تکنیک‌های فروش موفق در بازار کامیون توربو تکنیک، بر پایه طراحی یک مدل ساده اما کاربردی فروش کامیون، راهکارهای عملی را برای شما تدارک دیده که در نوع خود نمونه مشابهی ندارند. این مدل دارای سه بخش اصلی: 1- زمینه سازی 2- جذب و اقدام 3- پایداری رو به رشد در تعامل با مشتری است. به عبارت دیگر مدل فوق، کار فروش کامیون را شامل برنامه‌هایی قبل از فروش، در خلال فروش و پس از فروش طرح‌ریزی کرده است. او جهت جلوگیری از پیچیدگی‌های ذهنی، فصل‌بندی کتاب بر اساس مدل فوق را حذف و مستقیماً به سراغ ارائه تکنیک‌های تحقق این مدل از فروش رفته است.

با ورود توربو به دنیای کامیون و فراگیر شدن استفاده از آن قدرت کامیون‌ها نیز افزایش چشم‌گیری پیدا کرد. امروزه، قدرت یک کامیون را با توربو شارژر آن مثال می‌زنند. شما، فروشنده و مدیر فروش توانمندی در بخش کامیون (خودروهای تجاری) هستید و تکنیک‌های این کتاب قدرت شما را برای موفقیت در این زمینه افزایش خواهد داد. در استفاده از این تکنیک‌ها بیش از حد تکرار و اصرار نورزید؛ زمان و مکان خود را در نظر داشته باشید و با انجام تغییراتی به سبک خودتان از آن‌ها استفاده نمایید.

در بخشی از کتاب تکنیک‌های فروش موفق در بازار کامیون توربو تکنیک می‌خوانیم:

بی‌تردید برای فروش هر کالا شناخت آن از اهمیت بسزایی برخوردار است. برای اینکه یک مدیر فروش و یا بازاریاب موفق کامیون باشید نیازمند در اختیار داشتن اطلاعات کلی از کامیون به طور عام و مدل‌های تحت فروش خود به طور خاص خواهید بود. آرشیو مجله ماشین و وبسایت دنده یک از بزرگترین پایگاه‌های دانش در حوزه کامیون برای ایرانیان قابل دسترسی و مطالعه می‌باشند. بارها شاهد این بودیم که وارد کننده کامیون، برای فروش کشنده مورد استفاده در بخش‌های حمل سیمان و سنگ سفارش کشنده ADR را داده است. کشنده ADR مناسب حمل مواد خطرناک بوده و از قیمت بالاتری به نسبت نمونه‌های عادی خود برخوردار می‌باشد. نمونه دیگر، کشنده استرالیس 430 موجود در کشور از موتورهای Cursor بهره می‌برد که خود این موتور یک ویژگی ممتاز دارد. جهت کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیرات، سازنده اقدام به نصب یک سوپاپ فشار شکن برای توربوشارژر نموده است. در زمان‌هایی که راننده بیش از حد مجاز اقدام به وارد آوردن فشار بر روی پدال گاز و بالا بردن دور توربین می‌نماید این سوپاپ میزان هوای اضافی را از مدار تخلیه می‌کند، در نتیجه موجب افزایش طول عمر توربوشارژر و کاهش استهلاک موتور می‌گردد. عدم شناخت کافی از محصول مورد نظر موجب شده بود در صحبت‌های فروشندگان از این امتیاز قابل توجه صحبتی به میان نیاید.

نمونه دیگری داشتیم که شرکت فروشنده بزرگترین کابین کشنده خود را به جای معرفی مدل دقیق و صحیح کابین، از آن به عنوان تاپ لاین (TopLine) در کاتالوگ خود نام برده بود، در حالی که تاپ لاین مدلی از کابین‌های محصولات اسکانیا می‌باشد. اگر این کاتالوگ برای مدیر شرکت اصلی سازنده ترجمه می‌گردید سکته خفیف مغزی حداقل عوارض آن بود.

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
پیش نوشتار
دانش کامیونی
تکنیک تاپ-استراتژیک
ویژگی‌های یک کشنده مناسب بازار
مراسم رونمایی
بازدید آزاد
همکار فروش
صندوق خرید ایده
تغییرات فرهنگی
تکنیک خدمات قبل از فروش
توشه سفر
خانه دوم
خدمات پس از فروش
اهمیت آموزش
نیم دنده‌های مهم فروش
ایجاد وب سایت محرک فروش
بخش باشگاه دوستداران کامیون شما
انجام نظر سنجی از رانندگان
عرضه نسخه‌های محدود ویژه ایران
فروش کشنده‌های فوق سنگین
پرهیز از نام‌های پیچیده
جابجایی اعتبار برند
بازاریابی رابطه‌ای
اساتید و کلاسی رایگان
شرطی کردن مشتری
روانشناسی رنگ
اخبار موفقیت
حضور جدی و حرفه‌ای در رسانه‌ها
شرکای تجاری
تبلیغات
در انتها
ضمیمه اول (یک گاو نر بزرگ!)
ضمیمه دوم (نگاهی به کد شناسی در دنیای کامیون)
بخش اول: اسکانیا سوئد
بخش دوم: مان آلمان
بخش سوم: ماک ایالات متحده
بخش چهارم: ولوو سوئد
بخش پنجم: مرسدس بنز آلمان
جمع بندی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تکنیک‌های فروش موفق در بازار کامیون توربو تکنیک
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نسل روشن
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات114
زبانفارسی
شابک978-600-8752-19-6
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تکنیک‌های فروش موفق در بازار کامیون توربو تکنیک

برای دریافت کتاب تکنیک‌های فروش موفق در بازار کامیون توربو تکنیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.