معرفی و دانلود خلاصه کتاب روزت را مدیریت کن: موثرترین فوت و فن‌های مدیریت در زندگی روزانه

عکس جلد خلاصه کتاب روزت را مدیریت کن: موثرترین فوت و فن‌های مدیریت در زندگی روزانه
قیمت:
۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب روزت را مدیریت کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب روزت را مدیریت کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب روزت را مدیریت کن: موثرترین فوت و فن‌های مدیریت در زندگی روزانه

از پرکاری دست بردارید و شروع به انجام بهترین کار خود کنید! جوسلین ک. کلای در خلاصه کتاب روزت را مدیریت کن، شما را به سبک جدیدی از زندگی دعوت و تشویق می‌کند و کاربردی‌ترین تکنیک‌ها و فنون‌های مدیریت زمان و پرورش ذهن را به شما می‌آموزد.

درباره‌ی خلاصه کتاب روزت را مدیریت کن:

کتاب پیش رو آمیزه‌ای از دیدگاه‌های بیست ذهن خلاق در زمینه‌های گوناگون است. با دنبال کردن مسیری که این افراد خلاق و مشهور طی کرده‌اند، فنون و تکنیک‌هایی را می‌آموزید که آن‌ها برای مدیریت زمان، به وجود آوردن یک روال منظم برای انجام امور روزانه و پرورش خلاقیت خود انجام دادند.

همچنین درمی‌یابید که هم‌سوشدن با این اصول و شیوه‌ها در زندگی روزمره چقدر آسان و راحت است. حتی با پیش‌پاافتاده‌ترین راهکارها هم می‌توانید کارهایتان را مؤثرتر انجام دهید و هوشیارانه‌تر از فناوری‌های روز استفاده کنید و اطمینان داشته باشید که چالش‌های موجود در مسیرتان، مانع خلاقیت و پیشرفت شما نخواهند شد.

جوسلین ک. کلای (Jocelyn K. Glei) در کتاب روزت را مدیریت کن (Manage your day to day) به شما می‌گوید که چطور با توجه کردن به اصول و نظم طبیعی‌ خود، می‌توانید هر زمان که با ریتم بدنی‌تان هم‌سو و سازگار هستید، میزان انرژی‌تان را به بالاترین حد برسانید، به استراحت و ورزش بپردازید یا به سرگرمی‌های دیگر مشغول شوید. برخی اوقات، تنها نیاز است تمرکزتان را بر روی کامل کردن کارهای مشخصی بگذارید تا ذهن و بدن‌تان ریتم مشخصی پیدا کند.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

میکروکتاب‌ها در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب روزت را مدیریت کن:

- من همیشه به دنبال راه‌هایی برای افزایش بهره‌وری هستم و از انجام کارهایی که مانعم می‌شود، دوری می‌کنم. به همین دلیل به مطالعه این کتاب روی آوردم. این کتاب ارزش خواندن را داشت. (دنیل پینک)

- نوتیفیکشن ایمیل‌تان را خاموش کنید، تلفن خود را هم همین طور و در عوض همین الان این کتاب را بخوانید. این اثر حاوی نکات تغییردهنده زندگی به قلم یکی از باهوش‌ترین مغزهاست. (ای جی جیکوبز)

- یک کتاب راهنمای ضروری برای هدایت اطلاعات بیش از اندازه و سایر عوارض و حواس‌پرتی‌های زندگی قرن بیست و یکم است. (پائولا شر)

- کتابی است که به خوبی طراحی شده و بسیار خواندنی است، «روزت را مدیریت کن» کتابی‌ست که می‌توانید هر زمان که برای تغییر یا ادامه دادن مسیر خود به تشویق نیاز داشتید، به سراغش بروید. (مجله موفقیت)

خلاصه کتاب روزت را مدیریت کن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که نمی‌توانید برای انجام امور روزانه و مهم‌تان برنامه‌ریزی کنید و همیشه وقت کم می‌آورید، این کتاب به شما کمک می‌کند.

در بخشی از خلاصه کتاب روزت را مدیریت کن می‌خوانیم:

حتماً می‌دانی چقدر سخت است که به‌زور و تحت فشار مجبور باشی ایده‌هایی خلاقانه ارائه بدهی. همچنان‌که قبلاً دیدیم، خلاقیت چیزی نیست که آدم بتواند اراده کند و آن را به حرکت وادارد. خوشبختانه، کارهایی بیرون از محل کارِت هست که می‌توانی برای تقویت خلاقیتت انجام بدهی.

مثلاً اگر مدت زمانی را به ورزش اختصاص بدهی و استراحت کافی هم داشته باشی، بعدش متوجه می‌شوی که خلاق‌تر هستی. همان‌طور که قبلاً یاد گرفتیم، استراحت و خواب عناصری مهم برای روش زندگیِ مولد و سازنده هستند. در همین راستا، این دو عنصر برای ایجاد ایده‌های خلاقانه هم ضروری‌اند.

