معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه یاد بگیریم؟: بهترین روش‌های یادگیری، بدترین روش‌های یادگیری

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه یاد بگیریم؟: بهترین روش‌های یادگیری، بدترین روش‌های یادگیری
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه یاد بگیریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه یاد بگیریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه یاد بگیریم؟: بهترین روش‌های یادگیری، بدترین روش‌های یادگیری

بهترین روش‌ها و ناکارآمدترین راه‌ها برای یادگیری کدامند؟ در خلاصه کتاب صوتی چگونه یاد بگیریم؟ نکات مفیدی را درباره‌ی یادگیری می‌شنوید. مرضیه قریشی مطالب این اثر را از خلال مقالات سایت هاو کن یو گردآوری و ترجمه کرده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه یاد بگیریم؟

دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم، به‌طور مداوم در حال تکامل است و هر ساله رشته‌ها و مهارت‌های جدیدی در آن به رسمیت شناخته می‌شوند. با این همه چیز برای یادگیری و زمان بسیار کمی که در اختیار داریم، به‌کارگیری تکنیک‌های صحیح یادگیری ضروری است. مرضیه قریشی در خلاصه کتاب صوتی چگونه یاد بگیریم؟ برخی از کارآمدترین این تکنیک‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مجهز شدن به مؤثرترین استراتژی‌ها برای یادگیری می‌تواند به شما کمک کند تا زمانی که در تلاش برای یادگیری ایده‌ها، مفاهیم و مهارت‌های جدید هستید، تلاش خود را به حداکثر بازدهی برسانید. فراموش نکنید که زمان شما بسیار محدود است. بنابراین مهم است که از زمانی که در اختیار دارید بیشترین بهره را ببرید.

برخی تحقیقات نشان می‌دهند که بیشتر تکنیک‌های یادگیری که توسط آموزگاران مدارس و اساتید دانشگاه برای آموزش به دانش‌آموزان و دانشجویان استفاده می‌شوند، کاملاً بی‌اثر هستند. چه بسیار مطالبی که در طول دوران تحصیل در ارتباط با رشته و تخصص خود مطالعه کرده‌ایم و در کلاس‌های درسی آن‌ها را فرا گرفته‌ایم، اما اکنون هیچ‌یک از آن‌ها را در خاطر نداریم. مشکل از کجاست؟

ذهن ما برای ذخیره‌ی اطلاعات به چیزی بیشتر از مطالعه‌ی صرف نیاز دارد. در این خلاصه کتاب صوتی مختصر و مفید، نکات کارآمدی را در رابطه با یادگیری مؤثر هر آنچه که نیاز دارید آن را بدانید، می‌شنوید. یا به عبارت دیگر، با شنیدن این خلاصه کتاب صوتی یادگیری را یاد می‌گیرید!

این اثر به همت نشر صوتی نوین کتاب گویا منتشر شده است و در مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی قرار دارد. خلاصه کتاب صوتی چگونه یاد بگیریم؟ را با صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه یاد بگیریم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال کارآمدترین روش‌های یادگیری هستید، این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه یاد بگیریم؟ می‌شنویم

یک مطالعه در سال 1979 نشان داد که دانشجویانی که 6 جلسه مطالعه را با فاصله‌ی 30 روز انجام داده‌ند، از دانشجویانی که این حجم درسی را به‌صورت یک روز درمیان خوانده‌ند، نتایج بهتری گرفتند. همچنین افرادی که بین مطالعات خود استراحت نکردند و اجازه ندادند بین درس خواندنشان حتی یک روز تعویق بیفتد، بدترین حالت را داشتند. آن‌ها در آزمون نهایی نسبت به دو گروه اول به‌طور چشمگیری نتیجه‌ی بدتری گرفتند.

نکاتی برای روش توزیعی: اگرچه می‌توانید 30 روز بین هر جلسه مطالعه وقت بگذارید، اما محیط‌های دانشگاهی این موقعیت خاص را به شما نمی‌دهد. بیشتر کلاس‌ها 3 تا 4 ماه طول می‌کشد و در طی آن 2 تا 4 آزمون بزرگ برگزار می‌شود که با امتحانات هفتگی و تکالیفشان همراه است. بنابراین، بهترین کاری که برای آزمون‌های مدرسه و دانشگاهی می‌توانید انجام دهید، استفاده از فاصله‌ی زمانی 24 ساعته است تا تمامی دروس خود را بازخوانی کنید. در طی چند روز اول یادگیری، باید مطالعه‌ی خود را به بازه‌های 24 ساعته تقسیم کنید. پس از 4 جلسه مرور (با فاصله‌ی 24 ساعته بین هر جلسه)، می‌توانید مطالب خود را در زمان کمتر و با جزئیات کمتری مطالعه کنید. درواقع، یک ماه وقفه بین هر 4 جلسه مرور، کاملاً مناسب است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
26 دقیقه
چگونه یاد بگیریم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه یاد بگیریم؟: بهترین روش‌های یادگیری، بدترین روش‌های یادگیری
نویسنده
مترجممرضیه قریشی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه یاد بگیریم؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه یاد بگیریم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه یاد بگیریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.