معرفی و دانلود کتاب همه بستنی‌های دنیا

عکس جلد کتاب همه بستنی‌های دنیا
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همه بستنی‌های دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همه بستنی‌های دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همه بستنی‌های دنیا

فکر کن یک روز همه‌ی بستنی‌های دنیا مال ما باشد! این همان آرزویی‌ست که «آنیل» شب و روزش را با آن سر می‌کند. پسربچه‌ی کتاب همه بستنی‌های دنیا، بیش از هرچه که فکرش را کنید عاشق بستنی است. مسعود ملک‌یاری، نویسنده‌ی این داستان بامزه و شیرین، از تلاش‌های یک کودک برای رسیدن به بزرگ‌ترین آرزوی خود، یعنی داشتن یک ماشین‌بستنی‌سازی می‌گوید.

درباره‌‌ی کتاب همه‌ی بستنی‌های دنیا

اگر شما هم عاشق طعم خُنک و شیرین بستنی‌ها هستید، پس خواندن کتاب همه‌ی بستنی‌های دنیا را از دست ندهید. مسعود ملک‌یاری، نویسنده‌ی کتاب نامبرده ما را با زندگی بامزه‌ی یک پسربچه‌ی خلاق به نام آنیل آشنا خواهد کرد.

آنیل به چیزهای زیادی علاقه‌ داشت، اما اگر از او سؤال می‌کردید بزرگ‌ترین لذتش در زندگی چیست، بدون شک جواب می‌داد بستنی خوردن! او دلش می‌خواست شب و روز بستنی بخورد و نمی‌توانست بین خوش‌مزه‌ترین آن‌ها یکی را انتخاب کند. با همه‌ی این‌ها،‌ چه‌ کسی خیالش را می‌کرد یک بستنی ساده روزی تبدیل به هدفی بزرگ و تلاش برای رسیدن به رؤیا‌های دورودراز او شود؟ ماجرا درست از وقتی شروع شد که آنیل فکر تازه‌ای به سرش زد. او با خودش خیال کرد چطور است به‌ جای خریدن این‌ همه بستنی، خودش یک ماشین بستنی‌سازی داشته باشد؟ اما خب، ساختن یک ماشین‌ بستنی‌ساز کار هرکسی نیست و اگر آنیل می‌خواست یکی از آن‌ها را داشته باشد، باید پول زیادی پس‌انداز می‌کرد تا یکی از آن‌ها بخرد.

یک ماشین‌ بستنی‌سازی واقعی، به این ارزانی‌ها هم نیست! پس این پسربچه‌ی باهوش، باید تمام فکر و ایده‌ی خود را روی هم می‌ریخت تا بتواند هرچه‌ بیشتر پول پس‌انداز کند. روش‌های خلاقانه‌ی پسرک داستان، در ادامه، ماجراهای بامزه‌ای را برای او رقم زد، تاجایی‌که آنیل حتی به بستنی‌فروشی، به‌عنوان شغل آینده‌ی خود فکر می‌کرد! داستان همه‌ی بستنی‌های دنیا، یادآور قدرت تلاش برای به‌دست آوردن خواسته‌هاست. آنیل کوچولو، با زبانی شیرین و کودکانه از روش‌های متفاوت خود برای رسیدن به آرزوها و پا پس نکشیدن در برابر چالش‌ها می‌گوید.

این کتاب با تلاش نشر پرتقال به دست علاقه‌مندان رسیده است.

کتاب همه‌ی بستنی‌های دنیا برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب همه‌ی بستنی‌های دنیا یک پیشنهاد جذاب و خوشمزه، برای همه‌ی کودکان عاشق بستنی و البته علاقه‌مند به رسیدن به رؤیاهای دست‌نیافتنی‌ است! مطالعه‌ی این کتاب برای گروه سنی 3 تا 7 سال پیشنهاد می‌شود.

با مسعود ملک‌یاری بیشتر آشنا شویم

مسعود ملک‌یاری (متولد 1359) نویسنده‌ی ادبیات کودکان و اهل ایران است. او همچنین در کنار نویسندگی به نقد و ترجمه‌ی آثار ادبی می‌پردازد. از آثار ترجمه‌ی این نویسنده می‌توان به «برگرد خونه دیگه!»، «راورندوم» و « ویرانه های گورلان» اشاره کرد. ملک یار مدرک کارشناسی خود را در رشته‌ی فیلم‌نامه‌نویسی اخذ کرد. او همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌ی ادبیات نمایشی‌ست. «بزرگ قد یک دکمه» و «به چرخه ی حیات دست نزنید» نیز از دیگر آثار تالیفی این نویسنده برای کودکان هستند.

در بخشی از کتاب همه بستنی‌های دنیا می‌خوانیم

ماهی؟ ماهیگیری؟
بله! آنیل فهمید چطور می‌تواند همیشه بستنی بخورد؛
باید یک بستی‌ساز می‌خرید. ولی با کدام پول؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همه بستنی‌های دنیا
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات47
زبانفارسی
شابک978-622-274093-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب همه بستنی‌های دنیا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب همه بستنی‌های دنیا

برای دریافت کتاب همه بستنی‌های دنیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.