درواقع، پژوهشگران دانشگاه هاروارد دریافتند افرادی که خواب کافی دارند، سی‌وسه درصد بیشتر احتمال دارد که به ایده‌های مختلف دست پیدا کنند. به‌عبارت دیگر، خلاق‌ترند.

علاوه بر استراحتِ به‌موقع و کافی، ثابت شده که دوچرخه‌سواری یا هر نوع ورزش دیگری فعالیت مغز را تقویت می‌کند و در نتیجه، خلاقیت را بالا می‌برد. حتی اسکات مک‌داول، مربی تجارت هم به مشتریانش توصیه می‌کند که چرتی کوتاه بزنند یا کمی پیاده‌روی کنند تا عصاره‌ی خلاقیت در وجودشان جاری بشود.

از این گذشته، اگر اجازه بدهی که ماهیچه‌های خلاقیتت از راه‌هایی به‌ظاهر بیهوده و احمقانه منقبض شود، اغلب پی می‌بری که این ابداعات می‌تواند برای کارهای خلاقانه‌ی شگفت‌انگیز الهام‌بخش باشد.

به‌عنوان مثال، وقتی جولیا کامرونِ نویسنده نگارشِ کتابی را شروع می‌کند، چند صفحه‌ای چرت‌وپرت می‌نویسد تا نبض کار دستش بیاید. چه‌بسا حتی در آن مهملات چندتایی هم الهام پیدا کند!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب روزت را مدیریت کن: موثرترین فوت و فن‌های مدیریت در زندگی روزانه
نویسنده
مترجمحمیده رستمی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-340-292-8
موضوع کتابخلاصه کتاب اقتصاد و مدیریت، خلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب روزت را مدیریت کن

متین
۱۴۰۲/۷/۱۸
مطالب کتاب به شدت مفید هستند ولی به صورت کامل موضوع‌ها توضیح داده نشده‌اند قبل از خواندن این کتاب.. کتاب از شنبه از پیام بهرام پور را بخوانید بعد این کتاب را بخوانید و با چشمان خودتان می‌توانید معجزه را ببینید
محمد عنایت‌زاده
۱۴۰۳/۱/۱
یک خلاصه عالی اکثر کتابهای مدیریت زمان حول و حوش یادداشت کارها و انجام سریع اونها است. این کتاب با نگرش دیگری باعث میشه بدون استرس این کار انجام بشه. توصیه میکنم بخوانید
محمد فرهادی راد
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
همه چیز واسه مدیریت روزانه‌ی کارا و اهدافتون، اگه اینو دقیق مطالعه کنین، از اکثر سردرگمی‌ها و بی برنامگی‌های زندگیتون نجات پیدا میکنین
ارکین هورن
۱۴۰۲/۵/۱۲
نکات و پیشنهادات زیاد و مفیدی درمورد نحوه مدیریت زمان و استفاده درست از روز میده
وفاء
۱۴۰۲/۱/۱۰
خیلی عالی بود. پیشنهاد میکنم اگر میخوای برنامه ریزی درست روزانه داشته باشی این کتاب رو از دست نده
باران فاتحی
۱۴۰۱/۸/۱۳
برای داشتن یک روز مفید برای برنامه ریزی خوب درست داشتن کمک کننده خیلی خوبیه
فاطمه عبدالهی
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
باواتو بل بخونمس بعدبگو نظر بده😁😆
امید درویشی
۱۴۰۲/۴/۲۹
خیلی خلاصه شده بود نکات خاصی هم نگفته بود
ابراهیم یزدان پناه
۱۴۰۲/۴/۱۳
اصلاً ارزش خواندن نداره، خلاصه وار چند تا چیز گنگ
حنا قیاسی
۱۴۰۳/۱/۱۰
عالیه کتاب خوبی بود❤️
Amir Aa
۱۴۰۱/۸/۲۵
کتاب انگیزشی در حد متوسط
طیبه جلالیان
۱۴۰۱/۸/۴
بسیار عالی بود، من خیلی دوست داشتم
علیرضا خشکاب
۱۴۰۱/۵/۱۴
عالی بود من استفاده کردم ممنونم
گلاره راد
۱۴۰۱/۲/۲۸
کتاب جالبیه.. مفید و مختصر!!!!
مرضیه گرانمایه
۱۴۰۱/۱/۲۲
برای من مفید واقع نشد😞😞😞😞😞
مشاهده همه نظرات 17

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب روزت را مدیریت کن

برای دریافت خلاصه کتاب روزت را مدیریت کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.