معرفی و دانلود خلاصه کتاب دوازده: ویژگی‌های یک مدیریت عالی

عکس جلد خلاصه کتاب دوازده: ویژگی‌های یک مدیریت عالی
قیمت:
۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب دوازده: ویژگی‌های یک مدیریت عالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب دوازده: ویژگی‌های یک مدیریت عالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب دوازده: ویژگی‌های یک مدیریت عالی

میکروکتاب دوازده: ویژگی‌های یک مدیریت عالی به قلم راد واگنر و جیمز هارتر، که از دیدگاه نیویورک تایمز در گروه پرفروش‌ترین و درخشان‌ترین کتاب‌های حوزه‌ی مدیریت منابع انسانی قرار دارد، خصوصیات یک رهبر ایده‌آل را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به کمک آن بتوانید کسب و کار خود را بهبود ببخشید.

زمانی که موسسه گالوپ، بیش از یک میلیون مصاحبه‌ای که با کارمندان شده بود را مورد تحلیل و تحلیل قرار داد، مشخص شد که تنها در 12 عنصر است که کارکنان برای ایجاد و داشتن محیط کاری با بهره‌وری بالا، به مدیران خود نیاز دارند. برخی از این عناصر عبارتند از:

- برای نظر و دیدگاه فردی اهمیت قائل شوید.
- اجازه دهید همه بدانند چه انتظاری از آن‌ها دارید.
- به همه کمک کنید تا فکر کنند کارشان مهم است.
- به مسائل شخصی زندگی کارمندان خود اهمیت دهید.
- بگذارید افراد همان کاری را انجام دهند که در آن بهتر هستند.
- با کسانی که کار با کیفیت انجام می‌دهند، همکاری داشته باشید.

میکروکتاب دوازده (12: The Elements of Great Managing) به طور خلاصه به شما نشان می‌دهد که اگر می‌خواهید کارکنان، کارهای بزرگی برای سازمان شما انجام دهند، ابتدا باید مطمئن شوید که دوازده عنصر گفته شده در کتاب را برای آن‌ها تامین می‌کنید.

اغلب مدیران از اینکه کارمندشان با حداکثر بهره‌وری کار می‌کند خوشحال می‌شوند و دوست دارند که کارمندان از بودن در آن شرکت احساس رضایت داشته باشند. اما سوال اینجاست که این مسئله به صورت ناگهانی اتفاق می‌افتد یا خیر. مسئول شرکت وظیفه دارد که چنین شرایط ویژه‌ای را ایجاد کند اما چگونه می‌توان این شرایط را ایجاد کرد؟ چنین شرکتی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

راد واگنر و جیمز هارتر در این میکروکتاب 12 ویژگی‌ای که یک شرکت برای افزایش بهره‌وری کارمندان به آن نیاز دارد را به شما نشان می‌دهد. بنابراین اگر قصد دارید کسب و کار خود را ایجاد کنید و یا کیفیت مدیریت خود را بالا ببرید این کتاب برای شماست.

نویسندگان کتاب صوتی دوازده را بیشتر بشناسیم:

راد واگنر (Rodd Wagner)، در سال 1813 در آلمان دیده به جهان گشود. او سخنرانی برجسته، نویسنده و مجری برنامه‌های رادیویی است. واگنر که یکی از مدیران درخشان موسسه گالوپ شناخته می‌شود، تحصیلاتش را در دانشگاه یوتا به اتمام رسانده و در گذشته مدیر تحقیقات روزنامه‌های پورتلند پرس و ساندی تلگرام بوده است. وی به صورت تخصصی در زمینه‌ی همکاری شرکت‌ها با کارمندان مشغول به کار است و به عنوان مشاور ارشد کارخانه‌های مطرح و بزرگ فعالیت می‌کند.

جیمز هارتر (James Harter) دانشمند ارشد موسسه گالوپ، مولف اصلی یا مولف همکارِ بیش از هزار مقاله پژوهشی، دانشگاهی و مطبوعاتی تجاری است. او در دانشگاه نبراسکا در لینکولن تحصیلات خود را به پایان رسیده است.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

در بخشی از میکروکتاب دوازده می‌خوانیم:

مدیران حرفه‌ای مشتاق ایجاد فرصت برای یادگیری و پیشرفت در محیط کار هستند. آنان موقعیت‌های برد-برد برای افراد علاقه‌مند به تلاش و پیشرفت ایجاد می‌کنند و این کار می‌تواند برای سازمان بسیار سودآور باشد.

هر کسی می‌خواهد که مسیر حرفه‌ای رو به پیشرفتی داشته باشد، نه تکرار تجربه مشابهی در طول سال‌ها. انسان‌ها بهترین عملکرد کاری را زمانی نشان می‌دهند که درگیر نبردی برای فائق آمدن بر موانع و روبرو شدن با مسائل از نزدیک هستند نه زمانی که روی صندلی خود نشسته‌اند. ما نیازی درونی و طبیعی برای پیشرفت داریم تا بتوانیم شاد بمانیم. به یاد داشته باشید، باید مرتب کارمندان خود را دچار چالش کنید تا به اهدافی برسند که با سطوح بالاتری از عملکرد به دست می‌آید.

