معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی شبکه‌های جرائم جهانی چگونه کار می‌کنند؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی شبکه‌های جرائم جهانی چگونه کار می‌کنند؟
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی شبکه‌های جرائم جهانی چگونه کار می‌کنند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی شبکه‌های جرائم جهانی چگونه کار می‌کنند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی شبکه‌های جرائم جهانی چگونه کار می‌کنند؟

به نظر شما تکنولوژی چه نقشی در جرایم اقتصادی ایفا می‌کند؟ میشا گلنی روزنامه‌نگار و مجری بریتانیایی، در خلاصه کتاب صوتی شبکه‌های جرائم جهانی چگونه کار می‌کنند؟ درمورد جرایم سازمان‌یافته‌ای صحبت می‌کند که در دهه‌های اخیر گسترش پیدا کرده است. این فایل صوتی از یکی از سخنرانی‌های این روزنامه‌نگار در «تدتاک» برگرفته شده است.

درباره خلاصه کتاب صوتی شبکه‌های جرائم جهانی چگونه کار می‌کنند:

اقتصاد در دنیای مدرن امروز وضعیت وخیمی را سپری می‌کند. به شکلی که می‌توان گفت ناامیدی در سراسر اقتصاد جهانی موج می‌زند. جرایم سازمان‌یافته را می‌توان از بزرگ‌ترین موفقیت‌های تجاری طی بیست سال اخیر به شمار آورد. تاحدی‌که آن را می‌توان با موفقیت‌های گوگل و مایکروسافت قابل‌مقایسه دانست. این صنعت در برابر رکود اقتصادی اخیر نیز تا حد زیادی مقاومت کرده است.

میشا گلنی عقیده دارد جرایم سازمان‌یافته در طی دو دههٔ پیش به‌صورت بی‌سابقه‌ای گسترش پیدا کرده و امروز حدود 15 درصد از تولیدات ناخالص ملی کشورهای دنیا رو تشکیل می‌دهد. او در سخنرانی خود به اسم شبکه‌های جرائم جهانی چگونه کار می‌کنند؟ (the real story of mcmafia how global crime networks work) این سؤال را مطرح می‌کند که چه چیزی باعث این رشد غیرعادی در جرایم بین‌المللی شده است؟

خلاصه کتاب صوتی شبکه‌های جرائم جهانی چگونه کار می‌کنند به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به سخنرانی‌هایی پیرامون مسائل اقتصادی و اجتماعی علاقه دارید، شنیدن این فایل صوتی می‌تواند برایتان مفید و لذت‌بخش باشد.

میشا گلنی را بیشتر بشناسیم:

این روزنامه‌نگار و مجری بریتانیایی در سال 1958 به دنیا آمد. او تحصیلات خود را در دانشگاه آکسفورد ادامه داد و بعد از فارغ‌التحصیلی به‌عنوان خبرنگار اروپای مرکزی برای روزنامه‌هایی مثل گاردین و بی‌بی‌سی فعالیت کرد. میشا گلنی (Misha Glenny) در اوایل دهه 1990 در تهیه گزارش از جنگ‌های یوگسلاوی نقش داشت.

تخصص اصلی وی تحلیل جرایم سازمان‌یافته و امنیت سایبری در جنوب شرقی اروپا است. گلنی همچنین نویسنده و تهیه‌کننده مجموعه رادیویی «بی‌بی‌سی 4، چگونه کشوری را اختراع کنیم» است. این روزنامه‌نگار فعال در زمان فعالیت در بی‌بی‌سی موفق به دریافت جایزه ویژه سنی در آکادمی رادیویی شد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی شبکه‌های جرائم جهانی چگونه کار می‌کنند می‌شنویم:

تو دنیای جهانی شده جرایم سازمان‌یافته هم همون سازوکاری رو داره که تجارت‌های دیگه دارن. منطقه‌ای برای تولید داره؛ مثل افغانستان و کلمبیا. منطقهٔ توزیع مثل مکزیک و بالکان و نهایتا منطقهٔ مصرف مثل اتحادیهٔ اروپا، ژاپن و البته ایالات متحده. مناطق تولید و توزیع معمولا توی کشورهای درحال توسعه هستن و اغلب سایهٔ درگیری و خشونت و خونریزی رو بالای سرشون حس می‌کنن.

برای مثال مکزیک رو در نظر بگیرین. تو هجده ماه گذشته شش هزار نفر مستقیما در نتیجهٔ تجارت کوکائین کشته شدن. اما جمهوری دموکراتیک کنگو چی؟ از سال 1998 پنج میلیون نفر کشته شدن. خیلی تو روزنامه‌ها و اخبار راجع بهشون نمی‌شنوین. اما بزرگ‌ترین جنگ و نزاعی که دنیا از زمان جنگ جهانی دوم به چشم دیده. دلیلش چیه؟

دلیلش اینه که مافیا از سراسر جهان با شبه نظامی‌های محلی همکاری میکنه تا منابع غنی معدنی منطقه رو به دست بگیره. در سال 2000 هشتاد درصد کلتان دنیا در محل‌های کشتار دسته جمعی در شرق جمهوری دموکراتیک کنگو قرار داشت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
بخش یک
5 دقیقه
بخش دو
6 دقیقه
بخش سه
6 دقیقه
بخش چهار
6 دقیقه
بخش پنج

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی شبکه‌های جرائم جهانی چگونه کار می‌کنند؟
نویسنده
مترجمپوریا جارچی
راویرضا خاکی زمانی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی شبکه‌های جرائم جهانی چگونه کار می‌کنند؟

یاسر مهدوی
۱۴۰۲/۱/۱۵
گوشه‌ای از حقایق شبکه‌هایی که تحت حمایت هستند
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی شبکه‌های جرائم جهانی چگونه کار می‌کنند؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی شبکه‌های جرائم جهانی چگونه کار می‌کنند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.