معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه یک خانم باشخصیت باشیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه یک خانم باشخصیت باشیم؟
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه یک خانم باشخصیت باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه یک خانم باشخصیت باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه یک خانم باشخصیت باشیم؟

یک بانوی باوقار در رفتار و ظاهر چه ویژگی‌هایی دارد؟ چه بایدها و نبایدهایی را باید برای رسیدن به جایگاهی کاریزماتیک و تأثیرگذار رعایت کند؟ خلاصه کتاب صوتی چگونه یک خانم باشخصیت باشیم؟ به سراغ این مقوله می‌رود. علیرضا مرادی مطالب این خلاصه کتاب را از سایت هاو کن یو گردآوری و ترجمه کرده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه یک خانم باشخصیت باشیم؟

برای معرفی خلاصه کتاب صوتی خلاصه چگونه یک خانم باشخصیت باشیم؟ شاید لازم باشد پیش از هر چیز به این سؤال جواب دهیم که چرا باید یک خانم باشخصیت باشیم؟ ما در زمانه‌ای زیست می‌کنیم که زنان از جایگاه اجتماعی و اثرگذاری بسیار بالایی برخوردارند. چه بسا زنان بیرق‌دار و طلایه‌دار جنبش‌ها و انقلاب‌های آزادی‌خواهی در سراسر جهان هستند. و بی‌شک این ارمغانی است که تمدن به بشر پیشکش کرده است.

سالیان پیش، جهان در سیطره‌ی مردسالاری بود اما با گذر زمان و حرکت به ساحت خرد و آگاهی، زنان جایگاه به‌محاق‌رفته‌ی خود را بازپس گرفتند. اکنون دیگر بسیاری از دیوارهای جدایی‌انداز میان مردان و زنان فرو ریخته‌اند. برابری زنان و مردان شعاری‌ست که در حال تحقق است. زنان نیز همپای مردان در عرصه‌های مختلف جامعه، فرهنگ، سیاست، ورزش، هنر و... حضور دارند. اثرگذاری آنان به حدی‌ست که می‌توانند جامعه‌ی خود را دستخوش تغییراتی عظیم کنند. اما برای این که بانویی کاریزماتیک و تأثیرگذار باشیم، باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟

علیرضا مرادی در این خلاصه کتاب صوتی که در مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی وجود دارد، به این پرسش پاسخ می‌دهد. او مطالب این کتاب را از مقالات سایت هاو کن یو گردآوری و ترجمه کرده است. همچنین نشر صوتی نوین کتاب گویا کار تبدیل این کتاب به نسخه‌ی گویا را انجام داده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

فایل‌های موجود در این مجموعه اطلاعات قابل توجهی را در زمینه‌های مختلفی همچون موفقیت شخصی و شغلی، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه فردی به شما ارائه می‌کنند. کتاب‌های انتشار یافته در این مجموعه را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی نوشته و تالیف کرده‌اند. راهکارهای تاثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید خود را در زمینه‌های مختلف ارتقا داده و عادت‌های نامناسب‌تان را با عادات مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه یک خانم باشخصیت باشیم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید ظاهر و منشی تأثیرگذار، رشک‌برانگیز و به‌یادماندنی داشته باشید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه یک خانم باشخصیت باشیم می‌شنویم

به هنگام راه رفتن کاملاً شانه‌های خود را بالا نگه دارید و قفسه‌ی سینه‌ی شما بالا باشد. از خم کردن سر خود بپرهیزید. سرعت خود را کنترل کنید و سعی کنید آرام باشید. برای تمرین این شرایط می‌توانید با گذاشتن یک کتاب بر روی سر، طول خانه را راه بروید و مواظب باشید که کتاب نیفتد. با این کار شما هم حواس خود را بر روی راه رفتن متمرکز می‌کنید، و هم مستقیم راه رفتن را می‌آموزید.

به دیگران احترام بگذارید. زمانی که با شخصی صحبت می‌کنید، تمام توجه خود را به او معطوف کنید و به او نگاه کنید. البته به کسی خیره نشوید و با تکان دادن سر نشان دهید که حرف‌های او را متوجه شده‌اید و موافق هستید. یک بانوی باشخصیت بودن فقط به معنای این نیست که رفتارهای بیرونی‌تان را اصلاح کنید. بلکه باید از درون هم رفتار خود را تغییر دهید. از پریدن مابین صحبت‌های دیگران خودداری کنید و صحبت‌های دیگران را قطع نکنید.

خانم بودن به معنی ساکت، بی‌هیجان و کم‌تحرک بودن نیست. یک خانم جذاب در گوشه‌ای ساکت و بی‌حرکت نمی‌نشیند. او با افراد دیگر هم‌کلام می‌شود، سؤال می‌پرسد و خود را از جمع جدا نمی‌کند. هیچ کدام از این رفتارها در تضاد با شخصیت شما نیست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
چگونه یک خانم باشخصیت باشیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه یک خانم باشخصیت باشیم؟
نویسنده
مترجمعلیرضا مرادی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه یک خانم باشخصیت باشیم؟

