معرفی و دانلود کتاب عشق مقدس

عکس جلد کتاب عشق مقدس
قیمت:
18200 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عشق مقدس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عشق مقدس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عشق مقدس

دلبستگی چیست؟ آرام رستگار در کتاب عشق مقدس به شما پاسخ می‌گوید! نویسنده در این رمان داستان آدم‌هایی به‌ظاهر عاشق‌پیشه را تعریف می‌کند که بعد از مدتی عیار عشق‌شان محک می‌خورد. تعداد شخصیت‌‌های کتاب زیاد است و قصه‌ی هر کدام در قسمتی جدا آورده شده، اما تم و فضای مشترکی میان آن‌ها وجود دارد.

درباره‌ی کتاب عشق مقدس

نویسنده در پیشگفتار کتاب عشق مقدس هشدار می‌دهد: «عشق پاک است، لطفاً آن را با هوس و شهوت آلوده نکنید.» آرام رستگار در این کتاب سعی دارد با بیان چند روایت تفاوت عشق با هوس و شهوت را به نمایش بگذارد. یکی از ویژگی‌های مشترک بین شخصیت‌های کتاب در جستجوی عشق بودن است که آن‌ها را با چالش‌های زیادی روبرو می‌کند. چالش‌هایی که گاهی از پسش برمی‌آیند و جایی دیگر تسلیم می‌شوند.

کتاب با داستان سهراب شروع می‌شود، پسری که در دانشگاه به دختری از طبقه‌ی مرفه دل می‌بندد. همه‌چیز خوب و شیرین پیش می‌رود و سهراب و معصوم ازدواج می‌کنند اما این تازه اول مشکلات است. اتفاق‌های این کتاب عجیب و غریب نیستند و داستان تمام این روایت‌ها حول روابط زن و مرد شکل می‌گیرد. روابطی خالی از عشق که هر کس با خودخواهی به دنبال منافع خود است و دیگری را قربانی می‌کند.

کتاب عشق مقدس داستان عاشقی‌ آدم‌های معمولی مثل سهراب، مریم، مارال و... است که جایی در شهر کنار ما زندگی می‌کنند. روایت این آدم‌ها به شکل اپیزودهای کوتاه کنار هم قرار گرفته است و گاهی بین این اپیزودها و شخصیت‌هایشان ارتباط وجود دارد. فضای غالب کتاب بیشتر از اینکه رمانتیک و شاعرانه باشد پر از تنش و روابط اشتباه است.

بیشتر داستان‌ها از چند زاویه دید روایت می‌شوند و به هم مرتبط هستند. شخصیت‌هایی که به کسی دل می‌بازند اما همه‌چیز ایده‌آل پیش نمی‌رود. آرام رستگار به شکلی از طریق بیان اینکه چه چیزهایی عشق نیست، تعریف خود از عشق را ارائه می‌دهد. عشق مقدس رمانی ساده و به دور از پیچیدگی‌ست که توسط نشر نسل روشن به چاپ رسیده است.

کتاب عشق مقدس مناسب چه کسانی است؟

این کتاب دنیایی واقع‌گرایانه را تصویر می‌کند و برای علاقه‌مندان رمان فارسی به خصوص داستان‌های عاشقانه مناسب است.

آرام رستگار را بیشتر بشناسیم

رمان‌نویس جوان آرام رستگار متولد 1384 است. او اولین رمانش، کتاب رعیت شیطون من را به شکل مجازی منتشر کرد. اثر دیگر این نویسنده کتاب قلب‌هایی از تکه‌ای سنگ نیز توسط نشر نسل روشن به چاپ رسیده است.

در بخشی از کتاب عشق مقدس می‌خوانیم

روزهای اول زندگی بسیار زیبا و لذت‌بخش بودند. ما در کنار هم زندگی خوبی داشتیم و بالاخره بعد از یک سال صاحب فرزند شدیم. من درسم را تمام کردم و با کمک مالی معصوم یک شرکت تأسیس کردیم. پنج سال گذشت و من زندگی کردن را فراموش کرده بودم. نمی‌دانم چرا، اما به جای اینکه معصوم را شریک زندگی خود بدانم سعی می‌کردم اموال او را تصاحب کنم. حرص و طمع من آن‌قدر زیاد شده بود که دیگر زن و بچه‌ام را فراموش کرده بودم. روز به روز اموالم زیاد می‌شدند و به بهانه‌های مختلف سعی می‌کردم دارایی‌های معصوم را به نام خود کنم و البته موفق نیز شدم. معصوم خیلی به من علاقه داشت و برایش مهم نبود که ثروتش را از دست بدهد؛ او فقط به من و آرشام، پسرمان فکر می‌کرد. ناخودآگاه وقتی اموال را به دست آوردم رفتارم با معصوم بد شد. هر روز بدتر و بدتر می‌شد؛ شب‌ها دیر به خانه می‌رفتم، به معصوم خیانت می‌کردم و تمام کثافت‌کاری‌هایی که از دستم برمی‌آمدند را انجام می‌دادم. در طول عمرم انسانی به پستی خودم ندیده بودم؛ حتی فکر کردن به این موضوع عذابم می‌دهد و از خودم متنفر می‌شوم.

یک شب دیر به خانه برگشتم، معصوم بسیار ناراحت و به هم ریخته بود، آمد و جلوی رویم ایستاد و گفت: خسته شدم. خسته‌ام کردی سهراب! دیگه نمی‌تونم ادامه بدم. دیگه نمی‌تونم طاقت بیارم، می‌فهمی؟

من مست بودم و گفتم: برو کنار! الان وقت صحبت نیست.

اون با صدایی خسته و بغض کرده گفت: کی وقتشه؟ هر شب از مهمونی میای و مست و خسته‌ای؛ پس کی می‌تونی مثل آدم رفتار کنی؟

خیلی از این حرفش عصبانی شدم و گفتم: نکنه بازم دلت کتک می‌خواد؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عشق مقدس
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نسل روشن
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک978-622-247-698-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
18200 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عشق مقدس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب عشق مقدس

برای دریافت کتاب عشق مقدس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.