معرفی و دانلود خلاصه کتاب از دولت عشق: قدرت فوق‌العاده عشق در زندگی

عکس جلد خلاصه کتاب از دولت عشق: قدرت فوق‌العاده عشق در زندگی
قیمت:
۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب از دولت عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب از دولت عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب از دولت عشق: قدرت فوق‌العاده عشق در زندگی

«به‌راستی تنها زمان‌هایی که به‌واقع زندگی کرده‌اید، زمان‌هایی است که عاشق بوده‌اید، محبت دیده و محبت کرده‌اید.» کاترین پاندر، نویسنده و کشیش آمریکایی، در خلاصه کتاب از دولت عشق این جمله زیبا را بیان می‌کند. این جمله به‌خوبی نشانگر قدرت شفابخش و هوشیارکننده‌ی عشق است که در این کتاب به آن پرداخته شده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب از دولت عشق

کاترین پاندر (Catherine Ponder) نویسنده‌ی کتاب‌های مشهوری چون «قانون توانگری»، «قانون شفا» و «چشم دل بگشا» در خلاصه کتاب از دولت عشق انسان‌ها را دعوت می‌کند تا بعد معنوی فراموش‌شده‌ی درون‌شان را بازبیابند و به بیداری معنوی برسند. در واقع کتاب از دولت عشق (The prospering power of love) راهی برای رسیدن به کامیابی پیش روی خوانندگان خود قرار می‌دهد.

نویسنده در این کتاب راهکارهای مختلفی را برای رسیدن به خوشبختی بازگو می‌کند. استفاده از جملات تأکیدی و تکرار آن‌ها یکی از این راهکارهاست. این سری از جملات باعث کاهش استرس و تغییر نگرش منفی نسبت به زندگی و حوادث مختلف می‌شوند. هم‌چنین کاترین پاندر در بین صفحات کتابش، مثال‌هایی واقعی از افرادی که به وسیله‌ی تعالیم وی زندگی خود را تغییر داده‌اند آورده است: مستاجری که اجاره‌اش عقب افتاده بود، بدهکاری که پول پرداخت قسط‌هایش را نداشت، مردی که در سنین پیری بدون همدم مانده بود؛ کاترین پاندر اعلام می‌دارد که همگی این انسان‌ها با خواندن این کتاب و ایمان آوردن به معجزه‌ی عشق الهی تغییرات شگرفی را در زندگی تجربه کرده‌اند.

کتاب از دولت عشق با گذشت بیش از پنجاه سال از زمان انتشار همچنان در بین خوانندگان و علاقه‌مندان به حوزه‌ی خودسازی و معنویت پرطرفدار است. میکرو کتاب از دولت عشق حاوی خلاصه‌ای جامع از تمام بخش‌ها و فصل‌های این کتاب مشهور است که باعث حداکثر بهره‌داری از کتاب در حداقل زمان ممکن می‌شود. گفتنیست که نشر سبکتو این کتاب را منتشر کرده است.

خلاصه کتاب از دولت عشق مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثارِ حیطه‌های معنویت و موفقیت، مخاطبین اصلی کتاب از دولت عشق به قلم کاترین پاندرند.

با کاترین پاندر بیشتر آشنا شویم

کاترین پاندر متولد سال 1927 در آمریکاست. او با نوشتن بیش از دوازده کتاب، به نویسنده‌ای مشهور در دوران خود تبدیل شد و با ترجمه و تجدید چاپ کتاب‌هایش به زبان‌های گوناگون، این موفقیت هنوز حفظ شده است. دستوالعمل‌هایی که پاندر در کتاب‌هایش در راستای داشتن زندگی سالم، شاد و خدامحور نوشته، مشتاقان زیادی را از سراسر جهان به خود جلب کرده است. پاندر در بسیاری از شهرهای آمریکا سخنرانی کرده است و سخنرانی‌های وی عمدتاً با موضوع رسیدن به رفاه و ثروت هستند.

در بخشی از خلاصه کتاب از دولت عشق می‌خوانیم

می‌گویند فصل بهار، فصل آمادگی برای ورود به زندگی‌ای تازه است. اگر افراد بخش مهمی از فصل بهار را روزه بگیرند و به عبادت پروردگار خویش بپردازند، از درون آماده می‌شوند تا زیبایی نوشکفته‌ای را به درون خود دعوت کنند. چه خوب است که همگی با هم فصل بهار را گرامی بداریم و از تصلیب دوری کنیم. اما خوب‌تر آن است که همه فصول سال را همچون بهاری بدانیم که ما را وارد ابعاد جدیدی از زندگی‌مان می‌کند. ابعادی که باعث می‌شود رستاخیز جدیدی را شروع کنیم. اما یادتان باشد که این کار تنها با نیروی بی‌نهایت عشق، امکانپذیر است. البته منظور از روزه، تنها روزه جسمانی نیست. روزه‌ای که در اینجا شما را به آن دعوت می‌کنم، روزه رهایی از افکار منفی، خاطرات دردناک گذشته، انتقاد کردن از دیگران، احساس بی‌عدالتی در جامعه و هر ناراحتی دیگری است. راه‌های ساده‌ای وجود دارد که به کمک قدرت عشق می‌توانید برای همیشه از شر این افکار مزاحم خلاص شوید. وقتی بتوانید از این موارد منفی و ناراحت کننده رهایی یابید، دیگر نه به خودتان و نه به دیگران، آسیبی نمی‌رسانید و برای بیداری موهبت‌های خود آماده می‌گردید.

یک خانمی از فرانسه برای من نامه‌ای نوشت و این داستان را تعریف کرد: «خاله‌ای داشتم که اصلا به من علاقه‌مند نبود و ما با هم روابط بدی داشتیم. اما وقتی امواج الهی عشق را به سمتش ارسال کردم، به مرور زمان تغییرات آغاز شد. حالا او به من می‌گوید «خواهرزاده عزیزم»، این جمله‌ای است که هرگز در گذشته از زبانش نشنیدم».

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه. قدرت چند جانبه عشق
فصل اول. معجزه عشق
محبت شخصی و محبت غیرشخصی
عشق در باطن شما نهفته است
فصل دوم. راه بهره‌مندی خود را دوست داشته باشید
فصل سوم. قدرت شفابخش عشق
فصل چهارم. قدرت بیداری‌بخش عشق
فصل پنجم. شیوه ویژه عشق: «بخش اول»
فصل ششم. شیوه ویژه عشق: «بخش دوم»
1. ارتباط با انسان‌هایی که عاشق جوش و خروش هستند
2. ارتباط با انسان‌هایی که عبوس و شیرین هستند
3. ارتباط با انسان‌هایی که منزوی و روشنفکر هستند
4. ارتباط با انسان‌هایی که جنگجو هستند
5. ارتباط با انسان‌هایی که ترسو و تن‌پرست هستند
6. ارتباط با انسان‌هایی که دوستدار انجام کارهای نیک هستند
7. ارتباط با انسان‌هایی که سرگردان و بی‌ثبات هستند
فصل هفتم. از دولت عشق
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب از دولت عشق: قدرت فوق‌العاده عشق در زندگی
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات154
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب از دولت عشق

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب از دولت عشق

برای دریافت خلاصه کتاب از دولت عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.