معرفی و دانلود خلاصه کتاب دانشکده کسب و کار

عکس جلد خلاصه کتاب دانشکده کسب و کار
قیمت:
۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب دانشکده کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب دانشکده کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب دانشکده کسب و کار

رابرت کیوساکی در خلاصه کتاب دانشکده کسب و کار در مورد راه‌اندازی تجارت خود و کاری که دوست دارید صحبت می‌کند. کیوساکی به عنوان کارآفرینی باهوش، موفق و ثروتمند سعی می‌کند به‌سادگی راه پولدار شدن را آموزش دهد. او در این میکروکتاب بر روی بازاریابی شبکه‌ای متمرکز است و به این شیوه، به‌عنوان یکی از راه‌های مدرن کسب ثروت که نیاز به سرمایه‌ اولیه‌ی زیادی ندارد، نگاهی دوباره می‌اندازد.

درباره‌ی خلاصه کتاب دانشکده‌ کسب ‌و کار

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) معتقد است نصیحت قدیمی نظیر: «کاری برای خودت دست‌وپا کن، پول پس‌انداز کن، قرض‌هایت را بده، برای بلندمدت سرمایه‌گذاری کن و گسترشش بده» اصلا پند خوبی نیست. کیوساکی به عنوان کسی که ریسک کرد و ثروت عظیمی بهم زد، اصلاً نمی‌تواند به این شیوه‌ی محافظه‌کارانه و زندگی ناامیدکننده تن دهد.

کیوساکی میکروکتاب دانشکده‌ کسب‌ و کار (The Business School)، را با نامه‌ای از زنی شروع می‌کند که از کیوساکی می‌خواهد به همسرش کمک کند تا کسب‌وکار خود را راه بیاندازد. او این خواست زن را خواست خیلی‌ها می‌داند: کسانی که تلاش زیادی دارند، باهوش و تحصیل‌کرده‌اند، ساعت‌های زیادی کار می‌کنند اما خود سودی نمی‌برند. در واقع برای پولدار شدن دیگری کار می‌کنند. کیوساکی این را می‌فهمد و در این میکروکتاب خیلی ساده و صریح می‌گوید هر کسی می‌تواند تجارت خود را داشته باشد و ثروتمند شود.

رابرت کیوساکی در میکروکتاب دانشکده‌ کسب ‌و کار حول ایده‌ی بازاریابی شبکه‌ای صحبت می‌کند و این شیوه را به عنوان روشی مدرن و جایگزین شیوه‌های سنتی تجارت تحسین می‌کند. او ارزش واقعی این مدل بیزنسی را نشان می‌دهد و معتقد است این فقط راهی برای پول درآوردن نیست. کیوساکی مدل شبکه‌ای خاصی را پیشنهاد نمی‌دهد و اعتقاد دارد این شیوه الزاماً برای همه پاسخگو نیست. او در این میکروکتاب، در مورد ماهیت شبکه حرف می‌زند و به خوانندگانش کمک می‌کند تا اهمیت بازاریابی شبکه‌ای را درک کنند و بتوانند شبکه‌ی خود را پیدا و انتخاب کنند.

رابرت کیوساکی از کودکی به شدت تحت‌تأثیر یکی از دوستان خانوادگی‌شان بود و او را پدر پولدار خطاب می‌کرد. سال 1997 کیوساکی به همراه همسرش شرکت ریچ دَد (The Rich Dad Company) را راه انداخت تا راهکارهایش در مورد سرمایه‌گذاری، راه‌اندازی تجارت و استقلال مالی -که متأثر از ایده‌ها و نصایح همان پدر پولدار بود- را توسعه دهد.

درباره‌ی مجموعه‌ی میکروکتاب

میکروکتاب‌های سبکتو، چکیده و فشرده‌ی کتاب‌های اصلی محسوب می‌شوند و طوری طراحی شده‌اند که در کمتر از یک ساعت خوانده شوند. ایده‌ی این مجموعه، ارائه‌ی مختصر و مفید محصول برای کسانی است که فرصت و تمرکز کافی برای خواندن کتاب‌ها را ندارند.

