معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تغییرات مدیریتی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی تغییرات مدیریتی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تغییرات مدیریتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تغییرات مدیریتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی تغییرات مدیریتی

بریت آندرتا در خلاصه کتاب صوتی تغییرات مدیریتی، اصول و چارچوب‌های اصلی مدیریت را توضیح می‌دهد و رهبران را با جدیدترین انواع تغییرات آشنا می‌کند. این کتاب ذهن مدیران جوان را برای اداره‌ی سازمان‌هایشان در هر اندازه که باشند آماده می‌کند و اطلاعات لازم برای انجام این کار را در اختیار آن‌ها می‌گذارد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی تغییرات مدیریتی

همراهی با تغییرات جدید و به‌روز نگه داشتن اطلاعات در هر کاری لازمه‌ی رشد و پیشرفت است. مدیریت که قلب تپنده‌ی هر سازمانی محسوب می‌شود نیز از این قاعده مستثنی نیست. نتیجه‌ی تلاش دسته‌جمعی افراد در هر شرکت و نهادی فارغ از اهمیت و اندازه‌ی آن، به تصمیمات مدیریتی وابسته است و اگر مدیران با انواع چالش‌ها و جدیدترین تغییرات آشنا نباشند، موفقیت خود و دیگر اعضای گروه کاری را در معرض خطر قرار خواهند داد. از این رو آموزش مداوم و خاصیت پژوهشگری برای یک مدیر از ویژگی‌های اساسی و ضروری محسوب می‌شود.

خلاصه کتاب صوتی تغییرات مدیریتی (leading change) نوشته‌ی بریت آندرتا (Britt Andreatta) از جمله منابع مفیدی است که یک مدیر برای بالا بردن دانش خود می‌تواند به آن اتکا کند. در این کتاب که به زبانی ساده و صمیمی نوشته شده، از انواع تغییراتی که یک مدیر با آن روبه‌رو خواهد شد سخن گفته می‌شود.

تغییر در زندگی امری اجتناب‌ناپذیر است و از آن گریزی نیست. به عنوان یک مدیر که رهبری یک مجموعه را به عهده دارد، شما باید همیشه و همواره خود را برای تغییر آماده کنید. تغییر در یک بازه‌ی زمانی خاص اتفاق نمی‌افتد و از قبل هم به شما اطلاعی نمی‌دهد. از همین رو آمادگی در هر لحظه برای تغییر، امری ضروری است. بریت آندرتا در کتاب صوتی تغییرات مدیریتی، به این نکته اشاره می‌کند که تغییرات و آثار آن‌ها همیشه در یک اندازه نیستند. اصولاً پنج نوع تغییر وجود دارد که عبارتند از: تغییر استراتژیک، تغییر ساختاری، تغییر فرایندی، تغییر در رشد استعدادها و تغییر فرهنگی.

تغییر استراتژیک به این موضوع مربوط می‌شود که سازمان چگونه مأموریتش را به انجام می‌رساند. این تغییر پیدا کردن محصولات یا بازار جدید را شامل می‌شود. تغییر ساختاری به تغییرات در سازمان‌بندی بخش‌ها مختلف اشاره می‌کند، اینکه بخش‌های گوناگون چطور در کنار هم کار می‌کنند تا به نتیجه برسند. تغییر فرایندی موضوع بهره‌وری و به حداکثر رساندن توان کاری را مشتمل می‌شود. تغییر چهارم که به رشد استعدادها مربوط است، در هماهنگی با نوع سوم تغییرات به بالا بردن مهارت‌ها و توانایی‌های افراد سازمان اشاره می‌کند. تغییر فرهنگی نیز در مورد تغییر دادن نگرش‌ها و ارزش‌ها و رفتار افراد است که هم کارکنان و هم مشتریان را در بر می‌گیرد.

خلاصه کتاب صوتی تغییرات مدیریتی کاری از گروه مترجمان است و با تلاش اعظم حبیبی روایت شده. نشر صوتی شادن پژواک مسئول انتشار این اثر بوده است.

خلاصه کتاب صوتی تغییرات مدیریتی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند در حوزه‌ی مدیریت خود را به‌روز نگه دارند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی تغییرات مدیریتی می‌شنویم

می‌دونید کدوم مرحله از رشد داره تو سازمان شما تغییر ایجاد می‌کنه؟ نیاز به تغییر اغلب نتیجه‌ی رشد هر سازمانیه. تحقیق روی سازمان‌ها نشون می‌ده که صرف‌نظر از نوع صنعت، سازمان‌ها فرایند رشد خودشون رو طی می‌کنند. به ویژه وقتی سازمانی تثبیت می‌شه توجهش رو به رشد معطوف می‌کنه. رشد تا حدی به بستر فعالیت بستگی داره؛ یه سازمان کوچیک و محلی و یا یه سازمان غیرانتفاعی ممکنه رشدش رو توی منطقه تعریف کنه، درحالی‌که یه شرکت بزرگ بین‌المللی ممکنه رشدش رو بر اساس حضور در کشورها و بازارهای مختلف تعریف کنه. تحقیق در زمینه‌ی رشد سازمانی نشون می‌ده که شش مرحله‌ی رشد وجود داره. مطالعه‌ی بنیادینی که توسط لری گرینر استاد آکادمی تجارت مارشال در دانشگاه یواس‌سی انجام شد نشون می‌ده که هر مرحله‌ی رشد تا یه نقطه‌ی بحران ادامه پیدا می‌کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
قسمت یک
1 دقیقه
قسمت دو
4 دقیقه
قسمت سه
5 دقیقه
قسمت چهار
5 دقیقه
قسمت پنج
5 دقیقه
قسمت شش
5 دقیقه
قسمت هفت
4 دقیقه
قسمت هشت
4 دقیقه
قسمت نه
4 دقیقه
قسمت ده
6 دقیقه
قسمت یازده
4 دقیقه
قسمت دوازده
3 دقیقه
قسمت سیزده
5 دقیقه
قسمت چهارده
5 دقیقه
قسمت پانزده
5 دقیقه
قسمت شانزده
4 دقیقه
قسمت هفده
5 دقیقه
قسمت هجده
4 دقیقه
قسمت نوزده
6 دقیقه
قسمت بیست
5 دقیقه
قسمت بیست‌ویک
5 دقیقه
قسمت بیست‌ودو
5 دقیقه
قسمت بیست‌وسه
4 دقیقه
قسمت بیست‌وچهار
5 دقیقه
قسمت بیست‌وپنج
3 دقیقه
قسمت بیست‌وشش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی تغییرات مدیریتی
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویاعظم حبیبی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی تغییرات مدیریتی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی تغییرات مدیریتی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی تغییرات مدیریتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.