مهدیه حسین نژاد
۱۴۰۲/۳/۱۵
کتاب در حد خلاصه مطالب رو کاملا واضح و صریح بیان نموده، و گوینده خیلی دلنشین القا کرده و در مورد شخصیت و منش و معاشرت و هر جنبه‌ای که اغلب غرق روزمرگی شده و غافل از خود میشویم، ریزبینانه بیان کرده و تآثیر گزار بود. کتاب در حد ۱۵ دقیقه ولی خیلی ژرف بود واعتماد به نفس وعزت نفس شخص من رو زیاد کرد. من واقعا ریز ریز مطالب رو عمل کردم و مهمتر از همه اینکه به دیگران هم توصیه کردم صد در صد این کتاب رو مطالعه فرمایند. در پایان مجدد از گوینده سپاسمندم که صدای دلنشینان و ظرافت کلامشان گیرا و جذاب بود. خیلی خرسندم که این کتاب رو شنیدم.
Pani malak
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
کتاب در مورد بایدها و نبایدهای یک خانم است و گوش زده میکند که شخصیت یک خانم معلومات یک خانم نوع نشستن و راه رفتن و معاشرت یک خانم خارج از زیبای جنس لطیفش میتواند بسیار جذاب باشد و باعث تحسین عموم میشثد و این کتاب یک سری توضیحات را گوشزد میکند که البته از نگاه من ما خودمان یک خانم فرهیخته و جذاب و و کاربلد متفکر دررونمون داریم که گاهی تمام این توضیحات را برامون دیکته میکند و این امر باعث برخورد بجا و معقول و قابل تحسین از طرف ما میشود کتاب خوبی بود من گوش کردم و استفاده بردم سپاس🙏
نیر اخوی
۱۴۰۲/۱/۲۸
میکرو کتاب برای اونایی که وقت زیادی ندارند خیلی مناسبه چون فقط جزئیات متن حذف شده و اصل مطلب پا ر جاست. صدای کتابخوان هم خوب ورسا بود دوست داشتم. هر خانمی باید این کتاب رو بخونه حتی اگر خیلی باکلاس وبا شخصیت باشه بعضی وقتها اینقدر در روز مرگیهای خودمون غرق میشیم که یادمون میره کی هستیم یا اصلا ممکنه در شرایطی قرار بگیریم تا به امروز در اون شرایط نبودیم.
Reyhan Maleki
۱۴۰۱/۹/۶
نکاتش کلی ولی خوب بود. به شدت خلاصه بود یه فایل صوتی ۱۵ دقیقه ای، درسته خلاصه کتابه ولی تا این حدو توقع نداشتم😁 راستش وقتی خریدم و دیدم اینقد خلاصه و مختصره تو ذوقم خورد ولی خب نکاتی داشت ک ارزش گوش دادن داره
پریا قره باغی
۱۴۰۲/۵/۱۵
خیلی روتین بود در واقع هر کسی باید یسری نکات رو تو رفتارهاش کنترل کنه و این ربطی به خانوم بودن نداره بنظرم تو جامعه‌ی امروزی هر کسی در این حدی که تو کتاب گفته رعایت میکنه و اونقدر پیش پا افتاده که نیاز به گفتن نداشت
شهبا شریفی
۱۴۰۱/۱۲/۷
البته که من بی‌دقتی کردم و بعد از خرید، متوجه شدم که این یک کتاب نیست؛ بلکه ترجمه‌ی یک مقاله‌ست.
به‌هرحال برای یک آدم کمال‌گرا، حتی جا موندن از یک مقاله من‌باب کامل‌بودن رفتار، جایز نیست.
اما خب، می‌بایست بیشتر دقت می‌کردم.
زهرا اکبری
۱۴۰۲/۹/۲۳
به نظرم نکاتی که در کتاب بیان شد شامل کلیت جامعه میشه مرد و زن و پیر و جوان هم نداره، چیز منحصر به فردی که فقط در خصوص با یک بانو باشه نداره ولی خوب شنیدنش خالی از لطف نبود.
ثمین رئوف
۱۴۰۲/۵/۳۰
در کل خوب بود. البته قبلا کتاب‌های قوی تری در زمینه‌ی بانوان مطالعه کرده بودم. ولی مشکل اینحا بود که راوی خیلی سریع از موضوعات می‌گذشت و تیتر وار خوانده می‌شدند.
زهرا کرمی کرمی
۱۴۰۱/۹/۲۷
درود برشما. کتابتان خیلی خلاصه بود. در مورد پوشش اگر بیشتر توضیح می‌دادید خیلی عالی بود. در مورد نحوه برخورد درست با آقایان هم توضیح ندادید.
خانوم راد
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
باتشکر.. مطالب خوب بود ولی فوق العاده خلاصه بود.. مطالب کلی داشت که اکثرا آگاهیم از اونا.. جزییات بیشتری میداشت بهتربود🙏
لیلا کشن فلاح
۱۴۰۱/۹/۲۳
کتاب بسیار عالی و کاربردی برای با شخصیت بودن را مطرح کرده است. نکات بسیار دقیق و لازم را بیان کرده. صدای گوینده را دوست داشتم.
روشنک
۱۴۰۳/۱/۱۵
نکات خاص و متحیر کننده‌ای نداشت ٫ توقع‌ام بیشتر این بود ولی خب به نظرم برای خانم‌های با سن کمتر و‌ تجربه کمتر از واجباته که حتما گوش بدن
آزاده سیدمهدی
۱۴۰۳/۱/۷
به طور خلاصه و مفید نکاتی رو گوش زد می‌کرد که شاید به نظر ساده میاد ولی رعایت انها باهم واقعا از هر خانمی یک خانم با شخصیت می‌سازد
نغمه امینی
۱۴۰۲/۹/۷
کتاب در حد خلاصه و مفید نکات را، بهتره بگم، یادآوری کرده بود
و بهتر اینه که روزی یکبار به این کتاب چوش بدیم تا بتونیم در زندگی اجرا کنیم
Sara Asadpour
۱۴۰۲/۴/۱۸
کتاب خوبیه ولی به درد کسانی که دوره‌های اتیکت گذروندن و یا کتاب‌های اداب معاشرت وسیعی رو خوندن نمیخوره، چون خیلی کلی بیان شده 🌹
مشاهده همه نظرات 76

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه یک خانم باشخصیت باشیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه یک خانم باشخصیت باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.