این کار مستلزم چیزی بیشتر از گفتن عبارت «همه تلاشت را بکن» است. در عوض باید اهداف مشخص و سختی را تعیین کنید که شخصی‌سازی شده باشند، نه عمومی. وقتی کارمندان چالش‌هایی برای روبرو شدن دارند، انگیزه می‌گیرند تا یاد بگیرند و رشد کنند که به ‌نوبه خود باعث شادی و رضایت آن‌ها می‌شود. هیچ‌کس ایده خاموش ماندن و گیر کردن دائم در حد وسط را دوست ندارد. وقتی اشخاص مجبور به نشستن در خلأ و انجام کارهای تکراری برای چند سال می‌شوند، تمایل به ضعیف‌تر شدن هم از لحاظ حرفه‌ای و هم شخصیتی پیدا می‌کنند.

فرصت‌های آموزش و رشد، عنصر کلیدی در پدیده «روز موش خرمایی» در کسب و کار هستند. وقتی مردم احساس می‌کنند حرفه آن‌ها رو به ‌پیشرفت است، بیشتر کار می‌کنند و سعی می‌کنند کارآمدتر باشند. اشخاصی که احساس خوبی در مورد خود دارند، با مشتریان مثبت‌تر برخورد کرده و رابطه‌ای می‌سازند که سوددهی بیشتری دارد. به عنوان یک امتیاز اضافی، کارمندانی که واقعا کار خود را جالب و راضی کننده می‌بینند، ایده‌های بهتری هم به ذهنشان می‌رسد.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول: اجازه دهید همه بدانند چه انتظاری از آن‌ها دارید
فصل دوم: مطمئن شوید که افراد به ابزارهای مورد نیاز دسترسی دارند
فصل سوم: بگذارید افراد همان کاری را انجام دهند که در آن بهتر هستند
فصل چهارم: قدردان باشید و کارهایی را که به‌ خوبی انجام شده‌اند، تحسین و از آن‌ها تعریف کنید
فصل پنجم: به مسائل شخصی زندگی کارمندان خود اهمیت دهید
فصل ششم: رشد شخصی را در کارمندان پرورش داده و تشویق کنید
فصل هفتم: برای نظر و دیدگاه فردی اهمیت قائل شوید
فصل هشتم: به همه کمک کنید تا فکر کنند کارشان مهم است
فصل نهم: با کسانی که کار با کیفیت انجام می‌دهند، همکاری داشته باشید
فصل دهم: رابطه‌های دوستی مستحکم با مشارکت قوی را تشویق کنید
فصل یازدهم: کارایی را به شکل فردی و به‌طور منظم ارزیابی کنید
فصل دوازدهم: فرصت‌هایی برای یادگیری و رشد فراهم کنید
قرار گرفتن 12 عامل در کنار هم
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب دوازده: ویژگی‌های یک مدیریت عالی
نویسنده،
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات125
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب دوازده: ویژگی‌های یک مدیریت عالی

Maziar Nazemi
۱۳۹۹/۵/۱۸
با بسیاری از نکات آن نمی‌شود مخالفت کرد! نکته مهم زمان و مکان اجرای تکنیک‌های مدیریت است شاید قدیمی درس را ایرانیان دارند گفتار نیک پندار نیک کردار نیک یا فرمایش امام علی علیه السلام آنچه بر خود نمی‌پسندی برای دیگران هم مپسند
سید علی خوانیکی
۱۴۰۲/۷/۵
از آنجائیکه این متن درقالب میکروکتاب نوشته شده، نباید انتظار خوندن متنی مفصل رو ازش داشت. ولی برای کسائیکه وقت زیادی برای مطالعه ندارن خوبه بنده خودم مدیر یک شرکت فنی مهندسی هستم و از راهنمایی‌های کتاب استفاده کردم موفق باشید
پیمان بهاری
۱۳۹۹/۴/۲۳
از دیدگاه من هر کتابی حتی کتاب‌هایی ک دوس نداریم بخونیمشون، همیشه یک جمله کلیدی و بدردبخور داره ک رو اخلاق و رفتار و کردارمون میتونه اثر مثبتی داشته باشه.
ف. شاهرخ
۱۳۹۹/۵/۲
بسیار عالی بود. نکات ریز و ظریفی رو اشاره کرده بودکههر مدیر با در نظر گرفتن این موارد میتونه موفق باشه
علی رسولی نژاد
۱۳۹۹/۹/۲۸
بد نیست خوب هست عالی
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب دوازده: ویژگی‌های یک مدیریت عالی

برای دریافت خلاصه کتاب دوازده: ویژگی‌های یک مدیریت عالی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.