خلاصه کتاب دانشکده‌ کسب‌ و کار برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را می‌توان به کسانی که به دنبال راه‌اندازی کسب‌وکار خود هستند توصیه کرد. همینطور کسانی که به بازاریابی شبکه‌ای علاقه‌مندند و می‌خواهند با آن بیشتر آشنا شوند، حتماً از این کتاب استفاده خواهند برد.

با رابرت کیوساکی بیشتر آشنا شویم

رابرت تورو کیوساکی (متولد 1947) مؤلف، تاجر و کارآفرین ژاپنی-آمریکایی است. او از دانشکده‌ی بازرگانی دریایی نیروهای مسلح آمریکا فارغ‌التحصیل شد و در جنگ ویتنام حضور داشت.

کیوساکی از جوانی کسب‌وکار خود را راه انداخت اما خیلی زود خود را بازنشسته کرد. مهم‌ترین و موفق‌ترین اثر او، کتاب «پدر پولدار، پدر بی‌پول»، که شش سال متوالی در لیست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز بود، چکیده‌ی ایده‌های کیوساکی در مورد استقلال مالی، پول درآوردن و راه‌اندازی کسب‌وکار خود است. مجموعه کتاب‌های «پدر پولدار» او تا کنون بیشتر از چهل میلیون نسخه فروش داشته است.

رابرت کیوساکی دوست و حامی ترامپ است و سال 2006 با هم کتاب «چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید؟» را منتشر کردند که این کتاب هم جزو پروفروش‌های نیویورک ‌تایمز شد

در بخشی از خلاصه کتاب دانشکده کسب و کار می‌خوانیم

بسیاری از ما با این جمله «کبوتر با کبوتر، باز با باز» آشنا هستیم. باید بدانید که چنین جمله‌ای نه فقط برای پرنده‌ها، بلکه برای انسان‌ها، افراد پولدار، بی‌پول و افرادی که در طبقه متوسط قرار دارند هم صدق می‌کند. به زبان ساده‌تر باید بگویم که شبکه پولدار با شبکه پولدار، شبکه بی‌پول با مردم بی‌پول و همچنین طبقه متوسط با طبقه متوسطِ دیگر وقت‌شان را می‌گذرانند.

پدر پولدار همیشه روی این موضوع تاکید می‌کرد که: «اگر می‌خواهی انسان پولداری شوی، باید با کسانی ارتباط داشته باشی که خودشان بسیار پولدار هستند یا می‌توانند با کمک‌های خود به شما کمک کنند تا پولدار شوید.» پدر پولدار می‌گوید: «بسیاری از مردم را می‌بینم که عمر خود را به خاطر شبکه‌سازی با افرادی که از نظر مالی در وضعیت خوبی نیستند، هدر می‌دهند. همین موضوع باعث می‌شود که آن‌ها از نظر مالی عقب بمانند.»

با این اوصاف شما باید از خودتان بپرسید: «شرکتی که من برای آن کار می‌کنم و افرادی که وقتم را با آن‌ها می‌گذرانم، می‌توانند کمک کنند تا من هم یک فرد پولدار شوم؟ یا آن افراد و شرکت‌ها بیشتر از همه تمایل دارند که من فقط به عنوان یک کارمند سخت‌کوش به کارم ادامه دهم؟»

