معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی انضباط شخصی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی انضباط شخصی
قیمت:
68000 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی انضباط شخصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی انضباط شخصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی انضباط شخصی

ناپلئون هیل در خلاصه کتاب صوتی انضباط شخصی اهمیت نظم فردی را در مدیریت زمان و رسیدن به اهداف برای مخاطبان روشن می‌کند. او در این اثر راهکارهایی را به شما آموزش می‌دهد تا از موانع ذهنی و ترس‌های مهم زندگی‌ خود عبور کنید و بتوانید آهسته و پیوسته در مسیر سازنده و پویای موفقیت قدم بردارید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی انضباط شخصی

هریک از ما در زندگی خود محدودیت‌ها و امکاناتی داریم که با سنجیدن درست آن‌ها می‌توانیم به انتخاب بهترین اهداف و اولویت‌ها دست بزنیم و از فرصت‌های خود به بهترین نحو استفاده کنیم. البته در این راه همواره موانعی در ذهن و محیط پیرامون ما وجود دارند که ممکن است در سفر زندگی ما وقفه ایجاد کنند، اما اگر به موقع آن‌ها را شناسایی کنیم، خواهیم توانست برای برطرف کردنشان راه چاره‌ای بیندیشیم.

ناپلئون هیل (Napoleon Hill) در خلاصه کتاب صوتی انضباط شخصی سعی دارد به شما کمک کند با درونی کردن نظم و تدوین برنامه‌ای اساسی تا حد ممکن از اتلاف وقت در زندگی‌تان جلوگیری کنید. این کتاب صوتی درحقیقت برگرفته از یکی از فصل‌های کتاب مفصل «عادت‌های موفقیت» (Success Habits) از همین نویسنده است که به موضوع انضباط شخصی اختصاص یافته. گفتنی‌ست کتاب عادت‌های موفقیت 13 فصل دارد و براساس سخنرانی‌ها و گفت‌وگوهای ناپلئون هیل در رسانه‌ها گردآوری شده است.

انضباط شخصی برخلاف تصور عموم مردم چیزی فراتر از برقراری نظم و ترتیب ظاهری در زندگی است. اگر بخواهیم تعریف جامعی از این اصطلاح داشته باشیم باید بگوییم این اصطلاح به فرایند کنترل عواطف درونی برای مقابله با ترس و نقاط ضعف گفته می‌شود. انضباط شخصی اعتمادبه‌نفس ما را افزایش می‌دهد و کمک می‌کند تا در کارهایمان موفق‌تر عمل کنیم.

در یک تعریف دیگر انضباط شخصی را معادل توانایی فرد برای تمرکز بر اهداف و رسیدن به دستاوردها و نتایج مشخص می‌دانند. درمجموع همه‌ی ما انسان‌ها در پی سامان دادن به اهدافمان هستیم و در این مسیر نیاز به کسب مهارت‌هایی داریم که ناپلئون هیل در این کتاب صوتی درباره‌شان با شما سخن خواهد گفت.

خلاصه کتاب صوتی انضباط شخصی همچون دیگر آثار این نویسنده بر موضوع موفقیت فردی تمرکز دارد. این آموزه‌ها کمک می‌کنند به آنچه هستید بها بدهید و وعده‌هایی را که به خودتان داده‌اید عملی کنید. وفادار ماندن شما به یک برنامه‌ی شخصی سبب می‌شود عزت نفس خود را بالا ببرید و با وقت‌شناسی زودتر به نتایج دلخواهتان برسید. درمجموع زمان به ما فرصت تجربه و پختگی لازم را برای رسیدن به اهدافمان هدیه می‌دهد.

به‌علاوه زمان نقش مهم دیگری را هم در زندگی ما ایفا می‌کند و به کمک آن می‌توانیم زخم‌های روحی و جسمی خود را بهبود ببخشیم. درحقیقت این زمان است که هنگام ایجاد شرایط نامساعد ما را نسبت به تغییر وضعیت موجود امیدوار می‌کند. در نهایت، با تمرکز بر داشته‌ها و اولویت‌هایتان زمینه‌ی موفقیت را در ابعاد شغلی، تحصیلی، خانوادگی و... خود نیز فراهم می‌کنید.

گفتنی‌ست خلاصه کتاب صوتی انضباط شخصی را نشر صوتی رادیو مثبت منتشر کرده و می‌توانید آن را با صدای بابک مینایی بشنوید.

خلاصه کتاب صوتی انضباط شخصی مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی با تمرکز بر موفقیت فردی و خودآگاهی می‌توانند از شنیدن این خلاصه کتاب صوتی لذت ببرند.

با ناپلئون هیل بیشتر آشنا شویم

ناپلئون هیل، نویسنده‌ی آمریکایی‌تبار و از فعالانِ حوزه‌ی موفقیت است. کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» از مشهورترین آثار اوست که به پرفروش‌ترین اثر غیر داستانی در دهه‌های اخیر بدل شده است.

از دیگر آثار این نویسنده می‌توان به کتاب‌های «شاه کلید ثروت»، «شما می‌توانید معجزه‌ی زندگی خود باشید»، «عادت‌های موفقیت» و «قانون موفقیت» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی انضباط شخصی می‌شنویم

شاید دوست داشته باشید بدونید که وقتی داشتم علم موفقیت رو بنا می‌کردم، باید ناپلئون هیل خودم رو از نو می‌کوبیدم و می‌ساختم. کار سختی بود چون باید از هیچی شروع می‌کردم. شایدم یک چیزی فراتر از هیچی. خیلی سختی کشیدم. باید با استفاده از انضباط شخصی توی 13 مورد تغییر می‌کردم. می‌خوام خوب به این 13 مورد توجه کنید و همینطور که دارم هر کدوم رو توضیح می‌دم، شما هم خودتون رو مقایسه کنید و ببینید کجا مثل من از این انضباط شخصی استفاده کردید.

اول از همه این‌که اوایل کار اعتمادبه نفس نداشتم. شاید با این شناختی که از من دارید باور نکنید، ولی واقعاً اون‌موقع اعتمادبه‌نفس نداشتم. تقریباً همه‌چیز رو باور داشتم جز ناپلئون هیل. فکر می‌کردم اگه با هنری فورد، توماس ادیسون و آدم‌هایی از این دست همکاری کنم، دیگه می‌تونم چیزهای بزرگی رو به دست بیارم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
بخش اول
9 دقیقه
بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی انضباط شخصی
نویسنده
راویبابک مینایی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
68000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی انضباط شخصی

کشیشیان
۱۴۰۲/۸/۹
خیلی در مدت کم و کتاب مختصری
زهرا وفا
۱۴۰۲/۵/۳۱
کتاب خوبیه فقط مدت زمانش ۲۴ دقیقه هست
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی انضباط شخصی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی انضباط شخصی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.