معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی

اگر از دشواری‌ها و تنش‌ها در زندگی به تنگ آمده و در جستجوی شادیِ حقیقی هستید، خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی را از دست ندهید. سخنان لوئیز ال هی در این سمینار صوتی که براساس کتابی پرفروش به همین نام اجرا شده، قابلیت این را دارد که زندگی شما را از این رو به آن رو کند!

درباره خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی:

هنگامی که مقابل آینه می‌ایستید چه می‌بینید؟ انسانی سرخوش و بشاش که شور دستیابی به موفقیت از چشمانش فوران می‌کند؟ یا موجودی ضعیف و ناتوان که کمرش زیر بار مشکلات زندگی خم شده است؟ یا شاید، گاهی این را می‌بینید و گاهی آن را؟

زندگی شما حاصل باورهای شماست. اگر به عشق، شادی و ثروت فکر کنید، روزی آنها را به دست می‌آورید. اگر تمرکزتان بر شوربختی باشد و جز افسوس خوردن بر روزهای گذشته هیچ کار دیگری انجام ندهید، طبیعتاً پیشرفتی در کیفیت زندگی‌تان رخ نمی‌دهد. این چکیده‌ی آموزه‌ی قانون جذب است. لوئیز ال هی در خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی (You Can Heal Your Life) با شما بیشتر در این باره سخن می‌گوید!

این اثر در واقع سمیناری صوتی از لوئیز ال هی است. نویسنده‌ی سرشناسی که احتمالا پیش از این نامش را شنیده و آثارش را مطالعه کرده‌اید. حال، در خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی این فرصت استثنایی دست داده که با تواناییِ او در سخنرانی نیز آشنا شوید.

لوئیز ال هی (Louise L. Hay) در این اثر، با بیانی شیوا و جذاب، برای شما اصول تفکرِ صحیح را شرح می‌دهد؛ او به شما می‌آموزد که برای به چنگ آوردن ثروت و کامیابی، باید نخست تعریفی درست از این دو واژه داشته باشید. اگر تنها پول و سرمایه‌ی مادی را ثروت بدانید، هرگز نمی‌توانید از نیروی عشق در زندگی بهره‌مند شوید. اما اگر ثروت را مجموعه‌ای از عناصر بدانید که پول تنها یکی از آنهاست، آنگاه است که به راستی می‌توانید در مسیر تعالی قرار گیرید.

اما برای رسیدن به نتیجه‌ی نهایی باید گام بلند دیگری بردارید؛ در واقع، باید از تصور کنونی‌ای که از خود دارید بگذرید و یک «خودِ» جدید بسازید. کاری که مستلزم آگاهی و صرف تلاشی فراوان است. لوئیز ال هی اینجاست تا در این مسیر یاری‌گر شما باشد.

خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید کیفیت زندگی خود را به طور اساسی ارتقا دهید، حتما به این سمینار صوتی گوش بسپارید.

درباره مجموعه سمینارهای دید مثبت:

دید مثبت اولین و بزرگ‌ترین ارائه‌کننده‌ی ویدئوها و خلاصه‌ کتاب‌های مربوط به تکنیک‌های بازاریابی، مدیریت و توسعه‌ی فردی از معروف‌ترین سخنران‌های بین‌المللی است. در مجموعه سمینارهایی که توسط این ناشر تقدیم مخاطبین فارسی‌زبان شده، مشهورترین سخنران‌های انگیزشی جهان برای شما از چگونگی دستیابی به زندگی شاد، موفقیت‌آمیز و سعادتمندانه سخن می‌گویند.

با لوئیز ال هی بیشتر آشنا شویم:

وی یکی از مشهورترین سخنران‌های معنوی و از مطرح‌ترین نویسندگان در حوزه‌ی روانشناسی موفقیت است. ال هی چندین و چند سال است که می‌کوشد با نوشتن کتاب‌های گوناگون و برگزاری نشست‌ها و سمینارهای مختلف به مردم سرتاسر جهان در جهت رشد و تعالی کمک کند.

از آثار اوست: «شفای بدن، شفای زندگی، معجزه کار با آینه، اندیشه‌های دل، تحول، بگشای در».

