معرفی و دانلود کتاب جوجه تیغی و مشکل سیب

عکس جلد کتاب جوجه تیغی و مشکل سیب
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جوجه تیغی و مشکل سیب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جوجه تیغی و مشکل سیب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جوجه تیغی و مشکل سیب

کتاب جوجه تیغی و مشکل سیب نوشته‌ی راگنهیل اسکامل، داستان جوجه تیغی زحمت‌کشی را بیان می‌کند که به تازگی لانه‌ی دنجی برای خود ساخته اما دچار مشکلی می‌شود که به تنهایی نمی‌تواند آن را حل کند.

موضوع کتاب جوجه تیغی و مشکل سیب چیست؟

زمستان رسیده و جوجه تیغی لانه‌ی خود را برای این فصل آماده کرده است اما یک سیب رسیده از بالای درخت سقوط می‌کند و روی پشت او گیر می‌کند. او چند دوست دارد که می‌تواند برای مشاوره به آن‌ها مراجعه کند اما راه‌حل‌های آن‌ها وضعیت او را بدتر می‌کند. او در پی حل مشکل خود با داستان‌های زیادی روبرو می‌شود.

کتاب جوجه تیغی و مشکل سیب مناسب چه کسانی است؟

این کتاب می‌تواند برای کودکان پیش از دبستان و اول دبستان جذاب باشد. مطالعه‌ی جوجه تیغی و مشکل سیب به کودکانی که می‌خواهند به تازگی وارد جامعه شوند توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب جوجه تیغی و مشکل سیب می‌خوانیم:

او دور خودش مانند یک توپ خاردار حلقه زد به امید اینکه سیب بیفتد. ولی زمانی که حلقه خود را باز کرد، سیب قرمز آبدار هنوز آن‌جا بود. جوجه تیغی سعی کرد تا خودش و سیب را درون لانه زیبای جدیدش بکشد؛ اما آیا او می‌تواند وارد شود؟ نه. او نتوانست نه با سیب روی پشت خود. لانه بسیار کوچک بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جوجه تیغی و مشکل سیب
نویسنده
مترجممجید عاطفی
ناشر چاپی دانش نگاران برنا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات35
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جوجه تیغی و مشکل سیب

بهیه بهمنی
۱۴۰۲/۱۱/۸
عکسهای قشنگی داشت و سرگرم کننده بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب جوجه تیغی و مشکل سیب

برای دریافت کتاب جوجه تیغی و مشکل سیب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.