معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تفکر درست

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی تفکر درست
قیمت:
۶۸۰۰۰ 34000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تفکر درست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تفکر درست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی تفکر درست

ناپلئون هیل در خلاصه کتاب صوتی تفکر درست راه و رسم تفکر صحیح را به شما آموزش می‌دهد. از نظر او داشتن تفکر منطقی یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت است که ما را در تصمیم‌گیری صحیح در شرایط مختلف زندگی یاری می‌رساند. این کتاب صوتی به شما یادآوری می‌کند قدرت اندیشیدن را به عنوان یک ابزار مهم در تشخیص اهداف خود جدی بگیرید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی تفکر درست

در زندگی هر فرد حقایق مهمی نهفته است که تنها ذهن‌های آماده و متمرکز می‌توانند از آن‌ها باخبر شوند و برای رقم زدن لحظاتی بهتر در زندگی خود درباره‌ی این حقایق بیندیشند. درک این حقایق سبب می‌شود در شرایط بحرانی یا مواقعی که دچار تردید و سرگردانی می‌شوید، به کمک آگاهی عمیق و درست اندیشیدن بهترین تصمیم را برای زندگی خود بگیرید.

ناپلئون هیل (Napoleon Hill) در خلاصه کتاب صوتی تفکر درست از شاهراهی مهم سخن می‌گوید که شما را به نقطه‌ی امن زندگی‌تان می‌رساند. این شاهراه در حقیقت منطق و قدرت تفکر شماست که می‌تواند شما را از مسیر سرگردانی و تردید به راه روشن موفقیت هدایت کند.

خلاصه کتاب صوتی تفکر درست برگرفته از یکی از فصل‌های سیزده‌گانه‌ی کتاب عادت‌های موفقیت (Success Habits) این نویسنده است که محتوای آن براساس سخنرانی‌ها و گفت‌وگوهای رسانه‌ای او شکل گرفته.

این کتاب با مثال‌ها و توضیحات دقیقی همراه شده که پیشنهاد می‌کنیم برای درک بهتر آن راهکارهای ناپلئون هیل را در برنامه‌ی روزانه‌ی خود عملی کنید و نتیجه را با آن‌چه مطلوب است، مقایسه نمایید تا ارزیابی بهتری نسبت به عملکرد خود پیدا کنید.

در مجموع تفکر صحیح یکی از مهم‌ترین مسائل به هنگام تصمیم‌گیری است که کمک می‌کند مسائل مهم و غیر مهم را از هم تشخیص دهید و اهداف اصلی و فرعی زندگی خود را بهتر تعیین نمایید. نکته‌ی جالب توجه این است که پس از تشخیص اهداف مهم زندگی‌تان می‌توانید آن‌ها را به عادت‌های بلندمدت خود تبدیل کنید.

شاید از خود بپرسید چطور می‌توان اهداف مهم را از اهداف غیر مهم تشخیص داد؟ ناپلئون هیل معتقد است حقایق مهم زندگی هر فرد فایده‌های مشخصی دارند و به‌مرور شما را به سمت اهداف کوچک و بزرگ زندگی‌تان هدایت می‌کنند. البته در این مسیر موضوعات بی‌اهمیتی هم هستند که اگر مایلید به اهداف اصلی خودتان برسید باید بتوانید آن‌ها را رها کنید تا انرژی و وقتتان بیهوده هدر نرود.

مسئله‌ی دیگر یادگیری نحوه‌ی درست اندیشیدن است که در این کتاب قرار است آن را بیاموزید. این شیوه به شما کمک می‌کند هر موضوعی را که برایتان سوال‌برانگیز است به چالش بکشید و برای سوالات خود به دنبال پاسخ‌های منطقی قانع‌کننده بگردید. آن‌وقت خواهید دید بعد از مدتی جایگاه تفکر انتقادی در زندگی تثبیت می‌شود و دیگر به راحتی زیر بار هر حقیقت تردیدبرانگیزی نمی‌روید.

گفتنی‌ست خلاصه کتاب صوتی تفکر درست از سوی نشر صوتی رادیو مثبت منتشر شده و گویندگی آن برعهده‌ی بابک مینایی بوده است.

خلاصه کتاب صوتی تفکر درست مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این کتاب را به همه‌ی افرادی که می‌خواهند با روش توسعه‌ی فردی در مسیر رسیدن به اهداف خود موفق‌تر عمل کنند، توصیه می‌کنیم.

با ناپلئون هیل بیشتر آشنا شویم

ناپلئون هیل، متولد 1883، نویسنده و روزنامه‌نگار آمریکایی‌ست. او از پیشگامان ژانر موفقیت شخصی محسوب می‌شود و کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» از معروف‌ترین آثار او در این حوزه است. «شاه کلید ثروت»، «شما می‌توانید معجزه‌ی زندگی خود باشید» و «قانون موفقیت» برخی از دیگر آثار این نویسنده هستند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی تفکر درست می‌شنویم

بدبختانه این سوال از کجا می‌دونید رو به اندازه‌ای که باید و لازمه نمی‌پرسیم. یک‌بار که داشتم درباره‌ی این موضوع سخنرانی می‌کردم، یکی از شنوندگانم که احتمالاً خیلی به مذهب خاصی گرایش نداشت، گفت دکتر هیل نمی‌خوام شما رو دچار سرگردونی کنم و به شک بیندازم. گفتم راحت باش دوست من. اگه بتونی این کارو بکنی، واقعاً دوست خوبی هستی. چون حتی کارشناسان هم از پس این کار برنیومدن.

«فرض کنید همین سوال از کجا می‌دونید رو از شما پرسیدم. فرض کنید پرسیدم آیا به خدا ایمان دارید؟ و آیا باور دارید خدایی وجود داره و بعد پرسیدم از کجا می‌دونید؟ اون‌وقت لای منگنه قرار نمی‌گیرین؟»

گفتم دوست من اگه چیزی توی این دنیا باشه که بیشترین شواهد رو در موردش داشته باشیم، اون‌چیز وجود خداست. شاید توصیف من درباره‌ی خدا از توصیف شما متفاوت باشه، ممکنه خدا رو با همون اسمی که شما صداش می‌زنید، صدا نزنم، اما دارم در مورد همون چیزی صحبت می‌کنم که مورد نظر شماست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
بخش اول
18 دقیقه
بخش دوم
17 دقیقه
بخش سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی تفکر درست
نویسنده
راویبابک مینایی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۶۸۰۰۰ 34000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی تفکر درست

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی تفکر درست

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی تفکر درست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.