معرفی و دانلود کتاب عشق در سال‌های تحریم

عکس جلد کتاب عشق در سال‌های تحریم
قیمت:
۱۶,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عشق در سال‌های تحریم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عشق در سال‌های تحریم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عشق در سال‌های تحریم

گفتن از عشق، هیچگاه کار ساده‌ای نیست. نویسندگان گوناگونی از عشق نوشته‌اند و امروزه هم این درون‌مایه، جایگاه ویژه‌ای در آثار نویسندگان دارد. محمدفرزاد هاشم‌زاده نیز در کتاب عشق در سال‌های تحریم، در قالب گزین‌گویه‌های شاعرانه‌ای، از عشق می‌نویسد.

درباره‌ی کتاب عشق در سال‌های تحریم

عشق می‌تواند خوشبختی به بار آورد. عشق می‌تواند تلی از خاکستر به جا بگذارد. عشق می‌تواند ویرانه‌ها را به قصرهای پرشکوه خدایان یونان بدل کند و در عین حال، باغ‌های معلق بابِل را به شوره‌زاری بی‌ثمر. عشق می‌تواند خنجری باشد و هم مرهمی که زخم خنجرهای سالیان را شفا می‌بخشد. عشق می‌تواند همه چیز باشد و هیچ نباشد.

کتاب عشق در سال‌های تحریم، به اعجاب‌انگیزترین موضوعی می‌پردازد که بشر از ابتدای آفرینش تا به امروز با آن دست به گریبان بوده است: عشق!

حافظ، شاعر پرآوازه‌ی ایرانی سروده است: یک قصه بیش نیست غم عشق، وین عجب / کز هر زبان که می‌شنوم نامکرر است

محمدفرزاد هاشم‌زاده در این کتاب، قصه‌ی غم عشق را از زبان خود می‌گوید. او تمام کلمات را به یاری می‌طلبد تا بتواند معشوق خود را توصیف کند و لحظه‌ای از عشق خود را به او شرح دهد؛ اما یک شاعر می‌داند که تولد هر شعر، به معنای شکست اوست؛ زیرا که کلمات هیچ‌گاه نمی‌توانند آنچه را واقعا هست به بیان درآورند.

نویسنده در تک‌تک گزین‌گویه‌های خود نشان می‌دهد که چگونه همیشه خیال معشوق در سر او است و به هر چیز می‌نگرد، چهره‌ی معشوق خود را در آن می‌بیند. روزها و فصل‌ها از پی هم می‌آیند و می‌روند، شب‌ها روز می‌شوند و روزها شب و آنچه تغییر نمی‌کند، همان عشقی است که عاشق را زنده می‌دارد.

کتاب عشق در سال‌های تحریم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب مناسب تمام کسانی است به خواندن متون ادبی علاقه دارند.

در بخشی از کتاب عشق در سال‌های تحریم می‌خوانیم

گفتی به آیینه نگاه کن!
نگاه کردم.
خودم‌ را ‌که نه، تو‌ را دیدم...
یکی شبیه هیچ عکس!
فهمیدم در حسرت نداشته‌هایم زیسته‌ام!
تصویر آینه‌ام
حالا که می‌خواهمت، از کجا دریابمت؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عشق در سال‌های تحریم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نسل روشن
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات80
زبانفارسی
شابک978-622-247-677-9
موضوع کتابکتاب‌های ادبیات پارسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عشق در سال‌های تحریم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب عشق در سال‌های تحریم

برای دریافت کتاب عشق در سال‌های تحریم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.