معرفی و دانلود خلاصه کتاب تقلبی: چطور پول تقلبی افراد را فقیرتر می‌کند؟

عکس جلد خلاصه کتاب تقلبی: چطور پول تقلبی افراد را فقیرتر می‌کند؟
قیمت:
۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب تقلبی: چطور پول تقلبی افراد را فقیرتر می‌کند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب تقلبی: چطور پول تقلبی افراد را فقیرتر می‌کند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب تقلبی: چطور پول تقلبی افراد را فقیرتر می‌کند؟

خلاصه کتاب تقلبی: چطور پول تقلبی افراد را فقیرتر می‌کند؟ به قلم نویسنده‌ی برجسته و پرفروش بین‌المللی رابرت کیوساکی، به شما کمک می‌کند تا سواد مالی خود را ارتقا دهید و به ثبات اقتصادی و امنیت مالی دست پیدا کنید.

درباره‌ی خلاصه کتاب تقلبی:

رابرت کیوساکی تاجر و سرمایه‌گذار معروف همیشه در کتاب‌های خود، مردم را به تغییر نحوه‌ی استفاده از پول و سرمایه‌های خود تشویق کرده است. اگر شما نمی‌توانید چنین مسائل پیچیده‌ای را برای خود به امری ساده تبدیل کنید، از آموزه‌ها و راهنمایی‌های او بهره ببرید.

کتاب تقلبی (Fake) نیز یکی از آثار جذاب و آموزنده‌ی این نویسنده است که خرد و دانش رایج و عمومی را به چالش می‌کشد و پرسش‌هایی را مطرح می‌کند تا مخاطبان به اطلاعات تازه‌ای دست یابند و راه‌حل‌هایی جدید و عملی را برای مسائل مالی خود پیدا کنند.

کتاب پیش رو سعی کرده تا دارایی‌های تقلبی‌تان را به شما معرفی کند و نحوه‌ی درست استفاده از پول و ثروت‌تان را یاد دهد. همان طور که می‌دانید در شرایط نامشخص و ناپایدار اقتصادی امروزی، ایجاد آینده مالی قابل اطمینان می‌تواند یک زندگی لبریز از آرامش و آسایش را برایتان به همراه بیاورد. بنابراین اگر تصور می‌کنید که تحصیلات و دانش مالی‌تان کافی نیست و نگران هستید که نتوانید هرگز به ثبات اقتصادی دست یابید، کتاب تقلبی راهنمای خوبی برای شماست.

خلاصه کتاب تقلبی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر می‌خواهید زندگی مالی‌تان را تغییر دهید و از پول و ثروت خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، این کتاب برای شما مناسب است.

با رابرت کیوساکی بیشتر آشنا شویم:

او یک سرمایه‌گذار، مربی و کارآفرین است که دیدگاه‌هایش درباره پول و سرمایه‌گذاری توانسته تفکر ده‌ها میلیون نفر در سراسر جهان را تغییر دهد و با نوشتن کتاب مشهور پدر پولدار، پدر بی‌پول توانست به مدت شش سال در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار بگیرد و شماره یک کتاب‌های مالی USA Today شود.

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) به عنوان یک سرمایه‌گذار ژاپنی – آمریکایی تاکنون به ده‌ها هزار دانشجو در سرتاسر جهان، آموزش‌هایی در زمینه تجارت، امور مالی و سرمایه‌گذاری داده است. همچنین در سال 2005 سایت آمازون، او را به عنوان نویسنده برتر انتخاب کرد.

شهرت کیوساکی به خاطر دیدگاه‌های جدیدی‌ست که او نسبت به امور مالی و سرمایه‌گذاری دارد. درواقع او باور دارد که بسیاری از توصیه‌های قدیمی دیگر منسوخ شده‌اند و نمی‌توان با حرف‌هایی نظیر پس‌انداز کردن پول، داشتن شغل خوب و سرمایه‌گذاری طولانی مدت و... به ثروت رسید. بنابراین باید ابزارها و تکنیک‌های مالی خود را در دنیای پرسرعت و پر رقابت امروز تغییر داد.

در بخشی از خلاصه کتاب تقلبی می‌خوانیم:

وقتی می‌گویم که دولت‌ها و نخبگان به چاپ اسکناس روی آورده‌اند کار جدیدی نیست. دولت‌ها این کار را انجام می‌دهند، چون برایشان درآمد دارد. همه سازمان‌های مالی تقلبی، قدرت این را دارند که اسکناس‌های تقلبی چاپ کنند.

متاسفانه علت بدتر شدن وضعیت اقتصادی، مدارس هستند. در مدارس به افراد آموزشی در مورد پول و اسکناس داده نمی‌شود، اما به راحتی به آن‌ها می‌گویند که چگونه برای سازمان‌هایی که پول چاپ می‌کنند، مشغول به کار شوند. چاپ اسکناس برای برطرف کردن مشکلات و باقی ماندن قدرت‌ها در جایگاه خود، نمی‌تواند برای کشور و مردم وجهه خوبی داشته باشد. به زبانی ساده‌تر این کار به هیچ طریقی برازنده کشورها نیست و ضعف مدیریتی و قدرتی آن‌ها را نشان می‌دهد.

چاپ اسکناس تقلبی باعث شد که تجارت کشورهای چاپ کننده به واردات متکی شود و ارزهای بیشتری از کشورهای چاپ کننده خارج شود. نیکسون وقتی دید وضعیت خراب است، شروع به دادن وعده‌های پوچ کرد. مثلا گفت این شرایط موقتی است و قرار نیست همیشه کار یکسان‌سازی ارزش دلار و طلا انجام شود!