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی می‌شنویم:

زندگی اینجاست! برای ما. تا از ما به هر شکل ممکن حمایت کنه. اما یادتون باشه، هر چه بدید همون رو می‌گیرید. اگر ما نسبت به زندگی خسیس هستیم، زندگی هم نسبت به ما خسیس خواهد بود. به همین سادگی. اگه از زندگی دزدی کنیم، زندگی هم از ما دزدی خواهد کرد. خب، یه چیزی رو می‌دونید؟ دزدی ازفروشگاه‌های زنجیره‌ای قابل قبول نیست... اگه کاغذ از اداره‌تون بردارید یا زیراکس‌های شخصیتون رو تو اداره انجام بدین، این قابل قبول نیست، چون گفتیم که «هر چی بدی همون رو می‌گیری». و چیزی که با این کارتون به جهان دارید می‌گید اینه که من نمی‌تونم این چیزا رو خودم بخرم و این توانایی رو ندارم که این چیزها رو به دست بیارم. بنابراین باید از یکی دیگه بگیرم، و این فقرِ فکریه. و این فکر هیچ‌وقت و هیچ‌وقت، باعث رسیدن به کامیابی نمی‌شه...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
58 دقیقه
سمینار صوتی شفای زندگی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی شفای زندگی
نویسنده
مترجملیلا نظری
راویعالمتاج خیری نیا
ناشر صوتی دید مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی

سحر مختاری
۱۴۰۱/۸/۱۹
توصیه میکنم بعد از مطالعه خود کتاب سمیناری گوش کنین. چون نقاط مبهم کتاب براتون باز میکنه و با مثال زدن در بین شرکت کننده‌ها وضوح و درک موضوع خیلی سبک و راحت تر میشه براتون. صدای گوینده هم هالی بود من واقعا خودمو بین شرکت کننده‌ها تجسم میکردم.
نبی والی
۱۴۰۱/۴/۱۶
بسیارعالی وروان.... این جملات و باید به کرات شنید تاملکه‌ی ذهن آدم بشه... سخنرانانی مثل لوییز ال هی، جول آستین، دبی فوردو... واقعا بینظیرن والبته ژوزف مورفی نویسنده‌ی محبوب خودم باتشکر از کتابراه برای این کتابای عالی🙏🙏🙏
Zahra Nowroozi
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
این کتاب بسیار زیباست البته گوینده و افراد همراهش یه مقدار نقش‌ها رو جالب اجرا نکردن. بخصوص خانم گوینده که نقش لوییز رو بازی میکنه گاهی اجازه‌ی حرف زدن به افراد شرکت کننده در سمینار رو نمیده. در مجموع ارزش گوش دادن رو داره
kanaz
۱۴۰۱/۹/۲۷
من خودم به شخصه خوشم نیومد بنظرم حالا که ما تو دنیای علم هستیم و پیشرفت برای همچین حرف‌هایی هیچ جایی نیست ولی خوب‌ی سریا علاقه مند هستند
فاطمه ارجمندی
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
کتاب بسیار و عالی و کمک کننده به کسانی نا امید هستن واقعا به انسان امید میده و حتی صدای گوینده خیلی بهم آرامش داد
اسنا دهستانی
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
من کتاب‌های لوییز هی را بسیار دوست دارم و بارها همه آن‌ها را گوش داده ولذت بردم ولی نمی‌دونم چرا این کتاب واسم باز نشد
ف ،د
۱۴۰۲/۶/۲۹
بسیار عالی هستم طالب خیلی جامع و کامل هست فقط کشش صدای گویندگان عمق مطالب رو خیلی سطحی تر نشون میده
حدیث کاوان
۱۴۰۲/۱/۳۰
من کتاب کاملش رو خونده بودم
و این کتاب که به صورت خلاصه هستش جهت یاداوری مطالب و دوره کردن بود برام
بهناز
۱۴۰۲/۱/۳
واقعا عالی بود که بصورت خلاصه در تایم کوتاه کل مطلبی که نیاز بودرو در اختیار خواننده قرار داده شده
علی اصغری
۱۴۰۱/۱۱/۴
خیلی خوبه اینجور کتاب‌های انگیزشی و موفقیت. در کل داره فوت کوزه گری نشون میده و یاد میده
شیوا آقایی
۱۴۰۱/۸/۲۸
خوب بود ولی از کتاب علم جملات تاکیدی خیلی حال خوب نصیبم شد ولی تامین نشدم ولی باز خوب بود
مرجان گرجی
۱۴۰۱/۹/۱۵
کلی از باور‌های نادرست پنهانم را، با نوشتن پیدا کردم و تغییر دادم.
Mohamadreza Fattahi
۱۴۰۱/۳/۲۱
با توجه به روحیه خراب و زندگی شکست خورده من مطمئن‌ترین مسیر برای بهبودیه
فاطمه زارعیان
۱۴۰۰/۶/۱۴
بسیار عالی و به صورت جزیی دید مثبت را آموزش داده..... بسیار متشکرم
سیاوش بهاروند
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
عالی بود, بهم انگیزه برای زندگی کردن داد
مشاهده همه نظرات 29

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.