معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه با فرد مغرور برخورد کنیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه با فرد مغرور برخورد کنیم؟
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه با فرد مغرور برخورد کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه با فرد مغرور برخورد کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه با فرد مغرور برخورد کنیم؟

اگر در اطرافیان شما فرد مغروری وجود دارد که قلق‌ها و پیچ‌وخم‌های رفتار با او را نمی‌دانید، خلاصه کتاب صوتی چگونه با فرد مغرور برخورد کنیم؟ برای شما پیشنهادهای مفیدی دارد. شکوفه بابازاده مطالب این کتاب را گردآوری و ترجمه نموده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه با فرد مغرور برخورد کنیم؟

مواجهه با کسی که به‌سادگی از اقرار به ضعف یا پذیرش انتقاد امتناع می‌ورزد، می‌تواند بسیار خسته‌کننده باشد. همه‌ی ما گاهی اوقات می‌توانیم مغرور باشیم. حدی از غرور در انسان طبیعی است و باعث افزایش عزت نفس می‌شود. اما برخی افراد غرور را به‌عنوان بارزترین ویژگی شخصیتی خود به کار می‌گیرند. همه‌ی ما در زندگی با کسانی برخورد کرده‌ایم که به نظر می‌رسد غرور برایشان حکم موقعیتی پیش‌فرض را دارد. برخورد با چنین افرادی نیازمند ظرافت و ذکاوت فراوانی است. در خلاصه کتاب صوتی چگونه با فرد مغرور برخورد کنیم؟ راهکارهایی برای مواجهه با این افراد ارائه شده است.

افراد مغرور در زمینه‌ی پذیرش شکست‌ها با چالش مواجه هستند. به همین دلیل از اصلاح شدن خودداری می‌کنند. آن‌ها هر زمان که رفتارها و کارهایشان مورد بررسی قرار می‌گیرد و به بوته‌ی نقد می‌رود، آزرده‌خاطر می‌شوند. یک فرد مغرور همیشه می‌خواهد که در مرکز توجه‌های اطرافیان خود باشد. در موارد حادتر دایره‌ی اطرافیان به‌حدی گسترده می‌شود که ممکن است تمام مردم دنیا را در بر بگیرد. در این موارد فرد خود را مرکز جهان می‌داند و بنابراین توقع دارد که توجه افراد به چیزی و کسی جز او معطوف نشود.

رفتار با چنین افرادی اقتضائات خاص خودش را دارد. شکوفه بابازاده در مطالبی که از خلال مقالات سایت هاو کن یو گردآوری و ترجمه کرده است، چند ترفند و پیشنهاد برای مواجهه و رفتار با افراد مغرور را به شما ارائه می‌دهد. این خلاصه کتاب صوتی در مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی نشر صوتی نوین کتاب گویا قرار دارد و آن را با صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه با فرد مغرور برخورد کنیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در هر بُعدی از زندگی‌تان با افراد مغرور سروکار دارید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه با فرد مغرور برخورد کنیم؟ می‌شنویم

اجازه ندهید که صحبت با فرد خودشیفته شما را ناراحت کند. اگر احساس می‌کنید که این فرد مکرراً قصد توضیح واضحات را دارد می‌توانید مؤدبانه از او درخواست کنید که بخش‌های مهم صحبتشان را ادامه دهند. در این بین سعی کنید به معنای واقعی از چیزی در آن مکالمه لذت ببرید. شاید داستانی که فرد تعریف می‌کند واقعاً جذاب است. یا شاید علی‌رغم خودشیفتگی فردی خوش‌مشرب است.

وقتی با شخصی جدید برای اولین بار ملاقات می‌کنید همیشه بهترین راه این است که به او فرصت دهید تا شخصیت واقعی خود را به‌طور کامل نشان دهد. این یعنی اینکه با دقت به او گوش کنید و به او اجازه دهید تا راحت صحبت کند، مؤدب باشید و بدون اینکه صحبتش را قطع کنید او را تأیید کنید. همان‌طور که آن شخص صحبت می‌کند شخصیتش نشان داده می‌شود و می‌توانید متوجه شوید که آیا می‌توانید رابطه‌ای دوستانه برقرار کنید یا این شخص نامطمئن و غیرقابل اعتماد است.

یک روش بسیار کاربردی دیگر این است که نه تنها او را تأیید کنید، بلکه شما نیز به او ملحق شوید و به نحوی اغراق‌آمیز از او تعریف کنید. به‌عنوان مثال اگر درحال مکالمه درباره‌ی کاری بودید که این شخص توانسته آن را با موفقیت به پایان برساند، می‌توانید بگویید: «واقعاً باورنکردیه که شما قادر به انجام چنین کاری بودید. من کسی رو نمی‌شناسم که بتونه بهتر از شما این کار رو انجام بده.» با بیان این جملات در اصل شخص خودشیفته را خلع سلاح کردید. اکنون دیگر او چیزی برای گفتن ندارد و شما می‌توانید مکالمه را در دست بگیرید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
چگونه با فرد مغرور برخورد کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه با فرد مغرور برخورد کنیم؟
نویسنده
مترجمشکوفه بابازاده
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه با فرد مغرور برخورد کنیم؟

افشین عزت زاده
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
دوستان سلام
من به این کتاب صوتی گوش کردم و مثل همه‌ی کتاب‌ها این کتاب هم هرچند کم ولی نکته‌ای داشت که به ما آموزش بده.
در کل من از کتاب راضی نبودم و واقعن کتاب ضعیفی هستش که من انتظارش رو نداشتم و به خانم بابازاده پیشنهاد میکنم موقعی که قرار هست اسمشون روی کاری قرار بگیره حداکثر سعی خودشون رو که
بکنن کارشون، محصولشان، چیز در خوری باشه چرا که آدم‌ها شخصیت کاری ما رو بواسطه کارهامون ارزیابی میکنن و این اثر ایشون باعث میشه که من دیگه به مطالب ایشون سر نزنم. با آرزوی موفقیت برای تمامی ایرانیان عزیز
محمدرضا امانیان عارفی
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
به گونه خلاصه مانند نوشته و بسیار کار بردی بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه با فرد مغرور برخورد کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه با فرد مغرور برخورد کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.