نکته جالبی در این بین وجود دارد. اگر نخبگان از قشرهای متوسط و ضعیف روی کار بیایند، هرگز نمی‌توانند قدرت و ثروتی را که نخبگان ثروتمند دارند به دست بیاورند. به همین دلیل است که می‌بینیم برخی از این نخبگان تنها با کارهای پژوهشی به دنبال کسب درآمد هستند. بریل اشاره دارد که همین نخبگان باعث فروپاشی جامعه شده‌اند. آن‌ها حاضر هستند به جای کار کردن در داخل کشور، جذب کشورهای خارجی شوند. حتی وکیل‌هایی که از طبقه متوسط بیرون آمده‌اند به دنبال این هستند که فقط به کارهای دعوی اقشار ثروتمند جامعه توجه داشته باشند. البته در برخی موارد می‌توانیم بگوییم که چاپ اسکناس‌های تقلبی نکات مثبتی هم داشت. هزاران نفر از مردم آمریکا برای این اسکناس‌ها شروع به کار کردند و ما شاهد رشد اقتصادی بودیم و گاهی با نوآوری‌های جدیدی هم روبه‌رو می‌شویم.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول: پول تقلبی
یک: تقلبی
معلم‌ها و راهنماهای تقلبی
غیرقانونی بودن خرید و نگهداری طلا
دو: ما به خداوند ایمان داریم
به دنبال طلا
سه: 7 دلیل مهم و اساسی که چرا من صاحب طلا و نقره هستم؟
چهار: چاپ پول تقلبی
پنج: شما چقدر پول برای خود چاپ خواهید کرد؟
سیستم کسری معکوس
شش: 8 دلیل فلسفی که من را به سمت پس‌انداز سکه‌های طلا و نقره می‌کشاند
فصل دوم: 3 عامل مهمی که افراد دانا را داناتر می‌کند
رفاه الکترونیکی
هفت: چه چیزی باعث افزایش دانایی افراد می‌شود؟
هشت: بازگشت به دانشگاه
تو نمی‌توانی این کار را انجام دهی
نُه: چطور ماهی زیادی بگیریم؟
سادگی مسائل مالی
ده: چرا اشتباهاتی که انجام می‌دهیم، بزرگ‌ترین معلم‌های ما در زندگی هستند؟
اولین اشتباه زندگی من
دارایی‌های واقعی
یازده: چرا درس خواندن در دانشگاه افراد را فقیر می‌کند؟
دوازده: کارآفرینان در حوزه آموزش
استعداد کم در مقابل کسب موفقیت
سیزده: شاگردان خداوند
راز موفقیت من
فصل سوم: دارایی‌های تقلبی
چهارده: باید در جوانی خود را بازنشست کنید
پانزده: چه کسی پول مرا برداشته است؟
شانزده: ماهیگیری در آب زلال و شفاف
هفده: آیا دلار آمریکا در حال نابودی است؟
هجده: آمادگی برای آینده‌ای روشن
نوزده: چطور در دنیایی که توسط جوجه‌ها اداره می‌شود، می‌توانیم در کنار عقاب‌ها پرواز کنیم؟
طرز فکر نهایی
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب تقلبی: چطور پول تقلبی افراد را فقیرتر می‌کند؟
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات230
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب تقلبی: چطور پول تقلبی افراد را فقیرتر می‌کند؟

محمدرستگاری
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
این کتاب به نظر این حقیر ازبعد اینکه ارزش واقعی پول را تعریف ومبین می‌کند فوق العاده هست چرا که بی هیچ غش ونیرنگ و کلمه بازی واقعیت در باره حقیقت موجود فیزیک پولی که در دست انسانهاست را بیان می‌کند و راهنمای خوبی برای کسانی که سخت به دنبال پول ومادیات هستند میباشد که خریداری؛ مطالعه وبه رهنمود‌های آن عمل کنند اما کسانیکه دیدشان به مادیات وپول متفاوت هست چنانچه بخواهند در حد گفته‌های کتاب درگیر پول ونگهداری آن باشتد از مسائل اصلی که مد نظر دارند دور می‌شوند من به سهم خودم از خواندن کتاب لذت بردم و حقیقت اینکه این کتاب را تهیه ومطالعه کردم فکر کردم موضوع پول تقلبی از زاویه دیگر بررسی شده است. اما از گذاشتن وقت برای مطالعه آن پشیمان نیستم چون مطالبی به آگاهی ناچیزم اضافه گردید وبه کسانیکه در زمینه اقتصاد فعالیت می‌کنند شدیدا توصیه میکنم که این کتابرا مطالعه بفرمایند، قطع به یقین ضرر نمی‌کنند. ولی عقیده من به این هست که نان را به نرخ روز باید خورد وخالق مهربانی که اکنون حضور بی بدیلش محسوس است فردا وفرداهای دیگر نیز خواهد بود درحالی که قدرت مطلق است وبعد از دور اندیشی که امر فرمودند چنانچه مشکلی پیش آید به او پناه میبرم وبس ویقین دارم جواب مخلوق ضعیف خودراخواهد داد که از رافت ومهربانی او چیزهای بسیار غیر قابل توصیفی دیده‌ام باشد که بتوانم شا کرش باشم.
از سروران کتابراه صمیمانه سپاسگذارم
انتشارات پارس نگاران
۱۴۰۲/۹/۳۰
کتاب خوبیه، نکات مفید و کاربردی را ارائه میدهد در عین حال حالت داستانی دارد که خسته کننده نیست. برای افرادی که به حوزه روانشناسی موفقیت علاقمند هستند توصیه میشود.
iman kh
۱۴۰۱/۶/۷
توصیه میکنه طلا بخرید، همین!
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب تقلبی: چطور پول تقلبی افراد را فقیرتر می‌کند؟

برای دریافت خلاصه کتاب تقلبی: چطور پول تقلبی افراد را فقیرتر می‌کند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.