همین توضیحات پدر پولدار باعث شد که من در سن 15 سالگی بفهمم که یکی از مهم‌ترین راه‌هایی که باعث می‌شود پولدار شوم و از نظر مالی به امنیت و آزادی دست پیدا کنم این است که با افراد پولدار شبکه بسازم. به همین دلیل تصمیم گرفتم که ارتباطات خودم را اصلاح کنم. یعنی با افرادی دوست شوم که آن‌ها هم علاقه‌مند هستند تا پولدار شوند، نه اینکه همه عمر خود را به عنوان یک کارمند وظیفه‌شناس گوشه یک اداره، کار کنند.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول. چه چیزی باعث می‌شود فردِ ثروتمند، ثروتمندتر شود؟
چرا توماس ادیسون پولدار و مشهور بود؟
چرا پولدارها پولدارتر می‌شوند؟
دانشکده کسب‌وکار برای مردم
فصل دوم. بیش از یک راه برای ثروتمند شدن وجود دارد
بحران مالی
یک نظریه شخصی
فصل سوم. هدف اول: فرصت برابر
یک تغییر عقیده
جلوه‌های ذهن جدید
فصل چهارم. هدف دوم: آموزش کسب‌وکار برای تغییر دادن زندگی
فقط به خاطر پول نیست
کسب‌وکار بازاریابی شبکه‌ای به عنوان یک برنامه آموزشی
دانشکده کسب‌وکار برای زندگی واقعی
فصل پنجم. هدف سوم: دوستانی که به جای پایین کشیدن‌تان، شما را بالا می‌کشند
تغییر وضعیت، نه تغییر شغل
چهاروجه نقدینگی
وقتی که بزرگ شدید می‌خواهید چه کاره شوید؟
برنامه 5 ساله
فصل ششم. هدف چهارم: ارزش یک شبکه در چیست؟
قاعده متکالف
نمایندگی به معنای یک شبکه
فصل هفتم. هدف پنجم: پرورش مهم‌ترین مهارت‌هایی که در کسب‌وکار به آن‌ها نیاز دارید
شروع آموزش فروش
آموزش فروش باعث شد که زن رویاهایم را پیدا کنم
فصل هشتم. هدف ششم: رهبری
فصل نهم. هدف هفتم: کار نکردن برای پول
3 روش برای زندگی
چه تفاوتی بین پول و ثروت وجود دارد؟
بازاریابی شبکه‌ای به شما یاد می‌دهد که برای ثروت کار کنید
یک برنامه ساده برای رسیدن به آزادی مالی
بهترین زمان برای خرید اوراق بهادار
فصل دهم. هدف هشتم: تحقق بخشیدن به رویاها
پنج گروه افراد با آرزوهای مختلف
پیوست اول. هدف نهم: ازدواج و کسب‌وکار
پیوست دوم. هدف دهم: کسب‌وکار خانوادگی
پیوست سوم. هدف یازدهم: چطور از مزایای مالیاتی ثروتمندان بهره ببریم؟
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب دانشکده کسب و کار
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب دانشکده کسب و کار

ارکین هورن
۱۴۰۲/۵/۱۶
رابرت کیوساکی تاجر و نویسنده عالی هستش کتاب‌های خیلی مفید و الهام بخشی مینویسه محتوای این کتاب آموزنده و بسیار واضح و ملموس برای همه سنین هست
Motaleb Barketan
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
خیلی خوب و عالی بود و چیزهایی که در مدرسه بازگو نمیشه اینجا یاد میده که افراد زندگی را به معنای واقعی زندگی کنن.
علی بیات
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
من از یکبار خوندن این کتاب با وجود مشغله زیاد لذت بردم و در نظر دارم دوباره مطالعه کنم
زهرا فرجی
۱۴۰۳/۲/۲
این هم میکروکتاب است که برای کسانی که حوصله مطالعه زیاد ندارند بسیار عالیست
ayoub71271
۱۴۰۲/۱/۴
کتاب بسیار عالی در زمینه تغییر تفکر نسبت به مشاغل بخصوص مشاغل کارمندی
ali asghar rahimi
۱۴۰۲/۲/۱۸
عالی بود توانستیم نکات خوبی را یاد بگیریم.
مسیحا
۱۴۰۳/۱/۱۴
واقعا عالی و بینظیر بود
مصطفی خراشادی زاده
۱۴۰۲/۱۲/۱
فوق العاده و استثنایی
زهرا نجفی
۱۴۰۲/۲/۲۲
کتاب ابتدایی هست برا شروع کتاب خوبی
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب دانشکده کسب و کار

برای دریافت خلاصه کتاب دانشکده کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.